Stupid me or stupid you!

Intotdeauna am admirat persoanele care stiu ce vor,  care isi stabilesc un anumit target si lupta pana ajung acolo unde isi doresc.

Astazi discutam, la un moment dat,  despre persoanele care lupta pentru un trai bun, care se invart astfel incat sa aiba confortul dorit, sa nu duca lipsa de nimic. Nu conteaza ca ei nu au nimic, conteaza ca stiu ce-si doresc, ca stiu ce trebuie sa faca si sa-si atinga scopul. Astfel ca isi gasesc parteneri de viata care dispun de mijloace materiale si le pot asigura traiul dorit.

Cineva zicea ca astfel de persoane sunt proaste, ca nu-i duce capul la nimic, ca se realizeaza pe spinarea altora.

Sincer analizand situatia nu stiu daca as zice ca aceste persoane sunt proaste, le-as numi chiar destepte, au stiut ce vreau, au cautat pana au gasit si apoi si-au indeplinit scopul. Chiar daca nu au scoli inalte, pregatire profesionala extraordinara, au destule idei incat pot realiza ce si-au propus.

Poate nu-s inteligenti dar nici prosti nu i-as putea numi.  Nu zic ca toata viata o sa o duca bine, dar macar in anumite momente cand noi eram negrisori pe plantatie ei erau undeva pe o plaja insorita, macar cativa ani nu le suna ceasul dimineata, nu fug sa prinda autobuze, nu se streseaza ca la job nu-si vad capul de treaba, nu pica seara rupti de oboseala si au privirea trista cand platesc creditele la banca ca putinul ramas trebuie sa-l intinda pe o luna intreaga.

Poate n-ar trebui sa fac aceasta comparatie cu oamenii de rand ci ar trebui sa ma raportez la persoanele care au ajuns sus prin munca lor, care au asudat pentru fiecare banut care au minti sclipitoare dar cu toate astea doar prin munca s-au realizat.

Daca va intrebati daca eu as fi in stare sa traiesc ca un parazit v-as raspunde ca da, la ce oboseala am acum  as da munca de negrisor pe plantatie pentru un trai lipsit de griji 🙂

Un weekend prelungit minunat!

Tag-uri:, , , , , , , , , , , ,

25 de gânduri despre „Stupid me or stupid you!

  1. Pato Basil 12/08/2011 la 22:32 Reply

    eu unul nu m-as casatori cu o femeie doar fiindca are casa, masina, bani! chiar nu ma intereseaza chestiile astea… desi nu zic ca as fi idiot sa zic ca n-ar fi bine. daca as iubio n-as zice nu fiindca ea e bogata si eu nu!

    • Nice 13/08/2011 la 12:01 Reply

      Subscriu. Bine, in cazul meu nu m-as casatori cu un barbat, evident. 😛
      Cat despre pragmatici si materialisti,e plina lumea de ei, cati barbati nu am auzit in ultimul timp afirmand ca ce nevoie au ei de dragoste sau ca sunt incapabili sa iubeasca…
      Weekend relaxant, dear. 🙂

      • Lilly 13/08/2011 la 23:45

        merci si tie la fel!
        probabil ca lumea s-a schimbat si la fel s-au schimbat si valorile, nu mai e pusa dragostea pe prmul loc ci partea materiala, si multi merg pe premisa ca dc exista material exista si dragoste si nu invers cum era candva

  2. Lilly 12/08/2011 la 22:36 Reply

    stiu ca tu esti familist convins si ca lupti pentru binele tau si al „ei” 🙂 dar…….esti la varsta la care poti schimba asta 😉

  3. Lusio 13/08/2011 la 2:33 Reply

    Nu-mi place parazita din tine 🙂

  4. Lilly 13/08/2011 la 8:38 Reply

    offff Lusio! tu nu vezi cum e cu dragostea? macar din interes sa-mi iasa 🙂

    • Lusio 13/08/2011 la 18:07 Reply

      Trist..

      • Lilly 13/08/2011 la 23:46

        nu fi trist 🙂

  5. Roscata 13/08/2011 la 13:02 Reply

    Astfel de persoane nu au prea multe principii, respectul pentru ei este destul de minim, accepta orice, ca si cum si’ar vinde trupul pentru un trai ca in rai.
    Sincer, eu nu as putea face asta, am mult prea multe principii.

    • Lusio 13/08/2011 la 18:08 Reply

      Aici imi place!

  6. Lilly 13/08/2011 la 23:49 Reply

    nu au principii au doar scopuri si mijloace de a reusii
    as pune o intrebare :cine e mai castigat cel care are principii solide sau cel care are scopuri precise?

    • settve 15/08/2011 la 23:18 Reply

      Prefer sa raman un om cu principii chiar daca asta inseamna sa fiu privit de societate ca un ratat. Nu ma intereseaza banii si nu m-au interesat niciodata. Ma intereseaza sa am doar atat cat imi trebuie si nu imi doresc nimic in plus. Faptul ca traiesc intr-o lume in care milioane de oameni mor de foame ma impiedica sa vreau sa traiesc in lux, sa adun averi. Am 30 de ani si nu am acumulat nimic in viata. Am 200 de lei toti banii la aceasta ora. Am pierdut din cauza „viziunii” mele asupra vietii, slujbe bine platite, multi asa zisi prieteni dar si fenei care mi-au jurat iubire vesnica. Nu regret nimic din ce am avut si nu mai am. Nu vreau sa acumulez bani, posesii – vreau doar sa imi castig dreptul de a parasii aceasta lume alaturi de un gand bun.

