Anti…!

Am tot vorbit despre pasiuni, talente, ce ne place si alte lucruri pozitive. Sa intoarcem putin foaia si sa vedem ce nu ne place sa facem.

Si pentru a prinde curaj o sa va povestesc ce nu-mi place mie sa fac. Nu-mi place… nu-mi place deloc sa calc panatloni la dunga.

Imi plac mult tinutele office, pantalonii la dunga dar stramb din nas atunci cand tb sa-i calc, prefer sa-i duc la curatatorie si sa-i aduc frumosi calcati acasa, decat sa calc eu. In rest nu ma prea dau in spate de la nici un lucru casnic, chiar de multe ori ma apuc de reparat prin casa, ma chinui mai mult dar macar am initiativa.

Astept sa vad ce nu va place voua sa faceti? La ce nu va pricepeti? Ce antitalente aveti?

Tag-uri:, , , , ,

34 de gânduri despre „Anti…!

  1. DianaEmma 27/04/2011 la 23:40 Reply

    Eu habar n-am să calc. 😆 Nici n-am nevoie.
    N-am pus mâna pe un fier de călcat de când eram mică și călcam batiste de fun.
    Pardon, am pus mâna pe fier de călcat, dar în alte scopuri.

    Sunt anti-talent la mode și la shopping; dar dacă mă trimiți la cumpărături de chestii pentru casă, de toate neamurile, sunt as… deci ăsta trebuia trecut la talent.
    Dacă e vorba și de cumpărat niște pantofi…
    Trebuie să merg cu cineva, să mă consilieze și să mă oblige. Hehe… mi-e dor de mama care îmi cumpăra haine mai bune decât puteam alege eu.

    Sunt anti-talent la chestii ce necesită tupeu. Nu știu să mă cert cu ăia de la administrația financiară, cu vecinii nesimțiți, etc.

    N-aș putea spune că sunt multe, că din obligație, a trebuit să fac câte puțin din toate și nah, chiar dacă nu e talent, măcar o aptitudine mică acolo.

    Ah… sunt anti-talent la a reuși să scap fără lovituri și împiedicături.

    • Lilly 28/04/2011 la 17:17 Reply

      ma uimesti la capitolul calcat haine, pai eu calc zilnic :((((, pantaloni la dunga mai rar, dar bluzite, camasi, etc, calc zilnic 🙂
      eu bani sa am ca ce sa cumpar este, bine mi se intampla de f multe ori sa acut un lucru foarte mult pana gasesc ceva ce imi place, mi se potriveste si e accesibil ac si pret, dar cu toate astea mi-as schimba stilul vestimentar, poate intr-o zi 🙂
      sa am cert nici eu nu prea stiam, am invatat la job, chiar azi m-a enervat cineva foarte tare, si nu m-am rabdat sa nu accentuez anumite chestii, bine nu am tipat, nici urlat, dar am vazut ca pot sa fac pe cineva sa se simta prost prin cuvinte, is rea da buna, stiu 🙂
      aiurita sunt si eu de multe ori 🙂
      ai tu dreptate nevoia si necazul te invata sa faci si ce nu-ti place absolut deloc

      • DianaEmma 28/04/2011 la 20:13

        Eu nu sunt cu călcatul… cum sunt unii de calcă chiloți, orice. Și nici nu am haine pretențioase multe… iar dress-code-ul e foarte casual. 😆 Dar dacă e de călcat, calcă fratele meu, că lui chiar îi place.

      • Lilly 28/04/2011 la 22:05

        nici eu nu calc orice, dar nu pot iesi din casa daca-s sifonata, chiar daca ma imbrac sport 😀
        tu ai noroc ca ai un ajutor de nadejde 😉

  2. Dragos FRD 28/04/2011 la 7:26 Reply

    Eu sunt antitalent aproape in orice. Nu prea am abilitati practice, desi uneori imi mai iese câte ceva. Odata m-am apucat de reparat bazinul de la toaleta…am urmat litera cu litera instructiunile….dar mi-a iesit altceva. Functiona ce-i drept, dar nu asa cum scria acolo ca ar fi trebuit sa se intâmple.

