Casa din vis!

Umbla vorba prin targ…..adica o leapsa prin blogosfera legata de casa visurilor.

E frumos ca avem toti o casa la care sa visam, ca stim ce ne dorim, stim exact cum vream sa arate, cate camere sa aiba, cum sa fie mobilata, cu gradina sau fara, cu terasa si  cu o priveliste minunata.

Mi-am pus si eu imaginatia la contributie si am incercat sa creionez acea casa. E frumos sa visezi, asta mi-am spus.

In realitate daca cineva m-ar pune in acest moment sa construiesc acea casa mi-ar fi foarte greu, sunt atatea amanunte de care trebuie sa ti cont iar oferta comerciala legata de materiale de constructii si amenajari interioare e asa de mare ca nici nu stiu ce as alege. Daca intri intr-un magazin de mobila sigur iesi de acolo bolnav, sunt asa de frumoase toate, bucatarii ultrautilate, livinguri cu mobilier simplu de o eleganta aparte, dormitoare spatioase numai bune pentru relaxare. Toate acestea te pun in dificultatea de a alege, le-ai lua pe toate daca ai putea, dar ti-ar trebui un palat:).

Si cand ma gandesc ca 80% din timp ni-l petrecem la job si acasa suntem de multe ori ca la hotel, ajungem seara tarziu, mancam ce este in frigider sau nici macar, facem un dus si dormim. Ne trezim devreme si o luam iarasi de la capat.

Nu e ca in filme, sa iei micul dejun in familie, sa te aranjezi apoi ca sa fi cocheta pentru munca, sa mergi la birou, apoi la pranz sa iesi cu fetele la masa, dupa-masa sa duci copii la diverse activitati, seara sa faci cina, sau sa petreci in familie, sa mai iesi apoi si in oras aranjata si frumoasa. Ar trebui sa aiba ziua minim 48 de oare pentru toate acestea.

Casa visurilor  se potriveste cu persoanele care nu au joburi cu orar prelungit, persoanelor bogate, pensionarilor care au timp sa se bucure de tot confortul casei.

Mie mi se potriveste cel mai bine sa visez…

Tag-uri:, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

33 de gânduri despre „Casa din vis!

  1. DianaEmma 09/07/2011 la 21:22 Reply

    Sau ți-ai face 10 case, fiecare mobilată în stil diferit. 😆

    • Lilly 09/07/2011 la 22:08 Reply

      asta e un fel de harem, in fiecare noapte dorm in alta casa :)) pot sa-mi iau si 10 soti? ca sa le intretina nu de alta 🙂
      poate eu sunt mai nehotarata, ma decid mai greu deasta imi pare foarte greu sa aleg

  2. Nice 09/07/2011 la 21:57 Reply

    Ba eu stiu foarte bine ce vreau! Ceva modern, in stil minimalist. Nu suport stilul clasic. 😀
    Iata aici casa mea de/din vis:
    http://roarhitect.wordpress.com/2011/04/09/proiecte-case-mici-si-ieftine/
    Sau aici:
    http://perfectoambiente.com/2009/11/casa-moderna-y-minimalista-por-ong-ong/
    😀

    • Lilly 09/07/2011 la 22:11 Reply

      un stil mai futurist 🙂 mie imi place combinatia dintre clasic si modern
      pentru amenajarile expuse iti trebuie palat 🙂
      ….eu sunt de vina ca-s prea realista si nu vad ca singurul lucru de care ai nevoie sunt banii, daca ai bani poti cumpara idei, case, mobilier, etc

  3. Nice 09/07/2011 la 21:58 Reply

    Am si eu un comment la moderare, te rog sa-l eliberezi. 🙂

  4. Lilly 09/07/2011 la 22:12 Reply

    cred ca a fost din cauza linkurilor 😦

  5. tink3rbe11 10/07/2011 la 9:02 Reply

    Am inceput de ceva vreme drumul spre casa aia dar….piata asta furisita ma tine in suspans…inca decorez !!! ( in imaginetie si pe foaie )

  6. Lilly 10/07/2011 la 9:56 Reply

    din pacate drumul spre casa e presarat cu bolovani 😀
    iti doresc sa-ti implinesti visul 🙂

  7. Roscata 10/07/2011 la 11:50 Reply

    Vise avem toti, casa visurilor este foarte putin realizabila, tocmai din cauza lipsei unui venit baban. Si, cum spui si tu, acasa ne petrecem cel mai putin timp, tocmai de aceea ar trebui sa ne facem un „culcus” placut si relaxant.

