Dor de duca!

De cand a venit primavara am asa un dor de duca. N-am astampar. M-as duce si iar m-as duce. Ies de la munca si pasii mei nu se indreapta spre casa, o iau pe strazi cat mai indepartate de casa mea.

Ma plimb fara sa am o anumita destinatie, doar sa ma bucur de primavara, de viata. Vad firicele de iarba cum isi fac aparitia, pomii au deja muguri, de Paste o sa fie infloriti. Gradinile sunt frumos curatate si aranjate, in curand o sa infloreasca narcisele, zambilele, lalelele  si magnoliile.

Trag aer in piept si imi umplu plamanii cu mirosul de proaspat, de verde, de  umed. E mirosul vietii! asa miroase viata. Soarele mi se joaca-n par si-mi mangaie genele lungi…

In tot acest timp gandurile mele sunt departe, fac planuri, ma framant, ma chinui sa gasesc solutii. Aud un latrat si ma trezesc la realitate. Oare unde m-au purtat pasii mei? Realizez ca sunt mai bine de 10 ore de cand stau incaltata si picioarelele simt nevoia sa fie si ele rasfatate.

Ma indrept spre casa, e totusi tarziu. Trag aer in piept , imi umplu plamanii cu aerul rece de primavara si intru in casa.

Dupa o ora dorul de duca revine scormonindu-mi sufletul………..

 

Tag-uri:, , , , , , , , , , , , , , , ,

21 de gânduri despre „Dor de duca!

  1. DianaEmma 27/03/2011 la 21:29 Reply

    Trebuie să planifici weekend-ul viitor neapărat o ieșire undeva. Chit că mergi de criză doar la niște rude sau niște prieteni.
    Dar dorurile de ducă trebuie neapărat satisfăcute. 😀

  2. Lilly 27/03/2011 la 21:32 Reply

    o sa ma duc acasa-acasa 🙂

  3. vacitim 28/03/2011 la 10:53 Reply

    eu nu prea stiu cum vine asta cu dorul…adica,atunci cand am chef de o plimbare si am timp ma duc la marginea oraselului meu, pe malul Raului Doamnei, obligatoriu singur si ascult apa curgand 🙂

    • Lilly 28/03/2011 la 20:16 Reply

      e o stare de neliniste, parca nu-ti gasesti locul, simti nevoia sa pleci si sa cauti ceva ce te implineste 🙂
      ce faci tu e o buna metoda de relaxare, de pus ordine in ganduri,de meditatie, de luat hotarari 🙂

      • vacitim 29/03/2011 la 11:17

        aham,am inteles 🙂 pai, nici eu nu pot spune ca-s complet…am simtit ce zici tu, dar nu scriu acum, ci maine cand o sa public leapsa de la tine (nu am uitat de ea :d)

        in rest, acum prefer sa caut in mine energia de care am nevoie…mai ales ca sunt sceptic ca o voi gasi in afara mea 🙂

      • Lilly 29/03/2011 la 20:08

        cred eu ca sunt stari trecatoare cauzate de primavara asta capricioasa 🙂 ne revenim la vara

      • vacitim 29/03/2011 la 20:09

        poate mai devreme…daca bate romania in seara asta 😀

      • Lilly 29/03/2011 la 20:15

        iarasi este meci?
        hai Romania! arata-ne ce poti 🙂

      • vacitim 29/03/2011 la 20:19

        nationala under17 a batut in ungaria cu penalty aparat de portarul BRanescu in ultimul minut si s-a calificat la CE

        aia mare, care e asa handicapata joaca cu luxemburg pe tvr 1 de la 20:45

      • Lilly 29/03/2011 la 20:26

        refuz sa am mai uit, consider fotbalul o risipa de energie 😦
        pun suflet si cand vad cum trecem pe langa sansa mi se urca tensiunea 😀
        asa ca……orice alte activitati recreeative :)fara meciuri

  4. Nice 28/03/2011 la 19:48 Reply

    Dorul de duca e, si in cazul meu, azi mai prezent ca ieri, maine mai chinuitor ca azi. Il simt prin toti porii fiintei mele, incerc sa-l temperez, sa-l pacalesc, sa-l adorm. Dar el se incapataneaza sa ma bantuie in fiecare clipa mai rascolitor, mai ardent, mai necrutator. Azi am vazut un autocar pe strada si gandul mi-a fugit instantaneu la Spania. Mi-e un dor nebun de tara asta… Si nu numai, mi-e dor, in primul rand, de toate locurile pe care nu le-am vizitat inca… Chemarea lor ma doare. 🙂

  5. Lilly 28/03/2011 la 20:19 Reply

    ce bine ca am intelege si pe mine cineva 🙂
    anul asta era Franta pe lista din cate imi amintesc dar se pare ca dorul si iubirea pentru Spania a fost rascolita de primavara asta capricioasa
    speram ca o sa vina si vremuri mai bune si toate dorurile o sa plece de la noi 🙂

    • Nice 30/03/2011 la 15:17 Reply

      Nu mai merg nicaieri nici anul asta. Raman acasa, in Bucuresti. :((

  6. Lilly 30/03/2011 la 18:28 Reply

    hai la Cluj! si aici e frumos, macar schimbi peisajul 🙂

  7. […] citeam Autoportret intr-o oglinda sparta de Octavian Paler si mi-am adus aminte de cutiile cu amintiri care zac uitat intr-un sertar sau o etajera impovizata intr-o debara pe care o deschid uneori de […]

  8. Lusio 04/04/2011 la 19:08 Reply

    Tudor Gheorghe… muicaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

    :>

    • Lilly 04/04/2011 la 19:12 Reply

      nu-ti place? sau iti prea place?

      • Lusio 04/04/2011 la 19:18

        Place ma.. Asta cu muica are baza olteneasca. Eu sunt oltean 😀

        Tudor Gheorghe e chiar tare!

  9. Lilly 04/04/2011 la 19:19 Reply

    si mie imi place foarte mult cum canta 🙂
    ardelenii nu-ti plac? ca-s oameni faini si detreaba 😉

    • Lusio 04/04/2011 la 19:27 Reply

      Ba imi plac si ardelenii. Chiar ascult des Cumicu, care-i ardelean (din Cluj) get be get, gandeste rapid dar se misca-ncet 😎

      • Lilly 04/04/2011 la 19:33

        tipic ardelenilor :))) au tot timpul din lume. oltenii nu inteleg asta!

Lasă un răspuns

