Let’s talk about…”cealalta”!

Mai nou inspiratia imi vine din comentariile voastre, de data asta m-a inspirat Julien carea  scris urmatorul comentariu la postul trecut „Lili, prinde-o pe concurenta si rupe-i capul! :) ) EL va ramane al tau! :).

Se intampla de multe ori ca partenerul cu care iti imparti timpul la un moment dat sa-si gaseasca pe altcineva, sa puna punct relatiei pe care o are cu tine si sa inceapa relatia cu noua partenera.

Si in acest moment izbucneste un razboi, dar razboiul nu-l duci cu fostul tau partener, el n-are nici o vina, toata vina o are „cealalta” . Incep sa se dezvolte sentimente de ura catre „cealalta”, ea e de vina pentru ca el nu mai este cu tine, ea i-a facut lui ochi dulci, ea l-a atras pe el in mrejele dragostei.

Si el ? El e doar o victima, care i-a cazut in plasa celeilalte, pe care si tu ajungi sa-l compatimesti, ca si-a pierdut capul  saracul, ca ea a facut tot ce i-a stat in putinta sa-l farmece si sa te paraseasca pe tine.

De ce toate astea? Pentru ca pe el l-ai iubit si inca il mai iubesti si nu poti sa-l acuzi. Ai inca sentimente puternice pentru el, si toata indignarea, frustrarea, nemultumirea si ura ta se revarsa asupra ei. O faci pe ea in toate felurile, si lui i-ai ridica statuie daca ai putea.

Eu zic ca-i o gandire total gresita, ma gandesc ca inainte sa se rupa de tine ceva scartaia acolo, si o parte din vina o porti si tu ca n-ai facut mai mult sa-l pastrezi langa tine. Sau daca tu consideri ca ai facut totul atunci el e vinovat, el trebuia sa stie ca are acasa o iubita si nu trebuie sa cada in mrejele altei fuste. In acest caz razboiul sentimental trebuie dus cu el. Nu ai de ce sa o numesti pe „cealalta” in toate felurile, sa o acuzi pe ea pentru nefericirea ta, trebuie sa-ti deschizi ochii, sa accepti ca el e vinovat.

Nu zic ca trebuie sa te lasi infranta din prima clipa, lupta daca iubesti, dar lupta pentru el prin mijloace cinstite, nu injosindu-o pe ea, ca faci mai mult rau decat bine.

Chiar si in cazurile in care el te insala, tot „cealalta-i” vinovata. Va spun eu ca vina se imparte la doi, un barbat care apreciaza ce are acasa nu va ceda asa usor in fata ispitei, se va gandi de doua ori. Iar daca cedeaza e clar vinovat. De ce are si „cealalta” vina? pentru ca unde nu-i foc fum nu iese, daca ea n-ar fi dispusa sa testeze nici iubitul tau n-ar avea cu cine insela.

Prefer sa nu fiu a „stepping stone” si sa nu ma razboiesc cu „cealalta”.

Tag-uri:, , , , , , , , , , , ,

34 de gânduri despre „Let’s talk about…”cealalta”!

  1. DianaEmma 10/04/2011 la 21:20 Reply

    Eu sunt singura care s-a și împrietenit cu „cealaltă”? 😆
    Iubita care a avut-o după mine primul meu iubit… o adoram… era o fată de nota 10. Bine… rămăsesem și prietenă cu el. Dar fata aia îmi mergea la suflet. Ulterior am rămas mai prietenă cu ea decât cu el.

    Adevărul e că și relațiile mele nu s-au încheiat din pricina unor terțe persoane, ci a noastră… probabil că atunci când intervine dinainte altcineva, e mai greu.

  2. Lilly 10/04/2011 la 21:40 Reply

    esti o norocoasa! 🙂
    intradevar se schimba situatia atunci cand relatia se destrama pentru ca apare „cealalta”, nu prea poate fi vorba de prietenie, e mult daca reusesti sa nu o acuzi

  3. Nice 10/04/2011 la 21:47 Reply

    Prevad ca acum apare Dragos cu a sa replica celebra:”o cetate nu cade pana cand nu se prabuseste mai intai din interior”. 😀 Intotdeauna adevarul este undeva la mijloc, oricat ar incerca una din parti sa para ca celalalta e vinovata pentru toate relele din lume…si ca ea e imaculata.

