Lupta cu Mos Ene!

Casc! Sunt o cascata! O sa mi se rupa maxilarul de la atatea extensii.

In fiecarea dimineata in momentul in care suna alarma de trezire, as dormi in continuare, incerc sa gasesc ceva la TV care sa ma trezeasca, sa nu adorm iarasi si sa fiu intarziata la job. De cand muncesc mi s-a intamplat de doua ori sa nu aud alarma si sa dorm bine merci pana imi suna ceasul biologic.

 Cu greu ma dau jos din pat si umblu prin casa ca teleghidata incercand sa ma incadrez in timpul alocat pregatirii de dimineata.

Seara in schimb mereu imi gasesc ceva de facut, nu vreau sa merg la somn devreme, vreau sa fac cat mai multe lucruri, chiar daca uneori nu fac altceva decat va citesc sau comentez. Ma gandesc ca nu vreau sa-mi dorm viata, vreau sa o traiesc cat mai mult. Drept razbunare toata trairea asta se rasfrange asupra mea dimineata cand ochii imi sunt lipiti de somn si lenea ma tine prizioniera in pat.

Cel mai mult ma enerveaza faptul ca in weekend ma trezesc la 7, ceasul biologic tot suna chiar daca am program liber ales. Si incerc sa adorm iarasi, sa dorm pana la 9 macar, fara nici un succes. Si culmea nici ochii nu-mi sunt lipiti, nici lenea nu ma tine prizoniera, sunt fresh pentru o noua zi. Cei drept uneori sambata si duminica imi permit luxul sa dorm la pranz, sa mai recuperez din oboseala acumulata.

Oboseala asta cronica e accentuata si de vremea din ultima perioada, de nori si ploaie. Cum sa te ridici din pat si sa mergi la job cand afara toarna cu galeata si-i frig? Nu-i mai bine in pat? Sau sa-ti cada ochii de somn incercand sa muncesti, sa nu te poti intinde, sa stai atintit pe scaun si sa astept ora de plecare acasa? Tot mai bine e sa te trezesti devreme dar sa ai program liber ales.

Voi cum alungati cascatul si somnul?

Tag-uri:, , , , , , , , , , , , ,

8 gânduri despre „Lupta cu Mos Ene!

  1. DianaEmma 07/07/2011 la 22:49 Reply

    M-am obișnuit prea mult cu ele ca să le mai alung. 😆

    Am observat că dacă se întâmplă o chestie care să mă sperie, sau observ să am uitat ceva sau că am făcut o tâmpenie ori mă împiedic, îmi revin miraculos și sunt mai fresh ca niciodată. 😆

  2. Lilly 07/07/2011 la 22:53 Reply

    atunci cand esti prins cu multa treaba, si esti in priza e normal sa nu suferi de acest sindrom numit cascat, dar cand e atmosfera asa mai calma esti o victima clara 😀
    eu in ultima perioada sufar de acest sindrom, ma lupt zilnic cu Mos Ene 🙂 sper sa-mi revin curand 🙂

  3. Raluca 07/07/2011 la 23:11 Reply

    Ha! Oamenii sunt la fel peste tot! Si eu am avut probleme cu trezitul in ultimele saptamani, frig, nopti nedormite in timpul calatoriei de acum 2 saptamani…toate se acumuleaza. Cand eram in laborator, tot timpul intarziam. Culmea, de cand sunt acasa m-am disciplinat din acest punct de veder. Cand ai job… e obositor, mult de munca…stim cum e! Cand nu ai job si ai avea timp sa te odihnesti…atunci sa vezi agitatie! Nicicum nu e bine! Dar cand primesti anumite lectii de la viata, incepi sa gandesti altfel lucrurile. Am invatat sa vad partea buna a lucrurilor, chiar daca imi sunt favorabile sau mai putin. Despre job…hmm…este important sa iti placa ceea ce faci, sau cel putin este important sa ai colegi cat de cat apropiati ca mentalitate si caracter, altfel cu greu trec orele la serviciu.

    Eu nu cred ca avem nevoie sa dormim mai mult de 8 ore…nici eu nu ma grabesc sa merg la culcare seara, in perioada asta dorm doar 7 ore, exclusiv in timpul noptii. Daca fac greseala sa dorm dupa-masa, mi-am stricat toata ziua. Dar eu nu merit sa dorm mai mult de 7-8 ore, asa ca nu ma plang :)) Ai renuntat la zumba? Miscarea iti da energie! Din pacate somnul prelungit induce mai mult somn (lene) ceea ce nu ajuta pe nimeni.

    O seara placuta, Lili!

    • Lilly 08/07/2011 la 22:01 Reply

      acum e weekend si sa vezi ca maine la prima ora ma trezesc 😀 dar oricum nu trebuie sa ma ridic din pat, pot lenevi putin 🙂
      n-am renuntat la zumba, dar sapt asta n-am reusit sa ajung dar oricum imi place si o sa mai merg, problema e ca pe langa oboseala psihica mai adaug si oboseala fizica si asa de greu e,nu am eu suficienta rezistenta, obosesc repede….imi place foarte mult si imi face bine miscarea dar perioada asta e una foarte aglomerata pentru mine si nu stiu daca pot face fata asa cum ar trebui 🙂
      mie imi place sa dorm in weekend la pranz atunci cand pot, desi si eu noaptea apoi nu mai dorm la fel de bine
      weekend minunat!

  4. Nice 08/07/2011 la 14:49 Reply

    Cu multa cafea! :)) Alt remediu nu prea stiu, cel putin la mine nu functioneaza nimic cand sunt obosita. 😦

  5. Lilly 08/07/2011 la 22:03 Reply

    azi am baut si eu 2 pahare de cola, simteam ca altfel o sa ma scurg toata sub birou 🙂
    cafea eu nu pot bea ca nu-mi face bine, mi-e foarte rau de la ea, nici cola nu prea beau tot din aceleasi motive, dar uneori am nevoie de putina energie 🙂
    ce bine ca-i weekend!

  6. artificiality 10/07/2011 la 20:22 Reply

    Eu am probleme cu somnul din primul an de facultate, adică mi s-a dereglat orarul de somn. Cum sunt o persoană foarte activă seara, puţin probabil să pot face mare lucru pe viitor, că experimentul meu cu trezitul devreme m-a făcut un zombie fără putere de muncă în acea săptămână.

    Probabil că unii trebuie să ne acceptăm căscatul ca fiind parte integrantă din natura noastră 😀

  7. Lilly 10/07/2011 la 21:04 Reply

    fiecare avem propriul ceas dupa care functionam 😉 eu cand eram mica, la gradi, ma trezeam dimineata la 6.30 sa iau micul dejun cu tata – el era plecat toata ziua, ajungea seara tarziu si asa reuseam sa stam impreuna, plus ca ma tinea in brate si ma lasa sa pap ce e mai bun din farfuria lui 🙂
    niciodata nu am fost asa cu somnul, mereu mi-a placut sa ma trezesc dimineata, pt ca nu-mi place sa-mi dorm viata ci sa o traiesc
    dar in timp mecanismul se mai rugineste si ma ajunge oboseala cronica si musai tb sa dorm ca sa-mi revin
    in ceea ce priveste cascatul subscriu 🙂 ….sunt o cascata :))))

Lasă un răspuns

