Zumba!

Este anotimpul dietelor. In ultima luna numai despre detoxifiere, dieta si sport am auzit in jurul meu. A inceput lumea sa iasa la alergat seara, sa mearga pe jos la job, sa renunte la anumite alimente, sa manance mai multe legume si fructe dar si sa mearga la sala.

Eu sunt regina sedentarismului. N-am facut niciodata sport. Am avut asa cateva incercari esuate de-a alerga, sau de-a merge la sala, dar niciodata mai mult de 3 ori. A patra zi intotdeauna ploua sau, s-a  intamplat ceva care m-a abatut de la drumul propus.

Nu am putut ramane imuna nici eu si mi-am luat abonament la zumba.

„ZUMBA este diferită faţă de programele de aerobic sau fitness obişnuite! Este un party, unde lumea vine pentru distracţie! Faptul că se ard sute sau mii de calorii pe oră este doar un bonus:D Muzica este una ritmată, preponderent latino (salsa, merengue, samba, afro, reggeton) dar şi rock n’ roll, hip-hop sau belly-dance. Pentru fetele care au început Zumba, aceasta a devenit un stil de viaţă şi anume cel de a trăi cu muzica, în paşi de dans, în culori vii, a uita de probleme, şi mai ales: a zâmbi!”

http://zumbacluj.blogspot.com/p/despre-zumba-in-cluj.html

Nu va spun ca in prima ora eram ca un robotel care scartia din toate incheieturile, ca nu-mi ieseau pasii, parca aveam picioarele legate, si nu-mi puteam coordona miscarile. Greu. Transpiratie multa si oboseala pe masura.

Dupa ora de curs eram singura din vestiar care manca ciocolata. Pai aveam nevoie de energie si in plus stiam ca ma asteapta si febra musculara. Noaptea am dormit neintoarsa, eu care ma trezesc la cea mai mica miscare, am dormit ca un bebelus.

Instructoarea? Am ramas uimita de cata energie are, si cata pofta de viata, e mereu vesela si plina de energie pozitiva. Si in plus se misca cu atata usurinta incat te motiveaza instant. Spre surprinderea mea era plina sala, semn bun as zice, ca face lumea miscare.

Senzatia dupa ora de curs e deosebit de interesanta, iti simti corpul usor, ai impresia ca plutesti, esti ca un fluturas. Imi place mult senzatia asta.

Imi doresc sa raman la fel de motivata si sa nu renunt la miscare pentru ca sportul iti imbunatateste foarte mult viata, iti da incredere in fortele proprii si te motiveaza.

Voua va place sportul? Ce sporturi ati practicat? Ce ati vrea sa incercati? Ce alt tip de miscare recomandati?

Tag-uri:, , , , , , , , , , , , , ,

18 gânduri despre „Zumba!

  1. Castiel 07/05/2011 la 12:55 Reply

    am citit ca pt barbati… sexul al fi si un sport si o dieta(de care nu am nevoie):D

    • Nice 07/05/2011 la 14:13 Reply

      :))) Ce amuzant e Castiel, incep sa regret plecarea lui de pe bloguri. 😦

      • Lilly 07/05/2011 la 14:22

        si eu regret ca ne-a cam lasat balta 😦

  2. Lilly 07/05/2011 la 13:13 Reply

    Bine ai revenit Castiel!
    de ce nu ai nevoie de sex sau de dieta? 😀

    • Nice 07/05/2011 la 14:14 Reply

      De dieta, normal, nu ai vazut ce slab e? :))

  3. Nice 07/05/2011 la 14:15 Reply

    Nu am auzit pana acum de zumba, eu recomand inotul si cardio. Si tenisul, evident. 😉 😛
    Mult succes cu noul stil de viata, Lilly, have fun! 🙂

  4. Lilly 07/05/2011 la 14:17 Reply

    🙂 stiu ca-i foarte indragostit si dragostea iti da cel mai bun tonus, nu mai ai nevoie de altceva 🙂

    • Nice 07/05/2011 la 15:19 Reply

      Daca e impartasita, da. 🙂

      • Lilly 07/05/2011 la 15:47

        desigur, dragostea impartasita e cea adevarata 🙂

  5. Lilly 07/05/2011 la 14:22 Reply

    zumba e amestec de dans cu aerobic,si cum eu am facut dansuri merge bine 🙂 ca imi place
    nu stiu inota 😦 numai eu m-am inecat in apa sarata, toata lumea plutea, eu m-am dus la fund :)))) si de atunci mi frica sa-mi dau drumul, probabil ca as reusi cu un instructor
    inotul e cel mai bun sport, recomandat tuturor 🙂

    • Nice 07/05/2011 la 15:26 Reply

      Cred ca frica este principalul motiv pentru care multi oameni nu stiu(si refuza sa invete)sa inoate. Odata scapat de ea, vezi sportul asta cu alti ochi. Se invata foarte usor si repede, si e o adevarata placere, relaxare. Eu am invatat de una singura, la strand, pentru ca adoram apa si am fost o adolescenta deosebit de curajoasa, indrazneata, impetuaosa. In clasa a doua am urmat si niste cursuri, dar aveam un profesor rau si nu s-a lipit nimic de mine. 😦

      • Lilly 07/05/2011 la 15:49

        daaa, am nevoie de curaj sa-mi inving teama asta
        sa speram ca vine vara si mai pot iesi si eu la strand sau piscina si poate o sa reusesc 🙂
        ce fata curajoasa esti! 🙂

      • Nice 07/05/2011 la 16:26

        Am fost. 🙂

  6. Lilly 07/05/2011 la 19:06 Reply

    eu cred ca totusi inca esti 🙂

  7. DianaEmma 08/05/2011 la 2:53 Reply

    Mie îmi foarte mult Pilates, pentru că am avut și probleme cu genunchii de-a lungul vremii și nu mi-am permis mereu alergat sau aerobic.
    Și oricum, partea asta mai spre gimnastică îmi place mai mult. Mișcări lente, repetate, puternice, exerciții de respirație.
    La mine a dat rezultate bune.

    Îmi place să fac aerobic când mă mai lasă genunchii, totuși. 😀 Acuma mi-am luat și genunchiere.

    Mie nu îmi place la sală și prefer să le fac pe toate acasă, după cum am timp, chef.

  8. Lilly 08/05/2011 la 9:13 Reply

    eu acasa nu sunt motivata, fac trei zile sapoi renunt
    daca imi iau abonament ma duc, altfel nu, nu-s asa constincioasa
    sincer nici eu nu ma dau in vant dupa miscare, sala, muschi dar trebuie sa-mi impun si acest regim de viata pentru sanatatea mea

    • DianaEmma 08/05/2011 la 15:40 Reply

      Tocmai de asta îmi plac mie aerobicul și Pilates. Nu sunt sală, nu lucrezi cu greutăți, nu faci mușchi (mie mi se par oribili și la bărbați și la femei cei prea dezvoltați); doar îți tonifici corpul, consumi calorii, te relaxezi, faci și ceva stretching să scapi de durerile musculare…

  9. Lilly 08/05/2011 la 18:40 Reply

    nici mie nu-mi plac muschii prea dezvoltati, ai mei sunt cam inexistenti vorba unui profesor de sport :))))
    pentru tonificare si pentru a preintampina anumite boli am ales sa fac miscare :)(munnca mea sedentara in timp isi spune cuvantul si apar dureri)

Lasă un răspuns

