Cand o sa cresc mare…!

N-am facut demult o leapsa, asa ca e momentul. Marmotica vrea sa stie ce o sa fiu atunci cand o sa cresc mare?

Cand o sa cresc mare o sa fiu doctorita. Asta am visat mereu. Am si poze facute la gradinita in care sunt imbracata ca si o doctorita. Am halat alb, boneta alba pe cap, stetoscop in urechi, si consult papusa Ancuta. Era o papusa care statea in vitrina, pe care o visam noi mereu atunci cand inchideam ochii jucand ceva joc inventat de educatoare.

Papusile mele erau mereu bolnave si eu le dadeam medicamente, le faceam operatii- mazgaleam burtica, mana, piciorul papusii cu o carioca. Le desenam cicatrici. Foloseam lama pe post de bisturiu. Aveam trusa medicala si  exersam la greu.

Nu m-am visat altceva decat doctor. Pasiunea am dus-o mereu cu mine, o port si acum in suflet. M-am pregatit chiar si pentru admitere la facultate. V-am mai povestit eu cu alte ocazii. Soarta si destinul insa n-a tinut cu mine. Am intrat doar pe locurile cu plata si era 1100 dolari/an. Exagerat de mult si am renuntat.

Mi-am valorificat oarecum aceasta pasiune facand o scoala medicala de asistent generalist. Dupa ce am intrat in contact cu medici, asistente, spitale, nu mi-am mai dorit medicina, mi-am dat seama ca ar trebui sa-mi dedic intreaga viata pentru aceasta cauza nobila si de mare pret numita SANATATE. Iar eu atunci imi doream altceva. Ale tineretii valuri.

Ma pasioneaza si acum emisiunile medicale, filmele cu tema medicala, si tot ce tine de sanatate. Nu mi-e frica de doctori, de halatul alb, de injectii, de operatii, nu mi-e rau de mirosul de spital, chiar as spune ca-mi place mirosul de sterilizat si dezinfectant.

Poate ca atunci cand o sa fiu mare mare o sa ajung doctorita.

Leapsa merge mai departe la toata lumea din blogroll, la toti cei care n-au facut demult o leapsa/aceasta leapsa si la toti cei care vor sa scrie ce si-au dorit sa devina atunci cand cresc mari.

Spatiu e destul si aici pentru cei care doresc sa ne povesteasca visul copilariei legat de meserie.

Tag-uri:, , , , , , , , , , , , , , , , , ,

28 de gânduri despre „Cand o sa cresc mare…!

  1. DianaEmma 09/03/2011 la 21:40 Reply

    Și chiar dacă nu ai să fii, ceva cursuri de genul prind și în viața de zi cu zi de folos. 😛

    Mie mi-ar fi plăcut măcar să fi făcut niște cursuri de prim-ajutor… aș fi avut nevoie cândva…

  2. Lilly 09/03/2011 la 21:45 Reply

    sa stii ca ajuta foarte mult, deasta m-am chinuit la un moment dat cu doua scoli la zi in paralel 🙂
    scoala care am facut-o a fost din pasiune,si am invatat atatea lucruri interesante, si acum rasfoiesc din cand in cand cursurile 🙂
    nu-i tarziu sa faci un curs de HELP 🙂

  3. Marmotica 10/03/2011 la 10:33 Reply

    Dr.House 😀
    p.s. cred ca ar fi util sa fac si eu un curs de prim ajutor, nu se stie niciodata.

    • Lilly 10/03/2011 la 19:16 Reply

      scolile medicale sau cursurile te ajuta foarte mult si in viata de zi de zi dar si google-ul :))
      eu te sfatuiesc sa faci daca nu ti frica, greata, etc 🙂

  4. vacitim 10/03/2011 la 10:45 Reply

    Frumoss, eu am vrut sa ma fac pilot de avioane, din pacate nu am fost lasat sa fac liceul militar 🙂

    • Nice 10/03/2011 la 13:23 Reply

      Slava Domnului! Visai sa traiesti periculos, ai? 😛

      • vacitim 10/03/2011 la 13:41

        Hehehe…acum nu mai visez…chiar sunt periculos =))))
        😀 😛

    • Lilly 10/03/2011 la 19:17 Reply

      nu-i tarziu nici acum sa iei niste lectii de zbor daca iti place adrenalina 🙂

  5. Nice 10/03/2011 la 13:22 Reply

    Eu imi doream sa devin zeita. Afrodita, desigur. 🙂 😛 😀
    Apoi am revenit cu picioarele pe pamant si am visat la o meserie plina de neprevazut si culoare: ghid turistic. 😦

  6. Lilly 10/03/2011 la 19:19 Reply

    visuri frumoase 🙂
    pasiunea ta pentru frumos si locuri turistice deosebit de atractive se manifesta si acum 🙂

  7. Julien Sorel 10/03/2011 la 21:35 Reply

    Mecanic de locomotiva!

  8. Lilly 10/03/2011 la 21:40 Reply

    Bine ai venit Julien Sorel!
    iti plac trenurile? sau doar locomotivele ?
    baietii nu se viseaza doctori ca si noi fetele :)))ei au preocupari mai interesante

    • Julien Sorel 11/03/2011 la 14:27 Reply

      Trenurile, dar, mai ales, locomotivele! Pe linie paterna, sunt mandrul descendent din os de CFR -ist. incepand cu strabunicu’; pe vremea lui, aveai nevoie de pasaport ca sa intri in Banat si Transilvania! :))

      • Lilly 13/03/2011 la 15:59

        ce frumos 🙂 si cand iti cumperi un tren? sau o locomotiva?