    • Lilly 10/04/2011 la 21:55 Reply

      Dragos mereu are replici faine, il astept sa vad cu ce ma uimeste de data asta 🙂
      e mult mai usor sa dam vina pe altii decat sa ne recunoastem propria vina

  4. addicted 11/04/2011 la 10:35 Reply

    Cand eram ceva mai mica, inca necopata, tindeam sa dau vina pe cealalta, ca ea l-a furat, ca la ea e toata vina si el e draga Doamne un sfintisor. 🙂 Cu timpul, lucrurile s-au inversat sau am gandit chiar ca eu am fost de vina!De multe ori vina sta la noi, nu degeaba cel cu care ai impartit atatea merge la altcineva, asta inseamna ca ceva ii lipseste si daca ii lipseste ceva despre care ati si discutat dar ai IGNORAT, atunci vina e la tine sau la amandoi ,in nici un caz la ” cealalta „.
    Eu cu una din .. celelalte am ramas prietena, discutam pe messenger, glumeam, radeam , ne sfatuiam .. deci se poate si asa!

    • Lilly 11/04/2011 la 17:48 Reply

      inca un caz fericit, defapt maturitatea probabil isi spune cuvantul 🙂
      dupa ce am scris articolul m-am gandit ca si gelozia poate fi o cauza pentru care dam vina pe „cealalta”

      • addicted 12/04/2011 la 9:53

        Categoric este si gelozia de vina si durerea ca ce a fost al nostru e al alteia ..

  5. […] pentru a înlătura eventualele nelămuriri, recenzia îmi aparține și a fost publicată în […]

  6. artificiality 11/04/2011 la 20:07 Reply

    Sentimentele de ură pentru cealaltă apar din cauza senzaţiei că ea câştigă şi tu pierzi, dacă ea e ‘cealaltă’. E amestec de ego, sentimente pentru iubit dar şi neîmplinire. Când nu eşti tu cel care pune capăt lucrurilor, rămân mereu întrebări, şi răspunsuril apar apoi sub forma unor proiecţii asupra altora. Dar nu e vina nimănui, nu a mers, nu a mers. Nimeni din cei care iubeşte nu-şi sabotează intenţionat relaţia.

    Deci dacă apare o a treia persoană, apare pentru că a fost loc de ea.

    • Lilly 11/04/2011 la 20:17 Reply

      nu-i simplu sa pierzi si cred ca ai nevoie de multa maturitate ca sa poti trece peste, sa nu dai in „cealalta”
      daca ceva nu merge intr-o relatie
      mi se pare cinstit sa pui capat si sa continui apoi cu altcineva, nu e deloc cinstit sa faci loc altei persoane, atata timp cat tu esti legat de cineva si daca totusi faci lucrul asta inseamna ca esti vinovat si cea pe care ai ranit-o are tot dreptul sa te considere asa

  7. Marmotica 12/04/2011 la 11:54 Reply

    Ehee, am trecut prin asta. Am aflat si urmatorul lucru pe care l-am facut : dupa o noapte de plans si baut o sticla de vin rosu 😀 .. l-am sunat si i-am zis ca vreau sa vb. Nu i-am zis ca stiu de cealalta, i-am multumit pentru momentele daruite, i-am zis ca daca are nevoie de ceva stie unde sa ma gaseasca si am incheiat cu un pa! Si am plecat. Nu am invinuit doar pe unul, amandoi au parte din vina, asta e clar, dar depinde si de tine sa realizezi asta. Fiecare indura cum poate ..

    • Lilly 12/04/2011 la 19:38 Reply

      suferinta nu-i usoara deloc
      tu ai dat dovada de maturitate chiar daca nu erai in cea mai buna forma.
      atunci cand ne aflam intr-o situatie critica putem reactiona asa cum nu ne-am imaginat niciodata dar din greseli invatam multe 🙂

  8. Julien Sorel 12/04/2011 la 18:14 Reply

    Mna, nu pot sa cred ca ai luat indemnul meu ad litteram! Era o gluma! 😛 Sunt o fire pasnica, nu am ucis nici macar o musca in toata viata mea……..poate doar am inghitit vreuna, din gresala,cand dormeam pe camp cu gura deschisa! :))

    • Lilly 12/04/2011 la 19:42 Reply

      ar trebui sa te simti privilegiat ca mi-ai dat o ideee sa scriu acest post 😉
      dupa cum vezi nu am luat-o adliteram, dar e clar ca se intampla sa invinovatim pe cine putem atunci cand noua nu ne iese ceva 🙂
      multumesc!

