Nu pot!

Astazi, dupa ora de zumba una dintre fete citea de pe un afis niste alimente la care ar trebui sa renunti pentru a fi eficienta miscarea. Da e neoie si de dieata daca vrei sa dai jos kilograme.

Printre produsele insirate era si ciocolata. Fara ciocolata!

Atata viciu am si eu pe lumea asta, atata placere si sa renunt si la ea? Renunt foarte usor la branzeturi sau orice altceva dar ciocolata ar fi ultimul lucru la care as renunta.

Care ar fi alimentul la care ati renunta cel mai greu? sau nu ati renunta niciodata?

Tag-uri:, , , , , , , , , , , , ,

57 de gânduri despre „Nu pot!

  1. artificiality 12/05/2011 la 22:17 Reply

    Având în vedere câtă mâncare alternez, nu ştiu dacă este ceva la ce n-aş putea renunţa.

    Un şniţel bun mereu e pe gustul meu, dar aş renunţa la el dacă ar fi necesar. De fapt, nu prea am voie prăjeli, deci sunt în proces de renunţare…

    Sunt prea căpos încât să mă leg de un aliment, nu de alta, dar nu-mi place dependenţa extremă.

    • Lilly 12/05/2011 la 22:26 Reply

      e bine daca poti renunta la orice aliment, fericitule 🙂
      un snitel bun….hmmmmm
      eu recunosc ca mi-ar fi extrem de greu sa trebuiasca 1 luna sa nu mananc ciocolata sau dulciuri, mi s-ar parea de-a dreptul criminal
      bine nu putem in ecuatie situatiile extreme in care pentru sanatatea ta, sau pentru a scapa de o boala faci orice
      stiu, e vorba de vointa, dar sincer as simti ca n-am o mana daca m-ai priva de cioco si dulciuri 😀

      • Raluca 13/05/2011 la 0:05

        Intr-adevar, cred ca ar fi foarte greu sa renunti asa subit la dulciuri si sa iti propui sa nu mai mananci in viata ta o bucatica de ciocolata 🙂 dar daca ai inlocui treptat ciocolata sau alte bombe calorice cu suc de fructe indulcit cu miere sau fructe cu un continut mai ridicat de zahar…nu cred ca ar fi asa de greu. Metoda cea mai eficienta este sa nu ai acasa nimic dulce si tentant, dar absolut nimic in afara de miere 😉 In cazul meu functioneaza perfect…ciocolata, una la cateva saptamani bune/luni. Atunci cu siguranta nu o sa te simti vinovata ca mananci jumatate de tableta o data, ha ha..

      • Lilly 13/05/2011 la 17:48

        Raluca daca n-am dulciuri in casa si mi pofta ma duc pana la magazin, daca-i 10 seara ma duc la un nonstop, solutii exista…faptul ca n-am in casa nu ma ajuta
        am incercat eu sa inlocuiesc dulciurile cu fructe insa recunosc n-am reusit 😀
        stiu ca daca ar fi vorba de o boala as putea renunta dar altfel chiar nu pot sa vreau sa ma las de asa ceva 🙂
        eu stiu ca tu esti mai cuminte decat mine si in plus iti plac mai mult aromele, mancare picanta si iute 🙂 eu as putea renunta la asa ceva :)))

    • Nice 12/05/2011 la 23:42 Reply

      Subscriu la faza cu snitelul. Mai ales daca e vienez. 😀 😛
      N-am mai mancat unul de doua luni. 😦 😦 😦

      • artificiality 13/05/2011 la 13:39

        Uite ispita! :))

      • Lilly 13/05/2011 la 17:49

        hmmmm……..regim de viata sanatos fara prajeli, ma bucur ca poti 🙂

      • Lilly 13/05/2011 la 17:51

        Artificiality – ti-a facut Nice pofta ?

      • Bianca Dobrescu 15/05/2011 la 16:26

        sunt pofticioasă!:-s

      • Lilly 15/05/2011 la 16:31

        Bine ai venit Bianca!
        si tu poftesti snitel vienez?

