Va mai amintiti?

La multi ani copilasul meu drag- Kidlilly!

La multi ani copilasilor!

Cine se mai simte copil? Pentru a afla asta va provoc sa scrieti despre un joc, o poezie, un cantec, o pozna, o carte, o jucarie, lucruri care inca le mai pastrati in suflet si v-au ramas dragi.

Jocul care mi-a marcat copilaria  a fost ‘de-a v-ati ascunselea” – jucam acest joc zile in sir si tot nu ne plictiseam.

Poezia – „Catelus cu parul cret fura rata din cotet/ Si se jura ca nu fura/ si l-am prins cu rata-n gura…” – cred ca-i prima poezie invatata, nu mai stiu exact.

Cantecul –

Pozna – poze v-am povesti si cu siguranta o sa va mai povestesc.

Carte – favorite au fost cartile cu povesti nemuritoare care le citeam si le reciteam. Prima carte copertata frumos colorata care am primit-o a fost „calutul cocosat”. O am si acum.

Jucarie – papusa, am fost moarta dupa papusi sincer si acum imi plac. Aradeanca era la mare cautare, vreo 5 papusi au fost salvate de-a lungul tranzitiei.

Sunt foarte multe lucruri de spus despre copilarie si despre frumusetea ei pentru ca o purtam mereu in suflete, motivele fiind inocenta, puritatea, faptul ca lucrurile erau mult mai simple si ni se parea ca toata lumea-i a noastra.

La multi ani Alexandra! azi face 4 ani 🙂

 

Tag-uri:, , , , , , , , , , , ,

8 gânduri despre „Va mai amintiti?

  1. Nice 01/06/2011 la 20:07 Reply

    La Multi Ani Alexandrei, tuturor copilasilor din lume si celor cu suflet de copil!
    Jocul copilariei mele a fost, fara doar si poate, „Flori, fete sau baieti”. 😀 😛 Eu eram cu baietii. 😛 :))
    Ce pacat ca n-am inimioare. 😦
    Si eu citeam in disperare Povesti nemuritoare, aveam papusi rusesti cu ochi verzi, iar cantecul preferat a fost acesta:

  2. Lilly 01/06/2011 la 20:12 Reply

    da si flori fete si baieti am jucat foarte mult, ce frumos era 🙂
    eu nu am avut nici o papusa ruseasca, cele mai multe erau cumparate din Bucuresti de la Bucur Obor 🙂

  3. Lilly 01/06/2011 la 21:35 Reply

    Nice multumesc de urari:) la multi ani si copilului din sufletul tau!

  4. Napocel 02/06/2011 la 21:14 Reply

    Ase.LA MULTI ANI Lilicaaaa :-*

  5. Lilly 02/06/2011 la 21:42 Reply

    mersi 🙂

  6. Raluca 03/06/2011 la 2:10 Reply

    Nice Lili! La multi ani de 1 iunie!! Jocurile cele mai populare din copilaria mea au fost „Tara, tara vrem ostasi” si Lapte gros :))) Eu nu am reusit sa ma integrez printre fete pana am mers la facultate pt ca cele din generala si liceu erau mult mai mature decat mine…Eu aveam preocupari care erau considerate demodate, depasite de aproape toate colegele mele…mai putin Mariana, cu care am ramas prietena si in ziua de azi. Asadar, am batut si eu mingea si m-am jucat cu pistoale in „Ratele si vanatorii” cu baietii :))
    Prima si prima poveste am citit-o la 4 ani jumate „Fata babei si fata mosneagului”. Preferatele mele sunt Amintirile lui Creanga! Pozne nu prea imi amintesc sa fi facut, am fost un copil cuminte in general. Jucariile mele preferate au fost animalele, eu toata viata mea de copil m-am jucat cu catzeii, pisicile, puii, ratele etc. Nu imi amintesc sa imi fi petrecut timpul jucandu-ma cu papusi, doar de una imi amintesc, de o papusa negresa cu parul cret…mostenire de la sora mea care a sfarsit tragic intr-o fantana. Fratele meu a aruncat-o, pun pariu ca si in ziua de azi este tot acolo :)) Imi amintesc ca am petrecut ff mult timp desenand, de prin clasa a Xa am cam renuntat iar acum nu mai am nicio indemanare. He he!

  7. Fete, filme, flori… 03/06/2011 la 11:16 Reply

    […] merge la Amza, Dani, Derscanu, Andera la Lilly si la cine mai […]

  8. Lilly 03/06/2011 la 17:22 Reply

    da si eu m-am jucat „ratele si vanatorii” dar cu mingea nu cu pistoalele, la jocul cu pistoalele ii spuneam „pac pac”
    tu ai fost un copil cuminte dintotdeauna caruia ii placea studiul, animalele si desenul si inca iti plac toate la fel de mult, asta inseamna ca inca esti kid si tu 🙂
    biata papusa, ce sfarsit tragic 😦 – si au am o intamplare tragica cand ma uitat in cuptor papusa si s-a carbonizat :)))

Lasă un răspuns

