Puterea mintii sau „a cobi”!

Mi-am descoperit un nou talent. Cred ca-l aveam demult doar ca l-am tot ignorat, nu am vrut sa recunosc ca e chiar asa.  Probabil ca multa lume il are, dar atata timp cat nu crezi in el nu se intampla nimic. Sau poti sa spui coincidenta.

Este vorba de puterea mintii, de a atrage anumite lucruri doar prin puterea mintii.

Joi seara mergeam eu asa pe strada, doar eu cu mine, cu gandurile mele, si-mi apare in minte un gand ca la job fetele au tot fost racite si doua dintre ele iarasi dadeau semne de raceala si eu ma bucuram ca am scapat. M-am gandit ca poate mi-a crescut imunitatea ca doar in decembrie mi-am facut vaccin antigripal.

Vineri dimineata ma trezesc cu durere in gat si in piept. Hmmmm. Imi venea sa plang, oare nu putea acest gand sa ma ocoleasca?

Si da sunt racita, deja am inghitit o plasa de medicamente si mi-am luat-o pe-a doua. Si ceai. si lamai. si miere. si fructe. si tot degeaba.

La job in decembrie a lipsit sefa mea doua zile. In lipsa ei, eu trebuie sa-i tin locul. Si-mi trece asa un gand prin minte ca un fulger: „oare ce raport o sa trebuiasca sa fac maine cand sefa lipseste?”  Si apoi  zic cu voce tare ceea ce am gandit. Sefa zice „sper sa nu trebuiasca nici unul.”

Ghiciti? Cum ajung la job dimineata cum gasesc un mail in care mi se cerea un raport. Dar nu unul simplu, unul care-mi lua mult timp. Carcotesc ce carcotesc si ma apuc de el. Il termin in vreo doua ore si-l trimit si iarasi gandesc „oare azi mai primesc vre-un raport de facut?”. Nu trece o ora si iarasi primesc mail sa mai fac un raport. Am stat peste program sa-l termin. Si mi-am zis ca ar fi bine sa gandesc mai putin.

Exemplele pot continua. Nu ar fi nici o problema daca as reusi cu puterea mintii sa atrag si lucruri  pozitive. Asta mi se intampla destul de rar ,dar se intampla.

Mi s-a spus ca am gura spurcata, ca de multe ori ar trebui sa tac, sa nu mai cobesc ca exact asa se intampla. Cred ca inca nu m-am invatat minte.

Ce credeti e superstitie? sau e chiar puterea mintii? Vi s-a intamplat asa ceva?

 

Tag-uri:, , , , , , , , , , , , , , ,

36 de gânduri despre „Puterea mintii sau „a cobi”!

  1. Pato Basil 07/02/2011 la 20:38 Reply

    ei gura spurcata aveai daca faceai prostii, dar asa eu cred ca ai „gura aurita” cum se zice in popor… Ca sa te vindeci trebuie sa te saruti cu cineva in fiecare dimineata pasional! si efectul ala de putere cum zici tu de a se implini va trece!

  2. Lilly 07/02/2011 la 20:41 Reply

    hmmmm. sa stii ca reteta ta suna tare bine dar momentan nimeni nu vrea sa imparta virusii cu mine 🙂
    oare as putea fi si eu o mama omida?

    • Pato Basil 07/02/2011 la 20:43 Reply

      mai bine nu, despre virusi… ce sa zic vrei sa-ti imprumut niste aticorpi:))?

      si daca e viroza, nu se trateaza cu vraful din farmacie! mergi la medic inainte de a lua „buline”

      • Lilly 07/02/2011 la 20:46

        vreau anticorpi, chiar azi ma gandeam oare ce tratament ar trebui sa urmez sa mi cresc putin imunitatea? functioneaza sarutul si aici?
        eu zic ca-i viroza pentru ca vaccinata sunt si febra n-am facut, dar sincer daca ma duc la dr imi da iarasi antibiotice si abia saptamana trecuta am scapat de ele, asa ca ma tratez eu dupa ureche 🙂 intr-o saptamana sau in 7 zile tot imi trece 🙂

  3. DianaEmma 07/02/2011 la 20:44 Reply

    Și mie mi se spune încă de pe la 10 ani că sunt „cobitoare”. 😆

    Mie îmi place să cred că sunt un om care are puțină logică și destule cunoștințe și informații cât să își dea seama că unele lucruri o să se întâmple.

