Energie negativa!

Am primit o begonia de 8 martie. Frumoasa. Stralucea biroul asa frumoasa era.

Am adus-o acasa, sa straluceasca si casa mea, sa simt ca-i primavara, sa fiu si eu mai vesela si casuta mea la fel.

Uitati-va cum arata acum:

Ori eu nu stiu sa o ingrijesc, ori o prea ud, ori nu o ud, ori nu o iubesc, ori o las prea mult singura, ori e prea cald in casa, ori nu-i destula lumina, ori toata energia negativa adunata in 10 ani o influienteaza?

Casa mea e plina de energie negativa, altfel nu-mi explic cum frumusete de floare paleste rapusa.

In afara de un bambus si o dracena nimic nu a rezistat si am incercat sa ma inconjor de multe specii de flori de-a lungul timpului.

Ce parere aveti? sa renunt la flori? sau imi dati solutii sa alung toata energia negativa?

Cum sa ma inconjor cu mai multa energie pozitiva?

Tag-uri:, , , , , , , , ,

28 de gânduri despre „Energie negativa!

  1. Nice 25/03/2011 la 11:40 Reply

    Si mie mi-au murit cateva floricele foarte dragi, cu toate ca le-am indeplinit toate conditiile cerute. Am vorbit cu ele, le-am udat, le-am asezat la lumina… Totul a fost in zadar.
    Cat despre energia pozitiva si metodele de a o aduce in casele noastre, nu ma pot pronunta, caci nu sunt foarte documentata. Probabil ca adeptii si practicantii de Feng Shui te pot ajuta in acest sens. Am inteles ca anumite culori, cristale, sunete si chiar lumina pot face adevarate minuni.

    • Lilly 25/03/2011 la 20:29 Reply

      imi plac asa mult florile, si is moarta cand le vad asa palite, cred ca o sa renunt definitiv la ele, le admir la florarie si in gradina botanica 🙂
      nici eu nu-s in tema cu Feng Shui-ul, poate o sa incep sa studiez si gasesc solutii

  2. DianaEmma 25/03/2011 la 14:03 Reply

    Nu știu dacă e neapărat de energie negativă, ci de tipul de energie și cantitatea, complicat… 😆
    Dar știu și eu că sunt oameni la care florile înfloresc mult și dacă uită de ele (gen mama 😆 ) și oameni la care nu rezistă cât le-ai îngriji (gen vărul meu la care se uscau și cactușii).

    Pisicile absorb foarte mult din energia negativă din casă, dacă vrei asta neapărat.
    Sau își faci și tu casa feng-shui și canalizezi energie pozitivă. 😆
    Sau, te muți în casă cu o persoană cu multă energie pozitivă. 😀
    Sau te duci la energoterapeut.

    • Lilly 25/03/2011 la 20:31 Reply

      mutatul alaturi de o persoana pozitiva imi surade cel mai mult 🙂
      pisica vecinilor nu ma ajuta deloc 😦

  3. Blogul Unui Motrean 25/03/2011 la 14:19 Reply

    Renunti la flori, renunti la viata :). Ele sunt lumina sufletului nostru 🙂

  4. Lilly 25/03/2011 la 20:32 Reply

    Bine ai venit!
    renunt la florile in ghiveci, o sa tin flori doar in glastra 🙂
    le pot admira in alte parti daca la mine nu-i mediul prielnic

  5. tink3rbe11 26/03/2011 la 7:48 Reply

    Inca arata bine…as spune eu!
    Florile se spune ca simt starea celora care le ingrijesc.
    Si eu iubesc florile si lipsa de spatiu si lumina ma supara caci as avea peste tot flori.
    Begonia din cate stiu eu are nevoie de o ingrijire aparte.Lumina, soarele si pozitia ei e cam la fel cu cea a craciunitei.Nu le muti locul , nu au nevoie de soare mult si de o cantitate de lumina potrivita.

