O dragoste veche!

Eram in anul 3 de facultate, in sesiunea din iarna. Ma suna un prieten. ” Ce faci maine seara? …Invat! doar sunt in sesiune….Ia o pauza! …Sa fi gata la 7.30, vin sa te iau”…..”eu nu si nu ca am de invatat”. M-a convins.

A doua zi a venit dupa mine si m-a dus la cursuri de dans. SALSA. Cursul era deja platit, tot ce trebuia era sa ma duc.

Cand am intrat prima data in locul respectiv mi s-au muiat picioarele. A fost dragoste la prima vedere.

La cursul de incepatori se facea MEREGUE

BACHATA

SALSA

Primul curs – obositor, toti eram transpirati la final si abia invatasem pasul de baza dar a avut un impact asa de mare asupra mea incat abia am asteptat urmatorul curs.

Cand vedeam cum danseaza cei de la intermediari si avansati si noi ce impiedicati suntem ne venea sa plangem dar asta ne-a  ambitionat si mai mult.

Ascultam numai salsa toata ziua si faceam pasi de baza prin casa. Si noaptea visam quick-quick- slow- quick-quick-slow.

Mi-a placut mult, faceam miscare, socializam, dansam, ma distram. Un curs tinea doua luni si se faceau doua sedinte pe saptamna, defapt patru dar la minimum doua trebuia sa participi ca sa inveti ceva.

Dupa prima luna am inceput sa merg de 4 ori pe saptamana, plus ca se faceau chefui si concursuri de dans, coregrafii si intreceri intre noi.

Am dansat si RUEDA pe melodia asta:

Am respirat doi ani in ritm de salsa, am tocit sandale si am ajuns pana la avansati ursuleti. Problema cea mai mare a fost tot timpul lipsa partenerilor, prea putini baieti se inscriu la dansuri si prea multe fete. Mereu auzeam replica „schimbati fetele”.

A fost si v-a ramane o mare dragoste Salsa desi acum abia daca mai stiu pasul de baza, figurile le-am uitat dar e un mod placut de  a petrece timpul, de  a te distra si de-a face miscare.

quick quick slow….

Voi ce pasiuni aveti? Va place sa dansati? V-ati inscrie la un curs de dans?

Tag-uri:, , , , , , , , , ,

19 gânduri despre „O dragoste veche!

  1. eumiealmeu 10/02/2011 la 20:29 Reply

    dansul a fost viaţa mea în adolescenţă. coşmarul meu era că am accident de maşină şi rămân fără picioare şi nu mai pot dansa. dacă aş fi visat că mor, nu mă deranja, nu-mi păsa de moarte ci de imposibilitatea de-a mă mişca după ritm.
    înţeleg pe oricine adoră dansul pentru că eram în stare să dansez între 9-15 ore, la disco, şi nu stăteam deloc jos.
    aşa că sunt convinsă că e „drogul” sănătăţii. 🙂

  2. Lilly 10/02/2011 la 20:40 Reply

    nu stiu de ce ai intrat la moderare 😦
    e minunat sa dansezi, desi simti ca te dor picioarele si iti ard talpile nu poti sta jos
    sincer ma tot bate gandul sa ma apuc din nou de salsa, dar inca n-am gasit destula motivatie 🙂

  3. Poți promite? | Ada Pavel 10/02/2011 la 21:42 Reply

    […] Ultimele raze mângâie frunzele copacilor din fața librăriei, strecurându-se până la mine. Sunt prinsă în lectura unei cărți. „Pâlpâirile palide ale existenței pure îi aduc […]

  4. Pato Basil 10/02/2011 la 22:25 Reply

    ma bate gandul sa fac si eu un curs de dansuri din astea sud americane, ca sunt si moca!

    • Lilly 10/02/2011 la 22:30 Reply

      La cluj nu-s moca deloc, mie mi se par destul de scumpe in jur de 100 lei/curs
      dar e interesanta experienta, cel putin mie mi-a placut foarte mult

      • Pato Basil 10/02/2011 la 22:38

        poi se fac pentru studenti… si is free

  5. Lilly 10/02/2011 la 22:39 Reply

    atunci merita sa nu ratezi ocazia, macar din curiozitate daca nu din pasiune

  6. Nice 11/02/2011 la 0:00 Reply

    Ma pasioneaza inotul, schiul si tenisul. Si bloggingul, evident. A, sa nu uit de calatoriile prin Europa, se pare ca voi ajunge in Paris anul asta…

    • Lilly 11/02/2011 la 21:15 Reply

      eu nu stiu sa inot 😦 dar cred ca nu-i tarziu sa invat
      ei vezi…..stiam eu, atunci cand iti doresti ceva se intampla 🙂 ma bucur ca o sa vezi Parisul 🙂

      • Nice 11/02/2011 la 22:32

        Da, probabil ca-l voi vedea, dar cu siguranta nu anul asta. 😦 😦 😦

      • Lilly 11/02/2011 la 22:51

        poate daca ne concentram ne iese, ce zici?

