Imaginatie google-itoare!

Ce curiozitati mai au unii:

– de unde ti se poate lua id-ul de mess

– ma invinetesc cand ma ating

– ce faci daca un baiat te intreaba daca porti sutien?

– am visat halat

– sunt chiar atat de proaste opelurile?

– marilyn monroe fuma

– dragostea da dependenta

– zambete de cate feluri sant?

– merg pe aceleasi drumuri sa o caut pe ea

– cand e o femeie fericita

– cantec cu vichy

– ce poti sa faci cu puterea mintii

– cura de slabire cu palinka

– sms de ce nu vi la min

– de ce cand faci sex la a doua repriza nu se mai trezeste

– cum sa intalnesti barbatul ideal

– cum pot sa resping o persoana in lista de mess fara sa isi dea seama

– bancuri cu doctori daca scoti lingurita no s

– cum sa tolerez minciuna

– despre mine fite

– pahare cu tuica la nunta

Va las pe voi sa comentati!

Tag-uri:, , , , , , , , , , , , , ,

36 de gânduri despre „Imaginatie google-itoare!

  1. otilia 16/06/2011 la 1:22 Reply

    Nu m-am putut abtine sa nu dau cateva raspunsuri la o parte din cele enumerate mai sus:

    2. Contuzii de acest gen apar adesea in hemofilii
    3. Nu sunt intrebata niciodata asa ceva. Daca as fi.. l-as intreba probabil daca nu vrea cumva sa ii si imprumut unul. 🙂
    4. Imi mai uit si eu halatul acasa, dar nu am ajuns inca sa il si visez.
    5. Sa intrebe pe cineva care are o Dacie.
    6. Nu a zis nimeni ca Maryline a fost sfanta. De ce toata lumea cauta amanunte picante?
    7. Da. O relatie devine, este non-dependenta in absenta pasiunii.
    8. De multe feluri. Dar eu le prefer pe cele ale inimii, nu ale fetzei.
    9. Asta imi aminteste de un cantec. „Drumul spre tine”.
    10. Cand are bani.
    12. Exercitii la matematica.
    13. Alcoolul ingrasa si slabeste. Depinde de alimentatie in mare parte.
    14. Femeile sunt pe primul loc!

    16. Fiind poate femeie ideala(?)
    17. Se poate. permanently offline.
    18. Doctorii n-or sa fie intotdeauna precisi. La fel cum nici pacientii nu sunt toti. Daca exista colaborare atunci lucrurile sunt in directia cea buna.
    19. Depinde de contactul pe care-l am cu acel om. In general nu sufar ipocrizia. In ce conditii totusi as tolera minciuna? Sau mai degraba Cum? -Nu dezbat chestiunea si nici nu doresc amanunte legate de subiectul respectiv (decat in cazul in care ma priveste) Dar, in general, ma uit cu atentie si cu gravitate la cel/ cea care minte. Fie nu ii spun nimic, fie ii fac o remarca subtila.
    20. Sampania ce are?

    • Lilly 16/06/2011 la 17:40 Reply

      ma bucur ca ai raspuns provocarii lansate 🙂
      „8. De multe feluri. Dar eu le prefer pe cele ale inimii, nu ale fetzei.”- asta m-a induiosat
      „20. Sampania ce are?” – intai te imbeti cu tuica si apoi bei asa si putina sampanie sa fi sigur ac dimineata nu-ti mai amintsti nimic, si patul se invarte cu tine….

  2. LuxDesign28.ro 16/06/2011 la 14:07 Reply

    Banii nu aduc fericire – Nu inteleg de ce fericirea este asociata cu banii… Banii sunt buni in limite normale, dar cand asociezi banii cu fericirea deja atunci mi se pare cam grav.

    Nu sunt femeie dar cred ca o femeie este fericita cand este iubita.

    Mie-mi plac si astea – Cum sa tolerez minciuna – bine ca nu a cautat – Cum sa „nu” tolerez minciuna

    Sunt chiar atat de proaste opelurile? Da opelurile sunt mai proaste decat mercedesurile si mai destepte decat daciile 1310!

    cum sa intalnesti barbatul ideal – cu google

    cura de slabire cu palinka – …? ce cura este asta ?

    ce faci daca un baiat te intreaba daca porti sutien? Te gandesti daca sa il arati sau daca sa ii tragi doua perechi de palme…

    dragostea da dependenta – Cateodata, nu e obligatoriu…

    de ce cand faci sex la a doua repriza nu se mai trezeste – asta imi place, e tare, e din cauza descarcarii, propune-i sa faca fara descarcare. Nu-mi amintesc sa fi adormit vreodata. Am citit un articol ca din cauza descarcarii barbatul se culca.