  2. DianaEmma 12/05/2011 la 22:20 Reply

    Brânzeturi…
    Cu siguranță. Deci uneori am în frigider și cașcaval și parmezan și telemea și brânză de casă și vreun soi exotic ca brie sau cammenbert și offf…
    Iar când dau o fugă la Brașov iau mereu caș afumat… iar când merg la mama sau vin ei încoace iau caș (îl țin înghețat că iau mult) și urdă (nu e urdă mai bună ca acolo)…

    Și…

    Și…

    Deci eu renunț la carne, la ouă, la tot, dar la brânzeturi nu.

    PS: Eu știam că 2-3 pătrățele de ciocolată neagră zilnic e chiar indicat.

    • Lilly 12/05/2011 la 22:31 Reply

      eu nu-s prea fan brnzeturi….le includ in alimentatie pentru sanatate, dar nu mi-ar lipsi daca as fi nevoita sa renunt la ele
      ciocolata neagra este recomandata dar daca ti dieta atunci e bine sa renunti la cat mai multe calorii ;D
      nu prea-mi plac mie dietele…prefer un regim de viata mai sanatos, un regim alimentar din care sa exclud anumite alimente dar fara sa tin diete stricte

      • Raluca 12/05/2011 la 23:51

        Citind postul tau mi-am amintit ca am avut si eu o perioada in care nu puteam concepe viata fara ciocolata 🙂 Acum abia daca ma mai ating de ea. Dar eu, avand un trecut glorios in ale dietelor, am dobandit o putere de control extraordinara asupra alimentelor. Daca nu vreau, nu mananc! Nu exista nu pot! Tu stii ca pana nu demult, cel putin o zi pe luna tineam dieta, ha ha ha… Pot renunta cu usurinta la absolut orice. De asemenea, nu am o pasiune pt niciun aliment anume, poate doar painea proaspat coapta. Acum sunt preocupata doar de aspectul nutritional si beneficiile alimentelor asupra sanatatii. O dieta cat de cat echilibrata si putina miscare sunt mult mai benefice pe termen lung decat o dieta drastica. Excesele de orice fel sunt daunatoare, dar…o bucatica de ciocolata din cand in cand nu te omoara. Iar tu nu cred ca trebuie sa iti faci probleme legate de kg, asa ca…mananci putina ciocolata, mai faci un pas de dans … echilibru :))Enjoy!
        Te pup!

      • Raluca 12/05/2011 la 23:53

        Ba da, am o pasiune pentru cafea! 🙂

      • Lilly 13/05/2011 la 17:54

        ce bine ca ai scapat de „dieta o zi pe luna” :))
        un regim de viata sanatos e mult mai eficient decat diete drastice, infometare si alte nebuneli
        nu-mi fac eu probleme de silueta, inca-s in parametrii doar ca ma gandeam ca mi-ar fi extrem de greu sa renunt la ciocolata
        sa stii ca imi face foarte bine miscarea, ma oboseste dar imi da si energia necesara 🙂
        te pup si eu 🙂 miss u

    • Nice 12/05/2011 la 23:43 Reply

      Subscriu si la faza cu branzeturile. :)) Ador branza de vaci si crema de branza(la care am renuntat lately). 😦

      • Lilly 13/05/2011 la 17:56

        Nice draga mea dar tu mai papi ceva? snitel nu, branzeturi nu, ciocolata nu………ce mananci totusi?

      • Nice 14/05/2011 la 12:04

        O sa scriu un articol lamuritor pe blog. 😀 Soon! Deocamndata covrigi. 😦

      • Lilly 14/05/2011 la 12:15

        dieta cu covrigi 🙂

  3. Nice 12/05/2011 la 23:45 Reply

    Pai Lilly, la cat de slaba esti tu, la ce-ti trebuie dieta?
    Eu zic ca in ruptul capului nu ar trebui sa renunti la ciocolata.
    Eu nu as renunta la cafea. 😀 Se pune? 😛 Are o calorie…

    • Lilly 13/05/2011 la 18:00 Reply

      pentru o viata sanatoasa ar trebui sa renunt la ciocolata ca strica dintii si poate aduce diabetul mai aproape de mine 😀 pentru a da kilograme jos nu trebuie 😉
      anul trecut am avut ulcer si singurul aliment daunator care nu l-am exclus, desi trebuia, a fost ciocolata (bine nici macar nu am incercat sa-mi impun sa nu o mananc)
      se pune si cafeaua, normal 😉

