Pufuleti!

Vorbeam in articolul precendent despre mancare sanatoasa si din comentariu in comentariu concluzia a fost ca nu prea mai exista mancare sanatoasa, si ca mai bine nu am manca decat sa mancam. Pufuleti cred ca putem sa mancam pentru ca nu au aditivi alimentari, doar malai, sare si ulei, asta cu conditia sa nu fie modificat genetic porumbul.

Azi am intrat intr-un magazin sa-mi iau ceva de mancare si am vazut la raft pufuleti, evident ca mi-am luat o punga. Foarte buni. Ceea ce nu-mi place la ei ca faptul ca tot un pufulete esti din cap pana in picioare si la fel si casa.

Am descoperit niste pufuleti Nica, foarte gustosi. Au si un site tare haios: http://www.mynameisnica.ro daca aveti chef sa va uitati:)  (fac reclama gratis)

Voi mancati pufuleti? Va plac?

Tag-uri:, , , , , , , , ,

21 de gânduri despre „Pufuleti!

  1. Pato Basil 06/07/2011 la 22:42 Reply

    Gusto’s preferatii mei!

    • Lilly 06/07/2011 la 22:47 Reply

      sunt foarte buni si gusto:) numai reclamele lor au fost jalnice 😀

    • addicted 10/07/2011 la 17:49 Reply

      Mai ales Gusto cu cascaval. Mmmm yummy !!!

      • Lilly 10/07/2011 la 17:53

        eu numai simpli si cu surpriza am papat 🙂

      • Lusio 10/07/2011 la 20:23

        Incearca si cu cascaval..

        Mie-mi plac mai mult astia..

      • Lilly 10/07/2011 la 21:05

        am sa incerc 🙂

  2. DianaEmma 06/07/2011 la 22:42 Reply

    Merge fără sare… că sarea aia e crimă pentru organism… reține apă… iar la noi femeile e cam nasol.
    Nu îmi plac în mod deosebit pufuleții… dar nu știu… au farmec la o ieșire în parc. 😀

  3. Lilly 06/07/2011 la 22:49 Reply

    nu-s chiar asa sarati cei care i-am cumparat azi, mi se par un pic cam nesarati chiar 😀 (si eu nu mananc sarat)
    la o iesire in parc orice rontaiala-i buna 🙂

  4. Roscata 07/07/2011 la 0:21 Reply

    Imi plac, doar ca, partea proasta este ca, ti se lipesc de cerul gurii, urasc cand patesc asta:(

    • Lilly 07/07/2011 la 18:19 Reply

      partea asta nici mie nu-mi place si faptul ca faci mizerie si te murdaresti 😀
      dar gustul imi place foarte mult 🙂

  5. Nice 07/07/2011 la 10:25 Reply

    Hm, pufuletii sunt ca alunele si semintele, cand incepi sa ii manaci, nu te mai opresti. Imi plac, dar nu sunt o pasionata, rar de tot consum asa ceva. O data la 5 ani sa zicem… :))
    La fel se intampla cu toate produsele(chiar si cu popcornul) care provoaca dependenta.

    • Lilly 07/07/2011 la 18:22 Reply

      eu ador rontanelele 🙂 e un obicei prost stiu, dar mereu tb sa am la birou ceva de rontait, altfel……
      nu stiu cum m-as putea dezobisnui de asemenea obiceiuri proaste 😀
      popcornul nu-mi place ca-mi intra intre dinti sau imi raman lipite de gat hoaspele 😦 rar rontai popcorn, poate cand merg la cinema
      in schimb rontai des pufuleti, pufarin, alune, chipsuri, napolitane, biscuiti, etc

  6. Tu alegi « Marin Toma's Blog 07/07/2011 la 11:31 Reply

    […] mi-o pot explica. Încerc sa deschid ochii, dar nu reușesc. Ce naiba mi se întâmplă? Vreau să îmi simt corpul dar nu reușesc și încerc să îmi folosesc mâinile să apuc ceva, să străng…mă […]

  7. addicted 10/07/2011 la 17:48 Reply

    Pufuletii Nica sunt cei mai buni dar nu-i indicat sa mananci zilnic pentru ca … ingrasa desigur! 🙂 Eu personal aleg sa-i mananc cand am chef de rontait ceva si-i mananc in doua zile.

    • Lilly 10/07/2011 la 17:55 Reply

      pe mine ma distreaza site-ul lor :)))
      nici eu nu mananc zilnic pufuleti, dar sunt rontaieli care-mi plac 🙂

    • Lusio 10/07/2011 la 20:24 Reply

      I-auzi tata.. Pufuletii Nica ingrasa.. EXCELENTI PT MINE =))

      ..caci eu cam traiesc in „filmul”

      „Greu de ingrasat” cu Bruce Lusio 😆

      • Lilly 10/07/2011 la 21:07

        :)))) m-ai facut sa rad , ai timp sa te ingrasi, fi sigur de asta, dupa 25 de ani
        pufuletii au si ulei deasta se spune ca ingrasa desi eu nu cred 🙂

  8. Castiel 12/07/2011 la 22:00 Reply

    gusto,negusto… ciufuleti sa fie; ma fac pana la urechi de malai =)))

    • Lilly 12/07/2011 la 22:15 Reply

      :)) daca-s buni merita 😉

  9. Mâzgălica 19/08/2011 la 19:58 Reply

    Preferații mei sunt Gusto. Ăia Nică mi se par puțin amărui la urmă 🙂 Sau poate am nimerit eu o pungă mai nasoală…

    • Lilly 19/08/2011 la 20:57 Reply

      Bine ai venit Mazgalica!
      se poate sa fie asa, or fi fost mai prajiti sau cine stie

Lasă un răspuns

