Tie de ce ti-e frica?

………mie mi-e frica de schimbari…. voua?

Tag-uri:, , , , , , , , ,

53 de gânduri despre „Tie de ce ti-e frica?

  1. Blogul Unui Motrean 13/04/2011 la 0:36 Reply

    Mie imi este frica de Dumnezeu 🙂

    • Lilly 13/04/2011 la 21:21 Reply

      deasta si mie mi-e frica desigur

  2. Dragos FRD 13/04/2011 la 10:43 Reply

    De faptul ca am sa mor si n-am s-o vad pe Dinamo in Liga Campionilor…

    • Lilly 13/04/2011 la 21:23 Reply

      nu se poate Dragos! o sa scriu o scrisoare catre conducerea Dinamo, sa le spun sa faca bine si sa-ti indeplineasca aceasta dorinta, sa ai si tu o bucurie 🙂

    • Lusio 18/04/2011 la 21:41 Reply

      Hai ca mi-a placut asta cu Dinamo 😆

      • Lilly 18/04/2011 la 22:18

        daca ai si tu o dorinta mai scriu o scrisoare 😉

  3. […] citatele sunt din serialul Emperor Wang Guhn Si, acum o dedicatie […]

  4. Marmotica 13/04/2011 la 15:36 Reply

    De rutina.

    • Pato Basil 13/04/2011 la 16:00 Reply

      mie imi e frica de caini… nu de toti doar de aia fiorosi:)

      • Lilly 13/04/2011 la 21:37

        cainii isi dau seama atunci cand ne este frica de ei
        niic mie nu-mi place cei fiorosi, doar cei pufosi imi plac 🙂

    • Lilly 13/04/2011 la 21:34 Reply

      Marmotica, tu esti atat de activa incat rutina sta mult prea departe de tine 😉

  5. Raluca 13/04/2011 la 16:50 Reply

    Mie mi-e frica de mutatiile genetice 🙂 fara gluma..

    Fara schimbari si provocari eu nu as putea trai. Dar se stie deja cat esti tu de conservatoare 🙂
    Imi vine in minte ceva ce am citit recent, dar nu sunt sigura daca este relevant pentru subiectul tau de discutie sau nu. Era vorba despre griji si despre faptul ca oamenii isi fac foarte multe griji cand apare o situatie neprevazuta, de exemplu. Daca analizezi bine situatia si realizezi ca exista o solutie la problema, atunci nu are rost sa-ti faci griji pt ca problema se poate rezolva. La cealalta extrema, daca nu exista nicio solutie la problema, iar nu are rost sa-ti faci griji pt ca si asa nu poti face nimic. As simple as that 🙂

    • Lilly 13/04/2011 la 21:32 Reply

      mutatii genetice? dar cu ce te-ar putea afecta pe tine?
      citesti carti motivationale ;), ajuta exemplul tau sa scapam de anumite frici
      eu cred ca imi doresc prea multe schimbari si am ajuns sa ma tem ca nu o sa reusesc 😦 sunt paranoica stiu!
      oricum anul asta va fi anul schimbarilor!

  6. Nice 13/04/2011 la 19:08 Reply

    Momentan de nimic, pentru ca se spune ca de ce ti-e frica nu scapi. 😛 😀
    Cel mai mult ma tem de oameni, pentru ca stiu de ce sunt in stare.

    • Lilly 13/04/2011 la 21:32 Reply

      oamenii sunt imprevizibili, stiu! pot reactiona foarte ciudat in diferite situatii

      • Nice 13/04/2011 la 23:35

        Exact la asta ma refeream, cand ti-e lumea mai draga, atunci te trezesti cu o surpriza din partea lor. Nu poti sta mereu in garda…trebuie sa te mai relaxezi si tu… 😛

      • Lilly 14/04/2011 la 20:20

        surprize mai putin placute sau care te surpind foarte tare si nu intr-un mod placut 😀

  7. tink3rbe11 13/04/2011 la 19:24 Reply

    De multe si mai ales de mine.

    • Lilly 13/04/2011 la 21:33 Reply

      cum poate sa-ti fie frica de tine?
      adica nu stii cum poti reactiona in situatii extreme? ca atunci ai putea sa pierzi controlul asupra ta?

  8. TED 14/04/2011 la 0:46 Reply

    de clowni. de multimile de oameni.

    • Lilly 14/04/2011 la 20:21 Reply

      Bine ai venit TED!
      ti-e frica de oamenii care se ascund in spatele unor masti? de imprevizibil?

  9. otilia 14/04/2011 la 19:31 Reply

    Cred ca cel mai tare imi e frica de …frica.=))Kidding. Cred ca de radasti si de serpi,din copilarie mi se trage, si de lifturi..atunci cand sunt inguste si nu prea aerisite (ceea ce ma face mai de fiecare data aproape sa aleg scarile) Si de scari..culmea! Imi e teama sa cobor scarile! Desi nu gandesc asa atunci cand le cobor. Insa visez adesea ca ma impiedic sau cad de pe scari. Fie ca ma aflu in capul lor sau catre sfarsit.
    Se repeta de ceva ani incoace visul asta si nu-mi place. chiar deloc.