      • Julien Sorel 12/04/2011 la 20:49

        Uih, rosii tot, m-am fastacit! 😛 Te las sa imi faci cinste cu o bere fara alcool cand voi veni in dragul tau Cluuuuj! 😛

      • Lilly 12/04/2011 la 20:57

        cu mare drag! si-o tuica daca vrei sau ceva alcooale de la noi din zona 🙂
        te astept la Cluj ca tare-i fain!

      • Julien Sorel 12/04/2011 la 22:11

        Tulai, Doamne! Nu beau alcoale, mi-i tare frica ca ma fac de ras, nu indraznesc sa ma iau la intrecere cu o ardeleanca verde ca bradul! Ce etate ai tu? 🙂

      • Lilly 12/04/2011 la 22:18

        Apoi atunci bem bere fara alcool si apa plata cu lamaie 😉
        is numa buna daca asta iti era curiozitatea 🙂 dar la ce nu-ti spui 😉 pana vi la Cluj 🙂

      • Julien Sorel 12/04/2011 la 22:43

        Mno, bine, o sa vin in petit, sa te pregatesti fain! 😀

      • Lilly 12/04/2011 la 22:45

        sigur 🙂 forte fain m-oi pregati 🙂 te astept!

      • Julien Sorel 12/04/2011 la 22:57

        Ah, sa imi pregatesti ceva specific dela voi, am eu o banuiala ca esti o gospodina desavarsita! 🙂

    • Lilly 12/04/2011 la 23:01 Reply

      sigur 🙂 o sa ma gandesc la ceva specific zonei 😉
      nu chiar desavarsita dar daca imi place sa mananc trebuie sa-mi placa sa si gatesc 🙂

      • Julien Sorel 12/04/2011 la 23:30

        Ah, ce-mi plac mie ardelencele, mandre si veselw! 😛

      • Lilly 13/04/2011 la 21:02

        ce ma bucur 😉

  9. tink3rbe11 12/04/2011 la 19:29 Reply

    O sa scriu din ambele puncte de vedere caci nu este greu sa te pui in pielea fiecarui personaj in parte.
    Intr-un cuplu totul se imparte la doi.Cum ai zis si tu , daca nu scartaie nu devine ruina.
    El…ea …cauta un alt suport in momentul in care acasa sau langa cel drag incepe sa ” lipsesca acel ceva”.Nu cealalta este vinovata si poate nici el .El se simte neglijat (avand sau nu dreptate) , ea este singura si accepta orice fel de relatie( iubita sa fie) si daca te gandesti este tot o femeie ca si tine cu aceleasi dorinte si aceleasi principii poate.
    Parerea mea este sa nu spui niciodata ca ” eu nu o sa fac niciodata asa …” sau ” eu nu ma voi lasa prada ispitei” caci vei ajunge in locul ei si atunci?! …

    • Lilly 12/04/2011 la 19:44 Reply

      nu ti se pare normal ca atunci cand simt ca nu mai exista „acel ceva” sa pui punct relatiei care o ai? sa nu te amagesti?
      „cealalta nu e vinovata” dar nici lui sa nu-i ridicam statuie 🙂

      • Raluca 13/04/2011 la 16:34

        Ce intelegi prin „acel ceva”? Lili draga, toate lucrurile (vizibile si invizibile) care ne inconjoara au o anumita dinamica, chiar si cele care ai impresia ca stau pe loc. La fel si o relatie, este in continua transformare, are anumite etape si mi se pare firesc. „Acel ceva” exista tot timpul zic eu, doar poate ca prinde alte forme, se transforma cumva? Am impresia ca tu numesti „acel ceva” ca fiind primul stadiu al unei relatii?, te rog sa ma corectezi daca am interpretat gresit. De ce sa pui punct unei relatii cand simti ca „acel ceva” nu mai exista? Daca celalalt simte ca mai exista inca?