    • Lilly 10/07/2011 la 16:22 Reply

      toti suferim de sindromul numit „lipsa banilor”
      eu cred ca pana la urma daca ne dorim putem sa ne facem un locsor placut si relaxat chiar daca nu seamana nimic cu ceea ce visam . important e sa ne simtim noi bine si sa fim impliniti

      • Roscata 10/07/2011 la 22:07

        corect 😀

  8. Raluca 10/07/2011 la 16:19 Reply

    Draga Lili! Daca oamenii nu ar intampina greutati si provocari, ce i-ar putea face mai puternici si mai persistenti?? E bine sa stii ce vrei in viata ca sa iti poti stabili strategiile de atac…desi poate dura mult, nu trebuie sa incetezi sa crezi ca poti reusi! Lucrurile materiale isi pierd valoarea din momentul in care ai trecut pe la casa. Ce ai azi, maine nu iti mai place…vrei altceva, etc. E drept, tehnologia evolueaza si se construieste pe tehnologie. Dar nu cred eu ca nu ai tu deja un stil al tau. Mie imi place mult stilul prezentat de Nice…simplu si functional. Clasicul ma oboseste, prea mult detaliu.
    By the way, ai citit Alchimistul?? 😉 te pup, duminica faina…Abia astept sa vad noul design al apartamentului tau 😉

  9. Lilly 10/07/2011 la 16:31 Reply

    dar de ce trebuie sa fie oamenii puternici? si daca esti mai slab poti trai 😀
    eu cred ca fiecare dintre noi are o implinire sufleteasca atunci cand realizeaza ceva, fie ca e vorba de scoala, job, casa, familie iar pasul cu tehnologie e greu de tinut
    ceea ce am vrut eu sa subliniez in acest post a fost faptul ca e mult mai usor sa ne dorim, sa visam decat e in realitate (am spus ca sufar de realism ) si ca prea putin ne bucur daca suntem asa de ocupati
    sincer eu mai mult te admir pe tine ca nu-ti trebuie lucruri materiale, ca iti plac calatoriile, ca nu te atasezi de lucruri materiale, si ceea ce faci faci pentru propria ta persoana (tu stii ca eu sunt altfel)
    am citit Alchimistul acum cativa ani, cred ca a fost prima carte care am citit-o de Coelho, asa de luptatoare si perseverenta ai vrea sa fiu si eu?
    dupa-masa placuta si tie 🙂

    • Raluca 11/07/2011 la 1:18 Reply

      Nu, nu! Nu m-am referit la faptul ca numai cei luptatori obtin ceea ce isi doresc. Dimpotriva! Eu stiu foarte multe persoane care obtin ceea ce vor prin felul in care vorbesc sau privesc :)) Ceea ce am vrut eu sa spun este ca e bine sa visezi, toata lumea viseaza…dar eu cred ca nu trebuie sa ne oprim doar la stadiul de vis.
      „Casa visurilor se potriveste cu persoanele care nu au joburi cu orar prelungit, persoanelor bogate, pensionarilor care au timp sa se bucure de tot confortul casei”. Hmmm…Nu prea as fi de acord cu asta. Casa visurilor este casa in care te simti tu „acasa”, nu trebuie sa fie cea mai extravaganta locuinta din lume. De asemenea nu cred ca numai persoanele care au mai mult timp la dispozitie se bucura de casa visurilor.Gandeste-te la casa ta natala, nu ai schimba-o cu nimic…sunt sigura! Chiar daca mai faci anumite modificari, fara intretinere nimic nu dureaza.
      Eu nu sunt in masura sa fiu luata ca exemplu, Lili! Unde ai ajunge tu sau altii, de exemplu, daca m-ati lua pe mine ca referinta? :)) Probabil nicaieri, pt ca stilul meu de viata nu se potriveste cu al tau sau mai stiu eu cui. Eu numai am vrut sa te fac sa crezi ca poti sa-ti amenajezi apartametul exact asa cum ti-l doresti si in limita posibilitatilor. Cand vin la Cluj as vrea sa te vad super incantata ca, in ciuda efortului financiar, nervilor, timpului…etc, ai reusit sa-ti imdeplinesti misiunea pe anul acesta. Si eu te admir pt aceasta initiativa, dar cand totul o sa fie gata, sunt sigura ca o sa simti sentimentul ala de implinire. Bafta! Sa ne tii la curent cu progresul.
      Despre mancare cand mai scrii? ca eu ma inspir de la tine de pe blog 🙂

