Toti sunteti anti? eu sunt pro!

….de Valetine’s Day vorbesc.

Toata lumea e impotriva acestei sarbatori, sarbatoare preluata de la americani, dar nu-i singura. Adica halloweenul il putem sarbatori si valetinul nu? Nu stiu care-i diferenta?

Motivatile cele mai des auzite sunt” pentru dragoste nu trebuie sa fie o zi anume, ne iubim tot timpul anului, de ce sa demonstram dragostea intr-o zi? de ce sa ne rezumam doar la o singura zi? sau nu-i sarbatoare romaneasca nu ma intereseaza…..am trecut de faza asta, e o sarbatoare care tine de adolescenta….avem si noi Dragobete – dar eu n-am auzit sa se sarbatoreasca la noi Dragobetele pana nu s-a preluat Valetinul”….  si as mai putea continua.

Dar Craciunul de ce nu-l sarbatorim in fiecare zi? Am putea. O sa spuneti ca e o sarbatoare crestina. Adevarat. Dar de ce sa nu impodobim bradul in fiecare zi? de ce sa nu facem cadouri in fiecare zi? ca asta face parte din comercial.

Valentine’s day e o sarbatoare comerciala, nu-i religioasa, dar comerciantii n-ar manca si ei o paine? Se bucura si ei ca pot vinde ciocolata, flori, si alte produse specifice. E adevarat ca fac speculatii si incearca sa gaseasca idei inovatoare, dar ei din ce sa traiasca?

Eu sunt pro valentin chiar daca nu cumpar inimioare sau alte produse specifice, un sarut si o urare mereu sunt binevenite si nici ciocolata nu o refuz.

Happy Valetine’s Day! pentru toti cei care iubesc si cu atat mai mult nu uita sa  demonstreze acest lucru astazi.

Imi pare rau pentru toti cei care au alergie la inimioare, ciocolata, trandafiri, culoarea rosie si Cupidon.

Tag-uri:, , , , , , , , , , , , , , ,

15 gânduri despre „Toti sunteti anti? eu sunt pro!

  1. Pato Basil 14/02/2011 la 20:41 Reply

    toata lumea vad ca e in disputa pro contra, eu sunt neutru fata de ea ca n-am cu cine sa petrec asa ca poate la anu serbez si eu!:)) sau de Dragobete ar fi cel mai bine!

  2. Lilly 14/02/2011 la 20:45 Reply

    eu mi-am cumparat o prajitura 🙂
    sarbatoresc singura :))))
    tu sa sarbatoresti Dragobetele 🙂

  3. Lilly 14/02/2011 la 21:34 Reply

    doart tu poti stii 🙂

  4. Dragos FRD 15/02/2011 la 6:56 Reply

    Pe mine ma enerveaza pur si simplu aceasta sarbatoare. Da, a ajuns la noi mai mult prin cezariana si ma deranjeaza. Pare sa fi fost inventata special. Ai iesit din sarbatorile de inceput de an cam prin 7 Ianuarie si 1 Martie e cam departe, ce-ar fi sa mai punem ceva prin februarie? Dupa aia avem 1/8 Martie, dupa aia vine Iepurasul, dupa aia 1 Mai, dupa aia vacanta….balta sa fie, ca broaste destule.

    Si cum adica din ce sa traiasca si comerciantii???? Din campanii de reduceri…..

    • Nice 15/02/2011 la 12:36 Reply

      Dragos, ca de obicei, plin de idei geniale. :))

    • Lilly 15/02/2011 la 18:43 Reply

      sa inteleg ca e vorba de prea multe cadouri ? 🙂 prea multe motive de sarbatoare? ti-ar placea ca toate aceste sarbatori sa fie si sarbatori nationale?
      iti place sa daruiesti sau sa primesti?
      (cam multe intrebari 😀 )
      comerciantii fac reduceri la inimioare si alte lucruri specifice valentinului de 8 Martie sau de Paste 🙂

      • Dragos FRD 15/02/2011 la 20:22

        Nu, e vorba de prea multe chestii fortate. Poti sarbatori si fara motiv, la urma urmei fiecare zi din calendar e unica si are ceva aparte.
        Imi place sa daruiesc, dar mai mult imi place sa primesc 🙂

        Nu, cred ca de fapt e altceva….de „Valentine” inca mai pot vinde toate bomboanele si toate dulciurile in forma de inimioare roz pe care nu le-au vândut de Craciun, Revelion, sau Sfântul Ion.

      • Lilly 15/02/2011 la 20:35

        se face prea mult tam-tam, si poate asta supara pe multa lume
        si mie imi place sa primesc mai mult, adica mi se pare mai simplu 🙂
        s-au mai vazut cazuri in care de Craciun s-au vandut iepurasi si de Paste Mos Craciuni (figurine cioco)

  5. […] La multi ani, Grapefruit! Iti doresc o viata minunata! […]

  6. Nice 15/02/2011 la 12:35 Reply

    Tot ce tine de Valentine Day’s imi pare atat de superficial, de cheap, de kitschios, incat singurul sentiment ce ma incerca e unul de dezaprobare, de respingere.

    • Lilly 15/02/2011 la 18:46 Reply

      oare n-ar trebui sa vedem dincolo de inimioare, culoarea rosie,ciocolata si cupidoni? e o sarbatoare a tuturor oamenilor indragostiti

      • Dragos FRD 15/02/2011 la 20:26

        Dincolo de inimioare, culoarea rosie, ciocolata si cupidoni se afla marea finanta evreiasca.

      • Dragos FRD 15/02/2011 la 20:28

        Dincolo de inimioare, culoarea rosie,ciocolata si cupidoni se afla marea finanta evreiasca, care vrea sa spolieze o populatie saracita deja de PDL si de Basescu…. 🙂 🙂 (asta merge ca stire la Felix 3)

  7. Lilly 19/02/2011 la 19:20 Reply

    Dragos te-am gasit abia in seara asta in spam, imi pare rau 😦
    poate evreii ne scot din saracie, ce sa zic eu?

Lasă un răspuns

