Leapsa de februarie!

Ieri am primit o leapsa de la Nice – leapsa fara parabeni. Cred ca-i prima leapsa luna asta, nu-mi amintesc sa mai fi fost alta.

O sa raspund si la intrebarea lansata de Nice in post – nu cred ca lupt impotriva parabenilor atata timp cat in dulapioarele mele zac produse care contin aceaste chimicale si chiar daca as lupta la cate arme am as fi clar invinsa.

Ce sa zic eu oricat de bune sunt chimicalele pe o parte repara pe alta strica, la fel ca si medicamentele. Toate au efecte negative si contraindicatii. Dar sa nu ne intristam ca-i totusi weekend, si sa purcedem la partea draguta lepsei.

Ce produse folosesc?

1. Produse de ingijire a parului:

– sampon H&S citrus fresh – asta e pentru matreata

– sampon Elseve Total Repaiface parul sa straluceasca

Da. Folosesc doua sampoane, asa mi-am obisnuit parul, unul sigur e H&S iar al doilea depinde de ce vad pe raft cand cumpar. Imi place Pantene foarte mult dar face matreata si asa ca am renuntat la el. Defapt cred ca toate fac, si vorba cuiva cred ca se pune ceva in ele, is pentru uz frecvent, adica zilnic pentru ca ingrasa repede parul.

– balsam Syoss pentru par degradat. Parul meu nu-i degradat dar sa nu se degradeze folosesc asta.

– fixativ si spuma  Taft.

– vopselute de par n-am folosit niciodata nici macar sampon care iti coloreaza parul, incerc sa aman cat pot.

2. Produse ingrijire dinti si cavitate bucala

– pasta de dinti momentan Aquafresh, dar le schimb de fiecare data cand cumpar, imi place sa tot incerc

– apa de gura Paradontax dar nu pentru uz frecvent, ce am acum se foloseste doar pe o anumita perioada. Inainte am avut Corsodyl dar si asta era la fel si in plus era foarte mentolata si-mi irita mucoasa bucala si limba.

3. Produse ingrijire fata:

Ei aici e un mare talmes balmes la mine. Ar trebui sa folosesc produse din aceeasi gama ca sa aiba efect dar uite ca am fost prinsa pe picior gresit si e o adunatura perfecta.

– demachiant 2in1 cu echinacea si migdale de la Farmec. Prefer ca si demachiant Nivea dar in lipsa de altceva l-am luat pe asta, nu-s prea multumita dar se termina repede si-l inlocuiesc.

– lotiune tonica Nivea pentru ten mixt

– crema Vichy Normaderm – e o crema hidratanta care are efectele dorite.

– masca cu argila Oriflame care o folosesc asa cand imi amintesc. Au fost perioade cand imi cumparam argila si imi faceam masti singura.

4. Produse de make-up

Cum nu ma prea machiez decat la ocazii multe din produsele care le am le folosesc odata de doua ori si expira. Trebuie sa fac curat sa arunc expiratele.

– rimel Giordani Gold de la Oriflame pentru volum

– fond de ten Giordani Gold by Oriflame si fond de ten lichid de la Sephora

– perle bronzante Oriflame

– ceva farduri de la L’oreal, Maybelline, Oriflame. Ultima data cand ma folosit un fard de pleoape a fost vara trecuta cand am fost la o nunta. Nu le folosesc pentru ca toate mi se aduna pe ochi si decat sa arat oribil prefer sa arat natural.

– rujuri de la Oriflame, si alte glossuri noname sau nu mai stiu eu ce name 🙂

– balsam de buze Oriflame care-l folosesc zilnic, in rest rujuri foarte rar.

– creioane de ochi diverse culori Avon si Oriflame

– multe chestii sclipicioase care nu le folosesc aproape niciodata.

5. Produse de ingrijire a corpului

– geluri de dus: Fa yougurt & aloe, Nivea beauty pearl, Nina Ricci, si ceva aromatherapy.Astea le am acum, imi mai place mult si dove invisible.

– sapun din ulei de masline- miroase groaznic dar iti lasa pielea foarte catifelata

– lotiuni de corp de la dove, ceva cu aloe vera primit de prin America, nina ricci, ceva aromatherapy.