    Am cobit de la 10 ani la surprizele de la ouăle Toto, la note, la momente când dădeam lucrări (profesorii sunt cele mai previzibile ființe), până la evoluții de relații. 😆

    Dacă îți pui mintea la contribuție, mai ales când cunoști oamenii destul de bine, poți să pari și Nostradamus. ;))

  4. Lilly 07/02/2011 la 20:49 Reply

    se poate ca logica sa functioneze in multe cazuri si faptul ca avem o intuitie buna si putem prevedea anumite lucruri 🙂
    dar ce logica sa fie? eu vroiam virusi si rapoarte? sau aici functioneaza principiul „de ce fugi in spate duci”?

  5. DianaEmma 07/02/2011 la 20:50 Reply

    Probabilistic vorbind, șansele de a cobi sunt foarte mari.

    Din 1000 sau 10000 de chestii pe care le spunem zilnic, 2-3 tot e probabil să se întâmple. 😆

    Offf… cum preferă oameni să creadă în superstiții în loc să gândească logic. 😀

  6. Lilly 07/02/2011 la 20:51 Reply

    sau………a alunecat cineva pe gheata in noaptea dintre ani si am zis „ai grija ca te casatoresti” …….si a mers si aici 🙂 (chiar nu banuiam nimic, asa mi-a venit sa zic)

  7. Lilly 07/02/2011 la 20:52 Reply

    unele lucruri sunt previzibile dar unele le zic fara sa le gandesc si alea imi dau batai de cap 😀

  8. Pato Basil 07/02/2011 la 20:58 Reply

    poi cand mai cobiti bateti in lemn! dar nu in masa sau pupitru…ca se indeplineste mai repede:))

  9. Lilly 07/02/2011 la 21:02 Reply

    adica nu se indeplineste ceea ce am cobit, sau cum?

  10. Pato Basil 07/02/2011 la 21:13 Reply

    da daca bati in lemn!

  11. Lilly 07/02/2011 la 21:15 Reply

    si zici si „Doamne fereste!”

    • Pato Basil 07/02/2011 la 21:18 Reply

      probabil pe asta n-am incercat-o:)). BTW dar daca vrei sa se intample ceva cu adevarat bati in masa:)), uite ca n-am incercat sa fac asta si sa zic ca voi castiga la loto! Am sa incerc.

  12. Lilly 07/02/2011 la 21:21 Reply

    :))) pai asta ar fi mai mult decat puterea mintii
    sa ne spui daca-ti iese reteta 🙂

  13. Nice 08/02/2011 la 13:55 Reply

    Probabil ca avem o minte puternica, de vreme ce gandurile noastre sunt energii capabile sa atraga in realitate situatia pe care ne-am imaginat-o. Si eu mi-am dorit si imaginat ca voi ajunge anul asta in Franta. Guess what? Se pare ca voi ramana acasa… 😀 :)) 😛

    • Pato Basil 08/02/2011 la 15:35 Reply

      @Nice: anul de abia a incept abia a trecut o luna!!! mai sunt 11

    • Lilly 08/02/2011 la 18:21 Reply

      nu-s o zana buna 😦 nu pot indeplini dorinte,, ca dac-as putea ce bine ar fi, insa pot prevesti anumite lucruri
      eu zic sa ai rabdare, daca-ti doresti sa vezi Franta anul asta, inca nu-i totul pierdut 🙂

  14. Nice 08/02/2011 la 13:56 Reply

    *voi ramane

  15. Black Angel 08/02/2011 la 16:14 Reply

    e posibil..mi s-a intamplat si mie. 😀

  16. Lilly 08/02/2011 la 18:22 Reply

    ce bine ca mai sunt si altii ca si mine 🙂
    ce ai reusit sa atragi cu puterea mintii?

