Just pictures!

Asa mi-am consumat energia azi :

1. Ciorba de perisoare:

2. Lasagna

3. Papanasi:

Enjoy!

Weekend minunat!

Tag-uri:, ,

25 de gânduri despre „Just pictures!

  1. DianaEmma 15/01/2011 la 12:00 Reply

    Măcar zi dacă e rețeta clasică de lasagna sau ai făcut ceva special. 😛

    Nu doar „just pictures”.

  2. Lilly 15/01/2011 la 12:24 Reply

    e retata clasica, nu-i nimic special 🙂 dar am rog nu are la fel gustul cu cea care am mancat-o in oras 🙂
    orice reteta faci cred ca pui ceva din personalitatea ta 🙂

  3. Nice 15/01/2011 la 12:49 Reply

    Ce rau imi pare ca nu pot sa dau like. :(( :))
    Arata senzational, cu aceasta ocazie cred ca o sa curga cererile in casatorie.
    Ce fel faceti voi ciorba de perisoare in Ardeal! 🙂

  4. Lilly 15/01/2011 la 12:55 Reply

    :))) cine sa ma ceara? :))))))
    te astept sa gusti 🙂

  5. DianaEmma 15/01/2011 la 13:07 Reply

    Eu când pun psoturi cu mâncare pun mult mai multe feluri și nu mă cere nimeni. 😆
    Nu se mai uită nimeni după bucătărese. :))

    • Lilly 15/01/2011 la 21:02 Reply

      chiar asa, cui ii trebuie o bucatareasa?
      barbatii de azi prefera femei emancipate, fatale nu bucatarese si gospodine 😀

      • DianaEmma 15/01/2011 la 21:16

        Nici chiar așa… dar ideea de bucătăreasă și gospodină se încurcă în minte multora cu aceea a unei femei care miroase a mâncare, nu a parfum, care nu se îngrijește, care e plinuță și care e absolut neînteresantă. 😆

      • Lilly 15/01/2011 la 21:23

        habar nu au ei cate calitati avem, putem fi si gospodine si emancipate 🙂

    • vacitim 16/01/2011 la 16:00 Reply

      Mi s-a facut asa foame…dar am de lucru…:((((
      Sunt de acord cu amandoua in principiu. Sigur ca femeile pot fi si foarte bune gospodine si cat se poate de ingrijite. Dar cu o conditie: sa fie si ajutate si intelese 🙂 Mie imi place sa gatesc, prin urmare nu apreciez si nici nu caut o bucatareasa mirosind a mancare, dar nici una care sa nu poata aprinde aragazul sau sa se taie curatind o ceapa sau un cartof (am intalnit si astfel de persoane)

      • DianaEmma 16/01/2011 la 18:50

        Mda… cunosc și eu o fată care la 21 de ani, după ce plecaseră părinții să muncească în străinătate, stătea și murea în casă de foame cu fratele ei și nu știa nici unul să gătească. S-a dus iubitul ei să le facă niște cartofi prăjiți.
        Asta intrând la faze „LOL”.

        E inevitabil să nu miroși a mâncare după ce gătești, dar după te mai aranjezi, nu stai cu mâinile mirosind a ceapă sau cu făină în păr.

      • Lilly 16/01/2011 la 18:59

        se spune ca dragostea trece prin stomac….ar trebui sa va placa femeile care miros a mancare 🙂
        n-ai primit nici o cerere in casatorie, daca stii gati?
        eu nu cred ca nu stia, dar de ce sa se oboseasca cand se pot obosi ceilalti 🙂 ?

      • Lilly 16/01/2011 la 19:01

        e si vina parintilor ca nu pun la treaba copiii, ii lasa de capul lor si apoi habar n-au cum sa se descurce
        eu n-am intalnit pe nimeni chiar asa nepriceput 😀

      • DianaEmma 16/01/2011 la 22:50

        Chiar nu știa, nu își făcuse nici măcar un ou toată viața. Dacă mămica făcea, de ce să se preocupe fetița. 😆

        Și acuma e la fel, dacă nu ajunge la „market” să cumpere semi-preparate pentru microunde sau mâncare gătită, stă flămândă în casă. Că ea nu mănâncă sandwich-uri.

        Cu legătură sau nu, nu mai e cu iubitul cu cartofii.

