Realism!

Vreau sa stiu parerea voastra:

„Sa fi o persoana realista e un lucru rau?”

…in ultima perioada sufar de un realism iesit din comun, uneori am impresia ca stric tot ceea ce construiesc ceilalti…

Tag-uri:, , , , , , ,

19 gânduri despre „Realism!

  1. […] braț cu mine în răcoarea dimineții Pe străzile sufletului meu străjuite de gânduri și voci Cad de departe florile primăverii și acoperă rănile și greșelile vieții Închide ochii, străngeti […]

  2. DianaEmma 14/07/2011 la 10:35 Reply

    Asta nu e chestie de rău sau bine generic.

    Fiecare om e diferit și are nevoi diferite.
    Aventurierul e fericit când trăiește de pe o zi pe alta, nu când se obligă să stea într-un loc și să aibă un cont de economii.

    E bine uneori să guști din cealaltă parte, dar idealism, realist, spiritualist, pragmatic, trebuie să fii cum ți-ar fi ție bine, cum ți-ai trăi tu viață… că altfel tot îți lipsește ceva, tot nu te simți mulțumit.

    Răspunsul e… că e rău să fii ceva care nu ți se potrivește personalității tale.

    • Lilly 14/07/2011 la 17:36 Reply

      eu zic ca se potriveste foarte bine realismul cu personalitatea mea, dar asta nu inseamna ca at cand interanctionez cu cei din jur acest realism ma ajuta :d sau ii ajuta
      e clar ca am si momente de optimism, pesmism, idealism, dar in 90% sunt realista
      probabil ca ar trebui sa ma controlez mai bine, sa gandesc de 3 ori inainte sa reactionez chiar dc din impuls mereu as putea fi realista

  3. Raluca 14/07/2011 la 10:37 Reply

    Nu cred ca e un lucru rau. De ce tip de „realism” suferi? 🙂 Cu tenta de pesimism? Eu sunt pro-realism, in sensul sa nu ai asteptari prea mari si multe de la cei din jur (sau chiar si de la tine) si sa ai curaj si vointa sa confrunti toate problemele de zi cu zi. Da-ne un exemplu, ce ti se pare ca ai stricat asa de mult din ceea ce au construit altii? Daca e chiar asa, as tinde sa cred ca acela nu mai este realism. Dar ma indoiesc ca e asa..O zi placuta!

    • Lilly 14/07/2011 la 17:45 Reply

      unii ar spune ca e realism cu tenta de pesimism eu ii spun realism crunt 😀 pentru ca de cele mai multe ori vad lucrurile exact asa cum sunt, dar nu asta e partea rea, partea rea e ca si spun asta si poate n-ar trebui
      http://www.touchofadream.info/2011/07/lucrare-de-control/ -uite aici un exemplu, citeste la comentarii sa vezi 😀 cum am stricat totul

  4. Roscata 14/07/2011 la 12:35 Reply

    Si eu sunt la fel. Depinde, uneori e bine sa fi realist, sa nu te duci cu capul inainte si apoi sa ti’o iei in freza :))
    Uneori e bine sa nu fi prea realist si sa mai visezi putin, sa te lasi condus de sentimente, depinde de situatie.

    • Lilly 14/07/2011 la 17:47 Reply

      si eu cred ca nu-i rau sa fi realist atunci cand e vorba de propria ta persoana, dar in relatia cu ceilalti poate ar trebui sa fiu altfel
      e caracteristica de zodie realismul?

      • Roscata 14/07/2011 la 23:46

        Si aici iti voi spune ca depinde de situatie. Sunt momente cand trebuie sa fim mai realisti in privinta celor din jurul nostru si cand nu este nevoie. Depinde si de persoanele din jurul tau.

      • Lilly 15/07/2011 la 18:19

        tu ce crezi? daca eu as analiza situatia sigur as reactiona/actiona altfel, nu as mai suferi de un realism crunt, as fi mult mai maleabila, as gandi inainte de a spune
        problema e ca reactionez din impuls si daca ma caracterizeaza realismul atunci asa vad lucrurile si stric tot
        dar…….din greseli invat si important e sa schimb anumite lucruri la mine 🙂

  5. tink3rbe11 14/07/2011 la 13:29 Reply

    Eu cred ca nu este rau sa fii realist dar intr-o oarecare masura.Ce-i prea mult …strica!!

    • Lilly 14/07/2011 la 17:51 Reply

      ai tu dreptate, trebuie gasit un echilibru 🙂

  6. Lusio 14/07/2011 la 18:56 Reply

    E bine fato! Stai chilleanu :)))

    • Lilly 14/07/2011 la 18:59 Reply

      multumesc Lusio 🙂
      nu dauneaza prea mult realism?

      • Nice 14/07/2011 la 19:22

        Pe de o parte te fereste de suferinta si dezamagiri, pe de alta, in viata avem nevoie si un strop de poezie, de frumos, de speranta si optimism, de un ideal in care sa credem si pe care sa urmarim sa-l atingem. E necesar sa visam cu ochii deschisi macar din cand in cand, sa nu ne incapatanam sa vedem doar mizeria, rautatea din jur, nedreptatea semenilor nostri, greutatea vietii.

  7. Lilly 14/07/2011 la 19:26 Reply

    sau daca tot sunt realista de felul meu macar sa fiu cu propria persoana iar pe ceilalti sa-i scutesc 🙂
    optimismul si idealismul ne ajuta mult, ne face sa fim mai perseverenti, mai luptatori in schimb realismul si pesimismul ne tin pe loc sau chiar nu ne lasa sa evoluam

    • Nice 14/07/2011 la 19:47 Reply

      Total de acord, corecta observatie!

      • Lilly 14/07/2011 la 19:55

        🙂 merci
        si rog a-mi atrage atentia dc ma vedeti ca o iau razna 😀

  8. artificiality 15/07/2011 la 2:39 Reply

    Depinde dacă realismul pe care îl adopţi tu tinde spre cinism. Eu sufăr de aşa ceva, dar am învăţat să mă mai abţin în a mă lua de visele altora doar pentru că înţeleg mecanismul sau anticipez consecinţele. Pur şi simplu nu e treaba mea să mă bag peste treburile altora, fie ele şi iluzorii.

    • Lilly 15/07/2011 la 18:22 Reply

      nu cred ca sunt cinica, nimeni nu m-a caracterizat asa 😀
      asa trebuie sa afc si eu sa ma abtin, sa fiu realista in ceea ce ma priveste pe mine in rest sa-mi vad de treaba mea si sa-i las pe altii sa actioneze asa cum simt ei
      persoanele realiste inteleg mecanismul si anticipeaza consecintele si daca mai esti si un realist cu tenta de pesimism cu atat mai mult

Lasă un răspuns