      • Lilly 11/07/2011 la 17:13

        despre mancare? pai nu prea am gatit in ultima perioada decat asa ceva rapid, ami multe salate si fructe dar am mancat o budica de macaroane cu branza dulce si stafide foarte bune si as vrea sa incerc si eu reteta 🙂
        am vazut ca tu gatesti intr-o veselie 🙂

  10. andrew 11/07/2011 la 14:02 Reply

    http://images2.sina.com/english/life/p/2009/0108/U137P200T1D210354F8DT20090108193131.jpg asa ceva am eu in minte cand ma gandesc la casa visurilor. 😀

  11. Lilly 11/07/2011 la 17:24 Reply

    Bine ai venit Andrew!
    tu vrei sa te trezesti noaptea speriat de un rechin? :))))

  12. Marmoticaa 11/07/2011 la 20:39 Reply

    Helou! Ah de cand ma gandesc eu la o casuta acolo in mijlocul naturii , una frumos amenajata . Am o groaza de idei , dar daca ar fi sa le pun acum in aplicare mi-ar fi foarte greu. Cand intru in Mobexpert, ies de acolo terminata . AM facut un calcul si pe la 80 de ani voi putea sa imi iau un teren si o casuta 🙂 dar intre timp nu mai am voie nici macar o iesire 😀

    • Lilly 11/07/2011 la 22:18 Reply

      am fost si eu la Mobexpert si m-am imbolnavit de ce am vazut acolo, nici nu stiu ce as alege, toate-s foarte frumoase 🙂
      la 80 de ani ai avea si timp sa te bucuri de toate lucrurile frumoase dar totusi e cam mult 😀 mai bine bucura-te acum de ceea ce ai, si casa o sa vina la momentul potrivit
      scuze ca ai intrat la moderare, te-a uitat blogul meu :)) o sa-l cert ca e neprietenos

  13. Marmoticaa 11/07/2011 la 20:44 Reply

    p.s mi-ar placea ceva in genul casei din primul filmulet, dar sa fie intr-un loc verdeee 😀
    http://creativemonkeyz.com/la-cafea/studio-aiko-architecture-simulation/

    • Lilly 11/07/2011 la 22:21 Reply

      foarte frumoasa 🙂
      era o emisiune pe MTV, in care vedetele isi prezentau casele, si ma uitam cu gura cascata ce lucruri aveau pe acolo…cand sta intr-o asemenea casa te simti ca in rai 🙂

  14. artificiality 11/07/2011 la 21:48 Reply

    Eu n-am aşa ceva. Mă interesează doar să aibă muuuuultă intimitate şi pe aproape tot ce-mi trebuie.

    Eventual una din camere să fie de ‘cinema’, alta de audiţie muzicală…

    Oops, deja văd că mi se adună pretenţiile.

    Ah, să fie în zonă montană, cum am fost în Bucureşti zilele trecute, am simţit ce înseamnă temperaturi uriaşe…

    • Lilly 11/07/2011 la 22:24 Reply

      daca iti pui putin imaginatia in aplicare o sa vezi ca nu te multumesti cu putin 😀 poti visa foarte frumos, si iti poti permite orice
      sunt de acord si eu casa inseamna un loc placut, in care sa te simti bine, sa te relaxezi, in care toate lucrurile sa-ti zambeasca, restul sunt detalii de care poate nu avem nevoie intotdeauna 😀

  15. DianaEmma 11/07/2011 la 22:52 Reply

    Sunt singura căreia nu îi place mobila de la Mobexpert? 😆

    Eu dacă ar fi, mi-aș face-o pe comandă. La ateliere de mobile te ajung cam la magazine din astea renumite, pentru că nu plătești firma, reclama, brandul, marketingul, etc.
    Am văzut făcut așa un dulap așa fain la cineva…

