A’nflorit begonia!

Va amintiti ca in primavara v-am povestit despre energia negativa din casa mea, in articolul de aici? Cum s-a incalzit vremea am scos si eu florile din casa pe balcon. Acolo-i multa energie pozitiva, aer curat, soare, caldura, to ce-si poate dori o floare si nu numai.

Dovada este data de begonie care a inflorit din nou, si care e tare vesela de cand ii canta pasarelele, o saruta albinutele, ii fac vant tantarii, si o curteaza mata vecinului.

uitati-va ce flori frumoase are! imi creste inima cand o vad asa vesela, frumoasa si infloritoare 🙂

Tag-uri:, , , , , , , , , , ,

7 gânduri despre „A’nflorit begonia!

  1. DianaEmma 27/06/2011 la 23:14 Reply

    Acuma să te rogi să nu mai vină iarnă să nu le mai duci în casă. 😀
    Sau să muți mobila să faci casa Zen. 😛

  2. Lilly 27/06/2011 la 23:18 Reply

    doart tu stii ca minunile tin doar 3 zile, asa ca……mari sperante nu-mi fac
    o sa v-o arat si la toamna daca pana atunci mai rezista, nu da furtuna sau taifunul peste ea 🙂

    • DianaEmma 27/06/2011 la 23:23 Reply

      Normal că știu… a treia zi după ce mi-a înflorit și mie tufa, au venit furtunile și vânturile. 😆
      Planta rezistă, nu zic nu, dar florile erau firave.
      Și câtă grijă am avut… mi-am luat recipient din ăla să o stropesc zilnic să nu sufere la căldură… ufff…

      Eu oricum sunt mulțumită. Ți-am spus de vărul meu de gradul doi? Care a reușit să usuce 2 cactuși? 😆

  3. Lilly 27/06/2011 la 23:26 Reply

    :)))))) faza zile sincer :)))))))ce bine am ras
    ne spui reteta?
    si mie mi-e frica de vreo furtuna dar sper sa scape cum a scapat pana azi si macar 2 luni sa fie frumoasa 😉

    • Lilly 28/06/2011 la 18:10 Reply

      apropo de cactusi, eu am reusit sa aspir unul :)))) habar n-am cum m-am invartit cu teava de la aspirator in jurul cactusului si hap pe teava, mi-o si zburat ceva de al aspirator
      :))) sapoi chin…..
      acum nu mai tin asa ceva in casa, prea multi tepi 😀

  4. Nice 28/06/2011 la 11:34 Reply

    Chiar ca e superba, am avut si eu flori frumoase in casa, dar ca asta nu. Sa ai grija de ea in continuare sa se mentina asa. 🙂

  5. Lilly 28/06/2011 la 18:05 Reply

    merci Nice 🙂
    mie imi plac foarte mult plantele care fac flori, cele care sunt doar asa ornamentale nu ma prea incanta
    o s aincerc sa o protejez cat pot de mult 🙂

Lasă un răspuns

