La mall! cu leapsa

E cald afara, n-ai aer conditionat – solutia ideala e mall-ul.

E frig afara de crapa pietrele, te-ai saturat sa stai sub plapuma – solutia e mall-ul.

E duminica dupa-masa, butonezi tv-ul, nu gasesti nimic interesant solutia care o alegi e mall-ul.

Ai vrea sa mananci ceva bun desi frigiderul zace de mancare dar parca mult mai bine se mananca in mall.

Vrei sa iesi la o plimbare si locul ales este mall-ul.

Iti scoti iubita in oras, defapt oras inseamna mall.

Iesi alaturi de sotie si copil si evident ca mall-ul e cel mai bun loc de promenada si relaxare.

Te-au sunat prietenii sa iesiti la o bere dar pe centru nu se gasesc locuri de parcare si alegeti mall-ul.

Ti-a sosit o prietena in vizita si o inviti sa-i areti mall-ul.

Vrei sa vezi un film  alegi cinema-ul din mall.

Nu te-ai intalnit demult cu prieteni din copilarie, scoala generala, liceu, e momentul sa iesi in mall.

Cred ca in zilele noastre raspunsul la orice e mall-ul. E locul ideal pentru shopping, intalniri, plimbat, mancat, divertisment, viata sociala si cultura.

Si eu sunt adepta mall-ului de multe ori, pentru ca e acel concept de all inclusive. Acolo imi place sa-mi fac cumparaturile, apropo de leapsa primit de la Nice – la shopping cu Nice .

Imi place sa fac shopping singura, pentru ca nu stau dupa nimeni, ma uit doar la ce-mi place mie, nimeni nu sta dupa mine, nimeni nu trebuie sa intre in magazinele care-mi plac mie si vice-versa.

Aleg sa cumpar in sezonul de reduceri pentru ca atunci mi se pare mai echilibrat raportul pret-calitate, si in prima faza a reducerilor chiar gasesti lucruri ok, uneori gasesti si al finalul sezonului de reduceri, asta daca esti norocoasa.

In general am observat ca ma uit in magazine la produsele care au cel mai mare pret si cum nu-mi permit luxul sa le cumpar atunci astept sezonul de reduceri.

In general am nevoie de pareri atunci cand imi cumpar ceva pentru o ocazie speciala, si cand dau o caruta de bani pe acel lucru, ca in rest ma descurc singura.

Nu-mi place sa cumpar lucruri pe care nu le pot cara, oricum daca umplu caruciorul- ca asta imi place- sigur iau taxi pana acasa, ca nu car plasele pline- asta nu-mi place deloc.

La un moment dat m-am gandit eu ca jobul ideal pentru mine ar fi -client- eu cumpar altii sa care 🙂

Voua va place la mall?

Tag-uri:, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

20 de gânduri despre „La mall! cu leapsa

  1. Pato Basil 06/08/2011 la 22:37 Reply

    Gata… hai sa ne-intalnimla mall si sa mancam aripi picante!

  2. Lilly 06/08/2011 la 22:39 Reply

    daaaaaaaaaaaa………….azi nu ca-s obo dar maine as putea 😉

  3. DianaEmma 07/08/2011 la 13:38 Reply

    Eu fug de mall ca dracul de tămâie. 😆
    Nu îmi place atmosfera, nu îmi place timpul pierdut acolo… și nici măcar marfa nu îmi place. Mall-ul e demonstrația clară că dacă se poartă o modă și tu nu te dai după ea ca (,) curca, n-ai cu ce te îmbrăca. Nu mai zic de stiluri diferite, alte chestii…

  4. Lilly 07/08/2011 la 14:01 Reply

    eu am vreo 5 magazine in mall de unde ma imbrac, mi se potrivesc si marimile si modelele perfect 🙂
    mie mi se pare ca in mall gasesti haine pt toate gusturile si stilurile vestimentare
    ceea ce nu-mi place e aglomeratia, aerul conditionat si galagia

    • DianaEmma 07/08/2011 la 16:11 Reply

      Doar ți se pare.
      Sunt foarte multe gusturi și stiluri vestimentare pentru care nici nu prea ai de unde cumpăra la noi. Sunt 1-2 magazine pierdute, dar majoritatea ajung să fie obligați să le cumpere online din străinătate.

      Mall-ul e pentru ce e la modă, pentru stilurile cu cei mai mulți adepți. De asta poate părea că au pentru orice stil. Dar nu e așa. Dacă ești un pic mai diferit decât diferit… rămâi dezbrăcat la noi. 😆

      • Lilly 07/08/2011 la 16:47

        chiar nu stiu despre ce stiluri vorbesti, eu imi gasesc destule haine pe gustul meu, bani sa fie, in rest……….ma descurc
        daca e vorba de 1-2% din populatie, apoi……….pot sa-si comande online, desi blugii tot blugi sunt, tricourile tot tricouri, pantalonii si fustele la fel
        chiar sunt curioasa ce inseamna gusturi diferite de diferit, da-mi si mie niste exemple

      • DianaEmma 07/08/2011 la 19:00

        Tricourile nu sunt la fel. Sunt nenumărate stiluri, de la cum e croială, cum e gulerul, cum e cusătura. Ca să nu vorbim de print-uri (dar asta se rezolva).

        Blugii sunt diferiți de la faptul că sunt skinny sau drepți sau evazați. Să nu vorbim de aplicații, de la buzunare, lanțuri și multe alte brizz-brizz-uri. Și culori, care pot fi mai clasice, mai trăsnite.

        Fustele la fel… sunt nenumărate croiuri de fuste.

