1 Martie calator!

…cate martisoare v-a adus?

Sa aveti o primavara cu mult soare, multa lumina, multa bucurie, flori frumoase, zumzete de albina, ciripit de pasarele si tot ce va doriti voi.

Fara alergii! si alti virusi!

De la mine multe zambete si multa caldura!

Paranteza:

La Cluj azi primavara si-a aratat nasul, a fost cald, placut, 8 grade.,incat mi-a venit asa un dor de duca, si m-am plimbat o ora, mi-am oxigenat creierul, si m-am bucurat de aerul cu tenta primavaratica.

Sunt curioasa maine cum o sa fie ca-i baba mea.

Tag-uri:, , , , , , , , ,

17 gânduri despre „1 Martie calator!

  1. DianaEmma 01/03/2011 la 23:00 Reply

    Poate vine baba cu un moș. 😀

    • Lilly 02/03/2011 la 17:04 Reply

      baba a venit cu soare, o vreme superba, ar fi bine sa-mi aduca si un print 🙂

  2. Pato Basil 01/03/2011 la 23:08 Reply

    chiar v-ati ales babele? eu am uitat

    • Lilly 02/03/2011 la 17:05 Reply

      normal, eu am chiar doua, azi si in 6
      azi o zi superba, soare, cald, frumos, energie, tot ce vrei
      cea mai frumoasa baba, ever!

  3. Hubba Bubba 02/03/2011 la 1:56 Reply

    Primavara frumoaaaasa! Desi ne-am zis in toate locurile in care am putut :))
    Baba ta ar face bine sa fie frumoasa maine :))
    Si ca tot ziceai mai jos care credem noi ca e melodia care simbolizeaza primavara..pentru mine e cea de la holograf- primavara incepe cu tine…si a devenit traditie sa ascult albumul lor pe 1 martie sau/si pe 8. :))

    • Lilly 02/03/2011 la 17:56 Reply

      cu cat mia multe urari cu atat mai bine 🙂 merci
      primavara a inceput frumos 🙂

  4. Castiel 02/03/2011 la 11:33 Reply

    maine e baba mea…
    azi ploua, maine sper ca nu :))

    • Lilly 02/03/2011 la 17:56 Reply

      sper ca maine sa fie soare si frumos afara :), la fel cum a fost azi in Cluj

  5. Nice 02/03/2011 la 14:48 Reply

    Pentru frumusetea din sufletul tau, pentru ca aripile sale albe sa se inalte pururi spre zari albastre, luminoase, iti doresc o primavara de vis, colorata, aromata si plina de iubire. 🙂

    • Lilly 02/03/2011 la 17:59 Reply

      multumesc Nice! la fel si tie! sa avem o primavara minunata!

  6. Nice 02/03/2011 la 14:51 Reply

    La Bucuresti au fost pana acum -5 grade, cum e posibil sa fie 8 in Cluj? Asa cald? Cam mare diferenta… 😯 Pai inseamna ca la voi chiar a venit primavara. 🙂 🙂 Norocosilor, eu azi iar am degerat. 😦 😛

  7. Lilly 02/03/2011 la 18:01 Reply

    eu zic sa te muti la Cluj 🙂
    la soare erau 8 grade, dar azi chiar o zi foarte frumoasa, soarele a rasarit de dimineata, ne-a invadat biroul cu lumina si caldura si cel putin mie mi-a dat multa energie,
    am radiat toata ziua
    seful a zis ca se vede ca a venit primavara ca suntem mult mai frumoase si mai vesele 🙂

    • Nice 02/03/2011 la 18:47 Reply

      Wou, ce sef simpatic si galant. Asa da! 😉

  8. Lilly 02/03/2011 la 18:55 Reply

    da 🙂 mai face glumite cu noi 😉

  9. Pato Basil 02/03/2011 la 19:42 Reply

    eu imi aleg maine:))baba! desi as prefera una tanara!

  10. Lilly 02/03/2011 la 19:46 Reply

    la mine baba de azi a fost alegerea dupa data nasterii, dar duminica mi-am ales eu :)) anul asta am facut o moda noua si am ales doua babe
    pai eu iti doresc sa-ti aduca primavara o zana 🙂

  11. […] Ilie Corfus, Însemnări de demult, Iaşi, Editura Junimea, […]

Lasă un răspuns