  7. DianaEmma 11/02/2011 la 14:36 Reply

    Eh…. cred că dacă pui muzica şi ai un partener bun, îţi aduci aminte toţi paşii. 😛

    Pe mine una nu mă pasionează aşa de tare dansul… să mă bâţâi acolo pe ritm şi gata. 😆
    Cred că nici nu m-aş descurca, n-am „picioare” de mişcări din astea ca la carte. 😀

    Prefer să rămân cu cititul şi plimbările prin munţi, pe coclauri. 😀

  8. Lilly 11/02/2011 la 22:00 Reply

    mie mi-a placut intotdeauna sa dansez, in generala faceam dansuri populare la scoala
    apoi salsa….mi-ar placea sa stiu valsa mi se pare un dans foarte elegant, defapt toate dansurile de societate cer tinuta si asta mi-a placut mereu
    am fost mereu sufletul petrecerilor, acum nu se mai fac chefuri, cel putin eu n-am fost la un chef de-un secol :)))
    cred ca fiecare avem pasiuni care ni se potrivesc personalitatii noastre

    • DianaEmma 11/02/2011 la 22:11 Reply

      Şi eu eram sufletul petrecerilor (împreună cu o prietenă), şi dacă e ocazia, încă mai sunt.
      Dar pe dansuri mai „normale”, nu din astea de societate. Mă rog, aşa pe un twist din ocheală poate mai dansez ceva, sau ştiu să fac diferenţa între bânţuială de la un blues şi un tango, nu ameţesc aceeaşi paşi legănaţi şi învârtiţi.
      Şi nici populare. Adică la o horă, la o Branşoveancă, din astea mai uşoare, poate. Dar o srbă sau o bătută din aia cu pereche, nu.

      • Lilly 11/02/2011 la 22:18

        dar voi mai faceti chefuri?
        atunci cand faci un curs de dans inveti pasii, auzi muzica si dupa ce prinzi miscarea ti se pare foarte natural
        evident primele lectii ti se par chineza avansata, si eu am zis ca veci nu ajung sa ma misc asa dar luat step by step reusesti 🙂
        populara si eu dansez rar, eventual o nunta 🙂

      • DianaEmma 11/02/2011 la 22:24

        Chefuri din astea între prieteni, pe acasă pe la fiecare… şi nah… normal că mai şi dansăm. 😆
        La chefuri de cămin nu am fost. Din cte ştiu constau în mai multă băutură decât dans.

        La câte nunţi sunt pe la mine prin familie (adică 0), eu nu mă plâng. 😆
        Dar am antrenament pe populară de la majorate, de acu… hăhăhăhă ani. 😆 Dar după ce mergi la 20-30 de majorate cu muzică de toate genurile, unele dansuri nu le mai uiţi o viaţă. Că la noi se purta obiceiul cu invitatul la toată clasa.

  9. Lilly 11/02/2011 la 22:30 Reply

    chefurile alea imi lipsesc si mie cu multa lume, cu mult dans, cu rasete si zbenguiala pana la epuizare
    macar ai amintiri frumoase de la majorate si cantece lipite de suflet 🙂

    • DianaEmma 11/02/2011 la 22:39 Reply

      90% din melodiile alea nu îmi plăceau. 😆 Dar dacă era chef, chef să fie!

      Chefuri cu prietenii la voi acasă poţi să faci oricând cu prietenii, cunoscuţii. 😀 Sau cum le spun ăştia din gaşca fratelui meu… chefuţe. 😆

  10. Lilly 11/02/2011 la 22:42 Reply

    ce sa zic in facultate faceam dar acum ne mai adunam din cand in cand dar parca nu-i chiar asa cum era, e diferit
    batranetea , poate :)))
    „chefute” vreau si eu!

Lasă un răspuns