        De pildă în mall nu o să găsești ceva vintage, doar cu tentă de vintage și asta dacă e la modă.
        Stilul boho nu găsești decât dacă printr-o minune nu e la modă sezonul ăla etnicul.
        Din stilurile de rock dacă nu ești metalist sau emo… cam greu… ce să mai zic de un industrial sau un steampunk.
        Sunt stilurile mai spre theatrical, scene iarăși nu prea au de unde. Cam tot ce e mai costumy nu are reprezentare pe la noi… mai ales că probabil i-ar și agresa babele pe stradă, că e toleranța în floare la noi.
        Hainele de inspirație victoriană care în străinătate au un avânt mare în ultima vreme nu prea se găsesc.
        Stilurile luxoase, gen Zhivago, nu au reprezentare… gen sunt haine scumpe, blănuri, dar nu sunt elegant opulente… sunt kitch.
        Și cam atât îmi amintesc momentan. dacă mă lovește ceva, revin.

      • Lilly 07/08/2011 la 21:07

        se vede ca-s batrana si depasita ca habar n-am de stilurile astea 😀
        dar sunt si creatori de moda si stilisti, trebuie sa manance si ei o paine, nu?
        si mai e si netul si n site-uri de unde poti comanda tot ce-ti doresti
        mall-ul clar se adreseaza meselor nu exclusivistilor 😀

  5. Lusio 07/08/2011 la 14:26 Reply

    Momentul propice pentru piesa asta:

    😆 ;lol:

    PS: Eu n-am „mol” :mrgreen:

    ( ma rog, aveau un proiect in trecut, dar a venit criza si s-a dus dreq proiectul 😆 )

  6. Lilly 07/08/2011 la 14:28 Reply

    tu n-ai mall? si poti trai fara mall? :)))))
    hai la Cluj ca noi avem doua 🙂

    • Lusio 07/08/2011 la 15:05 Reply

      Da, pot trai bine mersi si fara „mol” 😆

      Eh, pana la Cluj e mult de mers :mrgreen: .. Craiova si Bucharest sunt mai closer 😆

      S-a trait si fara mall bine mersi in trecut.. Acum 5,6,7 sau maxim 10 ani, nici nu existau prin Romania si de ele auzeai doar in filme/seriale gen Beverly Hills 😆

  7. Lilly 07/08/2011 la 15:11 Reply

    ne-am ajuns si noi acum :))))
    cand au aparut la Cluj mi se pareau greu acesibile, preturi mari, acum cred ca m-am obisnuit
    defapt putine magazine au rezistat in competitia cu mall-ul, multe au dat faliment, si in sezonul de reduceri imi place 😉
    bine….sunt si acum cateva magazine care vand carpe la preturi exorbitante si pe care n-as da bani nicidecum 🙂
    apropo, Clujul e mult mai fain decat Craiova si Bucurestiul 😉

    • Lusio 07/08/2011 la 15:30 Reply

      Mai fain da, stiu.. am un tovaras care a facut facultatea pe acolo DESI avea optiune de Bucuresti, fiind mai aproape, dar cum nu-i placea orasul, a ales Cluj City :mrgreeen:

      Dar oricum el nu mai e momentan pe acolo deci n-am ce face.. ca „boschetar” dormind pe banci, chiar n-am chef 😆

  8. Lilly 07/08/2011 la 15:37 Reply

    dar tu ce crezi ca nu avem hoteluri, pensiuni, locuri de cazare? bloggeri binevoitori :)?
    in Craiova n-am ajuns niciodata dar Bucurestiul l-am tot vizitat, insa de suflet ramane Clujul 🙂

  9. Nice 07/08/2011 la 16:48 Reply

    Bine ai revenit, sper definitiv! 🙂 Chiar ma intrebam ce e cu vacanta asta nefiresc de lunga. 😛
    Nu imi place la mall. Preturile articolelor care imi fac mie cu ochiul sunt indecent de mari. Asa am ajuns vara asta sa-mi achizitionez pantaloni si bluze de la hypermarket. :)) Deh, e criza.
    In rest e elegant, curat, ai multe magazine la un loc, restaurante, sali de cinema, dar ce folos daca nu-ti permiti mai nimic din toate astea? Ma duc la mall sa ma enervez sau ce? 😀

  10. Lilly 07/08/2011 la 16:57 Reply

    Bine v-am regasit! merci NIce:) si eu v-am dus dorul, o sa incerc sa fiu mai mult online in zilele ce urmeaza 🙂
    ai dreptate referitor la preturi, de exemplu nici eu nu cumpar de la Zara ca mi se par niste carpe ce au preturi exagerate, iar materialele care sunt mai ok si mi se potrivesc depasesc cu mult bugetul meu 🙂
    sunt insa cateva magazine- cel putin la Cluj (Orsay, caramel, Mizar, etc ) unde imi gasesc mereu lucruri frumoase la preturi aceptabile, si vanez reducerile, pentru ca atunci cumpar lucruri frumoase 🙂 la preturi mult mai ok
    bine la capitolul reduceri ai nevoie si de putin noroc 🙂
    sunt destule lucruri frumoase si in hypermarketuri – bani sa ai restul…….detalii 🙂

  11. Napocel 07/08/2011 la 19:59 Reply

    Și io mă mia duc așa la mall din plictis câteodată da nu pot să zic că-mi place nemaipomenit. La dulciuri, da și la cineplex.

  12. Lilly 07/08/2011 la 21:25 Reply

    ce inghetata buna e in mall…..hmmmmmmmm

  13. Simpler 07/08/2011 la 21:32 Reply

    Concursul aduna impreuna speram, un numar mare de participanti, si aveti sansa sa legati noi prietenii, sa schimbati o vorba sa va cititi intre voi.

  14. Lilly 07/08/2011 la 21:49 Reply

    Bine ai venit Simpler!
    ma scuzi dar n-am inteles nimic din comentariul tau ????;)

Lasă un răspuns