        Iar despre „cealalta” nu am inteles eu toata ecuatia :)) Sa inteleg ca ea este constienta ca „tu” existi in viata acelui om de ceva timp. Si, totusi, amandoi accepta compromisul. Mai mult, el accepta si continua sa duca o viata dubla. Atunci pt ce sa ii invinovatesti, si pe unul si pe altul? Ofera-i libertatea lui, pt ca mai devreme sau mai tarziu tot va aparea o „cealalta” atata timp cat ideea aceasta face parte din setul lui de valori.

        Imi place sa cred ca, daca, intr-adevar, se poate comunica intr-un cuplu si nu se face doar conversatie, daca este compasiune, daca sunt sentimente puternice, stabile si reciproce (?), unei „cealalte” i-ar fi foarte greu sa isi faca prezenta intr-un cuplu stabil. Daca s-a ajuns la o astfel de situatie, cred ca balanta a fost putin inclinata…ceva nu a functionat corect. Iar tu, daca esti impacata cu tine insati,…traieste-ti viata frumos mai departe si multumeste-i celeilalte pt ca ti-a facut un bine :))
        Cata filosofie…. :))) Te pup

      • tink3rbe11 13/04/2011 la 19:22

        Dar oare nu este mai bine sa lupti pentru ce este al tau? Nu intotdeauna este totul pierdut!
        Nu ridicam statuie nimanui doar ca toti suntem supusi greselii.Si eu am judecat-o crud pe cealalta candva …azi ma abtin sa o mai fac …despre oricare!

      • Lilly 13/04/2011 la 21:11

        Raluca, nici nu ma asteptam la un altfel de raspuns 🙂 Desigur vorbesti din prisma unei relatii in care te simti implinita si iubita dar tu stii foarte bine ca nu toate relatiile sunt la fel, ca multi broscoi trebuie pupati pana dai de printul cel fermecator 🙂
        „acel ceva” este exeact lucrul care ii tine pe cei doi impreuna, si cand se pierde atunci e posibil sa apara „cealalta”. Chiar daca nu o cunosti personal doar existenta ei iti poate dezvolta multe sentimente urate care au drept tinta „cealalta”.
        comentariile acestui post au fost foarte constructive si au scos la iveala toate aspectele acestei probleme
        e adevarat putem filozofa si intoarce ecuatia pe toate partile si tot nu o sa reusim sa punem punct
        te pup si eu!

  10. Lilly 13/04/2011 la 21:20 Reply

    Tink3rbe11, si eu zic ca trebuie luptat pana la capat cand iubesti si nu sunt deacord sa cedezi usor 🙂

    • Raluca 14/04/2011 la 9:54 Reply

      „Desigur vorbesti din prisma unei relatii in care te simti implinita si iubita dar tu stii foarte bine ca nu toate relatiile sunt la fel. “acel ceva” este exeact lucrul care ii tine pe cei doi impreuna..”

      Da, ai dreptate!

      • Lilly 14/04/2011 la 20:14

        🙂

  11. otilia 14/04/2011 la 19:13 Reply

    Superba melodie! Superba melodie Lilly! De mult timp n-am mai auzit ceva atat de frumos! Mi-a incantat/umplut sufletul de fericire. Si mi-a amintit, in acelasi timp, ca dragostea este ceva ATAT de fragil.
    Nu m-am aflat pana acum intr-un „triunghi conjugal”, ca sa-i spun asa, si nici nu mi-as dori. Ce mi-e teama insa e ca sunt decizionala. Daca mi s-ar intampla asa ceva (-sa fiu inselata-) probabil c-as parasi fara sa ma uit inapoi. De asta mi-e cel mai teama! Si (de faptul) ca oamenii fac adesea greseli. Si asta e iarasi adevarat…

    • Lilly 14/04/2011 la 20:18 Reply

      multumesc Otilia! iti mai recomand si aceasta melodie

      la fel de plina de dragoste 🙂
      nu intotdeauna e rau sa fi hotarata, eu as spune ca e foarte bine, astfel eviti sa-ti prelungesti suferinta
      oamenii sunt supusi greselilor si din acest motiv nu trebuie sa-ti fie teama, trebuie doar sa ai puterea sa treci peste 🙂

Lasă un răspuns