    • Lilly 28/04/2011 la 17:18 Reply

      e bine ca ai avut intiativa, sincer si pe mine ma chinuie anumite talente de multe ori, si pana la uram imi zic”deasat sunt persoane intruite sa se ocupe, eu doar trebuie sa apelez la ei”
      si ce nu functiona la bazinul respectiv?

      • Dragos FRD 29/04/2011 la 9:47

        Pai sistemul de tragere al apei. Conform instructiunilor, trebuia sa fie prin apasare. Mie mi-a iesit prin tragere….

      • Lilly 29/04/2011 la 18:18

        nu erau bune instructiunile :))))) clar!

  3. tink3rbe11 28/04/2011 la 8:19 Reply

    Mie?!
    Nici mie nu-mi place sa calc , dar o fac deoarece…trebuie!
    Nu-mi place sa stau in bucatarie .Dar ..trebuie.
    Cred eu ca fiecare dintre noi are nu unul…ci mai multe lucruri care nu ne place sa le facem dar…le facem.

    • Lilly 28/04/2011 la 17:22 Reply

      le facem desigur de nevoie 🙂
      in bucatarie imi place, si fac manacre foarte repede, nu imi ia mult timp, imi place as si prajituresc, sa improvizez, deeee sunt o gurmanda stiu 🙂

  4. Raluca 28/04/2011 la 12:28 Reply

    Interesanta discutie. Ai observat la ultimele colectii de haine ca toate sunt mai mult sau mai putin „sifonate”? Probabil acest trend a aparut in urma unui studiu de piata in care femeile au exprimat clar ca detesta calcatul, ha ha…
    Eu nu calc nici camasile si nici pantalonii la dunga…dunga aia nu are nici sens si nici uz practic, plus munca depusa. Ce parere ai? Ce detest eu cel mai mult sa fac in casa este aspiratul. Demult ma gandesc la un aspirator robot care sa isi faca treaba singur, dar inca nu mi s-a indeplinit dorinta.
    Apoi, schimband subiectul, simplitatea vocabularului in comunicarea unor situatii mai critice sa zic asa, il consider de asemenea anti-talent. De multe ori, adresarea mea directa si concisa nu mi-a adus mari beneficii, mai ales cand situatia a cerut mai multa „elaborare”. Ca sa nu mai vorbesc ca nu imi trece prin minte nicio clipa ca as putea jigni sau parea aroganta. Pur si simplu, vad anumite situatii doar in alb sau negru. Lucrez intens si consistent pt imbunatarie la acest capitol 🙂

    • Lilly 28/04/2011 la 17:29 Reply

      creatorii de moda au grija de noi, cele care nu prea preferam fierul de calcat 🙂
      panatlonii cu dunga au tinuta, cad bine pe un pantof cu toc inalt, mie imi plac foarte mult 🙂
      vin si aspir eu daca calci tu :)))
      la capitolul comunicare sunt sigura ca putina munca si perseverenta o sa ajute si in timp o sa corectezi acest defect 🙂

  5. Nice 28/04/2011 la 22:30 Reply

    Antitalent? Hm, greu de spus, cred ca pana la urma reusesc sa rezolv cu succes absolut tot ce-mi pun in minte…
    Dar, sa raspund totusi la intrebare, nu ma pricep la calculatoare, la tehnica in general. :(( In liceu am avut mari probleme la materiile de real. 😦

  6. Lilly 28/04/2011 la 22:34 Reply

    eu ma pricep la calculatoare, sa le stric :)))))
    nu pot spune ca-s chiar antitalent pentru ca nevoia m-a ajutat sa invat unele lucruri dar nici ca-s foaret priceputa, oricum sun un prieten atunci cand nu stiu sa fac ceva 🙂
    treburile casnice nu-ti dau de furca?

    • Nice 28/04/2011 la 22:54 Reply

      Nu, atat timp cat fac totul in ritmul meu, cand vreau eu si pentru ca vreau eu nu pentru ca imi este impus, nimic nu-mi da de furca, deh, sunt un spirit liber, independent.