  17. vacitim 09/02/2011 la 11:13 Reply

    eu ti-as sugera sa faci ceea ce fac eu…cand merg pe drum,. ascult muzica…asa poate nu mai apuci sa gandesti si sa cobesti…sau cel putin reduci numarul lor 😛
    nope, eu sunt prea optimist ca sa cobesc 😛

    • Lilly 09/02/2011 la 18:48 Reply

      ar fi o varianta desi si muzica starneste anumite amintiri si ganduri
      poate optimismul m-ar ajuta cel mai mult 🙂 la mine primeaza realismul

      • vacitim 09/02/2011 la 19:13

        deci nu e buna muzica…ei, atunci incercam optimismul 😀
        Sau, pur si simplu cobitul face parte din farmecul tau personal :))

      • Lilly 09/02/2011 la 19:39

        cred ca face parte din farmecul meu, mi-a iesit si azi 🙂

      • vacitim 09/02/2011 la 19:47

        Clar, Lilly….your mental beauty 😀 :)) Ceva pronosticuri pentru maine? 😛

  18. […] Jianu. Adevăr şi legendă, Bucureşti, Casa de Editură şi librărie „Nicolae Bălcescu”, 1998, pp. 64-65. […]

  19. Lilly 09/02/2011 la 20:06 Reply

    hmmmm………momentan nimic :)))
    nu joc la loto nici bingo dar as putea incerca sa vad ce iese :))))
    ma reprofilez, intru in clanul Mamei Omida :))

    • vacitim 09/02/2011 la 20:14 Reply

      Ei, nu ziceam de loto, bingo etc. ci de tine…pronosticuri pt maine pentru tine 🙂

      • Lilly 19/02/2011 la 19:18

        abia acum am descoperit comentariul, era in spam 😦
        in weekend nu fac pronosticuri, iau pauza 🙂

    • Rhenus 09/02/2011 la 21:28 Reply

      Ai fi uimita sa afli ca majoritatea fecioarelor au darul asta 🙂

  20. Lilly 09/02/2011 la 21:32 Reply

    Vorba cantecului ” sunt fecioara fac ce vreau” :)))))
    poate e o caracteristica de zodie desi n-am citit asta nicaieri 🙂

  21. tink3rbe11 10/02/2011 la 19:36 Reply

    Multumesc pentru urare…asa ar trebui!!

    • Lilly 10/02/2011 la 20:26 Reply

      cu mare placere 🙂

  22. artificiality 11/02/2011 la 0:17 Reply

    Este un film pe tema asta, îi spune ‘The Secret’. N-am avut răbdare să-l văd până la capăt, dacă se riscă vreunul, să-mi ziceţi. Eu îmi menajez latura leneşă în ultima vreme 😀

    Ca paralelă, cred în percepţia extrasenzorială. Am trăit-o şi-o trăiesc pe pielea mea uneori, şi corelat cu faptul că sunt atât de multe lucruri ne-explicate în lumea asta, posibilitatea de a fi mai mult decât ‘ce se vede’ e foarte mare. Şi e mai convenabilă decât ‘asta e tot’.

    • Lilly 11/02/2011 la 21:13 Reply

      cred ca o sa ma incumet eu sa am uit ca sunt curioasa sa vad ce si cum 🙂
      pai de lene si eu sufar destul dar ce am descris mai sus nu tine de lene :)e viata de zi de zi
      unele lucruri cred ca trebuie luate ca atare desi omul mereu cauta explicatii logice
      daca ar fi toata ca la carte ne-am plictisi 🙂

Lasă un răspuns