    • Lilly 14/04/2011 la 20:25 Reply

      nici mie nu-mi plac serpii si tot din copilarie mi se trage 😦
      constientul nostru transpune in vise stari, emotii, frici, e clar ca atunci cand ti-e frica de ceva sa si visezi asta 🙂
      sper sa-ti revi curand si sa visezi lucruri frumoase si linistitoare 🙂

      • otilia 14/04/2011 la 20:50

        Ideea este ca nu mi-a fost frica in viata mea de scari. Niciodata.
        Dar.. am inceput sa fiu foarte atenta aunci cand cobor scarile. Sunt o provocare pentru mine ! :))

      • Lilly 14/04/2011 la 20:58

        ai cazut vreodata sau de ce ti-ai dezvoltat aceasta grija?

  10. otilia 14/04/2011 la 23:46 Reply

    Nu, nu am cazut. E ceva in subconstient cred. Nu stiu exact ce anume reprezintad scarile. Nu stiu de ce ,desi sunt sigura pe mine si pe stabilitatea picioarelor mele (in vis), totusi cad pe scari. Si atunci se incheie visul. Brusc. Brutal. Poate fiindca imi este frica ca o sa cad, si fac asta atunci -cad. De cel putin 2 ori pe an visez asta, de vreo 7-8 ani incoace.

    • Lilly 17/04/2011 la 17:23 Reply

      de 2 ori pe an nu-i asa mult 🙂 sunt carti de interpretarea viselor, poate te ajuta 🙂

  11. DianaEmma 17/04/2011 la 18:44 Reply

    Mi-a trecut de mult frica de schimbări… mi-e mai frică de singurătate…

    • Lilly 17/04/2011 la 18:50 Reply

      e bine ca macar ai scapat de o frica 🙂
      se spune despre „fecioare” ca sunt singurele persoane carora nu le este frica de singuratate, tu esti exceptia?

      • DianaEmma 17/04/2011 la 18:52

        Eu nu pun așa mare preț pe zodiac. 😀 Eu sunt… eu.

      • Lusio 18/04/2011 la 21:33

        Nu prea esti.. toti cam avem deja scrise (intr-o mai mica sau mare parte) personalitatile si caracaterele.. si daca nu tin fix de-o singura zodie, vor interveni acei ascendenti care trag pt cate ceva din alte zodii 🙂

  12. Lilly 17/04/2011 la 18:57 Reply

    foarte bine faci, (sincer)ca nu te lasi influientata

    • Lilly 18/04/2011 la 22:28 Reply

      Lusio, poate acum inteleg si eu unele lucruri mai bine 🙂
      trebuie doar sa ma impac 100% cu soarta, sa o accept 🙂

      • Lusio 18/04/2011 la 23:04

        Sper doar sa nu le intelegi cum mai tind eu gen:”noi suntem un fel de roboti, creati si programati sa fim intr-un fel anume, diferenta e doar ca n-avem fire ci suntem mai „naturali” (flesh and bones)

        Nu ma baga prea mult in seama.. uneori citesc prea mult, de zici ca’s nerd 😳 de aici si fazele mele friky de sus :mrgreen:

      • Lilly 19/04/2011 la 20:06

        esti funny oricum, chiar si cu aceste frici 😉
        e clar ca nu ne multumim cu soarta, si nu ne comportam ca niste roboti pentru ca mereu ne dorim mai mult, si asta ne ajuta sa depasim anumite situatii, sa nu ne plafonam

  13. addicted 18/04/2011 la 9:04 Reply

    Singuratate, schimbare, monotonie .. Sunt atat de multe!!!

    • Lilly 18/04/2011 la 22:20 Reply

      in general oamenii au multe temeri si frici, din pacate as spune
      totusi de multe ori se intampla sa trecem peste unele 🙂 doar ca dam de altele

  14. costy93 18/04/2011 la 17:16 Reply

    mi-e frica de dumnezeu ,dar frica nu e a noastra

    • Lilly 18/04/2011 la 22:22 Reply

      Bine ai venit Costy93!
      a cui este frica? de unde vine frica?

  15. Lusio 18/04/2011 la 21:42 Reply

    Pe moment nu prea-mi vin multe-n cap.. dar cred ca’s ingrozit de apa, dar nu orice apa ci ceva gen ce-i in poza asta:

    Si sa mai fie si-o vreme naspa, care face si valuri iar cerul sa fie mai innorat.. damn, cred ca voi fi ingrozit 😆 mai ales sa ma aflu si-n apa, nu doar pe-un vapor.