– ulei de bebelusi pentru masaj

– antiperspirant Dove si garnier Control (solide).

6. Produse ingrijire maini:

– sapun dove

– sapun lichid cu unt de shea

– crema hidratanta de mani de la Farmec, crema hidratanta de la Oriflame si crema de maini si unghii -417 (Marea Moarta)

– unei pentru cuticule tot -417

– multe oje pt frech manicure sau colorate de la Farmec, Avon, Oriflame, Maybelline, Farmasi

7. Produse ingrijire picioare:

– crema pentru ingrijirea picioarelor -417

– crema pentru calcaie Farmec

– pudra

– gel racoritor

Concluzia este ca orice femeie are n produse de ingrijire si tot isi mai cumpara. Ne place sa fim curate, ingrijite, sa mirosim frumos si sa aratam bine. Mi se pare mult mai simplu pentru un barbat, isi alege cateva produse care le foloseste frecvent, nu cumpara n produse care poate nu le foloseste niciodata care expira si le arunca. Asa suntem noi femeile.

Bonus 3 trucuri de ingrijire in loc de poze: (si asa am scris foarte mult)

– dupa ce ti-ai clatit parul daca vrei sa-ti straluceasca clateste varfurile cu apa rece. (Geta Voinea)

– stoarce o jumatate de lamaie si adauga zahar apoi, foloseste-o ca si crema abraziva pentru maini, o sa vezi ce catifelate raman. (Dr Oz )

– foloseste ceai verde praf (eu n-am gasit de cumparat) si fa-ti masti pentru fata. Ceaiul verde este un foarte bun antioxidant si previne imbatranirea tenului.(Dr Oz)

Astept recomandari! Leapsa o poate prelua oricine doreste.

La cererea publicului mi-am intors casa cu susul in jos si a iesit asta:


Tag-uri:, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

22 de gânduri despre „Leapsa de februarie!

  1. DianaEmma 20/02/2011 la 15:57 Reply

    Fără poze? Păcat.

    Te speli la rând cu amândouă șampoanele sau la aceeași spălare?

    Mie îmi place cum miroase săpunul bio de ulei de măsline. 😀 Că am și eu.

    Folosesc la fel de rar ca tine produse de machiaj, dar am jumătate din ce ai tu. 😆

    • Lilly 20/02/2011 la 18:56 Reply

      hmmmmm……..ma gandesc sa le pun asa gramada si sa le pozez 🙂
      pai la aceasi spalare odata ma samponez cu H&S si apoi cu elseve, pana imi scartzaie parul 🙂
      eu le-am tot adunat dar cum spuneai si tu multe tb sa le arunc 🙂

      • DianaEmma 20/02/2011 la 19:28

        Și eu făceam așa când m-am mutat la București și mi se îngrășa părul groaznic. Mă spălam prima dată cu șampon de la Vicky pentru păr gras, îl curățam bine, și apoi mai băgam o tură Head&Shoulders. 😀

        Ce grămadă a ieșit. 😀

      • Lilly 20/02/2011 la 19:31

        sunt cam obsedata in ceea ce priveste parul, chiar dc sta electrocutat trebuie sa fie curat, asa ca il spal destul de des, desi nu spalatul e problema cat uscatul si aranjatul
        baba la frumusete rabda!
        acum tb sa le pun pe toate la loc 😦

  2. DianaEmma 20/02/2011 la 16:00 Reply

    A, și… de ieri așteptam să mai facă cineva leapșa asta înaintea mea. Că am mai luat și de la tine niște de idei. 😛

    • Lilly 20/02/2011 la 18:56 Reply

      ma bucur ca te-am inspirat 🙂

      • DianaEmma 20/02/2011 la 19:28

        Mda… ojele am uitat să le pun, dar tu mi-am amintit să pun și produse de styling și vopsea. 😀

      • Lilly 20/02/2011 la 19:41

        adevarul e ca multe produse putem aduna noi femeile 🙂

  3. vacitim 20/02/2011 la 18:19 Reply

    Vai, Lilly, cata lista 😀 Am si eu o curiozitate…cat spatiu iti ocupa? 🙂

  4. Lilly 20/02/2011 la 18:57 Reply

    toata casa :)))) si baia si camera
    hai ca pun imediat o poza :)))

