Cluju’ petrece!

Dupa zilele Clujului care au durat, ca la bogati, o saptamana si TIFF 2011 Cluju’ si clujenii iarasi sarbatoresc Ursus Evolution. O sa ziceti ca dintr-un chef in altul  o tinem! chiar asa, eu as zice dintr-o betie in alta.

Ieri a fost o zi mohorata cu nori si ploaie dar spre surprinderea mea aseara s-a inseninat si am iesit la centru sa sarbatorim. Daca-i chef, chef sa fie!

Piata Unirii era plina de fanii care-si ascultau favoritii cantand. Cand am ajuns eu acolo canta „Cargo”. Era atmosfera frumoasa, rockerii se dezlantuiau, cantau si faceau valuri.

Stiti melodia de la Cargo „nu mai am tigari”? sa stiti ca lumea avea tigari, atatia oamenii adunati intr-un loc care sa fumeze atata n-am vazut. 99% dintre cei adunati acolo erau sub 18 ani, poate exagerez putin dar sa stiti ca erau multi adolescenti cu berea si tigara la purtator.

Petrecerea a continuat cu „Parazitii”. Acolo atmosfera, toata lumea stia versurile, mai putin eu, si cantau alaturi de ei. Nu cred ca stiau atatea poezii cate versuri de la Parazitii stiau. Nu ca ar fi grele, dar totusi.

” avea pielea ca rivanolul ” – atata am retinut si eu pe langa injuraturi care oricum le stiam.

Seara s-a incheiat cu „Zdob si Zdub” cand lumea a incins o hora pe cinste, au jucat si au cantat pana n-au mai putut. N-am mai putut eu de atata fum, alcool si imbranceli pentru ca cei de „am doar 18 ani” abia se incalzisera, se distrau foarte bine.

Probabil petrecerea  a tinut pana in zori, pe strazi, in baruri si cluburi.

De-ale tineretii valuri!

Tag-uri:, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

14 gânduri despre „Cluju’ petrece!

  1. Pato Basil 26/06/2011 la 15:13 Reply

    de ce n-ai pus si tu o piesa de la parazitii sa fii si tu mai rebela astazi:D

  2. Lilly 26/06/2011 la 15:16 Reply

    nu m-am putut decide ce melodie sa aleg :)))))
    sa stii ca versurile astea si injuraturile rapid se lipesc de oricine 😀
    tie ce piesa iti place?

    • Pato Basil 26/06/2011 la 16:03 Reply

      zi pu……. lallal! hhaha cred ca „necomercial” se numea!

      • Lilly 26/06/2011 la 16:06

        a fost si asta in concertul de aseara, au cantat multe pise, le tot aratau organizatorii ceasul, ca astia s-au fost pus pe chef si lalala si lalala si pe baut bere, goleau doza dupa doza
        vb cantecului cantau precum beau si beau precum cantau (am adaptat versurile :))))))

  3. bibabum 26/06/2011 la 15:34 Reply

    nâț nâț nâț cum sa nu sti piesele celor de la Parazitii??

  4. Lilly 26/06/2011 la 15:36 Reply

    :))) is demodata, asa-i?
    m-am gandit eu sa stii 😀 dar dc ma mai duc la un concert sigur le invat

  5. Nice 26/06/2011 la 17:36 Reply

    La concert cu Cargo am fost si eu in Piata Constitutiei…cu multi ani in urma. Bine zis, ale tineretii valuri… 😦

  6. Lilly 26/06/2011 la 19:42 Reply

    Cargo a facut atmosfera faina aseara, fanii fredonau muzica lor si chiar a fost fain dar nu asa de fain ca la Parazitii – din punct de vedere al atmosferei, parca toti erau in transa, toti cantau si sustineau ritmul
    chiar m-a surprins faptul ca tinerii sunt asa de usor de manipulat si ca o formatie poate creea un stil de viata
    la Zilele Clujului i-am vazut pe cei de la Iris si atmosfera a fost faina 🙂
    formatiile astea aparute asa ca ciupercile dupa ploaie nu prea le stiu, decat ceea ce se da la radio
    e chiar fain sa fi tanar si nepasator 🙂

  7. Nice 26/06/2011 la 20:07 Reply

    „e chiar fain sa fi tanar si nepasator”
    Da, e…

  8. Lilly 26/06/2011 la 20:10 Reply

    dar si noi suntem la fel doar ca avem putin mai multa experienta 🙂

  9. artificiality 28/06/2011 la 18:29 Reply

    M-am trezit accidental la festivalurile acestea, şi sincer… nu mă mai încântă. Tot accidental am nimerit la Polus la un concert Dj Project (cred 😀 ) şi exact cum spui tu, muuuuuuult tineret, multe piţi ( 😀 ) şi mulţi adulţi curioşi de stiluri nefamiliare de dans şi vestimentaţie.

    Oricum ar fi, Clujul petrece, ar fi bine să petrecem şi noi cu el…

  10. Lilly 28/06/2011 la 21:32 Reply

    nici pe mine nu ma caracterizeaza Parazitii dar am fost placut impresionata de atmosfera de acolo, lumea petrecea,chiar dc eu am stat detasata si nu m-am integrat in peisaj, oricum la vasta lor asa trebuie, asa eram si eu
    acum imi plac altele, ma integrez in alte locuri mai bine dar sa stii ca imi pica bine cate-o astfel de iesire, cate-un concert, sa mai schimb peisajul
    DJ PROJECT mie imi place foarte mult, chiar as fi fost incantata de un asemenea concert mai ales ca stiu versurile pieselor 🙂 de ce nu m-ai anuntat?
    Sa petrecem si noi! asta-i sloganul verii la Cluj 😉

  11. Mihai Motrescu 29/06/2011 la 2:17 Reply

    imi place piata unirii,imi place clujul:)

  12. Lilly 29/06/2011 la 17:36 Reply

    Bine ai venit Mihai!
    ce ma bucur ca si tu iubesti Clujul,esti de-al nostru 😉
    imi place sa stau ore in sir pe o banca in Piata Unirii si sa ma uit la cei mici cum se scalda in fantana arteziana 😉

Lasă un răspuns