    • vacitim 16/01/2011 la 19:03 Reply

      Eu cat am stat cu mama nu am gatit, erau in bucatarie si ea si mama si nu apucam loc :d Dupa ce am ramas singur, am inceput sa gatesc, prima data, din curiozitate, daca eram flamand si mai si eram, apoi mi-am dat seama ca imi place sa gatesc. Iar zilele astea, sunt fericit ca dupa ani de zile mama mananca din mancarea pe care o fac eu…e o forma de a ma revansa pentru timpurile copilariei

      Dar, ca sa mori de foame in casa si sa nu pui mana sa ti faci de mancare mi se pare de neinchipuit.
      E frumos sa mirosi a mancare, dar numai in bucatarie 🙂

      • Lilly 16/01/2011 la 19:24

        si ce specialitati gatesti? ce ai gatit ultima data?
        si mama ma roaga cand sunt acasa-acasa sa fac „mancare de-a mea”, gatesc mai light si ei ii place, tata prefera mult grasimile 🙂
        mie personal nu-mi place sa miros a mancare, si nici sa miroase in casa sau sa-mi miroase hainele
        de foarte multe ori renunt sa fac chiftele sau snitele din cauza mirosului care se face 😀

  6. Ana 15/01/2011 la 16:49 Reply

    reteta la papanasi??? ce bine arata…….

  7. Lilly 15/01/2011 la 21:03 Reply

    bine ai venit Ana!
    reteta e foarte simpla, mix de papanasi de la Dr Oetker si branza dulce, nu numai ca arata bine dar sunt si foarte gustosi 🙂

    • Ana 15/01/2011 la 21:58 Reply

      🙂 bine te-am gasit!
      citesc blogul de mai demult insa acum m-am facut „simtita”. Cum faci sa iasa forma la papanasi? la Suceava se fac altfel :)))

  8. Lilly 16/01/2011 la 7:47 Reply

    ma bucur ca ai indraznit sa te faci simtita 🙂
    daca respecti reteta iese un aluat usor de modelat
    faci bilute mari si mici, bilutele mari le turtesti putin si faci o adancitura la mijloc iar bilutele mici sa fie perfect rotunde
    e prima data cand fac si eu acasa, in rest am mancat doar in oras 🙂
    astept reteta ta 🙂

  9. Ana 16/01/2011 la 9:00 Reply

    bunica mea m-a invatat astfel: branza de vazi amestecata cu zahar, zahar vanilat, putina coaja de portocala si putina sare. de la zahar branza de inmoaie insa pun putin gris/pesmet, apoi iau cu lingura si pun in tigaie la prajit in putin ulei; ies ca piftelele ca forma insa foarte gustoase!!!! asa cum le-ai facut tu mananc in oras -in ultima vreme nu prea mai am timp sa fac papanasi acasa
    :)))
    arata foarte foarte bine!! si cu dulceata de afine….mmmmmmmm deliciu!!!

  10. Lilly 16/01/2011 la 11:04 Reply

    sunt sigura ca e buna si reteta ta 🙂
    si mie imi place dulceata de afine….hmmmm….dar cum nu aveam in casa asa ceva m-am folosit de ce aveam 🙂

  11. vacitim 17/01/2011 la 7:53 Reply

    @ DianaEmma, asta chiar e grav, dar ce sa faci? e viata ei, ea stie sau nu ce are de facut. Da, intamplator sau nu…
    @ Lilly, eu gatesc in principiu orice, in functie de ce mi-ar placea sa mananc in momentele respective. locuiesc singur deci imi permit sa imi fac cev vreau de mancare. Nu ma consider a fi capabil sa fac nu stiu ce preparate la nivel exceptional dar daca sora mea nu s-a plans de cum imi iese mancarea, inseamna ca e safe :))))
    Nu imi vorbi de casatorie =))))….nici daca se fac cozi cap pe vremuri la usa mea, nu deschid, nu inca 🙂

  12. Lilly 17/01/2011 la 18:47 Reply

    @DianaEmma – daca nici cand i-a ajuns cutitul la os nu a luat atitudine apoi cu siguranta nu o sa gateasca niciodata, bine ca s-au inventat semipreparatele si restaurantele 🙂
    de apreciat tipul respectiv, macar el stie curata cartofi 🙂
    @Vacitim – ce iti place sa gatesti cel mai mult?
    sigur iese buna mancarea daca nimeni nu se plange 🙂
    nu stiu cum ai scapa daca ai avea la usa 100 de fete care te-ar vrea 😉

    • Nice 18/01/2011 la 11:36 Reply

      Nu mi-as dori sa am la usa 100 de barbati. :)) Ma multumesc cu unu, dar bun. 😉

  13. Lilly 18/01/2011 la 16:23 Reply

    cred ac toata lumea vrea unul si bun, dar daca sunt 100 ai de unde alege, le dai test 🙂

Lasă un răspuns

