Si iarasi e luni!

Nu in secunda asta ci peste cateva ore o sa fie iarasi luni. O noua saptamana, un nou inceput sau continuarea unei povesti incepute demult.

Am avut momente cand abia asteptam sa treaca weekendul, cand ma trezeam dimineata devreme si mergeam spre serviciu pentru a ma cufunda in munca si a evada din propria capcana.

Acum as vrea ca weekendul sa dureze mai mult, sa pot face mai multe lucruri, sa ajung sa ma plictisesc, sa ma invart prin casa asteptand inceputul unei noi saptamani.

Am impresia ca sunt intr-un carusel si ma fortez sa-l opresc macar pentru cateva ore, timp in care sa-mi trag sufletul, sa ma analizez, sa pot lua cele mai bune decizii sapoi sa o iau de la capat.

Poate e mai bine asa, sa-mi pierd capul invartindu-ma in acest carusel pentru a nu observa toate lipsurile, pentru a nu analiza fiecare detaliu, pentru a gandi la rece, pentru a trai ceea ce este nu ceea ce ar trebui sa fie.

Voi cum ati vrea sa fie ziua de luni?

 

Tag-uri:, , , , , , , , , , , , , ,

6 gânduri despre „Si iarasi e luni!

  1. DianaEmma 08/08/2011 la 1:22 Reply

    Aș vrea să fie și în celelalte zile. 😆
    Aș vrea și în restul zilelor săptămânii să mă trezesc având în spate două zile de relaxare, nu 1-4 zile grele.

    Cum să fie? Bună. Și bune să fie și restul zilelor.

    • Lilly 08/08/2011 la 20:54 Reply

      mie mi se pare o zi grea dupa 2 zile libere, dimineata ma misc ca un robotel, parca toate miscaril;e mele sunt lente, asa in reluare, pana imi intru in ritm 😀
      at cand am un ritm alert chiar dc am 4 zile de oboseala in spate ma misc mult mia rapid 🙂
      sa fie toate zilele superbune!

  2. Nice 08/08/2011 la 9:06 Reply

    Cand suntem in vacanta toate zilele sunt la fel…de frumoase. Mai ales ca pierdem sirul lor.
    Dar inceputul va fi intotdeauna greu. Si in fiecare sapamana ne confruntam cu acelasi nou inceput. Pana la urma orice zi din saptamana are farmecul ei, nu neg, as vrea ca lunea sa fie mai blanda cu noi, mai usoara. Contactul cu ea sa nu fie atat de dur… 😀

    • Lilly 08/08/2011 la 20:55 Reply

      cred ca ai dreptate cu inceputurile, mereu sunt cele mai grele 🙂
      ce bine de unii! lasa ca vine si vremea mea sa ma relaxez, sa uit de ceas 😉

  3. tink3rbe11 08/08/2011 la 17:43 Reply

    As prefera sa fie scurta! :))

  4. Lilly 08/08/2011 la 20:57 Reply

    mi-ar placae si mie sa inceapa la 8 si sa se termine la 10, dar nu mi-as termina treaba la job.hmmmmm

Lasă un răspuns

