Leapsa melancolica!

Am mai primit o leapsa zilele trecute de la Nice. E o leapsa cu tenta melancolica, cu picaturi de primavara.

IUBESC – ciocolata, vara, sa fac dush, apa fierbinte, viata, bebelusii, rochitele/fustele vaporoase, sa rad, mirosul florilor etc

CRESC – eu „cresc” dar ele mor, florile;

PACATUIESC – cu gandul, cu fapta, cu voie sau fara voie.

CITESC – bloguri, mailuri, bancuri, statusuri.

CRED – in Dumnezeu!

MIMEZ – orice poate fi mimat!

VISEZ – noaptea sau cu ochii deschisi? ca am multe vise si multe visuri 🙂

CER –  poate prea multe ca altfel sigur as fi primit deja.

SPER – sa am un copil al meu.

FRUMOS – un barbat frumos da! (despre asta era vorba?)

DESTEPT – aici e continuarea…frumos, destept si bun!

FEMEILE – sunt cucerite de barbatii capabili sa cumpere mai mult decat ele 🙂

SEX VS. DRAGOSTE – un nou serial?  si si.

DETALIILE – se datoreaza cromozomului x,  femeia are 2 de x.

ISTORIA – toate amintirile noastre sau amintirile altora.

TENTATIA – dulciurilor e mereu pe primul plan.

GRESESC – atat de mult incat trebuie sa-mi cer iertare.

DUREREA – de cap e insuportabila.

SUFERINTA – nu o doresc nimanui.

SINGURATATEA – cel mai mare dusman al meu cu care-mi impart viata.

CE CONTEAZA – sa fim sanatosi!

VIATA – e totul!

EU– un copil cu dorinte de femeie!

Leapsa merge mai departe la  Semafor, HubbaBubba, Marmotica si Tink3rbe11.

Tag-uri:, , , , , , , , , ,

18 gânduri despre „Leapsa melancolica!

  1. Anca 26/03/2011 la 21:45 Reply

    si carti, carti nu citesti?

  2. Lilly 26/03/2011 la 21:48 Reply

    Bine ai venit Anca!
    carti citesc mai rar, nu zilnic

  3. DianaEmma 27/03/2011 la 0:52 Reply

    Tu dai lepșe chiulangioacei de Pompilia?

    Noi să visăm sănătoși!

  4. Lilly 27/03/2011 la 8:54 Reply

    eu dau sa vedem daca ea primeste :)))

  5. Nice 27/03/2011 la 14:09 Reply

    In primul rand vreau sa-ti multumesc pentru ca ai onorat lepsuta mea. 🙂 😛 In al doilea rand, nu am prea inteles acolo cu femeile cucerite de barbati mai potenti…financiar vrei sa spui? 😯

    • Lilly 27/03/2011 la 16:18 Reply

      cu mare placere Nice 😉 oricand e binevenita o leapsa
      nu neaparat mai potenti financiar cat barbatii priceputi sa faca shopping 🙂

      • Nice 27/03/2011 la 17:26

        Stai ca mai am un as in maneca, il pastrez pentru saptamana viitoare, sa mai treaca ceva timp, ca nu o putem tine numa’ in lepse toata ziua. :))

      • Lilly 27/03/2011 la 17:28

        eu am rabdare 🙂

  6. tink3rbe11 27/03/2011 la 15:58 Reply

    Am sa o fac.O duminica placuta!

  7. Lilly 27/03/2011 la 16:18 Reply

    multumesc la fel!
    astept sa vad raspunsurile 🙂

  8. artificiality 27/03/2011 la 20:44 Reply

    Mă omorâţi cu leapşele (lepşele?) voastre … 😀

  9. Lilly 27/03/2011 la 20:51 Reply

    atata timp cat nu te-am pus sa faci nici una eu zic ca te menajam 🙂
    si din raspunsuri poti cunoste mai bine pers care scrie 🙂

  10. Hubba Bubba 03/04/2011 la 19:31 Reply

    Ahaha, pe glumeata de DianaEmma tre’ s-o dau in judecata pentr calomnie :))
    Numa’ acu’ am vazut ca mi-ai pasat leapsa, da’ zau ca am mai facut mai demult una 98% asemanatoare. :”> Hai nu te supara pe mine, is copil schiop, is scuzata de la orice :))

    • DianaEmma 03/04/2011 la 19:42 Reply

      În loc să te bucuri că mă gândesc mereu la tine. 😛

    • Hubba Bubba 03/04/2011 la 23:27 Reply

      Iei, am scutire 21 de zile de la medic sa stiiiii! :))
      DianaEmma, logic ca te gandesti la mine, duh! :))) 😛

  11. Lilly 03/04/2011 la 20:03 Reply

    normal ca esti scuzata Hubba 🙂

  12. Lilly 04/04/2011 la 17:55 Reply

    21 de zile? asta e un adevarat concediu, dar dc dr zice at esti scutita de la orice efort 🙂

Lasă un răspuns