    Altele cred ca pot trece la fobii.. Nu suport viermisorii/viermii sau mai ales acea musitZa dezgustatoare care ma toooot ingrozeste.

    Cred ca din cauza asta ma voi imbalsama atunci cand voi da coltul sau cer sa fiu incinerat. N-as suporta sa fiu devorat rapid de asa ceva, ca-n exemplele de sus.

    ––-
    Cred ca ar mai fi si teama de oameni, dar doar de aia rai.. care atunci cand ma fac sa ma simt amenintat, reactionez violent.. iar eu de fel sunt un tip mai pasnic.. vorba unui prieten „sunt pasnic.. dar provocat, iti remodelez dantura” :mrgreen:

    ( Daca-mi vor mai curge-n gand si alte temeri, poate revin sa ti le insir 🙂 si pe cele ramase )

    • Lilly 18/04/2011 la 22:27 Reply

      te mai astept si cu alte temeri daca mai sunt, eu sper ca nu 🙂
      nici mie nu-mi plac viermii dar nu mi frica de ei, ii strivesc dintr-o lovitura
      e bine ca nu te lasi calcat in picioare de oamenii rai si iti scoti in evidenta personalitatea 😉

  16. Mihaela 19/04/2011 la 13:29 Reply

    Cred ca cel mai frica mi-e de nesiguranta, de singuratate si tradare. As vrea sa ma pot baza 100% pe oamenii din jur, sa fiu sigura ca niciodata nu vor face ceva care sa ma raneasca.

    • Lilly 19/04/2011 la 20:08 Reply

      Bine ai venit Mihaela!
      singuratatea e frica multora 🙂
      oamenii sunt imprevizibili, cum sa te poti baza 100% pe ei? e oarecum impotriva firii noastre

      • Lusio 19/04/2011 la 20:34

        A da.. si mie mi-e teama de tradare.. caci n-o suport :mrgreen: si fac urat cand se intampla 🙂

      • Lusio 19/04/2011 la 20:35

        Cat despre singurate.. eu din ce tot vad la fete, marea teama e la voi in special 😆 caci rar intalnesc baieti sa tot zica asta. Puteti privi si lepsele unor baieti chiar.

      • Lilly 19/04/2011 la 20:43

        Lusio ai mai gasit o frica 😀
        cred ca tradarea e mai mult un lucru care nu ne place, dar e posibil sa devina si o frica dar asta dupa ce ai trecut prin asa ceva

      • DianaEmma 19/04/2011 la 20:44

        E și normal.
        O fată simte mai mult nevoia de prietene extrem de apropiate, de o relație strânsă cu familia (își sună mama zilnic și la 50 de ani zilnic)… singurătatea o afectează mai tare.

        În schimb băieții după ce se mută de acasă, se bucură, sună părinții maxim o dată pe săptămână sau de sărbători, dacă au prieteni de ieși la o bere ok, dacă nu stau în casă și se joacă pe calculator sau beau o bere singuri…

        Iar dincolo de singurătatea asta, fără familie, fără prieteni, majoritatea femeilor simt nevoia unei relații mai mult decât bărbații, care mai ales în anii tinereții, vor să se aventureze mult.

        Doar bărbatul e om rațional și femeia om emoțional. 😀 Sunt și multe excepții.

        Dar eu mă compar și ce am trăit. O fată e mai legată de familie, de prietene, dacă stă undeva ar prefera să aibă o colegă de cameră. Pe când băieții abia așteaptă singurătatea, să stea singuri, într-un bârlog burlăcesc. 😀

      • Lusio 19/04/2011 la 20:49

        Misto ca a revenit Diana.. fata cu multe argumente si cam greu de contrat :mrgreen:

        ITistii astia domne 😆

      • DianaEmma 19/04/2011 la 20:51

        Eu sunt mereu aici, dar trebuie să fie și o discuție care mă stârnește. Și chef…

      • Lusio 19/04/2011 la 20:56

        Tu ai o mare calitate. Stii des sa argumentezi bine (chiar spre foarte bine) si uite asa e usor sa obtii acel:”Ai dreptate, Diana!”

        Esti inteleapta, ave Diana! 😎
        De-as intalni mai des oamenii ca tine, as fi destul de fericit 😆

  17. Lilly 19/04/2011 la 20:45 Reply

    Era o vorba, unei femei ii este frica pana intalneste un barbat si unui barbat incepe sa-i fie frica atunci cand intalneste o femeie

  18. Lilly 19/04/2011 la 20:48 Reply

    Diana, foarte bine ai spus „Doar bărbatul e om rațional și femeia om emoțional. 😀 Sunt și multe excepții.”

  19. Lilly 19/04/2011 la 21:00 Reply

    Lusio, subscriu la ce ai scris tu despre Diana 🙂
    e o fata extraordinara si iubesc comentariile ei stufoase pline de intelepciune si invataminte 🙂

Lasă un răspuns

