Saturday night!

E sambata seara. Seamana cu o seara de iarna, stau in casa, la caldura, cu o ciocolata calda langa mine, si butonez calculatorul. Deschid pagini, inchid pagini. Si…………mi-am amintit de adolescenta, de serile de sambata din adolescenta. Abia asteptam seara de sambata, era seara in care ieseam la discoteca, ma intalneam cu fetele, ne aranjam si mergeam sa dansam.

Sau jucam remmy la cineva acasa, carti sau chiar faceam chefuri. Dansam pana ne usturau talpile, canta, radeam din orice, distractia era la mare rang.

Era vremea cand purtam pe un suflet mai multe iubiri, cand toate visurile erau realizabile, cand conta cel mai mult momentul.

Nici nu-mi amintesc cand ma fost ultima data la un chef. Au trecut ani buni. Si intr-un club tot asa. Acum am impresia ca nu ma mai integrez in peisaj, sincer nu ma pot despuia cum vad pe la tv fetele prin cluburi, stramb din nas numai la gandul ca-i plin de fum si gasesc n motive pentru care nu m-as duce.

Acum prefer serile de sambata linistite, stand acasa, butonand tv-ul, rasfatandu-ma cu chipsuri si ciocolata calda, ascultand muzica si rasfoind pagini de internet, sau cand e cald si frumos afara prefer plimbarile prin centru, sa simt caldura asfaltului la lasarea noptii, sa ma racoresc cu o inghetata, sa privesc rochia de stele pe care o poarta cerul.

Deh in ton cu vremurile, atunci cu multa distractie acum cu mai multa liniste.

Voi cum va petreceti seara de sambata? Ce va place sa faceti? Cum ar arata o seara de sambata perfecta?

Tag-uri:, , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

52 de gânduri despre „Saturday night!

  1. Pato Basil 07/05/2011 la 22:38 Reply

    sper ca n-asculti melodia aia:)) chipsurile ingraja

  2. Lilly 07/05/2011 la 22:40 Reply

    pe melodia aia dansam candva 🙂
    am mancat deja o punga :)))) cam nesanatoase dar imi plac 😉

  3. monicas10 08/05/2011 la 0:18 Reply

    Păi… cândva era altceva. Acum, abia aștept vara. Se organizează concerte în aer liber și se dansează, fiecare cum îi vine. Hainele sunt o necesitate, fiecare poartă ceea ce îl face să se simtă bine. E greu de spus că facem ceva anume, într-o zi anume. Plimbările le facem indiferent de oră sau vreme… anul trecut se uitau și-și făceau cruce un întreg convoi de poliție. Ne-am descălțat amândoi și săream prin bălți, pe o ploaie deasă și caldă…
    Viața e frumoasă atât timp cât faci ceea ce-ți face plăcere, iar amintirile sunt frumoase, atât timp cât ai grijă să le faci să fie așa. 🙂

    • Lilly 08/05/2011 la 9:18 Reply

      fiecare varsta cu nebunia ei 🙂
      si eu am astfel de amintiri de venit desculta acasa dupa un chef obositor, cand am ramas fara bani de taxi si ne-am intors toata gasca pe jos, pentru ca nu mai puteam de picioare, ne-am asezat pe bordura in centru si ne-am descaltat, evident sub nasul politiei
      viata e mereu frumoasa dar eu sincer nu mai fac ce faceam, prefer alte lucruri

  4. DianaEmma 08/05/2011 la 0:42 Reply

    Ne referim la sâmbăta-sâmbătă sau la seara aia de ieșit în oraș?

    Tehnic vorbind, rar ies sâmbăta în oraș… mai degrabă chem niște prieteni la mine sau am seară de uitat la filme/seriale cu fratele meu.
    Sau în ultima vreme stau și mai lucrez la ceva, pentru că toată sâmbăta sunt cu relaxare, curățenie și spre seară mi se face poftă de lucrat.

    Cu cluburile… eu cum nu sunt cu astea normale, nici cu muzica de acolo… ieșitul în „club” înseamnă mai mult ieșit în timpul săptămânii… pentru că tot ce nu e mainstream găsește de închiriat localuri pentru întâlniri, seri de muzică doar în timpul săptămânii. Și deci nu mie așa de ușor în timpul săptămânii… când eram prin anul întâi de facultate, ieșeam și marți și miercuri, chiar dacă mă trezeam la 6:30 a doua zi să mă duc la facultate… acuma…

    Utopic vorbind… mi-ar plăcea să îmi petrec fiecare sâmbătă seară la munte, într-o stațiune montană, cu zăpadă. 😀 Cu o ieșire la restaurant seara, cu o sală de dans, vorbind cu necunoscuți (în alt context nu sunt așa sociabilă 😆 ) și apoi mergând devreme la culcare. 😀

    • Lilly 08/05/2011 la 9:22 Reply

      eu in adolescenta ieseam doar sambata, era singura seara cand aveam voie sa ies daca eram la scoala, sau sambata si duminica daca eram in vacanta
      in timpul facultatii ieseam evident si in cursul saptamanii, prin ceva baruri, la povesti alaturi de colegi, sau chiar sa dansam

      e ideal sa iesi la restaurant, sa socializezi, sa dansezi si la 10 sa fi in pat 🙂 oricum imi place cum suna 😉

