Buzele tale!

Clar! Traim intr-o lume in care marimea conteaza pentru ca altfel eu nu pot sa inteleg de ce femeile isi doresc buze mari?

Isi fac operatii de implant de silicon in buze,  injectii cu ser fiziologic, acid hialuronic, transfer de grasime proprie, si alte nebuneli.

Pe langa aspectul financiar mai e si durerea si disconfortul care-l creaza o asemenea interventie. Pentru ce toate acestea?

Am inteles sa-ti faci un implant mamar, ca sa ai un decolteu mai frumos, sa poti purta o rochie frumoasa, sa se aseze mai bine o camasa sau o bluzita, sa ai un aspect fizic mai placut. Dar si asta cu simt de raspundere, nu sa-ti pui niste silicoane care sa te cocoseze sau sa-ti creeze un disconfort.

Buzele mari, groase, bine definite vi se par placute? La ce te ajuta sa ai buzele mari?

Sunt deacord cu operatii estetice atunci cand ai un defect dar numai asa sa-ti umfli buzele si sa para ca niste buci (imi cer scuze , eu asa vad lucrurile) chiar nu vad rostul si frumusetea.

Nu vreau sa ofensez pe nimeni, in fond fiecare isi alege ce-i place si ce e cel mai bine pentru el/ea, dar poate reusesc si eu sa trec anumite granite si sa inteleg de ce lumea prefera buzele mari?

Sunt buzele mari sexi? Preferati buzele naturale sau buzele bine definite si mari?

Tag-uri:, , , , , , , , , , , , , , , ,

60 de gânduri despre „Buzele tale!

  1. Lusio 17/05/2011 la 22:24 Reply

    Buzeleeee taleeee.. 2 petaleeee.. cand ma saruti, ma………ud intre picioare 😳

    Sorry daca am deranjat, dar ador ironia asta pt acea melodie manelstica :mrgreen:

  2. Lilly 17/05/2011 la 22:26 Reply

    :))) esti haios! titlul de acolo l-am preluat si eu :))))
    care-i parerea ta la subiectul expus?
    ce fel de buze preferi?

  3. Lusio 17/05/2011 la 22:30 Reply

    Mai bine definite si mai maricele.. dar nu neaparat.. ar fi absurd sa aleg o fata doar dupa buze 😆

    Cat despre celebrul botox in buze.. la cele care mai exagereaza mai mereu am glumit zicand:”Mda, buze bune de oral” :mrgreen:

    Nu recomand botox fetelor care au un cap mai mic/forma fetzei mai mica si au buze subtiri. O sa arate cam naspa dupa, cu ele mari.. Pe sistemul, nu orice cap/fatza se preteaza la un gen de buze 🙂

  4. Lilly 17/05/2011 la 22:40 Reply

    te-am pescuit 🙂
    imi dai un exemplu dintre vedetele autohtone care arata bine dupa marirea de buze?

    • Lusio 17/05/2011 la 22:46 Reply

      Bai, m-ai luat cam pe nepregatite.. se cere o cautare mai serioasa si detaliata 🙂

      Poate poti oferi tu ceva exemple, poate-ti cade deja fisa 🙂

      • Lilly 17/05/2011 la 22:52

        Elena Basescu, Gina Pistol, Andreea Raicu
        care iti plac? le avantajeaza?

      • Lusio 17/05/2011 la 22:55

        De Elena radea M.Badea intr-un mare hal si-i zicea: bot de rata =)) Si-o si imita :)))

        Gina exagerase parca cu botoxul intr-o perioada..

        Andreea Raicu.. le are…frumusele 😀

      • Lilly 17/05/2011 la 23:07

        pai toate fetele care si-au facut ceva la buze le tin asa ca ratustele, poate asta e efectul nu stiu
        nu prea am vazut naturalete….poate daca ar fi mai rationale si ar mari doar putin, cat sa avantajeze
        si Marilena liderului Miron Cozma?

    • Dragos FRD 17/05/2011 la 22:47 Reply

      Loredana Groza

      • Lusio 17/05/2011 la 22:47

        Eu ma gandeam la Loredana de la Trident :)))

  5. Dragos FRD 17/05/2011 la 22:46 Reply

    As fi vrut sa fac si eu niste comentarii dar le-a zis Lusio pe toate….a luat toate textele….