      • Lilly 28/04/2011 la 23:19

        atunci e bine 🙂 stiu ca esti o fire mai independenta si ca-ti place mult libertatea

  7. turistclujan 28/04/2011 la 23:21 Reply

    Postul tau imi aduce aminte de o carte citita pe vremuri, in care personajul principal nu suporta cartile din biblioteca aranjate dupa marime. 🙂

  8. Lilly 28/04/2011 la 23:28 Reply

    Bine ai venit Turistclujan!
    fiecare are o ordine a lui,sau mai bine spus o dezordine ordonata 🙂
    tie ce nu-ti place sa faci? la ce nu esti priceput?

    • turistclujan 29/04/2011 la 12:21 Reply

      Off, lista e prea lunga, mai simplu ar fi sa spun la ce ma pricep. 🙂

      • Lilly 29/04/2011 la 18:19

        la ce te pricepi (pe langa fotografii foarte frumoase)?
        desi eu tind sa cred ca lista e si mai lunga 😉

  9. […] Altcersenin, Colorbliss, Coolnews, Creve, Gabriela Elena, Grapefruits, Hapi2233, klausen, Lilly, Lusio, Mathew, Modern Talking, Mihaela , Miscellaneous11, Nora, Paul, Roscata, torden si […]

  10. vacitim 29/04/2011 la 12:21 Reply

    Nu am talent la nimic…dar sunt anti Dinamo, anti prostie, anti manele, anti tero :P, anti lady gaga….asa ca sa dau cateva exemple…
    ah, sunt si anti boc :P… nu stiu daca-s antigel inca :))

    • Lilly 29/04/2011 la 18:21 Reply

      „anti tero”- asta-mi place cel mai mult :))) nu-ti place lady gaga? :)))) nici mie dar nici nu-mi displace
      ce lucru casnic nu-ti place sa faci?

  11. vacitim 29/04/2011 la 12:22 Reply

    La naiba, cred ca sunt si antic 😀

    • Lilly 29/04/2011 la 18:22 Reply

      antic si de demult :)))) dar si sexy cool si la moda 🙂

  12. artificiality 29/04/2011 la 12:31 Reply

    Mie nu-mi plac începuturile. De niciun fel. Dacă s-ar putea, aş sări peste tot ce ţine de început. Aşa că de multe ori sar etapa de ‘început’ şi trec la miezul problemei.

    Pe de altă parte, nu-mi plac ipocrizia sau prostia…

    • Lilly 29/04/2011 la 18:26 Reply

      si eu ma feresc de situatiile noi, le evit, si sunt chiar reticenta, poate pentru ca nici mie nu-mi plac inceputurile ?:)
      antitalent esti la ceva?

      • artificiality 30/04/2011 la 3:44

        la skiat şi înotat… de fapt, nu ştiu înota 😀

      • Lilly 30/04/2011 la 9:43

        nici eu nu stiu inota si am si frica de apa de cand era sa ma inec in apa sarata, numai mie mi se-ntampla destea 🙂
        cred ca poti invata daca ai un instructor bun 🙂
        pe skiuri m-am urcat de cateva ori, stiu asa ca si incepatorii, nu mai mult 🙂

  13. […] la mine sunt liberi sa răspundă la toate întrebările, la numai câteva, la niciunele, aici sau pe blogul lor. Eu vă dedic tuturor această […]

  14. DianaEmma 30/04/2011 la 3:59 Reply

    Ufff… oare cum am putut să uit?
    Sunt anti-talent la înotat și mers pe bicicletă. 😀

    • Lilly 30/04/2011 la 9:44 Reply

      ai incercat sa inoti si sa te dai cu bicicleta si n-ai reusit?
      nici eu nu ma pricep la astea dar asta nu inseamna ca sunt antitalent, as putea invata, dar poate nu in viata asta, in urmatoarea 🙂

      • DianaEmma 30/04/2011 la 13:33

        Nu că am încercat, și cu profesor și tot, nici măcar de capul meu nu eram. De înotat am încercat doar de 2 ori, dar pe bicicletă… de sute de ori cred. 😀

      • Lilly 30/04/2011 la 13:48

        atunci putem spune ca esti antitalent 🙂

Lasă un răspuns