      • DianaEmma 08/05/2011 la 15:21

        Eu nu aveam interdicție la o zi de ieșit; adică da, sâmbăta sau vinerea puteai sta mai mult în oraș.
        Dar dacă ieșeam cu prietenele la o plimbare nocturnă, la una acasă sau la o mică petrecere într-un bar (aveam atunci niște cunoștințe care aveau un bar și mergeam cred că numai din gașca extinsă de 30-40 de persoane), etc. nu era problemă cât reveneam la 10-11 noaptea acasă, atâta vreme cât mama mă știa responsabilă și că nu ieșeam decât dacă eram ok cu temele și învățatul.

        Acum depinde ce înseamnă pentru tine devreme, pentru că la mine și 11-12 poate să fie devreme. 😆
        Și apoi, prin mergând la culcare de vreme nu mă refeream neapărat la somn sau pat, ci era așa metaforic pentru a părăsi sala, seara… gen acea retragere de curtoazie. 😀

      • Lilly 08/05/2011 la 15:33

        si eu aveam voie sa ies la plimbare, sau la o prietena acasa, dar seara de sambata era pentru disco, era diferita
        pentru mine ora 11 e deja ora de somn 🙂 nu-mi place sa-mi pierd noptile

      • DianaEmma 10/05/2011 la 19:16

        Nici pe vremea aia nu prea mergeam la disco. 😆 Și sâmbătă tot la petreceri acasă sau chestii de genul mergeam.
        Am fost de două ori în club, când au apărut prima dată și gata.

        La mine e faza că sunt cam sucită… la mintea punctul productiv maxim în bioritm apare la 10. Dacă m-aș culca la 11, n-aș realiza aproape nimic. 😆

      • Lilly 10/05/2011 la 22:04

        fiecare dintre noi functioneaza diferit, avem propriul ritm si bioritm
        eu de cand lucrez trebuie sa dorm 6-7 ore pe noapte pentru a fi eficienta
        o zi doua trei merge si somn mai putin dar apoi pic ca eroii, imbatranesc, nu mai sunt cum eram 🙂

      • DianaEmma 10/05/2011 la 22:25

        Am avut o vreme când dacă nu aș fi dormit 4-5 ore pe noapte, n-aș fi reușit să le termin pe toate. 😦 M-am cam obișnuit…

        Acum e și avantajul de a lucra mai mult de acasă… nu e musai să mă trezesc devreme-devreme.

      • Lilly 10/05/2011 la 22:30

        e mai avantajos programul flexibil si sa ai biroul acasa
        eu trebuie sa am duc dimineata la plantatie, sa ma grabesc sa nu intarzii spaoi sa sap bucatica mea 🙂
        am observat ca atunci acnd sunt obosita, stressata, sau cu capul in nori nu ma pot concentra la fel de bine si atunci prefer sa fiu odihnita

  5. vacitim 08/05/2011 la 10:26 Reply

    Eu m-am întâlnit cu ai mei colegi pe la pranz am facut mancare impreuna, ma mancat-o evident 😛 si am ras. de obicei, continuam cu un joc, un film si multa voie buna. Imi place la fel de mult sa stau in fotoliu sa ma uit la meciuri. Mai ales ca asera, intr-o sambata seara Milan a castigat campionatul 🙂

    • Lilly 08/05/2011 la 14:42 Reply

      ce ati gatit bun?
      dupa cum vad si tu preferi relaxarea cu prietenii si voia buna
      am auzit ca a castigat Milan si stiu ca tu esti fan. 🙂

      • vacitim 08/05/2011 la 14:48

        Daaaaaaaaa, sunt cât se poate de bucuros pentru Milan….

        Am gatit spaghete 😀

      • Lilly 08/05/2011 la 14:50

        ai sarbatorit victoria?
        si mie imi plac spaghetele 🙂

      • vacitim 08/05/2011 la 16:42

        Eu nu mai mancasem spaghete de cateva luni, asa ca am profitat din plin de ele 😀

        Masa a fost inainte de meci, asa ca nu am serbat victoria inca 😀

      • Lilly 08/05/2011 la 18:41

        foarte bine, sper ca a fost si un vin acolo 😉

    • Nice 08/05/2011 la 17:16 Reply

      Felicitari Milanului pentru campionat. Sunt fericita mai ales pentru suporterii acestei frumoase echipe. 😉 😛 😀

      • vacitim 08/05/2011 la 17:33

        Ihiiiihiii, yupiiii….gata, nu mai fac 😀
        Multam, apreciez 🙂

      • Lusio 08/05/2011 la 18:39

        Da, Milan e campioana.. o veste foarte buna.

