Amnezie?

Vi s-a intamplat vreodata sa faceti anumite lucruri si sa nu aveti nici cea mai vaga idee cand?cum?si de ce ati facut asta?Asa debuteaza bolile degenerative ? sau…….e doar distragerea atentiei, faptul ca esti indragostit sau beat?. …sau nici macar?

Tag-uri:, , , , , , ,

15 gânduri despre „Amnezie?

  1. DianaEmma 18/03/2011 la 19:11 Reply

    Aici sunt foarte multe aspecte…
    ATENȚIUNE! Acesta e un comentariu foarte lung. 😆

    Primul aspect e faptul că facem unele lucruri mereu, devin niște formalisme pentru creier, așa că nu se obosește creierul să le rețină.
    Mulți oameni nu mai țin minte lucruri făcute zilnic, cum e dacă s-au spălat pe dinți sau au încuiat ușa când au plecat de acasă. Nu e semn de degradare mentală decât la vârste la care boli ca Alzeimer sunt posibile.
    La tinerețe e doar o protecție a creierului de a nu reține toate ticurile și toate lucrurile făcute din automatism.

    În alte cazuri e vorba de faptul că suntem preocupați de alte lucruri, iar creierul reține doar ce e mai important. Stresul iar poate fi un factor important.

    Sau suntem pur și simplu uituci nativi. 😀

    Alteori alimentația noastră nu satisface nevoile de bază ale neuronilor, iar memoria noastră scade. Aici da… această alimentație proastă poate cauza peste 20-30 de ani boli degenerative.

    Cu îndrăgosteala… eu atunci am memoria chiar mai bună ca de obicei. 😆
    Cu beția nu mă pot pronunța…

    Mie prima fază mi se întâmplă foarte des. 😀
    Mereu când plec de acasă mă întreb pe drum dacă am închis sau nu ușa. 😆

  2. Lilly 18/03/2011 la 19:36 Reply

    Diana, mie imi plac comentarile tale lungi 🙂
    nu prea am probleme de genul „oare am inchis usa?, am inchis apa?, gazul, tv-ul, etc” astea le fac din reflex (cu toate astea de doua ori am uitat cheia in usa pe dinafara dar eu stateam bine merci inchisa cu yala in casa)
    mi se intampla sa fac niste lucruri pe care nu mi le amintesc cand le-am facut, si nu ma refer la chestii uzuale, deasta ma ingrijorez, realizez ca in acel moment mintea mea clar era in alta parte incat oricat as incerca sa-mi amintesc tot nu reusesc, probabil creierul procesand altceva, corpul face lucruri necoordonate
    indragosteala si betia sunt scuze 🙂

    • DianaEmma 18/03/2011 la 19:44 Reply

      Și mie mi s-a întâmplat faza cu uitatul cheilor pe dinafară. 😆 Noroc că am vecini drăguți.

  3. Lilly 18/03/2011 la 19:48 Reply

    eu am dormit cu cheile in usa si dimineata a sunat o vecina la usa sa-mi atraga atentia si at mi-am dat seama ce ferecata dorm eu :)))

    • DianaEmma 18/03/2011 la 20:47 Reply

      Păi și eu am pățit o dată așa.

      Ești singură că nu ne încurcăm? =)) 😆

      • Lilly 18/03/2011 la 20:52

        nu-s sigura de nimic :)))

  4. Nice 18/03/2011 la 19:54 Reply

    De betie nu se pune problema, ca nu beau niciodata, detest alcoolul. Dar, e posibil sa fac anumite lucruri in virtutea inertiei, si din cauza ca sunt mult prea indragostita(cu capul in nori) sa uit ca le-am facut. Si cand le-am facut. Niciodata nu m-am gandit ca ar fi un semn de boala sau imbatranire…

  5. Lilly 18/03/2011 la 19:59 Reply

    si nu ai avut niciodata impresia ca altcineva a facut acel lucru, nu tu?
    uneori am impresia ca in lipsa mea cineva intra in casa si face lucrurile respective 🙂

    • Nice 18/03/2011 la 20:12 Reply

      Dar la mine chiar la face cineva in locul meu. Mama. :(( :))

      • Nice 18/03/2011 la 20:13

        E fantastica, nu stiu de unde gaseste atata energie, cred ca vrea sa se simta utila…

  6. Lilly 18/03/2011 la 20:40 Reply

    esti norocoasa 🙂
    asa-s mamele, intotdeauna deosebite 🙂

  7. DianaEmma 18/03/2011 la 20:45 Reply

    La faza cu mutatul lucrurilor prin casă, avea mama o vorbă, că e o fantomă prin casă. În mod bizar, fantoma nu a rămas la ea, a venit la mine… și mereu nu mai găsesc ceva prin casă. E foarte, foarte activă.

  8. Lilly 18/03/2011 la 20:47 Reply

    cu siguranta am si eu o fantoma a mea 🙂 sau mai multe?
    mi-am amintit o intamplare draguta apropo de fantome pe care o s-o povestesc intr-un post viitor

  9. Dragos FRD 21/03/2011 la 20:00 Reply

    Ohohoho….mi s-au intâmplat o gramada de chestii. Dar am gasit explicatia. Noi suntem obisnuiti cu cele 4 dimensiuni (trei spatiale, una temporala), dar de fapt lumea noastra e construita pe 26 de dimensiuni. Uneori ideile / amintirile noastre se ‘pierd’ in cele 22 de dimensiuni pe care nu le recunoastem, asa ca nu avem cum sa le ‘extragem’.

  10. Lilly 21/03/2011 la 20:43 Reply

    Dragos, m-am linistit 🙂
    interesanta explicatia ta 🙂 acum m-am linistit, bine ca sunt doar pierduta intr-o dimensiune si nu sunt bolnava 🙂

Lasă un răspuns

