Observatii!

* azi am vazut o tipa pe strada incaltata in pantofi (decupati de vara) si o tanti in mall tot in pantofiori

* un tip era in pantaloni trei sferturi si tricou la ora 5 dupa-masa

* am mai vazut lume imbracata in sacou sau doar plover la Biserica

…toate astea la 10 grade in luna ianuarie

* toata lumea e gravida – am fost in polus doua ore si cred ca am vazut 20 de gravide, si multi multi bebelusi

* nu am mancat nimic nesanatos desi m-am asezat la coada la Mc Donald’s

* la coada la Mc erau doi langa mine – o pisi si boyfriendu’ , ea vroia sa manance si urla in gura mare ca i foame, el a injurat-o ca nu erau locuri la mese si ea se isteriza, si pisi a facut stanga imprejur si a plecat …..boyfriendu’ dupa ea s-o impace 😀

* dupa ce in sfarsit zodiacul pe 2011 spune de bine si la fecioara vine un guru al astrologiei si zice ca defapt s-au schimbat pozitiile stelelor dupa care au fost calculate zodiile si ca defapt eu as fi acum leu. A stricat tot jocul!

* pozitia mea in zelist – 2416, la inceputul lunii era pe locul 11000 si ceva, voi intelegeti? ca eu nu. ca de scris tot asa scriu, rar si doar abureli 🙂

* asta scriam anul trecut in 16.01.2010

o saptamana usoara!

Tag-uri:, , , , , , , , ,

Lasă un răspuns

