Fara principii! leapsa!

Oare cum ar fi sa nu avem nici un principiu, sa ne guvernam viata asa cum simtim in acel moment? Nu ca nu ar fi si astfel de momente de „traieste clipa” dar si multe principii pe care nu vrem sa le incalcam.

Am primit leapsa de la DianaEmma care stie ca si eu am lista de principii despre care am scris aici si vrea sa vada peste ce as trece?

Principiile sunt reguli si reguliile au fost facute sa fie incalcate si sa intareasca propriile noastre valori.

Din lista expusa cred ca cel mai mult am incalcat regula:

Totul trebuie sa fie bine organizat! Trebuie sa stiu dinainte cand? cum? unde? si de ce? Sunt o “fecioara veritabila” si stiti ca-s perfectionista, imi place ca totul sa fie pus la punct din timp pana in cel mai mic detaliu. Nu-mi place sa las lucrurile la voia intamplarii.

De foarte multe ori am trait clipa si a fost bine, m-am ghidat dupa feelingul de moment si n-am regretat. Am ales spontaneitatea in locul perfectiunii si al organizarii.

Pe parcursul vietii schimbam de foarte multe ori lista de principii, adaugam, taiem, unele ni se par copilaroase, altele se transforma in dorinte, altele raman doar vise, altele sunt de neincalcat. Ne schimbam si e normal sa se schimbe si lista desi ma gandesc principiile fundamentale raman batute in cuie, nimeni si nimic nu le schimba.

Poate doar dragostea, se spune ca dragostea e singura care poate schimba un om.

Daca doriti leapsa e la superoferta azi, are picaturi proaspete de ploaie si racoarea serilor de vara!

Tag-uri:, , , , , , , , , , , ,

14 gânduri despre „Fara principii! leapsa!

  1. Napocel 02/06/2011 la 21:12 Reply

    Noa ase, gre lapsa

  2. Lilly 02/06/2011 la 21:48 Reply

    grea grea 🙂

  3. Raluca 03/06/2011 la 2:37 Reply

    Ai dreptate, chiar daca vrem sa credem ca suntem flexibili, anumite principii le purtam cu noi toata viata. Eu sunt o persoana extrem de organizata, stiu sa organizez ultima suta de metri perfect :)) niciodata nu ma opresc din drum, dar alerg foarte repede pe ultimii metri. Ca si cum ai avea de parcurs un drum, dar mie imi plac calatoriile interesante si imi place sa privesc si sa admir peisajele din jur =)) cand imi dau seama ca trebuie sa ajung la final, ma concentrez la maxim si incep sa alerg. Ajung la capat „just in time”…niciodata inainte. Nu ma pot schimba, am incercat…sunt organizata cand am un proiect serios in mana si cand am deadline-uri…dar pt lucruri marunte nu ma stresez deloc. Cand merg undeva, de exemplu, imi fac bagajele chiar inainte de-a pleca cu o ora. Imi fac un calcul mental de seara si a doua zi totul imi iese dupa plan, termin doar in ultimul minut :)) Nu-i asa ca sunt foarte organizata? 😛
    Am luat foarte multe decizii necalculate la viata mea, au fost toate bune..cu noroc! Dar am invatat ca nu e bine sa pariezi pe ceva atunci cand nu ai niciun control asupra acelui ceva. Admit ca perfectionismul naste obsesii si iti limiteaza gandirea. De multe ori ajungi sa traiesti the „bubble” sindrome 🙂 La mine exista o linie foarte subtire intre curatenie/igiena si obsesie.

    Cred ca am cam deviat putin de la subiectul tau de discutie: principii. Eu ma ghidez dupa principiul ca daca nu poti sa faci un bine, mai bine sa nu faci nimic. Ar mai fi si altele, dar cred ca este mai bine sa le pastrez pt mine 😀

  4. Lilly 03/06/2011 la 17:16 Reply

    da esti foarte organizata 🙂 meticuloasa si sirguincioasa 🙂
    Raluca, tu asa functionezi cel mai bine:) asa ai avut cele mai bune rezultate asa ca nu ai de ce te stressa 😉
    linia subtire dintre igiena si obsesie tb putin ingrosata, probabil in timp se va intampla asta, cand vor fi pe primul plan alte lucruri mult mai interesante 🙂
    perfectionismul are si un rol pozitiv important ca ne stimuleaza sa ne dorim mai mult, ne face mai luptatori 🙂

  5. tink3rbe11 03/06/2011 la 19:03 Reply

    Cred ca uneori viata fara prejudecati ne face sa ne simtim mai liberi dar uneori…prejudecatile previn dezastrele.

    • Lilly 03/06/2011 la 22:43 Reply

      eu as face diferenta intre principii si prejudecati, consider principiile niste reguli dupa care ne ghidam in viata, uneori chiar valori as putea spune iar…..prejudecatile le consider bariere in gandire,lucruri negatuve as putea spune desi recunosc ca si eu am anumite prejudecati

      • Nice 03/06/2011 la 23:39

        Uite Lilly, tocmai mi-ai dat o idee, ce zici de o leapsa despre prejudecati? Si eu cred ca am…

      • Lilly 03/06/2011 la 23:43

        sigur, se accepta 🙂

      • tink3rbe11 04/06/2011 la 8:01

        Nu toate prejudecatile sunt neaparat bariere….parerea mea.

      • Lilly 04/06/2011 la 9:29

        desigur ca exista si exceptii 🙂

  6. Nice 03/06/2011 la 22:10 Reply

    Din pacate nu putem face chiar tot ce ne trece prin cap, tot ce simtim la un moment dat. E periculos atat pentru noi cat si pentru cei din jur. Un set de principii tot trebuie sa avem, oricat ne-ar displace, oricat ne-ar parea ca ne ingradesc libertatea. Eu imi ghidez viata dupa clasicul „ce tie nu-ti place, altuia nu-i face”.

    • Lilly 03/06/2011 la 22:51 Reply

      sa stii ca ai drepate, fara reguli si principii am avea poate o viata haotica
      si eu ma ghidez si dupa principiul expus de tine 🙂

  7. Rhenus 04/06/2011 la 22:25 Reply

    Eu o sa-ti raspund la leapsa aici. Deci, eu fara principii? Ar fi dezastruos, am atatea principii cu un scop, pentru ca fara principii ar insemna sa descatusez monstrul din mine, sa ma transform in „Hulk”. N-as rezista mai mult de cateva saptamani dupa care mi-as pierde viata din cauza situatiilor primejdioase in care mi-as trai viata si a pasiunilor sau dorintelor care m-ar domina. Adrenalina, sporturi extreme, as fura inimile printeselor, apoi le-as rapi din castelele lor, as calatori peste mari si tari, mi-as risca viata pentru orice idee sau convingere.

    Dar ce pacat ca autocontrolul domina.

  8. Lilly 04/06/2011 la 22:44 Reply

    care-i principiul dupa care iti ghidezi viata? sau….principiul pe care l-ai incalcat cel mai des? 🙂

Lasă un răspuns

