Talentul romanilor!

M-am numarat si eu printre milioanele de ochii care au privit show-ul „Romanii au talent”. Nu am avut o preferinta anume, nu stiu pe cine as fi votat pentru ca erau multe talente. Cred ca as fi vrut sa primeze talentul si nu cazul social, dar pana la urma m-am bucurat, toti ar fi avut nevoie de acel premiu ca sa-si promoveze talentele dar cu siguranta au fost remarcati si o sa reuseasca sa arate lumii intregi talentul lor chiar daca o sa le lipseasca acei 120.000 de euro.
Aseara am stat cu sufletul la gura ca sa vad cine castiga si surpriza, am adormit la reclama. M-am trezit dupa 10 minute speriata si am vazut ca rula deja un film cu Brad Pitt si ca eu ratasem finalul. Noroc cu prietenul Google care mi-a dat raspunsul foarte prompt.
Cel mai mult mi-a placut Pavel Bartos, e asa funny tipul asta, mereu face cate-o pozna, nu se da in spate de la nimic. Mi-ar placea tare mult sa am un asemenea tip langa mine in viata de zi de zi, nu m-as plictisi niciodata. Mi-e tare simpatic tipul asta, mi-a picat cu tronc. Stiu e insurat dar pentru mine tot un simpatic ramane si sotia lui  o norocoasa.
Oare ce talent am eu? Sa stiti ca m-am gandit indelung la acest aspect dar fara falsa modestie n-am nici unul care sa merite urcarea pe o scena. Talente asa de talie mai mica am desigur. Unul dintre ele ar fi faptul ca reusesc de multe ori sa fac lumea sa zambeasca chiar si atunci cand e suparata si nervoasa. O glumita ieftina, o ironie/autoironie, distragerea atentiei de la problema care apasa, multa rabdare si perseverenta ajuta intotdeauna. Acest lucru in general se aplica oamenilor care-i cunosc si cu care ma inconjor zi de zi, cu cei cu care interactionez mai putin e mai dificil pentru ca trebuie sa cunosti o persoana pentru a o putea scoate dintr-o anumita stare. Dar nimic nu-i imposibil!
As vrea sa lasati si voi modestia la o parte si sa spuneti ce talente aveti? La ce considerati ca sunteti priceputi? Ati urca pe o scena pentru a impartasi si celorlalti talentul vostru?
Tag-uri:, , , , , , , , , , ,

41 de gânduri despre „Talentul romanilor!

  1. DianaEmma 26/04/2011 la 17:21 Reply

    N-am vreun talent de scenă. Voce n-am decât așa de cântat într-un cor să mă pierd în mulțime, de dansat nu știu decât pentru o petrecere ceva, neîndemânatică sunt, amețesc la 2 învârteli, d-apoi la 400…
    Nu mă pricep decât la munca mea așa, foarte bine, dar asta nu dă bine la public. 😆

    Se pune că pot să îmi dau picioarele după cap (amândouă doar dacă pun dreptul primul, că stângul e mai flexibil)? Sau că pot să stau într-un picior și să ridic celălalt până îmi ajunge degetul mare în dreptul gurii? 😆 Sunt show-off, mi-a plăcut mereu să văd câte poate face corpul meu. 😀

    Sau dacă face cineva despicatul firului în patru, contrazisul și planificatul talent, mă înscriu prima.

  2. Lilly 26/04/2011 la 18:10 Reply

    se pune se pune 🙂 esti flexibila si cu putina munca faci un numar pt scena 🙂
    nu-i o idee rea propunerea ta 🙂 facem aici o scena deschisa, propunem subiecte si le despicam, ne contrazicem si planificam viata tuturor daca-i cazul:)nu putem irosi talentele 😉

  3. Nice 26/04/2011 la 21:24 Reply

    Pai…parca destul de recent ne-ai mai intrebat la ce suntem talentati si am marturisit ca la nimic. 😦 Parca la articolul cu dansul…nu mai stiu exact.
    Ce vreau sa spun e ca imi doresc enorm sa raman o anonima, ca am oroare de penibil si sub nicio forma nu as accepa sa ma dau in spectacol pe o scena, in fata unei multimi de oameni. Deci…e ultimul lucru pe care l-as face in aceasta viata. Eh, daca ma gandesc mai bine…ar mai fi cateva. 😛
    Cat despre emisiunea in cauza, nu am urmarit-o si nici n-o voi face vreodata, pur si simplu nu ma pasioneaza.

