What the fuc!

Toata ziua, toata noaptea, pe toate radiourile, pe toate canalele de muzica numai melodia asta ruleaza „what the fuc” – asa zice baietelul unui coleg 🙂

Recunosc ca atunci cand imi place o melodie o ascult de 1000 de ori, de 2000 de ori atunci cand ma simt bine, de 5000 de ori cand e superba, pana ma satur de ea, apoi gasesc alta si tot asa, dar melodia asta am auzit-o de 1 milion de ori, deja fac alergie, imi ies bubite cand o aud 😀

What the fuc! e melodia anului 2011?

in caz ca nu o stiti :

 

Voi la ce faceti „alergie” ?

Tag-uri:, , , , , , , , , , , ,

13 gânduri despre „What the fuc!

  1. Lusio 15/07/2011 la 19:12 Reply

    What the fuck, fucking, fuckydi fuck in the fucking fuck is that fuck ????

    :mrgreen:

  2. Lilly 15/07/2011 la 19:53 Reply

    :))))) Lusio, ma bucur ca te-ai eliberat :))) acum te simti mai bine?

    • Lusio 16/07/2011 la 13:20 Reply

      Yep :mrgreen:

  3. DianaEmma 15/07/2011 la 20:33 Reply

    Uneori mă simt așa bine că nu sunt la curent cu noile tendințe muzicale…

  4. Lilly 15/07/2011 la 20:41 Reply

    la job ascultam radio, asa ca sunt la curent cu muzica actuala, adica stiu melodiile, insa habar n-am cine canta si cum se numesc…oricum n-ai pierdut nimic
    ma gandesc la cei care lucreaza la posturile de radio ca multi fac alergii ca si mine

  5. Maria 16/07/2011 la 10:13 Reply

    Cam toate hit-urile sunt difuzate cam de cateva miliarde de ori:)) what the fuck?

    • Lilly 16/07/2011 la 10:48 Reply

      Bine ai venit Maria!

      asa-i. asta e politica de promovare, dar parca la un moment dat ajungi sa nu le mai suporti 😀 tb inlocuite cu altele sau sa ia o pauza 🙂

  6. Nice 16/07/2011 la 10:27 Reply

    Ciudata melodia, nu o stiam, ce bine ca ai adus-o pe blog, am revazut imagini dragi din BCN. Dar ai dreptate, e super enervanta. :))

  7. Lilly 16/07/2011 la 10:52 Reply

    la inceput cand am auzit-o mi s-a parut interesanta dar dupa ce am continuat sa o aud iarasi si iarasi deja nu o mai suport 😀
    mie imi place muzica de clubareala dar de atata repetitie la un moment dat mi se acreste :)))

  8. artificiality 16/07/2011 la 20:54 Reply

    Mai bine ascult altă piesă obsedantă, adică asta : http://www.youtube.com/watch?v=dih729_02oM 😀

    Place, place place 😀

    Cu cele care imită sunete vulgare sau de genul nu mă prea împac, pentru că nu le pot fredona.

  9. Lilly 16/07/2011 la 21:07 Reply

    de asta cu „place place place” am scapat ca rar o mai aud,m-am saturat de ea
    acum am gasit una de clubareala

    …vorba unei prietene: „ascult magic fm ca sa-i fredonez la fiica-mea melodii, ca astea noi nu se pot fredona „

    • Nice 17/07/2011 la 2:01 Reply

      Asta da super melodie! 😉 Place! 😀

  10. Lilly 17/07/2011 la 9:57 Reply

    sper sa nu ajung si cu asta la suprasaturatie 😀

Lasă un răspuns

