I feel it in my fingers…!

E Dragobetele! Am vazut si azi flori nu doar la florarie ci si in mainile unor persoane, semn ca au sarbatorit printr-un gest frumos, DRAGOSTEA. Chiar m-a bucurat acest lucru.

„Love actually” e un film englezesc din 2003. Am citit un comentariu, legat de acest film, in care cineva spunea ca a vazut filmul de 20 de ori. Zic eu nu-i simplu sa poti vedea un film de 20 de ori. Cred ca stii deja toate replicile, stii exact ce urmeaza, e de admirat acest lucru.

M-am uitat si eu, eram chiar foarte curioasa ce te poate face sa vezi un film de 20 de ori. Ei bine pentru mine n-a fost chiar asa interesant. Film tipic englezesc, umor englezesc, cupluri plictisite si dragostea care se invarte mereu in jurul nostru.

Ce mi-a placut? Hugh Grant – mereu mi-a placut acest actor, imi place cum da din gene, cum se balbaie, cum zambeste, are o inocenta aparte.

Si mi-a mai placut un pusti de 11 ani, caruia ii murise mama si traia alaturi de tatal vitreg. Tatal credea ca sufera din cauza ca si-a pierdut mama, se temea sa nu-si faca rau, sa nu se drogheze dar baiatul era indragostit de o colega de scoala. Si suferea. Cand a aflat tatal ca defapt el este indragostit a rasuflat usurat, el credea ca e ceva mult mai rau ( chiar a ras de copil) dar mi-a placut replica pustiului ” mai rau decat agonia de  a fi indragostit?”.

Cand esti adult si ai trecut peste fluturii din stomac, te-ai maturizat si vezi un pusti indragostit zambesti, ai uitat cum e agonia de a fi indragostit, uiti cat poti sa suferi, uiti ca la un moment dat ceva te-a durut mai tare si nu gaseai nici un medicament, nici o alinare.

Mesajul filmului e simplu ” love is all around” trebuie doar sa ne deschidem ochii, sa ne deschidem sufletul, sa intindem bratele si sa o primim.

Tag-uri:, , , , , , , , , , ,

3 gânduri despre „I feel it in my fingers…!

  1. Nice 25/02/2011 la 20:14 Reply

    Oare? Sa fie atat de simplu? E suficient sa deschidem bratele si sufletul si primim dragostea? Chiar suntem inconjurati din toate partile de dragoste, suntem pur si simplu asaltati si cotropiti, si noi ne incapatanam s-o vedem, s-o identificam si sa traim miracolul ei? Am unele dubii. Cred ca stiu filmul, am incercat sa-l vizionez, m-a plictisit groaznic si am renuntat. Stiu ca toata lumea il considera o capodopera, dar mie chiar nu mi-a stranit interesul.

  2. Lilly 25/02/2011 la 21:19 Reply

    Nice, asta e mesajul filmului 🙂 love is all around
    se baseaza totusi pe realitate, suntem inconjurati de multe persoane si cu siguranta sunt si in jurul meu si in jurul tau persoane care au anumite sentimente fata de noi
    probabil ca totul ar fi simplu si am vedea aceasta dragoste, daca am renunta la visurile si dorintele noastre si am accepta ca parteneri soferul de autobuz, colegul care ne zambeste atunci cand ne vede, vocea placuta de la celalalt capat al firului, ori vecinul de la etajul 4 care are 18 ani 🙂
    realitatea e intotdeauna mai mica si rasturnata, avem anumite dorinte, anumite necesitati, anumite cerinte de la viata si luptam pentru ceea ce ne dorim si atunci e normal ca dragostea sa o gasim mai greu, si sa nu fie deajuns doar sa intindem bratele

  3. despre 2012 06/03/2011 la 16:45 Reply

    […] citi si aceasta pagina: http://ramonalengyel.wordpress.com/2011/02/06/sida/ Un blog post grozav: https://kidlilly.wordpress.com/2011/02/24/i-feel-it-in-my-fingers/ Tags: food matters, mancarea conteaza, mancarea medicament, prevenire […]

Lasă un răspuns

