Femei! Barbati!

Cand este o femeie fericita? Cand este un barbat fericit?

Tag-uri:, , , , , ,

14 gânduri despre „Femei! Barbati!

  1. DianaEmma 29/04/2011 la 22:46 Reply

    Alt post din care vrei să ne faci să vorbim în stereotipuri. 😀

    Să spunem ca în bancuri? Că pe femei le fac fericite hainele, blănurile și bijuteriile și amanții? Și că pe bărbați îi fac fericiți femeile frumoase, mașinile puternice și… poate mai completează cineva…

    • Lilly 30/04/2011 la 9:54 Reply

      daaa, m-ai prins 🙂
      raspunsurile pot fi stereotipice, dar multe pot fi si foarte originale, deasta imi plac acest gen de intrebari 🙂
      poate particularizezi putin intrebarea si ne spui tu cand esti fericita 😉

      • DianaEmma 30/04/2011 la 13:37

        În vremurile astea nu mă face nimic mai fericită decât momentul când îi am pe cei dragi aproape și știu că sunt bine.
        În rest e bine dacă nu mă calcă pe bătături și îmi spun o vorbă bună.

        Revenind la generalizări… m-am mai gândit la ceva.
        De multe ori femeile sunt fericite când e din plin partea emoțională; când oamenii de lângă ele le fac declarații, le susțin, le spun ce frumoase sunt și ce bine aranjate, când ies cu prietenele sau primesc un cadou.
        Iar bărbații sunt fericiți când sunt îngrijiți. Nu se bucură când primesc un cadou sau li se face o surpriză, ca o femeie, dar le place să știe că cineva se gândește la ei și la nevoile lor. Dar nu le scoate ochii cu „vai, uite câte fac pentru tine.”, asta alungă fericirea. Până la urmă ei ar fi foarte fericiți dacă nu ar fi femei să îi cicălească.

      • Lilly 30/04/2011 la 13:47

        ma bucur ca ai dat drumul la idei 🙂
        cred ca latura emotionala e vitala pentru o femeie, e mereu pe primul loc si daca emotional e ok restul nu mai conteaza, nici chiar furtuna nu o poate opri sa faca ceea ce-si doreste ….si da o femeie este fericita atunci cand e echilibrata emotional!
        barbatii pun mai mult accent pe latura practica, daca nevoile lor sunt satisfacute atunci sunt fericiti

  2. Gyerko Szabolcs-Laszlo 30/04/2011 la 2:44 Reply

    Barbatul este fericit, cand femeia este fericita si femeia este fericita, cand barbatul este fericit 🙂

  3. Lilly 30/04/2011 la 9:56 Reply

    femeia in general sau femeia de langa acel barbat?

  4. artificiality 30/04/2011 la 11:41 Reply

    Nu ştiu despre bărbaţi în general, ştiu că eu sunt fericit când am ceea ce caut… chiar şi pentru o scurtă perioadă, că de obicei nu durează starea asta.

  5. Lilly 30/04/2011 la 12:23 Reply

    se pare ca toata lumea e revervata in a-si expune parerea, in a raspunde dezinvolt la aceste intrebari
    am impresia ca in spatele raspunsurilor e o frica sau poate pt ca sunt intrebari mult prea clasice cu raspunsuri bine cunoscute ;D

  6. tink3rbe11 30/04/2011 la 12:48 Reply

    Femeia cica ar fi fericita atunci cand este implinita ( aici fiecare percepe cum crede), barbatul insa…atunci cand femeia este fericita.Cica implinirea ei aduce fericire lui.
    Probabil ca acest subiect nu are o concluzie bine definita.

    • Nice 30/04/2011 la 17:27 Reply

      Asta ne face pe noi sa parem niste fiinte egoiste, iar pe ei niste persoane extrem de generoase/nobile/altruiste.

      • Lilly 30/04/2011 la 18:38

        in relatia dintre un el si o ea cu siguranta cei doi se completeaza, el participa la fericirea ei si invers 🙂

  7. Lilly 30/04/2011 la 13:03 Reply

    un raspuns matur si plin de intelepciune, multumesc 🙂

  8. Nice 30/04/2011 la 17:45 Reply

    Eu sunt fericita cand imi indeplinesc un vis. Cand obtin ceva prin propriile mele eforturi, cand vad ca munca mea a fost incununata de succes. Sunt fericita cand viata imi zambeste, cand e binevoitoare si prietenoasa. Fix cam 3 zile pe an. :))

  9. Lilly 30/04/2011 la 18:36 Reply

    3 zile la care se adauga celelalte impliniri care te fac fericita 🙂
    probabil ca nu in fiecare zi fericirea e deplina dar cu siguranta sunt destule momente care ne fac feiciti 🙂

Lasă un răspuns