  5. Nice 20/02/2011 la 19:30 Reply

    Merci pentru completare! 🙂

  6. Lilly 20/02/2011 la 19:32 Reply

    cu placere 🙂 cred ca unele chestii mi-au scapat dar sunt in alt dulap si am uitat de ele
    nu vreti sa facem o leapsa cu medicamente? sau produse de curatenie? 🙂

  7. DianaEmma 20/02/2011 la 19:36 Reply

    La produse de curățat nu o să mă învingă absolut nimeni!!! 😆

    La medicamente sunt puțin mai soft. 😀

  8. Lilly 20/02/2011 la 19:40 Reply

    si eu stau bine la capitolul curatenie dar si la capitolul medicamente, mai ales ca de 4 zile iarasi sunt pe tratament cu atb
    eu zic sa purcedem si sa facem si astfel de lepse 🙂

  9. Cristian Chiribuc 20/02/2011 la 21:06 Reply

    Dacă ar fi să-mi scot tot ce am eu în materie de produse cosmetice (creme,geluri de duș,șampone etc.) aș aduna și eu un sfert din cât ai tu…:))

  10. Lilly 20/02/2011 la 21:11 Reply

    Bine ai venit Cristian Chiribuc!
    nu-i rau daca ai un sfert 🙂

  11. Hubba Bubba 20/02/2011 la 22:47 Reply

    Cum e crema de la Vichy? Acopera bine porii sau n-ai probleme cu dintr-astea? Ai apsect lucios pe parcursul zilei daca o folosesti? 😀 Mi-o doresc de haaaaat dar niciodata nu mi-am luat-o.
    Si eu am matreata de ceva vreme, am folosit Syoss apoi Elseve -ala roz, si pentru ca nu mai scapam de ea mi-am luat de la Nivea ceva anti matreata pt par stralucitor, sa vedem ce o iesi.
    Eu nu mi-as fi scos la inaintare toat produsele pentru ca le am intr-un dulapior aranjate in cutii dupa anumite reguli de ordonare :)) Sunt o maniaca :))
    Ador de la Dove lotiune cu putin sclipici, mai ales aia nuantatoare desi nu stiu daca in vara lui 2010 am mai vazut-o. Eu mi-am luat de la Avon o lotiune cu sclipici la 400 ml miroase divin, a ceva inghetata de capsuni, imi aminteste de copilarie.

  12. Lilly 20/02/2011 la 22:54 Reply

    crema e ok. nu incarca fata, nu ai aspect lucios peste zi, se absoarbe foarte repede in piele. mie chiar imi place 🙂
    cu matreata nu stiu ce sa zic,am incercat tot felul de produse dar tot la h&S m-am intors desi nu pot spune ca e 100% eficient ca in reclama 🙂
    waw. ale mele sunt vraiste peste tot, bine mai in fata sunt puse cele de toata ziua dar sunt intr-o ordine dezordonata 🙂
    vara si eu folosesc lotiuni cu putin sclipici 🙂 iarna nu prea se vede 😀
    multe creme le-ai manca asa bine miros :0 sa nu ne miram daca se iau animalutele dupa noi

  13. Rhenus 21/02/2011 la 2:38 Reply

    Adevaru’ e ca-i greu sa fii femeie. Deaia femeiele trebuie ocrotite cat de mult se poate.

  14. Lilly 21/02/2011 la 11:58 Reply

    Femeile sunt mai finute au nevoie de mai multa ingrijire si mai multa grija 🙂

  15. addicted 24/02/2011 la 15:05 Reply

    Avem cateva produse cosmetice in comun! Ador cremele de la Vichy, de fapt toate produsele de la Vichy le ador inclusiv fondul de ten fara parabeni desigur. 🙂
    Multumesc in mod special pentru al doilea truc, nu-l stiam! 🙂

  16. Lilly 26/02/2011 la 12:20 Reply

    Bine ai venit Addicted!
    imi cer scuze dar ai intrat la spam si abia azi te-am pescuit de acolo 🙂
    Si eu sunt multumita de Vichy am folosit doar creme de ingrijire dar pana acum n-am nimic de reprosat, o sa incerc si fondul de ten
    am invatat multe chestii de la Dr Oz! imi place emisiunea lui 🙂

Lasă un răspuns