    „Aceasta inseamna ca femeile vor pica de somn cam la 20-30 de minute dupa orgasm, in timp ce barbatii nu vor mai putea tine ochii deschisi cam in doua-cinci minute. Acest lucru explica de ce se doarme atat de bine dupa un act sexual reusite si de ce barbatii adorm foarte usor dupa ce fac dragoste. ”

    http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:VpApd7P10-UJ:www.scribd.com/doc/46965056/afrodisiace+din+cauza+ejacularii+barbatul+adoarme&cd=5&hl=ro&ct=clnk&gl=ro&source=www.google.ro

    • Lilly 16/06/2011 la 17:44 Reply

      „Banii nu aduc fericire – Nu inteleg de ce fericirea este asociata cu banii… Banii sunt buni in limite normale, dar cand asociezi banii cu fericirea deja atunci mi se pare cam grav. ” – da ce mi-ar place mie sa am acum 20.000 de euro, hmmmm, mi-ar face viata mai frumoasa si mai usoara
      „Nu sunt femeie dar cred ca o femeie este fericita cand este iubita”. – de acord cu tine
      „cum sa intalnesti barbatul ideal – cu google” – sa dau si eu un search :)) poate poate
      „ce faci daca un baiat te intreaba daca porti sutien? Te gandesti daca sa il arati sau daca sa ii tragi doua perechi de palme… „- asta clar e o intrebare de adolecenti timizi

      • Lusio 18/06/2011 la 18:53

        „da ce mi-ar place mie sa am acum 20.000 de euro, hmmmm, mi-ar face viata mai frumoasa si mai usoara”

        😆 I feel you Lilly :)))

      • Lilly 18/06/2011 la 23:29

        ce simti Lusio? ca eu nu simt nimic :)))

    • Lusio 18/06/2011 la 23:36 Reply

      I feel you mai inseamna in romana si „te inteleg” 😛

      Nu l-ai auzit niciodata pe 50 cent zicand ceva si la final: You feel me ? 😦

      😀

      • Lilly 18/06/2011 la 23:44

        credeam ca simti tu cum vine norocul si pe strada mea 😉

  3. vacitim 16/06/2011 la 14:10 Reply

    Lilly, dincolo de tampeniile respective, sa stii ca sunt totusi bune la ceva: pe mine m-au amuzat sincer :)))))

    Multam pentru lamuririle de pe precedentul articol-cele referitoare la sarbatoare 🙂

    • Lilly 16/06/2011 la 17:45 Reply

      cu mare placere Marin doar ac nu detin foarte multe date, poate anul viitor mergi si tu acolo sa vezi ce si cum 😉
      pentru destinderea si amuzamentul nostru pun aceste cautari 🙂

  4. […] doi stropi ce curg din ochii pământului Pășesc timid, cu spinarea încovoiată, cu buzele crăpate Cu oftat prelung, privesc tristetea lor și a drumului Nu mai au curaj să îndeplinească acele […]

  5. Nice 16/06/2011 la 16:04 Reply

    cand e o femeie fericita: cand inregistreaza un succes neasteptat intr-un domeniu important al vietii sale. 🙂
    cura de slabire cu palinka: aici e expert Dragos 😀

    • Lilly 16/06/2011 la 17:47 Reply

      adica cand se marita sau face un copil? sau la cariera te referi?
      asteptam si raspunsurile lui Dragos, nu l-am vazut demult, trage chiulul

      • Nice 16/06/2011 la 21:14

        Dragoste, cariera, calatorii, casnicie. Uite un alt motiv de fericire, tine cura de slabire si aceasta da roadele scontate! 😀

    • Pato Basil 18/06/2011 la 13:26 Reply

      Nice – ce faci daca un baiat te intreaba daca porti sutien?

  6. Lilly 16/06/2011 la 21:27 Reply

    nu cred ca as putea sa tin vreodata cura de slabire, mi se pare un lucru foarte greu de realizat, mai degraba as putea sa tin o dieta echilibrata, sa renunt la numite alimente, dar nu agreez regimurile drastice de slabire….admir persoanele care pot face acest sacrificiu
    pentru mine asta n-ar fi o fericire 😀

    • Nice 16/06/2011 la 22:47 Reply

      Da, nu e nicio fericire in timpul curei, ci DUPA! 😀
      Sa fim seriosi, nu e niciun sacrificiu sa tii cura doua saptamani. E mai dificil sa renunti pe viata la anumite alimente… Ala da sacrificiu suprem. :))

      • Lilly 16/06/2011 la 22:52

        eu am vazut lume in jurul meu care tineau anumite cure de slabire, mai mult infometare dar na……asta nu-mi place mie infometarea, prefer sa scad din catintitati, sa inlocuiesc anumite alimente cu altele mai slabe calorice dar foamea nu-mi place deloc, si in plus cate-o bucatica de cioco musai trebuie 🙂

  7. Nice 16/06/2011 la 22:48 Reply

    Si nu e vorba de fete slabe ca tine…nu te pune nimeni pe tine sa tii cura de slabire sau sa renunti la ceva alimente.