  4. Nice 12/05/2011 la 23:46 Reply

    A, si am uitat sa precizez un lucru important. Nu exista „nu pot” Exista in schimb „nu vreau”. 🙂

    • Lilly 13/05/2011 la 18:01 Reply

      si mai exista „nu pot sa vreau sa renunt la…”

  5. Pato Basil 13/05/2011 la 15:51 Reply

    eu n-as tine diete:)), deci n-as renunta la nimic eventual as incerca sa micsorez portia nu mai manac un chec o data mananc 2 felii(PS- eu 2 felii mananc, dar am vazut pe unul o data mancand un chec intreg si m-a busit un ras din ala trasnet:)))

  6. Lilly 13/05/2011 la 18:04 Reply

    Pato, la tine chiar nu-i cazul sa ti dieta, tu acum ca tot vine sesiunea trebuie sa papi dulciuri ca sa ai energia necesara studiului, poti sa papi si un chec intreg daca-ti pica bine 🙂
    stiu ca esti cuminte si cumpatat 😉

    • Pato Basil 13/05/2011 la 21:39 Reply

      vrei sa vomit:))? nu sunt antrenat pentru asa ceva!

      • Lilly 13/05/2011 la 21:42

        nu vreau sa vomiti :))))))))
        te antrenezi 😉

  7. otilia 13/05/2011 la 20:19 Reply

    Eu ..cred.. ca n-as putea renunta vreodata la mancarea cu care am crescut,
    la ciorba de pasare cu taietei de casa, la branza si la ..prajiturile home-made. Stii cu totii ca sunt cele mai bune:X.

  8. Lilly 13/05/2011 la 20:22 Reply

    bucataria traditional romaneasca e cea mai buna 🙂 si mie imi place mult

  9. otilia 13/05/2011 la 20:23 Reply

    Si la pestele prajit(novac)! La friptura de porc in sos de rosii… Doamne, sunt atatea! :):):)
    Lilly, stii sa faci „Faguri”? (sunt prajiturile mele preferate) 🙂

  10. Lilly 13/05/2011 la 20:25 Reply

    nu stiu cum e prajitura „faguri”, da-mi niste detalii
    oricum daca-mi dai reteta iti fac 😉

    • otilia 13/05/2011 la 20:40 Reply

      Astea-s. Dar nu se fac nici cu cacao, nici cu rom. Mama le umplea cu altceva in copilarie. Tot cu o crema clasica,foarte buna si doar cu putina vanilie. N-am mai mancat de-un car de ani. Dar sunt buneee!!!

  11. Lilly 13/05/2011 la 20:47 Reply

    foarte interesante 🙂 n-am facut niciodata, si in plus vad ca trebuie presa speciala
    am facut picnic cand eram in facultate, dar asa faguri umplute nu stiu sa fi gustat vreodata 😉

  12. Dragos FRD 14/05/2011 la 6:53 Reply

    Depinde ce primeaza in viata ta, egoul sau spiritul…eu cred ca daca faci un sport nu e cazul sa renunti la ciocolata. Sigur, trebuie sa ai grija la cantitate. Si sa fie ciocolata amaruie.

    Eu n-as renunta la palinca si la oua. De ce sa renunt?

  13. Lilly 14/05/2011 la 9:23 Reply

    …adica sa mananc mai multa cioco pentru ca am nevoie de mai multa energie 🙂
    singurul motiv pentru care ar trebui sa renunti e sanatatea, in rest chiar n-ai nici un motiv

  14. addicted 14/05/2011 la 10:59 Reply

    Pot renunta la tot ce nu-i indicat intr-o dieta inafara de … paine! Nu pot pur si simplu. Nu renunt la ea dar nici nu fac excese, ma multumesc cu un colt mic proaspat si aburind. 🙂

  15. Lilly 14/05/2011 la 11:13 Reply

    si mie imi place mirosul de paine calda, imi amintesc ce frumos miroase cand face mama acasa paine in cuptor….hmmmm
    sau ce bine mioroase cand intri intr-un magazin de paine si produse de patiserie, deja mi pofta 😉

    • Raluca 14/05/2011 la 18:04 Reply

      Si mie mi-e pofta!! Nimic nu se compara cu mirosul de paine proaspata! Poate doar painea proaspat coapta…Hmmm…

      • Lilly 14/05/2011 la 20:10

        n-ai incercat sa faci paine? sunt si aparate speciale de paine si ai putea sa-ti faci 🙂

      • Raluca 15/05/2011 la 22:41

        Eu fac de toate cand am chef. Toate placintele le fac dupa retete inspirate cand de la o bunica, cand de la alta. Acum ma gandesc sa-mi iau masina de facut paine, cred ca ar fi o investitie buna avand in vedere ca painea nu ne lipseste de pe masa aproape niciodata.