    Mie personal imi plac buzele naturale si proportionate…..mai de demult am avut (pentru o perioada scurta) o prietena d-asta cu buzele mari….dar asa erau la ea in mod natural….pacat, ca in rest avea un corp bestial din muuuuuuulte puncte de vedere…in orice caz, trebuie sa recunosc, am fost superficial, pentru ca asta e unul din motivele pentru care n-am mai continuat….când vedeam buzele alea ma lua cu ameteli….

    • Lusio 17/05/2011 la 22:47 Reply

      😳

    • Lilly 17/05/2011 la 22:54 Reply

      de ce crezi ca femeile aleg sa-si mareasca buzele?
      daca sunt bine proportionate conteaza ca nu-s naturale?

  6. Dragos FRD 17/05/2011 la 22:51 Reply

    @ Lusio, cu buzele alea o fi buna si de-un trident….

    • Lusio 17/05/2011 la 22:53 Reply

      :)))))

  7. Lilly 17/05/2011 la 22:56 Reply

    Dragos, poate ca acel motiv denota superficialitatea dar gustul omului nu se discuta, daca nu ti-a placut si n-ai putut sa treci peste acest defect mai bine ca ai pus punct 🙂

    • Dragos FRD 17/05/2011 la 23:06 Reply

      Mda, asa e….la inceput mi s-au parut simpatice ventuzele alea, dupa o perioada nu prea….mai ales ca incepusera si prietenii sa-mi faca apropouri…ma rog, nu m-ar fi interesat daca as fi fost eu in stare sa trec peste…

      Mai, nu stiu de ce femeile aleg sa-si mareasca buzele….in anturajul meu nu exista femei cu ceva artificial in ele…sau cel putin asa cred. Mie mi se par dezagreabile.

      „Daca sunt proportionate conteaza ca nu-s naturale?” – pai daca e vorba de inlaturarea unui defect atunci nu conteaza…

      • Lilly 17/05/2011 la 23:12

        e bine ca esti inconjurat de femei naturale 🙂
        am crezut ca poate barbatii se dau in vant dupa buze mari, voluptoase si deasta aleg femeile sa-si faca asemenea transformari
        si eu sunt pro inlaturarea unor defecte 🙂

  8. Dragos FRD 17/05/2011 la 23:07 Reply

    Elena Basescu are buze artificiale????? N-o ajuta deloc la gramatica….

    • Lusio 17/05/2011 la 23:09 Reply

      Da, artificiale are :mrgreen:

      • Dragos FRD 17/05/2011 la 23:11

        Tu de unde o mai stii si p-asta?!?!? Ai….’trecut’ pe la ea? 🙂

  9. Lusio 17/05/2011 la 23:13 Reply

    Va inviti sa urmariti tot clipul :mrgreen: Cade bine pe subiect 🙂

    • Dragos FRD 17/05/2011 la 23:18 Reply

      Da, buna initiativa ai avut….uite domnule ca nu mi-am dat seama….ce tare esti Lusio, gasesti informatii si-n piatra seaca….

  10. Lilly 17/05/2011 la 23:13 Reply

    s-a scris in presa Dragos 🙂 tu nu citesti? nu asculti mondenitati?
    si… nu se vede ca-s artificiale?

    • Dragos FRD 17/05/2011 la 23:21 Reply

      Lilly….crede-ma ca asta e un subiect care nu ma intereseaza decât atunci când sunt foarte beat….problema e ca atunci când sunt foarte beat nu-mi amintesc prea multe din ce vad sau citesc….pâna sa-mi spuna Lusio habar n-aveam, eu am crezut ca e buzata si tâmpita de la mama natura.

  11. Lilly 17/05/2011 la 23:19 Reply

    Lusio- mistocar Badea! 🙂

  12. Lilly 17/05/2011 la 23:24 Reply

    Dragos – oricum n-ai pierdut nimic dar am gandeam ca la job se cam dezbat mondenitati si ai prins si tu stiri de acest gen 🙂

  13. Lilly 17/05/2011 la 23:26 Reply

    noapte buna baieti!
    sa nu desfintati toate vedetele in lipsa mea 😉
    ne citim maine!

  14. taio 18/05/2011 la 0:41 Reply

    dragut post

    • Lilly 18/05/2011 la 19:30 Reply

      Bine ai venit Taio!