    • Lilly 26/04/2011 la 21:50 Reply

      in articolul cu dansul era vorba despre pasiuni si dans, aici e vorba de talent 🙂 si oricum repetitia-i mama invataturii :))))
      cu siguranta sunt lucruri la care esti foarte talentata dar cum am spus si eu, sunt talente care nu-s de urcat pe o scena 🙂
      nici mie nu-mi place penibilul si spectacolul de 2 lei, dar poate sunt persoane care merita promovate si atunci e chiar binevenita o asemenea emisiune
      si pentru Pavel Bartos aproape ca m-as uita si la ceva telenovela in care joaca 🙂

  4. Rhenus 26/04/2011 la 22:30 Reply

    Eu am talent la reparat lucruri, aparate, calculatoare si cred ca mai am talent la creat drame personale.

  5. Lilly 26/04/2011 la 22:40 Reply

    e bine de stiut, acum n-am nimic stricat dar daca o sa am nevoie stiu unde sa apelez 😉
    drama face parte din natura umana, totusi nu trebuie fortate lucrurile si facute atatea scenarii pentru ca ajungem sa credem ceea ce ne imaginam si asta nu-i bine

  6. vacitim 27/04/2011 la 9:57 Reply

    Hristos a inviat, Lilly!

    Din pacate, au fost prea multe meciuri la televizor, ca sa ma pot uita la emisiunea respectiva. Ma bucura initiativa, nu imi place insa tipul de show promovat de televiziunile romanesti 🙂

    Talentul meu? Hmmm….imi place sa scriu, in special poezii, nu stiu insa daca sunt talentat.

    CA sa spun drept, talentul meu este ca nu am niciun talent 😀

    • Lilly 27/04/2011 la 17:28 Reply

      Adevarat a inviat!
      tu ai un talent foarte frumos, de multe ori am citit la tine niste poezii foarte frumoase asa ca sa nu mai spui ca n-ai talent 🙂
      este si inca mult 🙂

    • Nice 27/04/2011 la 20:10 Reply

      Hehe, iata de frumoasa coincidenta. 😀

      • Lilly 27/04/2011 la 20:12

        e modest, dar eu am zis ca trebuie sa lasam modestia al o parte, sa fim mandrii de ceea ce suntem 🙂

      • Nice 27/04/2011 la 20:30

        *iata ce
        Scuze, iar sunt obosita si scriu gresit pe bloguri. 😛 😦

      • Lilly 27/04/2011 la 20:31

        eu inteleg 🙂 mi-e chiar foarte cunoscut acest stil (sunt campioana la greseli)

    • vacitim 27/04/2011 la 20:40 Reply

      Iti multumesc, Lilly! Esti draguta 🙂

      Nice, care e coincidenta?

      • Nice 27/04/2011 la 20:42

        Asta:
        CA sa spun drept, talentul meu este ca nu am niciun talent 😀
        😀 😀 😛

      • Lilly 27/04/2011 la 20:59

        cea mai draguta :)))merci

  7. tink3rbe11 27/04/2011 la 13:14 Reply

    Am urmarit si eu emisiunea desi cel mai mult mi-au placut ( recunosc ) preselectiile.Au fost nostime…concursul in sine,finala…am mai ratat cate ceva.
    Am urcat candva pe o scena…eram copila.Probabil ca am urcat din cauza a ceva.Azi…as avea sigur trac, emotii si multa teama.Talente? Nu le stiu si chiar daca sunt nu m-as da in vant sa le pun in valoare.

  8. Lilly 27/04/2011 la 17:30 Reply

    si mie mi-au placut preselectiile, au fost momente tare amuzante 🙂
    cu siguranta ca ai destule talente chiar daca nu-s de urcat pe o scena, desi daca atunci cand ai fost copila ai avut acest curaj ai putea si acum sa indraznesti 🙂 dar…. stiu cum este in timp ne transformam, devenim mult mai perfectionisti si asta ne agita, ne da emotii, nu mai suntem la fel de dezinvolti cum eram odata 🙂

  9. Pato Basil 27/04/2011 la 18:36 Reply

    a avea un talent nu inseamana sa stii sa canti!

  10. Lilly 27/04/2011 la 19:50 Reply

    asa-i, iti dau dreptate 🙂
    talentul e vocea, de cantat toti cantam, chiar si eu in acest moment 😉

  11. Lusio 27/04/2011 la 20:28 Reply

    As fi vrut sa castige trupa Ballance.. erau chiar tari!

    • Lilly 27/04/2011 la 20:30 Reply

      si mie mi-au placut, au facut spectacol 🙂
      cu siguranta ca au castigat mult, au fost mediatizati, vazuti, observati si usile se vor deschide mult mai usor 🙂
      tu ce talent ai?

      • Lusio 27/04/2011 la 20:35

        Nu stiu daca am vreun talent 😦 Nu-mi pica o fisa momentan..

      • Lusio 27/04/2011 la 20:37

        Nu cred ca li se vor deschide usile, ca nici pana acum nu prea s-au deschis, cum nici la pianistul ala roman, semifinalist la norvegieni.