  16. Lilly 11/07/2011 la 22:56 Reply

    eu am vazut multe lucruri frumoase in Mobexpert dar scumpe, e adevarat ca platesti si brandul, dar si calitatea e la nivel inalt
    cine are casa mare, frumoasa poate sa o mobileze cu foarte mult gust, oricum depinde de fiecare ce isi doreste, sa fie utila sau doar designul sa fie deosebit ?
    sunt multe firme renumite de mobila, bani sa ai 🙂 si la fel de multe firme micute dar care lucreaza foarte bine si poti fura modelele si sa le ai la un pret mai mic , fara eticheta 🙂

  17. Marmotica 12/07/2011 la 9:46 Reply

    @Lilly, ah da stiu emisiunea , am vazut acolo niste case superbe.
    @DianaEmma nu sunt toate frumoase la Mobexpert, insa daca iti permiti poti sa faci cateva combinatii bune. Plus de asta noi ne-am facut toata mobila din casa , nu am cumparat decat palul 😛 si l-am taiat la dimensiuni , apoi ne-am pus imaginatia la munca.

    • Lilly 12/07/2011 la 19:34 Reply

      nu-mi faci si mie un proiect de mobila? 🙂 nu ca m-as pricepe eu la insurubat :))) adica chiar dc ma pricep nu am destula forta si nu pot face 😀 mi-s slaba de puteri 🙂

  18. DianaEmma 12/07/2011 la 14:29 Reply

    Marmoțica, e vorba de gusturi.
    Gusturile mele nu se potrivesc cu cele din Mobexpert. Nu sunt foarte moderne, dar prea moderne pentru gustul meu. 😆 Singurul lucru pe care l-aș lua de acolo ar fi maxim o baterie de chiuveta cu furtun și eventual niște lumânări de la intrare.

  19. Lilly 12/07/2011 la 19:36 Reply

    iti place clasicul? mobila din lemn masiv?
    ai vazut asa baterii de chiuveta faine? eu n-am fost atenta la asa ceva 🙂

    • DianaEmma 12/07/2011 la 19:47 Reply

      Nu neapărat din lemn masiv, dar din lemn să fie, nu pal-uri și conglomerate. 😆
      Nu e vorba neapărat clasic… dar îmi plac casele pline, calde, cu lemn, materiale clasice, nu stilul modern și minimalist. Eu nici termopanele nu le suport. 😆 Nu e vorba de ceva bătrânesc… ci pur și simplu natural… îmi plac mobilele mari, dar și într-un spațiu mare, să nu dea impresia de aglomerat.
      Parcă dă mai mult impresia de acasă.

      Păi îmi plac bateriile alea gen americane, cu furtun pe ele, astfel încât să speli mai bine vasele, să ajungi la amândouă chiuvete.
      A…. și blat de bucătărie de lemn. Asta am văzut la un bucătar acasă. Chiar dacă îl schimbi pe urmă la un an doi, nu e așa scump și mi se pare mult mai frumos decât pseudo-marmorele și granitele actuale.

  20. Lilly 12/07/2011 la 19:54 Reply

    eu prefer mai mult modernul, mobila din lemn masiv e foarte grea si imi da un aer vintage 😀
    intr-o casa cu camere mari poti sa pui si asa ceva dar daca e ceva mai micut atunci prefer sa fie totul aerisit, si cu un aer usor, dar util

    • DianaEmma 12/07/2011 la 20:07 Reply

      Păi am și zis, dacă e lemn, nu e și lemn masiv.
      Poate să fie și de grosimea pal-ului și plăcilor de conglomerate folosite în mobilierul modern, dar să fie lemn de la mama lui, scândura propriu-zisă, nu plăci din resturi de lemn.
      Și mobilierul clasic poate fi aerisit și ușor. Numai că așa e românul, chiar și în comerț, are doar extreme…

  21. Lilly 12/07/2011 la 20:19 Reply

    bine ai zis tu la inceput, cred ca mi-ar trebui 10 case si nu-s sigura ca ar fi deajuns :)))
    adevarul e ca in ziua de azi gasesti orice, numai pungi cu bani nu 🙂 exista case si mobilier pe gustul fiecaruia 🙂

Lasă un răspuns