  15. DianaEmma 18/05/2011 la 0:43 Reply

    Singurele care au motiv de botox sunt babele care după o vârstă au buzele extrem de subțiri. 😆

    Îți dai seama că frumusețea e relativă… problema e că unele exagerează. Că îți pui ceva acolo… nu-i nimic.
    Când ajungi ca Marinela Nițu în vremurile rele, știi că ai exagerat pe undeva. 😆

    • Orry 18/05/2011 la 0:56 Reply

      corect Emma! 😉

    • Lilly 18/05/2011 la 19:39 Reply

      eu nu sunt impotriva infrumusetarii, dar nu inteleg excesul asta, nu inteleg de ce isi fac asa mari buzele, de ce nu se opresc acolo unde trebuie ???
      poate ac asta e moda, trendul ca alta explicatie sincer nu gasesc

      cand le vad pe toate ca niste ratuste ma infunda rasul 🙂

  16. Nice 18/05/2011 la 1:06 Reply

    Mi se par dizgratioase si ridicole persoanele care apeleaza ma marirea buzelor. Sub nicio forma nu as lua in calcul acest procedeu de „infrumusetare”.

    • Nice 18/05/2011 la 13:59 Reply

      *apeleaza la

      • Lilly 18/05/2011 la 19:39

        nu-s singura care nu gaseste nimic frumos in asta 😀

  17. artificiality 18/05/2011 la 13:12 Reply

    Sunt 2 lucruri de pomenit aici…

    Primul ar fi faptul că unele sunt complexate sau nu se consideră suficiente în raport cu altele, şi recurg la artificii pentru a deveni mai plăcute în viziunea comună. Căci tiparul e arhicunoscut : buze cărnoase, sâni cât pepenii, fund cât un loc de parcare, talie de viespe etc etc etc.

    Al doilea ar complexul justficat. Vrem sau nu să recunoaştem, chiar există oameni urâţi. Oameni a căror proporţii nu atrag, ci resping. Şi care cu puţină treabă din bisturiu pot deveni plăcuţi. Eh, fiind o latură subiectivă, autoaprecierea fizică are diferite extensii… cunosc un tip care şi-a operat urechile că erau prea mari… o tipă care şi-a operat un genunchi că nu era simetric cu celălalt şamd. Buzele, care sunt în constant contact vizual cu lumea, nu fac rabat deci. Că se exagerează, normal. Limitele variază de la om la om, şi ceea ce mie mi se pare ridicol poate altuia i se pare ok.

    Cât timp iubita mea nu va vrea să facă aşa ceva, pentru mine e un subiect de discuţie, şi nimic mai mult . Dacă va vrea, va trebui să aflu de ce etc etc etc

    • Lilly 18/05/2011 la 19:42 Reply

      „Căci tiparul e arhicunoscut : buze cărnoase, sâni cât pepenii, fund cât un loc de parcare, talie de viespe etc etc etc. ” – ai fost funny cu descrierea asta 🙂
      si eu sunt deacord sa-ti faci anumite operatii, sa corectezi niste defecte daca se poate si daca dispui de partea financiara
      ceea ce nu inteleg e trendul asta de bot de ratusca, toate-s una ca una, poate nu stiu eu ce-i frumos 😀
      daca iubita ta ar avea un defect fizic care se poate corecta ar avea sustinerea ta?

      • artificiality 18/05/2011 la 23:46

        Încerc să-mi temperez excesele. Şi asta presupune să mă înconjor şi de oameni care pot rezona pe aceeaşi idee. Una e defect fizic major, lucru la care aş susţine-o, orice decizie ar lua, şi alta e că să ‘arăţi mai bine în ochii lumii’. Asta deja e superficialitate…

      • Lilly 19/05/2011 la 21:07

        eu cred ca daca faci anumite lucruri cu masura – pt infrumusetare- totul e ok, insa sa nu depasesti limitele
        efectul de turma dauneaza grav, sa-mi fac si eu un x si y si-a facut, chiar daca pe mine nu ma avantajeaza 😀

  18. addicted 18/05/2011 la 13:26 Reply

    Clar cele naturale si proportionate imi plac. Tipele cu buzele de pestisor sunt groaznice!!

  19. Lilly 18/05/2011 la 19:44 Reply

    naturale si proportionate sunt cele mai frumoase, si mie imi plac 🙂
    de ce crezi ca lumea tinde spre „buzele de pestisor” ?

