Balmosh!

 

Raluca, sper sa nu mori de pofta, dar acum te poti inspira 🙂

Tag-uri:, , , , , , , ,

8 gânduri despre „Balmosh!

  1. addicted 12/07/2011 la 21:06 Reply

    Da,deci maine mananc mamaliguta dar cu un pic de smantanica. 😀 Multam c-ai starnit pofte! Mrrrr

  2. Lilly 12/07/2011 la 21:19 Reply

    e buna si mamaliga cu smantana 🙂 usoara si racoroasa pentru vremea asta, nici eu n-am facut demult
    Balmos ai mancat vreodata?

    • Raluca 12/07/2011 la 21:36 Reply

      Lili, ce-mi faci?? Bine ca am apucat sa mananc inainte sa-ti vad postul 🙂 Hmmm…cred ca a fost foarte bun cu salata de langa!

      • Lilly 13/07/2011 la 18:27

        te asteptam, sincer 🙂 (acum pot sa-mi pun pijamaua 🙂 )) am stiut ca o sa poftesti 😉
        dear poti face si tu varinata slow in care sa inlocuiesti jintuiala cu smantana, nu-i la fel de spectaculos dar na seamana 🙂
        daca ai fi fost in Cluj te-as fi invitat la masa 🙂

    • Nice 12/07/2011 la 22:20 Reply

      Wou, ce avem noi aici? 😯 Nu cred ca am mancat asa ceva pana acum, ce inseamna jintuiala? :))

  3. Lilly 13/07/2011 la 18:36 Reply

    jintuiala e un zer gras care se stoarce din cas , e o adevarata tehnologie – atunci cand faci casul de oaie, dupa ce se formeaza coagulul adica casul, se stoarce zerul si apoi la final, se stoarce bine casul si asa se obtine zerul gras si asta e jintuiala
    jintuiala se lasa cateva zile la rece sa se acreasca si apoi se fierbe pana se lasa spuma si apoi poti pune faina si faci balmosul, la fel ca si mamaliga doar ca pentru ca sa iasa bun trebuie mult amestecat in oala pana se dezlipeste de pereti si incepe sa lase grasime. si ca sa fie si mai bun se adauga un ou batut- sa fie galben zice mama 🙂
    se poate servi in mai multe combinatii: cu salata de rosii, castraveti, ceapa, ardei sau salata de varza, sau supa de salata verde. Cea mai interesanta combinatie am mancat-o in Maramures- balmos cu mici 🙂
    sper sa ai ocazia si sa gusti si tu acest preparat – probabil gasesti la piata , la producatori sau cand sunt targuri de profil 🙂 sau ajungi intr-o zona in care se face acest preparat, cum ar fi la Cluj 🙂

  4. Lupanu 13/07/2011 la 18:46 Reply

    Arata bine, dar ce contine mai exact? In curand voi lansa si eu site-ul http://www.vreauretete.com 🙂 Am nevoie de la fete in privinta meniului (categorii) dar si design(culori, etc)

    Cel mai mult imi plac pastele (Carbonara)

  5. Lilly 13/07/2011 la 18:51 Reply

    daca citesti comentariul de mai sus poate reusesti sa te mai luminezi 🙂
    e o specialitate care se face din jinuiala cu faina de malai, un fel de mamaliga dar cu alt gust 😀

Lasă un răspuns

