Marea!

Tu cand ai vazut si simtit ultima data marea?

Eu nu am vazut-o si simtit-o niciodata.

Tag-uri:, , , , , , ,

23 de gânduri despre „Marea!

  1. settve 15/08/2011 la 23:05 Reply

    Wow, s-au facut deja cativa ani de cand n-am mai vazut marea. Nu e mare pierdere din punctul meu de vedere. Niciodata nu mi-a placut marea – prea multa aglomeratie, prea multi insi veniti cu un singur scop – sa se distreze. Eu m-am distrat ca la mare pana pe la 22 asa ca dupa nu mi-am mai gasit locul acolo. Daca as fi avut cu cine mi-ar fi placut sa vad marea insa nu vara – din pacate toate au vrut la mare numai vara 🙂 . In schimb as merge oricand la munte.

    • Lilly 15/08/2011 la 23:19 Reply

      Bine ai venit settve!
      ai vrea sa vezi marea iarna? cred ca e altceva 🙂
      eu sunt iubitoare de caldura si apa si deasta as vrea sa vad marea vara 🙂
      muntele e foarte frumos si am observat ca multa lume il prefera

      • settve 15/08/2011 la 23:21

        Imi place mai mult decat orice sa vad natura toamna. Muntele, marea, nu conteaza. Iubesc toamna. Da, as vrea sa vad marea toamna insa nu singur – nu sunt suficient de puternic pentru a-i putea rezista singur.

      • Lilly 15/08/2011 la 23:29

        imi place si mie inceputul toamnei cu zile calde, culoarea ruginie a frunzelor, mirosul recoltelor dar nu-mi plac ploile reci, vantul, frigul, racoarea noptilor, cerul plumburiu, si tristetea ca incet incet natura se stinge 😀

  2. DianaEmma 15/08/2011 la 23:06 Reply

    Pe mine nici nu mă interesează…dar ție îți doresc să ajungi cât de curând dacă asta vrei. 😛

  3. Lilly 15/08/2011 la 23:11 Reply

    mereu am vrut niciodata nu am reusit 😀 probabil o sa spui ca n-am vrut destul 😦 dar poate pana la urma o sa-mi reuseasca 🙂

    • DianaEmma 15/08/2011 la 23:21 Reply

      Cum s[ spun a;a ceva?
      În primul rând… ești departe de tot de mare… cred că ți-ar lua o zi drumul până acolo… deci îți trebuie concediu mare din start, nu ca bucureștenii care pleacă vineri seara și vin duminică sau luni seara. Apoi vine și partea cu alte priorități… poate doar nu ai avut ocazia. 😛

  4. Lilly 15/08/2011 la 23:25 Reply

    sunt departe de mare aproape doar cu gandul ca m-a apucat asa o nostalgie in seara asta
    mereu a fost un impediment din pacate si uite ca trece si vara asta si eu tot nu mi-am implinit visul asta desi a fost un must pt 2011 😀

    • settve 15/08/2011 la 23:28 Reply

      E abia jumatea anului. Mai este timp.

  5. Lilly 15/08/2011 la 23:30 Reply

    sincer chiar nu vad acea luminita de speranta, mare minune ar trebui sa se intample

  6. Nice 15/08/2011 la 23:37 Reply

    Cand eram copil, ma entuziasma teribil gandul ca voi vedea iar marea, era cel mai asteptat moment al anului. Nu am mai vazut-o si simtit-o, apropos, era deosebit de rece(sa tot fi avut 10 grade), de anul trecut, din primavara. Dorinta mea cea mare e acum sa vad Oceanul. Ador Pacificul, pe cat de misterios, pe atat de periculos. Mi-e o oarecare teama de el, sa fiu sincera.
    Iti doresc sa ajungi cat mai curand sa-ti vezi visul cu ochii, sa vezi marea. 🙂

  7. Lilly 15/08/2011 la 23:40 Reply

    tu deja ai trecut la alt capitol- oceanul si eu n-am vazut nici marea 😀
    probabil ca intr-o zi o sa o vad si o sa o simt chiar daca-i rece 🙂
    merci de urare 🙂 la fel iti doresc si eu- sa fie interesanta intalnirea ta cu oceanul 😉

    • Nice 15/08/2011 la 23:49 Reply

      Pai depinde ce mare te hotarasti sa vezi si in ce perioada a anului. Imi povestea o prietena, care tocmai s-a intors de pe litoral, ca Marea Neagra era fiarta. :)) Si foarte curata. 😯 Vezi dara(ca sa citesc un clasic in viata)… 😀

      • Nice 16/08/2011 la 9:39

        *citez

  8. Lilly 16/08/2011 la 8:22 Reply

    mi-ar placea sa vad marea vara 🙂
    o sa vad dara :)))

  9. Roscata 16/08/2011 la 17:00 Reply

    Nu vrei sa vii o vara la mine, te tin eu numai la mare ;). Mie nu imi place sa stau la plaja pentru ca, ma parlesc cu orice crema m’as da, am pielea mult prea alba si sensibila si alt motiv ar fi ca nu stiu sa inot si ca nu am cu cine sa pierd vremea pe plaja.

  10. Lilly 16/08/2011 la 19:24 Reply

    🙂 cum sa nu vreau, numai ca n-am atata vacanta iar marea ta e departe de mine, mult prea departe 🙂
    eu am tenul masliniu, ma fac ca o tiganca :))) o singura data mi s-a dus pielea, cand m-am ars dar in rest……..e super ok
    nici eu nu stiu inota, dar m-as balacii, mi-as innegri pielea, m-as bucura si eu 🙂

    • settve 16/08/2011 la 19:37 Reply

      Doamne cum suna ce spui – parca ai fi o copila 🙂

      • Lilly 16/08/2011 la 20:12

        Kidlilly ce e? 🙂

    • Roscata 16/08/2011 la 19:50 Reply

      Nu conteaza, fa’ti loc de un concediu vara viitoare, in august, ai nevoie de bani doar de drum si de mofturi, stai la mine si vezi si marea 😉

  11. Lilly 16/08/2011 la 20:14 Reply

    merci 🙂
    o sa decretez anul 2012 ca fiind anul distractie, anul concediilor si vacantelor 🙂 sper sa-mi reuseasca 😉

  12. Batranelul 18/08/2011 la 16:52 Reply

    De anul trecut. Si totusi, eu tot timpul am fost cu ” mai bine la munte decat la mare”, dar mi-e dor de mare. Mi-e dor de mirosul ala tare de apa sarata.
    OFF: Imi place aici la tine, imi da o stare de liniste. Bravo! :*

  13. Lilly 18/08/2011 la 20:40 Reply

    Bine ai venit Batranelul!
    si marea si muntele au acel ceva care te atrage , care te face sa-ti fie dor 🙂
    te astept cu mare drag oricand 🙂

Lasă un răspuns

