Invisible!

Exista tot felul de programele care detecteaza statusul tau pe messenger. Chiar si yahoo are asa ceva, celebrul yahoo detector. Tastezi id-ul de messenger si astfel detectezi daca persoana este online, offline, sau online si sta pe invisible.

Cred ca acest aspect tine de intimitatea fiecaruia, daca vrea sa se arate si sa fie available pentru toata lista o face daca nu e alegerea fiecaruia pentru cine e available si pentru cine nu este.

Zilele trecute ma abordeaza o persoana care probabil candva a fost in lista mea dar din anumite motive l-am sters (din cand in cand fac curatenie), atunci cand stergi pe cineva degeaba il stergi numai tu daca celalalt te tine acolo, vede cand esti online sau nu. In prima faza habar nu aveam de unde sa-l iau, defapt nici dupa o prima conversatie nu prea m-am dumirit dar in fine, nu asta conteaza. A tot incercat sa obtina o poza cu mine dar chiar nu aveam chef sa fac schimb de poze sau conversatii, a picat intr-un moment destul de prost, si nu i-am satisfacut curiozitatea.

In timp ce ma intreba una alta primesc un request de add, la care fara sa ma gandesc am dat add, desi nu stiam cine este persoana care imi cere acceptul. Ma gandeam ca poate fi oricine de pe blog deoarece am adresa de contact acolo.

In urmatorul minut o invazie de cereri cade asupra mea. Eram socata. Nu reuseam sa resping ca alta cerere, cred ca au fost vreo 10 requesturi. Nu intelegeam ce s-a intamplat, m-am gandit ca cineva imi face o farsa, ca s-a postat pe ceva site id-ul meu ca altfel nu intelegeam ce se intampla. Cum am devenit eu asa irezistibila?

Si incep investigarea sa vad ce se intampla. Incep conversatia cu persoana careia i-am dat accept, si din vorba in vorba imi spune ca a luat id-ul meu de pe un site de detectie. Am deschis si eu acel site si am vazut ca exista optiune sa ramana vizibila cautarea care ai facut-o.

Vinovat de toata aceasta nebunie era cel sters din lista mea, reaparut pe nepusa masa, care a fost foarte curios cum arat, si acolo normal ca apare si poza care o ai pe messenger.

Daca iti ramane acolo id-ul cei care fac videochat isi pot  racola potentiali clienti. De acolo se pot lua adrese sa trimiti spamuri sau alte nebuneli.

Asa am patit eu, m-am racolat cei cu videochatul ca si clienta potentiala. Am refuzat politicos dar nu m-am putut abtine sa nu-i spun ceva vinovatului.

Curiozitatea uneori poate face ravagii, un gest nevinovat uneori poate provoca un dezastru emotional.

Deobicei nu pun suflet la aceste neplaceri ale online-ului dar uite ca m-a prins pe picior gresit si nu mi-a picat bine acest gest.

Sunteti curiosi? Ati avut parte de neplaceri cauzate de curiozitate?

Tag-uri:, , , , , , , , , ,

13 gânduri despre „Invisible!

  1. 100 « Marin Toma's Blog 05/03/2011 la 12:24 Reply

    […] este articolul meu cu nr. 100 in blogosfera. Va multumesc din suflet! Fara voi nu as fi ajuns aici. Vreau sa va impartasesc o melodie care imi place foarte multe si care ma caracterizeaza […]

  2. DianaEmma 05/03/2011 la 13:15 Reply

    La cât de des intru eu pe mess… 😆

    Nu am avut neplăceri niciodată legate de asta.
    Poate doar acum vreo 5-6 ani când erau în vogă schimburile de liste și dacă adăugai persoana nepotrivită, până seara avea 40 de add request-uri.

  3. Lilly 05/03/2011 la 16:54 Reply

    eu schimburi de lista n-am facut 🙂
    desigur mi-am asumat faptul ca sunt o persoana din online,ca datele mele pot fi luate de oricine, dar cu toate astea nu vreau videochat
    stiu ca videochatul e meseria viitoruli dar……..mai bine nu! 🙂

  4. Castiel 05/03/2011 la 19:43 Reply

    :)) pai asa „cunosti” anumite persoane,l-am folosit si eu, si am vazut cu cine am de-a face :))

    • Lilly 05/03/2011 la 21:41 Reply

      se pare ca io-s invechita, pentru ca eu m-am speriat 🙂

  5. Pato Basil 05/03/2011 la 20:08 Reply

    hahaha, naspa:(…
    sa iti faci prieteni noi pe nepusa masa!

    • Lilly 05/03/2011 la 21:42 Reply

      prieteni si prietene :)sa-mi umplu lista 🙂

  6. Nice 05/03/2011 la 22:24 Reply

    Videochat? :)) Mi se pare super amuzanta patania ta. Asta pentru ca nu am fost eu implicata, firesc. :)) 😛 Nu mi s-a intamplat niciodata asa ceva, nu sunt asaltata cu cereri de prietenie pe mess, mai nou acesta s-a stricat asa ca am scapat de-o grija. 😦 😦 😛

    • Lilly 05/03/2011 la 22:29 Reply

      daca vrei te ajut :))) stiu reteta, sa vezi ca intr-un minut ploua cu cereri de prietenie 🙂
      baiatul respectiv invata sa faca videochat, asa mi-a spus, si ca sunt privilegiata, imi dadea web gratis :)))))

      • Nice 05/03/2011 la 23:01

        OMG, cum suna videochat, acesta e unul din cele 1000 de lucruri pe care nu le-as face niciodata, sub nicio forma, indiferent de suma ce mi s-ar oferi. :))

  7. Lilly 06/03/2011 la 9:26 Reply

    eu mai glumesc din cand in cand pe seama pietei de munca si zic „videochatul e solutia” 🙂

  8. Andrei M. 06/03/2011 la 21:24 Reply

    Nu dau add unei persoane pe care nu o cunosc.. cei de pe blog ma pot contacta frumos pe e-mail.

    • Lilly 06/03/2011 la 21:39 Reply

      Bine ai venit Andrei M.!
      tu esti cuminte, eu nu-s asa cuminte 🙂

Lasă un răspuns