  9. Lusio 12/03/2011 la 23:43 Reply

    Sa fiu fericit :)))

    • Lilly 13/03/2011 la 16:00 Reply

      si s-a implinit? esti pe deplin fericit?

      • Lusio 13/03/2011 la 18:03

        Inca lucrez la asta:))

        Momentan ma hranesc cu doze mici;))

        Acum mai serios asa.. cand eram mic imi doream sa fiu un fel de Jim Carrey cand voi creste.. si unii zic ca as fi reusit oleaca asa 😆

        Il ador pe omul ala.. printre preferatii mei din America la capitolul: comedie, ras etc 😀

      • Lilly 13/03/2011 la 18:07

        step by step 🙂
        e haios tipul desi nu-i chiar preferatul meu
        oricum imi place mult sa rad 🙂

  10. Pato Basil 13/03/2011 la 14:40 Reply

    atunci sa vreau sa fiu „om mare”, fericit, sanatos

  11. Lilly 13/03/2011 la 16:01 Reply

    adica asa inalt ca bradul si frumos ca fagul? si sanatos tun 🙂

    • Pato Basil 13/03/2011 la 21:31 Reply

      ceva de genul doar ca nu doar fizic… ci si cu o coloana vertebrala dreapta, cu o minte sclipitoare si antrenata

  12. Lilly 13/03/2011 la 21:37 Reply

    foarte frumos vis 🙂

    • otilia 16/05/2011 la 1:58 Reply

      Esti asistenta? Frumos. Si eu mi-am dorit sa fiu asistenta ..la un moment dat. Dar mi-am schimbat ulterior orientarea. Imi pare rau ca visul tau de a deveni medic nu s-a putut indeplini. Dar, timpul nu e pierdut. Poti incepe oricand sa faci facultatea de medicina. Mai ales acum, cand esti la banii tai.
      Eu cand eram mica nu-mi doream altceva decat sa fiu mare. (asta), O vedeam ca pe-o mare realizare !
      Doamne, acum ca mi-ai adus aminte, cat mi-au placut testele de admiterea ptr medicina! Am facut teste din Targul-Mures, Iasi, Bucuresti… Imi captau atentia la maxim, imi storceau nervii:)), imi demonstram ca sunt buna, ca pot.. mai mult! Cred ca de-aici mi se trage rezistenta la presiune/tensiune
      app, mie nu-mi plac deloc halatele albe. le urasc de moarte .dar..nevoia

  13. Lilly 16/05/2011 la 17:24 Reply

    Otilia multumesc pentru incurajari 🙂
    nu mai am nervi sa ma apuc de o facultate atat de grea, sa o iau iarasi de la zero, nu-i simplu si nu-mi mai doresc
    ma bucur ca am facut scoala de asistente pentru ca ma ajuta in viata de zi de zi, dar sa dau admitere, exemene, stress, nervi, invatat pana nu mai poti nu cred ca as putea
    fiecare lucru la timpul lui 🙂 medicina nu e un capriciu, e o chestiune mult mai complexa
    am facut si eu destule teste dar n-am fost asa de buna, ca daca eram acum purtam halat alb 🙂
    sa inteleg ca si tu esti pasionata de mirosul de sterilizat si de misterele corpului uman? frumos! 🙂

    • otilia 16/05/2011 la 23:27 Reply

      Daca ai pasiune, eu zic ca e suficient. Nu trebuie sa fii „bun” neaparat. Eu,din pacate, nu am invatat intr-un liceu de stiinte ale naturii. Si in clasa a-12-a am luat Totul de la „0”. A fost o provocare. Poate ca intr-o buna zi ai sa-ti faci curajul si-ai sa incerci ‘mai mult’.

      Nu-mi plac chestiile rigide in general, si sterilizantul intra in categoria aceasta. Poate doar mirosul de mentol din plombele dentare.. :))
      Misterele corpului uman…uff, aici ar fi foarte multe de spus. Imi plac mai degraba lucrurile care pot fi deslusite, intelese, nu cele neintelese.

      • Lilly 17/05/2011 la 20:58

        sa inteleg ca esti responsabila de zambetul nostru frumos? 🙂
        mare curaj mi-ar trebui sa ma apuc acum sa fac medicina, sincer 😀
        eu ma refeream ca sunt foarte multe boli care au simptome atipice iar cand reusesti sa pui un diagnostic ai o satisfactie bine meritata ….la asemenea mistere am facut referire…si mai sunt
        mie mereu mi-a fost greu sa inteleg SNC

  14. otilia 19/05/2011 la 23:09 Reply

    La prima intrebare, raspunsul e -Da.

    Si mie mi-ar fi placut sa pun diagnostice bolnavilor.:)

    SNC-ul a fost un capitol greu si complicat,si multi renunta dupa el sa mai dea la medicina. Dar dupa ce treci de el.. urmeaza glandele. sa vezi acolo batai de cap=))

  15. Lilly 22/05/2011 la 17:00 Reply

    eu am invatat neurologie dar mereu adormeam citind cursurile, somniferul potrivit, bine ca mi-am luat exemenul :))))

Lasă un răspuns