    • Lilly 16/06/2011 la 22:50 Reply

      :))) chiar asa slaba par? ca in realitate nu-s adica ma strang hainele 😀

      • Nice 16/06/2011 la 22:52

        Pari a nu avea nevoie de diete…

  8. Lilly 16/06/2011 la 22:56 Reply

    merci 🙂 oricum de cand fac miscare ma simt mult mai bine 🙂 chiar dc fizic sunt superobosita (nu ca psihic n-as fi)

  9. Pato Basil 18/06/2011 la 13:35 Reply

    ce baiat ar intreba o tipa daca poarta sutien? hmmm

    • Lilly 18/06/2011 la 13:40 Reply

      sunt curiozitati de adolescenti eu asa cred 🙂 si tu cand aveai 12-14 ani te intrebai dc x fata poarta sutien sau….

      • Pato Basil 18/06/2011 la 14:11

        daca are bureti poate… dar cum sa nu observi daca are sau nu sutien?:

      • Lilly 18/06/2011 la 17:33

        bureti, silicoane, sutien cu silicon………bine ai venit in lumea sutienelor :))))

      • Lusio 18/06/2011 la 18:51

        Asta cu bureti imi aduce aminte tot de un ardelean din cluj :)))

        „Si nu cred in sinceritatea din relatii.. E doar un joc in care ne mintim unii pe altii! Cu femeia m-am mintit inca din prima noapte cand ea avea burete-n sutien, iar eu caciula-n chiloti” – Ryu

        😆

      • Pato Basil 18/06/2011 la 23:13

        Lusio e pe bune?:D

      • Lilly 18/06/2011 la 23:31

        stiam chestia asta sub forma de banc 🙂
        da multi prieteni ardeleni ai tu 😉

      • Lusio 18/06/2011 la 23:38

        Ce sa fie pe bune Pato ?

        Ce e in ghilimele e adevarat da, e chiar si-o piesa unde spune asta :)))

        @ Lilly, da am ceva prieteni.. sunteti di treaba :))

      • Lilly 18/06/2011 la 23:41

        suntem de’treaba! (suna altfel spus decat scris)
        si la Cluj nu vi?

      • Pato Basil 19/06/2011 la 13:16

        cum sa-ti bagi caciula in chilot? Wtf…
        Lili nu esti cuminte deloc:D:”Viu io la tini, vii tu la mini!?Cum facim ai?” am auzit-o cand eram mai mic intr-o gara din moldova… di la o cucoana.

      • Pato Basil 19/06/2011 la 13:16

        Banuiesc ca nu se inventasera chilotii lui Bote cu push up

  10. Lilly 19/06/2011 la 13:24 Reply

    Pato, vrei sa-ti vorbesc aka scriu in dulcele grai ardelenesc?
    se zice asa viu io la tine, vi tu la mine ? cum facem, ha? :))0 cam asa suna la noi
    Pato, tu n-ai auzit niciodata de barbati care vor sa impresioneze? pe vremuri astea era trucurile, acum exista chiloti cu push up, sutiene cu silicon sau operatii de marire , am evoluat :d
    si eu sunt cea mai cuminte sa stii! 😉

    • Lusio 19/06/2011 la 21:41 Reply

      Lilly ne scrie mai mereu ‘normal’, dar bloggerul Napocel o rupe cu ardeleneasca :))))

      Si ca tot vorbim de chiloti si push up.. ati observat si voi deja faptul ca marimile sanilor sunt la fel de importante ca cele din pantaloni 😆 Sau macar la capitolul preocupari sunt SAME 😆 Fiecare le vrea mai mari 😆

      Ce-o fi zis God.. saracu Adam, are complexe cu putza.. hai sa-i dai si Evei unul.. si poc i-a crescut (doar) oleaca tzatzele 😆

      • Lilly 19/06/2011 la 21:47

        Napocel e the best, se stie 🙂 scrie precum vorbeste, mie mi-e mai greu, dar le fel de greu mi-e sa vorbesc corect si nu in dialect 😀
        am zis eu intr-un articol ca marimea conteaza, lumea e preocupata sa impresioneze 🙂
        tu ti-ai face vreo marire?

Lasă un răspuns

