Hristos a inviat!

M-am intors la realitatea mea dupa un weekend de vis. O sa va las purtati prin intermediul pozelor printr-o lume mai simpla, printre flori,  mireasma primaverii si printre cateva bunatati 🙂

O

saptamana frumoasa!

Later edit: am pus aceste poze de 3 ori, wordpressul isi face de cap, sa scuzati aspectul dar nu mai am nervi 🙂

Tag-uri:, , , , , , , , ,

14 gânduri despre „Hristos a inviat!

  1. Nice 25/04/2011 la 19:40 Reply

    Adevarat a Inviat si bine ai revenit! 🙂 Toate ca toate dar ouale, prajitura si peisajul m-au dat gata. 😀
    Apropos de mancare, va pregatesc si eu cateva surprize in viitor…tehnologia asta ma omoara. 😦 😦

  2. Lilly 25/04/2011 la 19:46 Reply

    bine v-am gasit 🙂
    te invit sa faci si o degustare :)au iesit foarte bune toate 🙂
    peisajul e frumos si mai ales acum cand totul a renascut te umpli de energie si de pofta de viata 🙂
    astept surpriza ta 🙂
    (ar tb sa editez si eu postul ca arata naspa, dar e greu de scris si pus poze, wordpressu isi face de cap)

  3. Nice 25/04/2011 la 20:01 Reply

    Trebuie sa recunosc ca cel mai mult mi-ar place sa inspir aer proaspat de munte…iar masivul Rodnei imi trezeste amintiri din cele mai placute… Superba acea imagine.Vad ca totul a renascut, la propriu si la figurat. 😀
    O intrebare, de ce nu ai denumit fotografiile?

  4. Lilly 25/04/2011 la 20:04 Reply

    la noi se vad muntii doar atunci cand e senin deasupra lor pentru ca sunt destul de departe 🙂 dar azi i-am surprins 😉
    de lene, pt ca se incarca greu pozele si am fost nerabdatoare :))) dar o sa fac un efort si editez postul, aranjez si denumesc pozele 🙂

    • Nice 25/04/2011 la 20:42 Reply

      Nice. 😀 Te pun la munca. 😛

  5. Lilly 25/04/2011 la 21:46 Reply

    sa stii ac tot degeaba, n-am reusit mare lucru 😦 dar nu mai am nervi

    • Nice 25/04/2011 la 22:07 Reply

      Arata ok, iti faci griji degeaba. 🙂

  6. Lilly 25/04/2011 la 22:14 Reply

    merci Nice :)dar tot n-am reusit sa le descriu 😀

  7. Marmotica 26/04/2011 la 12:35 Reply

    Adevarat a inviat!
    Uhhh, ce de bunatati acolo ! Si peisajul unde e mai exact, imi pare tare cunoscut.

    • Lilly 26/04/2011 la 16:43 Reply

      te poftesc si pe tine sa incerci bunatatile 🙂
      peisajul poate seamana cu cel din jurul Sighsoarei, cunoscut nu este, pentru ca-i un varf de deal la 60 km de Cluj 🙂

  8. tink3rbe11 26/04/2011 la 15:47 Reply

    Adevarat a Inviat!
    Azi am ajuns si eu pe acasa …nu am poze ca am uitat sa incarc acumulatorul aparatului…timpul si memoria!

    • Lilly 26/04/2011 la 16:44 Reply

      eu cred ca ai avut alte prioritati deasta ai ignorat acumulatorul aparatului 😉

  9. Dana Vlad 27/04/2011 la 9:54 Reply

    Adevarat a inviat! Fotografiile sunt absolut superbe!

  10. Lilly 27/04/2011 la 17:32 Reply

    multumesc, sunt fotografii de amator la inceput de drum, peisajele sunt insa de n ori mai frumoase 🙂

Lasă un răspuns