      • Lilly 15/05/2011 la 22:44

        ar fi interesant dear 🙂

  16. Nice 14/05/2011 la 12:01 Reply

    Eu mai nou am facut o pasiune pentru covrigi. Cum sa scap de dependenta asta? 😦 😦 O solutie ar fi sa dea astia faliment… Pfai, sunt asa de gustosi…

    • Lusio 14/05/2011 la 17:52 Reply

      Si mie-mi plac covrigii :mrgreen:

      • Lilly 14/05/2011 la 20:09

        care covrigi iti plac? cu sare? mac? susan? sau specialitati ?

      • Lusio 14/05/2011 la 22:48

        TOTI! :mrgreen:

      • Lilly 15/05/2011 la 9:13

        mie cu susan 🙂 imi plac semintele de susan foarte mult

  17. Lilly 14/05/2011 la 12:20 Reply

    pasinue pentru covrigi? hmmmm suna interesant
    o sa scapi atunci cand te saturi de ei 😉

  18. DianaEmma 14/05/2011 la 16:40 Reply

    Eu nu pot să mănânc pâine. 😆
    La noi în casă se mănâncă o pâine pe săptămână 😆

    Chiar mi s-a recomandat să mănânc pâine, pentru că e felie de pâine integrală la o masă e indicată și la regim. Pentru că aia ține de foame și oferă fibre… altfel ai tendința să mănânci mai mult, ți se face foame mai repede.

    Eu chiar nu pot. Încerc să consum paste făinoase și orez mai des… dar dacă e de pâine… hai maxim din când în când prăjită (cum e la bruschette). Când sunt forțată să mănânc un sandwich molfăi la pâinea aia de zici că mănânc talpă de pantofi. 😆

    • Lilly 14/05/2011 la 20:08 Reply

      eu daca nu mananc paine simt ca mi-e foame, parca nici n-as fi mancat, paine imi da senzatia de satietate
      pe langa asta daca intr-o zi nu mananc deloc paine mi-e rau, cred ca-mi lipsesc glucidele 🙂
      si imi place asa de mult painea prospata, si mirosul ei….hmmmm totul e imbatatator

      • addicted 15/05/2011 la 12:38

        De aia mananc paine. Daca nu mananc macar o felie simt ca am mancat degeaba, nu reusesc sa ma satur in schimb daca servesc mancarea cu o feliuta, un coltisor de paine ma simt satula! 🙂

  19. Lilly 15/05/2011 la 16:36 Reply

    painea este si va ramane un aliment de baza 🙂

    • Raluca 15/05/2011 la 22:44 Reply

      Nu ar fi pacat sa o excludem din alimentatie?? Imi amintesc ca o data nu am mancat paine 1 an de zile…Ca tot vorbim de paine, merg sa imi iau o bucatica 🙂

      • Lilly 15/05/2011 la 22:46

        eu numai E-urile, hormonii, si alte chestii as exclude in rest as pastra tot 🙂

  20. Cristian Chiribuc 16/05/2011 la 0:08 Reply

    Am revenit si eu prin peisaj, dupa o absenta motivata:)
    Eu n-am nevoie sa renunt la nimic…asta pentru ca au altii grija sa am un regim special:D

    • Lilly 16/05/2011 la 17:19 Reply

      Bine ai revenit Cristian! ma bucur sa te revad 🙂
      esti la dieta impusa de altii? 😦
      sper sa treaca cat mai repede 😉

  21. Pași… « Marin Toma's Blog 16/05/2011 la 11:50 Reply

    […] departe de pământ, fiind învăluită de valuri, căci vântul era împotrivă. Iar la a patra strajă din noapte, a venit la ei Iisus, umblând pe mare. Văzându-L umblând pe mare, ucenicii s-au […]

Lasă un răspuns