  6. Lilly 26/03/2011 la 8:27 Reply

    i-au cazut florile chiar si cele care urmau sa se deschida 😦 am considerat ca acesta e inceputul sfarsitului
    multumesc pentru sfaturi, poate reusesc sa o aduc la viata 🙂
    din pacate nici eu nu dispun de spatiu, lumina necesara si nici starea mea de spirit nu a fost pe placul florilor

  7. vacitim 26/03/2011 la 10:34 Reply

    Spre rusinea mea, nu prea ingrjesc florile din casa, noroc cu sora mea care atunci cand ma suna imi aminteste. Lilly, multam fain, azi mi-ai amintit tu :d
    In cazul meu florile din fericire in fac in ciuda pentru ca supravietuiesc :))))

    Energia pozitiva vine din interior, numai de acolo…ea nu se explica, doar se traieste 🙂

  8. […] nu renunțați niciodată la speranțele, la visurile și la dorințele voastre. Oricât de dificilă e realizarea […]

  9. Lilly 26/03/2011 la 11:03 Reply

    cupla 😉
    „energia pozitiva vine din interior” – foarte adevarat, pacat ca se transmite 😦
    daca nu as transmite-o florilor mele n-ar fi problema
    tu ai multa energie pozitiva si deasta supravietuiesc florile, sufletul tau e mai luminos 🙂

    • vacitim 26/03/2011 la 11:10 Reply

      Esti prea draguta, nu cred ca asa stau lucrurile, mai degraba au florile pentru mine…:)

  10. Lilly 26/03/2011 la 11:27 Reply

    ;;) eu cred ca va completati reciproc 🙂

    • vacitim 26/03/2011 la 20:39 Reply

      cum sa nu 😀 azi le-am udat, ne-am tolerat reciproc :))

      • Lilly 26/03/2011 la 20:42

        eu le-am cumparat ingrasamant 🙂 urmeaza tratamentul, sunt curioasa ce se va intampla

    • vacitim 26/03/2011 la 21:09 Reply

      sper din tot sufletul sa fie reusit si pacientii sa fie sanatosi si voiosi 🙂

      • Lilly 26/03/2011 la 21:42

        asta sper si eu!

  11. Pato Basil 26/03/2011 la 13:48 Reply

    fa o sfestanie:)) si la mine cand se ocupa mama de flori mor:) eu cred ca n-are talent.

    • Lilly 26/03/2011 la 19:00 Reply

      sa stii ca nu zici tu rau 🙂
      o sa fac dupa ce imi renovez casa, la vara 😉

  12. gabriela 05/04/2011 la 18:47 Reply

    fiecare planta are cerinte proprii. E foarte simplu sa vezi denumirea ei si sa te uiti apoi pe internet sa vezi exact de ce are nevoie, cata lumina, umiditate, ingrasamant, caldura. Sunt plante care nu au nevoie deloc de ingrasamant. Altele care prefera lumina difuza. Unele vor umiditate pe frunze, ceea ce nu e gazul begoniei.
    http://gabrielailies.wordpress.com/2010/04/30/begonia/
    http://gabrielailies.wordpress.com/2010/09/27/florile-toamnei/
    begonia pe care le vezi in al doilea post au inflorit o vara intreaga si acum erau in faza in care se pregateau de iernat
    Sper sa iti ajute la ceva, link-urile mele. Oricum, multumesc de vizita. Te mai astept pe blogul meu, cand iti face placere.

    • Lilly 05/04/2011 la 18:54 Reply

      Bine ai venit Gabriela!
      multumesc pentru sfaturi, sper sa ma ajute linkurile tale si la vara begonia mea sa-si revina, din pacate casa mea nu este foarte luminoasa si din cauza asta florile sufera mult, dar vine vara si se schimba putin situatia 🙂

  13. gabriela 05/04/2011 la 18:58 Reply

    iti doresc sa-ti reziste. Dac nu, cand cumperi plante de apartament sau de balcon, sa ai grija sa fie adaptate cantitatii de lumina pe care o primesc.

    • Lilly 05/04/2011 la 19:01 Reply

      in general le primesc 🙂 dar ca nu stiu sa le ingrijesc sau nu le asigur conditiile necesare

  14. kzarinne 18/04/2011 la 18:51 Reply

    nici la mine nu le prieste florilor … 😦 cel mai mare succes il am cu un cactus care e la fel de frumos si tepos ca in prima zi! 😀

    • Lilly 18/04/2011 la 22:35 Reply

      Bine ai venit Kzarinne!
      eu am avut peripetii si cu cactusii, poate va povestesc intr-un post viitor 😉
      face flori cactusul tau? sau doar tepi?

      • kzarinne 28/04/2011 la 18:32

        doar tepi deocamdata, e mititel. poate o sa imi faca o surpriza la un moment dat si infloreste. 🙂

  15. Lilly 28/04/2011 la 18:42 Reply

    asteptam surpriza atunci 🙂

  16. […] amintiti ca in primavara v-am povestit despre energia negativa din casa mea, in articolul de aici? Cum s-a incalzit vremea am scos si eu florile din casa pe balcon. Acolo-i multa energie pozitiva, […]

Lasă un răspuns