      • Lilly 15/08/2011 la 23:22

        e foarte bine sa ai principii si sa le respecti intocmai 🙂
        societatea mereu o sa aiba saraci lipiti pamantului si bogatii care nici nu stiu exact cata avere au 😀
        daca nu regreti nimic atunci clar o sa-ti fie bine 🙂

  7. […] Un domn cu purtări alese ce prin cuvinte ar fi câștigat eterne aclamații. Dacă aș fi știut dansa, aș fi primit ovatii și mereu învingător Pe ringul de dans aș fi furat suspine și aș fi […]

  8. settve 16/08/2011 la 10:20 Reply

    E nevoie sa fi cumplit de prost pentru a avea regrete si a continua sa traiesti fara sa schimbi nimic. Sau sa incerci macar. Altfel, nu cred ca in Romania putem vorbi chiar de saraci lipiti pamantului. Exista fara indoiala cazuri insa sunt izolate. Nu ii compatimesc prea tare pe batraneii care se ambitioneaza sa moara intr-un apartament de 3 camere, cand ar putea sa il vanda si sa isi duca restul zilelor bine mersi intr-o garsoniera. Desigur e de dezbatut intrucat opiniile sunt multe si diferite. Aceasta este doar a mea.

    • Lilly 16/08/2011 la 10:35 Reply

      uneori se intampla sa avem regrete pentru ceea ce am facut dar de cele mai multe ori regretele apar pentru ceea ce n-am facut ….si da sunt deacord ca trebuie sa invatam din greseli si sa incercam sa schimbam ceea ce nu e bine
      despre saracie…….e mult de discutat

    • Lilly 16/08/2011 la 10:40 Reply

      uneori apar regrete pentru lucrurile facute dar de cele mai multe ori regretam ceea ce n-am facut
      sunt deacord ca tb sa invatam din greseli si sa incercam sa schimbam ce nu e ok
      saracia e de multe feluri si cum spui mult de dezbatut 🙂

  9. otilia 21/09/2011 la 22:28 Reply

    Aici e dus-intors. Depinde de la situatie la situatie. dar,Da, sunt oameni care ar fi capabili de a face aproape orice le sta in putinta sa a ajunge la scopul pe care si l-au propus, inclusiv sacrificil suprem, cel de a-si vinde sufletul …sau de a uita de el. De multe ori observ in jurul meu tot soiul de persoane perseverente, care vor cu tot dinadinsul sa ajunga in cercuri inalte, fara ca,mai intai, sa se intrebe daca locul lor este acolo. Recunosc este atractiv si dezirabil sa ajungi acolo „sus” (si totodata mi se pare o iluzie), insa mi se pare de-a-dreptul jenant sa ajungi acolo (sus).si sa nu stii .sau sa poti..sa deschizi gura. Sa fi doar figurant.
    Insa smecherii in general ajung departe, Acesta este adevarul. Si…oricat de inteligent ai fi tu..e cam greu sa le faci fața.
    Nu mi-as lua angajamente pe care sa nu le pot duce la bun sfarsit. Mi-as pierde integritatea. in cele din urma.
    Dar.. „Scopul scuza mijloacele”? Pentru cine poate.

  10. Lilly 21/09/2011 la 22:43 Reply

    cred ca trebuie sa ai stofa si talent pentru asa ceva, desi si eu zic ca mi-ar placea sa traiesc asa fara nici o grija daca ar trebui sa lupt pentru asta as renunta inainte de a incepe, simt ca nu-i pentru mine dar asta nu am opreste sa nu-i admir pe cei care pot 😀

    • otilia 22/09/2011 la 15:03 Reply

      Asta imi aminteste de toti pasii inapoi pe care i-am facut pana acum in viata ,si nu imi pare rau de (pentru) ei.

      • Lilly 22/09/2011 la 15:24

        e foarte important in viata sa nu ai regrete, sa faci ceea ce simti ca poti si iti doresti

  11. otilia 22/09/2011 la 15:51 Reply

    Nu cred ca poti sa treci prin viata sa avea regrete ..de vreun fel.. Ar insemna sa nu fi trait deloc. Mereu va exista ceva…ca ai fi putut mai mult, ca ar fi putut fi mai bine…

    Da, acesta este scopul vietii – sa iti descoperi potentialul maxim. Si asta presupune o doza mare de munca & indurare.
    Nu cred sa fi obtinut vreodata ceva in viata in momentul in care mi-am dorit acel lucru, Am invatat ca lucrurile vin la tine doar atunci cand le astepti. 🙂

    • Lilly 22/09/2011 la 18:43 Reply

      nimeni si nimic nu e perfect 🙂 daca exista impacare sufleteasca si perseverenta cu siguranta ajungi unde vrei
      „Am invatat ca lucrurile vin la tine doar atunci cand le astepti. :)” – la partea asta zic ca lucrurile bune se obtin greu si din experienta spun degeaba astepti, nu vine nimic, trebuie sa faci sa vina 🙂

  12. otilia 22/09/2011 la 21:39 Reply

    Amandoua lucrurile sunt valabile, atat actiunea cat si rabdarea. Am vazut obiectivul acela… imi place…mi-l doresc. dar nu-l pot avea avea ACUM. Calea e lunga si anevoioasa uneori si presupune multa rabdare. Important este sa nu renunti 😉

  13. Lilly 22/09/2011 la 22:05 Reply

    true! perseverenta e cheia 🙂

Lasă un răspuns