    • addicted 20/05/2011 la 20:27 Reply

      Din dorinta stupida de ” mai mult si mai mult „.:)

      • Lilly 22/05/2011 la 16:44

        mai mult si mai mult pana ajungem ca niste balonase 😀

  20. Pato Basil 19/05/2011 la 0:42 Reply

    baba sufera la frumusete!
    Eu nu-s adeptul a asa ceva, prefer femeile care arata bine de la natura… nu intru in detalii ca nu e cazul. Nu-mi fac anunt la matrimoniale:) aici pe blog.

    • Lilly 19/05/2011 la 21:09 Reply

      baba sufera daca are un motiv bine intemeiat, insa acel motiv am vrut eu sa-l aflu 🙂
      e normal sa-ti placa femeile care arata bine 😉

  21. vacitim 19/05/2011 la 13:18 Reply

    Hey :d buzele mari care nu sunt proportioante cu chipul unei femei se aseamna cu buzele de cal, parerea mea :))))
    Asta ca sa fiu un dulce, cum sunt eu de obicei 😛

    Eu nu pot intelege de ce isi maresc femeile sanii si buzele sau ce si-or mai mari… aspectul fizic conteaza atat de putin, esential este sa se ingrijeasca si sa fie atenta cu corpul ei 🙂

    • artificiality 19/05/2011 la 13:59 Reply

      Cum să conteze puţin aspectul fizic? poate după ce ajungi să cunoşti omul, şi să te atragă altfel, dar pentru început, e aproape imposibil să nu conteze fizicul.

      Şi dacă acesta e trendul, multe tipe se supun…

    • Lilly 19/05/2011 la 21:14 Reply

      @ Vacitim esti dulce ca mierea 😉
      conteaza aspectul fizic, pentru ca daca nu te ingrijesti si nu te pui in valoare treci absolut neobservata (e valabil si la barbati)
      sunt de acord ca nu inseamna neaparat frumusete sau ingrijire faptul ca iti pui silicoane si maresti tot ce poti mari 😀 dar se pare ca asta-i trendul

  22. […] îmi e gândul și inima nu are prea multă răbdare Să așeze călduroasă gânduri gingașe pentru timpuri ce vin Să răcorească dureri, să doboare altare la care incă mă […]

  23. Cristian Chiribuc 19/05/2011 la 17:17 Reply

    Operațiile estetice au devenit un moft. Evident, nu toate. Unele sunt chiar necesare pentru a spori încredera în sine și pentru a corecta ce natura a făcut greșit. La partea cu buzle…e cu dus și întors. Unii bărbați consideră că e mai „sexy” o femeie cu bot de cal.Și că face mai bine…

    • Lilly 19/05/2011 la 21:23 Reply

      fiecare cu ce-i place, nu ne opunem noi 🙂
      pentru asta s-a inventat chirurgia plastica, sa ajute si sa repare ….in timp insa s-a denaturat totul
      tu cum consideri? sunt sexi sau nu? 😉

      • otilia 19/05/2011 la 23:00

        La partea cu sanii sunt de acord.
        Si, Doamne, cat imi place sa port rochii! Insa e mai complicat (cu bureteii)…:)
        N-o sa dezvolt acum o intreaga teorie si clasificare a tipurilor de operatii, o sa dau doar un exmp.:

        Nu sunt impotriva operatiilor estetice. Daca iti dau o stare buna de spirit, nu vad de ce nu ai ‘apela’ la bisturiu (daca ai bani,desigur).

  24. otilia 19/05/2011 la 23:02 Reply

    Lilly, tu ai modifica vreo ceva?

    • Lilly 22/05/2011 la 16:47 Reply

      bisturiul face diferenta ;)(din poza, zic)

      mi-as dori sa-mi fac unele mici schimbari dar nu cred ca am curajul necesar, nu-i vb ca mi-ar fi frica de bisturiu si durere dar…..sunt multe alte variabile

  25. […] Mariana Cosanzeana Lulu Corina Cristian Cristina Catalin Gabriela Cimpoca ZOSO GABI Zamfir Pop Lilly bulevardul eroilor, Piata Avram Iancu, varza a la Cluj, […]

  26. Napocel 25/05/2011 la 18:22 Reply

    Tăte buzele-s faine! Tăte femeile-s super!

    • Lilly 25/05/2011 la 19:10 Reply

      ce indulgent esti :)tu n-ai nici o preferinta? femeie sa fie?

      • Napocel 25/05/2011 la 19:18

        Femeie sa fie!!

      • Lilly 25/05/2011 la 19:40

        🙂

Lasă un răspuns