        Dar daca Berlusconi n-o sa bage bani seriosi in vara pt transferuri, iar iesim de prin optimile UCL 😦

        Si totusi, sa fim optimisti :))

      • Lilly 08/05/2011 la 18:45

        multa lumei-i fericita pt Milan, eu n-am urmarit meciul

      • Lusio 08/05/2011 la 19:54

        Nici nu era mare nevoie.. s-a disputat la Roma. Daca erau acasa la Milano mai ziceai, ca apucai si ceva festivitate.

      • Lilly 08/05/2011 la 20:13

        tu nu te-ai uitat la meci?

      • Lusio 10/05/2011 la 12:37

        N-am vazut pe tot.. ca eram sigur ca va fi egal 😆 caci Milan avea nevoie doar de-un egal.

        Chiar am pus la pariuri 1X

  6. […] își atribuie! L-am luat pe acest eu, m-am luat pe mine și m(l)-am închis și rămași doar noi, ne-am privit în tăcere, ne-am duelat și am decis că în curând va fi momentul ca unul dintre noi să […]

  7. Nice 08/05/2011 la 17:18 Reply

    Mie imi plac sambetele alaturi de persoana iubita. Undeva in oras de preferinta, la un restaurant, cafenea, terasa, bar. 🙂
    Super melodia, m-a inveselit, duminica frumoasa in continuare. >:D<

    • Lusio 08/05/2011 la 18:36 Reply

      Place sa tragi la masea la bar, Nice ? :mrgreen:

      • Nice 08/05/2011 la 18:57

        Vai, Lusio, ce bine ma cunosti tu pe mine… :mrgreen:
        Ma uimesti. 😛

      • Lilly 08/05/2011 la 19:12

        te tachineaza doar 🙂

    • Lilly 08/05/2011 la 18:42 Reply

      alaturi de persoana iubita toate zilele sunt mai frumoase 🙂
      restaurantul imi place si mie, barul il cam evit 😀
      melodia-i tare veche, si pe mine m-a inveselit aseara 🙂

      • Lilly 08/05/2011 la 18:43

        Lusio, intr-un bar poti bea si ceai 🙂
        tie cum iti place sa petreci?

  8. vacitim 08/05/2011 la 19:13 Reply

    Lilly, nu a fost vin, a fost suc de rodii 😀

    • vacitim 08/05/2011 la 19:13 Reply

      Am ceva spaghete acasa, asa ca daca sunt pofticiosi, venit cu vin 😀

    • Lilly 08/05/2011 la 19:15 Reply

      bun si ala, dar pentru victoria lui Milan mergea putin vin 😉

      • Lilly 08/05/2011 la 19:16

        no ai grija ca te trezesti cu noi al usa 🙂

      • vacitim 08/05/2011 la 19:18

        nu-i bai, tu daca tot vii de la Cluj, poti aduce si nisete palinca 😀 ce zici? primesti o portie in plus 😀

      • Lilly 08/05/2011 la 19:19

        no sigur aduc niste palinca 🙂
        desert primesc? ;;)

      • vacitim 08/05/2011 la 19:21

        vedem ce găsim prin frigider și facem și desert 😀

      • Lilly 08/05/2011 la 20:09

        stiu ca tu esti priceput 🙂 sigur o sa iasa bine

      • vacitim 08/05/2011 la 20:25

        Multumesc, ma simt magulit 🙂

  9. Lilly 08/05/2011 la 20:29 Reply

    hai no 🙂 fac eu daca trebuie, ca mie-mi place 🙂

    • vacitim 08/05/2011 la 20:40 Reply

      Tu vino…rezolvam noi desertul 😛 :)))

      • Lilly 08/05/2011 la 20:43

        sa-mi fac bagajul? 😉

    • vacitim 08/05/2011 la 20:57 Reply

      Eu credeam că esti pe drum :d :)))))

  10. Lilly 08/05/2011 la 21:05 Reply

    pregatesc o surpriza, sapoi vin 🙂 ce bine ar fi daca as fi in vacanta, dar de maine iarasi la job 🙂

    • vacitim 08/05/2011 la 21:56 Reply

      Succes in pregatitul surprizei; astept; spor la servici maine 🙂

      • Lilly 08/05/2011 la 21:58

        nu mai e mult si fac oficiala surpriza 🙂
        merci 😉 la fel

  11. Dragos FRD 09/05/2011 la 5:55 Reply

    Depinde….uneori merg la munte, alteori ies intr-un club, cum s-a intâmplat sâmbata asta….sau la o bere cu prietenii…dar de cele mai multe ori stau acasa. Mai o palinca, mai o narghilea…

    • Lilly 09/05/2011 la 20:05 Reply

      sa inteleg ca preferi linistea caminului tau si rasfatul simturilor 😉

      • Dragos FRD 10/05/2011 la 7:06

        Da. In viitor (sper eu, cât mai apropiat) „camin” va insemna o casuta plus gradina, padurea adiacenta si dealurile inconjuratoare. Sa vezi atunci rasfat al simturilor si linistea caminului….

      • Lilly 10/05/2011 la 22:01

        abia astept sa ne spui din acel camin minunat povesti frumoase de la gura sobei 😉

Lasă un răspuns