  12. Nice 27/04/2011 la 20:43 Reply

    Lilly, eu sunt campioana. 😦 😦 😦

    • Lilly 27/04/2011 la 21:01 Reply

      intr-o zi o sa scriu un post pe care nu o sa-l editez, s’atunci sa vezi distractie :))))

  13. Lilly 27/04/2011 la 20:44 Reply

    baietii ziceau ca au lucrat prin strainatate, pe vase de croaziera, apoi cred ca nu-i putin, totusi

  14. Lilly 27/04/2011 la 21:00 Reply

    Lusio, azi nu prea esti in forma, care-i baiul?
    tu sa n-ai talente? hmmmmmm…..trebuie gasit ceva

    • Lusio 27/04/2011 la 21:08 Reply

      Pai poate am ceva talent, dar nu unul in care sa excelez foarte bine :mrgreen:

      Vorba aia: Sunt un sef mai mic :))

      • Lilly 27/04/2011 la 21:10

        no vezi, incet incet ne spui si noua ce fel de sef?

  15. vacitim 27/04/2011 la 21:02 Reply

    Lilly: adevarat 🙂

    Nice: acum am inteles, corect 🙂

  16. Lilly 27/04/2011 la 21:07 Reply

    ma faci sa rosesc 🙂

  17. Nice 27/04/2011 la 21:31 Reply

    Vacitim, te rog sa remarci ce ochi de vultur am, peste tot sesizez coincidentele dintre noi. 😛 Una nu-mi scapa. :mrgreen:

    • Lilly 27/04/2011 la 21:33 Reply

      ce bine va potriviti voi doi, nu sunt altii ca voi 🙂 asa era melodia nu?

      • Nice 27/04/2011 la 21:48

        Una mai veche asa? Parca…

      • vacitim 27/04/2011 la 21:49

        Nice…ye, ye…sunt de acord…Nice-vulturul plesuv al blogosferei 😀
        Una dintre nenumaratele tale calitati :))

        Lilly….nu stiu melodia, dar ii zice bine 😛

  18. Lilly 27/04/2011 la 21:54 Reply

    dedicatie pt Nice si Vacitim 🙂

    • Nice 27/04/2011 la 22:58 Reply

      Merci, dear, asta parca a fost special compusa pentru noi doi. 😀 😛

  19. Lilly 27/04/2011 la 23:00 Reply

    ei vezi cu am stiut eu ce se potriveste ? 🙂

    • vacitim 28/04/2011 la 8:40 Reply

      Sar’mana :d Se potriveste, se poriveste :))

      • Lilly 28/04/2011 la 17:09

        🙂 ma bucur ca va place, si mie imi place despre voi 😉

  20. vlad 27/04/2011 la 23:33 Reply

    Hristos a inviat!
    Eu sunt Vlad, unul dintre membri Radio Whisper – un radio antimanele dedicat bloggerilor şi nu numai.
    Am găsit întâmplător blogul tău, am citit câteva articole şi nu am vrut să ies înainte să te felicit – mi-a plăcut mult ce am găsit aici. Am fost atras de subiectele interesante si de originalitatea articolelor. Felicitari ! Noi promovăm la radio diferite articole ale bloggerilor, iar azi am promovat un articol de-al tău; am specificat sursa articolului şi am deschis şi un subiect pe baza acestuia. Dacă doresti, poţi să ne recomanzi orice articol, iar noi îl vom promova.
    Ne-ar face plăcere să ştim că ai dori să ne susţii în acest proiect de radio şi să accepţi o eventuală colaborare.
    M-am gândit aşadar să vin cu o propunere:
    Pe Radio Whisper se difuzează toate genurile de muzică, exceptând manele şi piese necenzurate. Avem şi câteva emisiuni, ştiri etc. Ne-am propus să realizăm un proiect mare, iar pentru asta avem nevoie de susţinerea şi ajutorul tău şi al celorlalţi colegi bloggeri. Dorim să creăm o echipă cât mai complexă de oameni cu un talent aparte şi m-am gândit că poate ai vrea sa ni te alături şi să colaborăm (binenţeles, pe unul dintre domeniile care îţi place). Dorim de asemenea să îţi luăm un scurt interviu. Pentru noi sunt importante ideile şi modul de a gândi al bloggerilor şi al ascultatorilor noştri.
    Îti multumesc pentru timpul acordat, iar acum îti propun sa adaugi linkul sau bannerul nostru pe blogul tău şi să ne dai add la id-ul asculta_whisper sau un e-mail, tot la asculta_whisper@yahoo.com, pentru a discuta mai multe.

    http://www.radiowhisper.com
    Multumesc,
    Cu stimă Vlad!

Lasă un răspuns

