Ce spui?

Care este jobul ideal pentru un barbat?

…despre femei se spune ca jobul ideal e shoppingul, un card cu acces la un cont plin si magazine multe unde sa cheltui banii si femeia e cea mai fericita.

dar…..ce job e ideal pentru un barbat?

Tag-uri:, , , , , , , , , , , ,

58 de gânduri despre „Ce spui?

  1. Pato Basil 17/08/2011 la 20:44 Reply

    Sa fie platit sa se uite la TV?

  2. Lilly 17/08/2011 la 20:46 Reply

    si ce sa vada la TV? ca multi barbatii nu se uita la telenovele si la emisiuni mondene nici daca-i platesti 😀

    • Pato Basil 17/08/2011 la 20:58 Reply

      Uite la meciuri de calitate gen Barca- REal care joaca in seara asta! zice Steve

      • Lilly 17/08/2011 la 21:04

        este meci? deasta-i liniste in cartier 🙂

  3. settve 17/08/2011 la 20:54 Reply

    Sa fiu platit sa ma uit la meciuri Real Madrid – Barcelona. Eventual sa castige intotdeauna Real 🙂

    • Pato Basil 17/08/2011 la 21:03 Reply

      Bate Barca stai linistit!

      • settve 17/08/2011 la 21:53

        Bate Barca asta seara nu zic nu dar ii va fi cu mult mai greu in sezonul comptetional decat i-a fost anul trecut. Real a o echipa mult mai buna decat a fost anul trecut iar Barca a atins deja apogeul – nu o poate astepta decat declinul.

      • Pato Basil 18/08/2011 la 12:22

        Frumos meci!… dar si greu… Un meci adevarat cum in liga I nu poti vedea.

  4. Lilly 17/08/2011 la 21:03 Reply

    hmmmmmm, frumos job 🙂 si ma gandesc ca rasplata ar trebui sa fie pe masura avand in vedere faima echipelor 🙂
    nu te-ai plictisi ?

    • settve 17/08/2011 la 21:58 Reply

      Pai cum sa ma plictisesc ? Daca as vedea Barca coborata de pe treapta unde a urcat doar ajutata de arbitrii as fi extrem de multumit. Plus ca s-ar matura bine plaja celor ce comenteaza pe marginea fenomenului – e bine stiut ca in marea lor majoritate fanii Barcelonei sunt niste afoni. Spre exemplu in Romania tot ametitu cu pretentii de cunoscator e fan Steaua si Barca. Ori nu exista un motiv rational pentru care sa fi sustinatorul Stelei.

  5. Lilly 17/08/2011 la 21:04 Reply

    se fac pariuri?

    • Pato Basil 17/08/2011 la 21:32 Reply

      Barca ia SuperCupa!

      • Lilly 17/08/2011 la 21:39

        Settve tine cu Realul, tu cu Barca, eu tin pariurile si impart banii :)))

  6. Nice 17/08/2011 la 21:35 Reply

    Sa fie sef! Toti barbatii se viseaza patroni de firma. Mai sunt unii (artistii)care se viseaza scriitori, actori sau muzicieni faimosi, adulati si admirati de intreaga planeta. 😀
    Mai nou, toti barbatii doresc sa aiba un blog pe care sa-l monetizeze cu mare succes. 😛
    Sa curga banii din reclame si articole sponsorizate. :)) Intelegi tu.

  7. Lilly 17/08/2011 la 21:37 Reply

    deci……orice numai sef sa fie :)))
    la partea cu banii ii inteleg , trebuie sa sponsorizeze la shopping femeile, offff tot vina noastra e 😀

    • Lusio 19/08/2011 la 4:22 Reply

      Normal ca ne vrem sefi.. cui ii place sa fie sclav la patron ? Sau sa-l vezi pe ala cum vine doar sa te viziteze uneori pe la 3, sta 2,3 ore si se cara in timp ce tu te tot trezesti pe la 7 dim sau chiar 6 si probabil ca mai vii si seara acasa.

      • Lilly 19/08/2011 la 8:04

        cred ca toata lumea vrea sa fie sef dar nu toti au aptitudini de sef, sau asta nu conteaza?
        sef- mi se pare si mie a fi un job ideal 🙂

      • Lusio 19/08/2011 la 18:14

        Pai te faci si tu sefa la ce te simti mai capabila. Te faci patroana de salon de frumusete :))) Cat de greu sa fie ?

      • Lilly 19/08/2011 la 20:54

        eu as vrea sa fiu sefa de trib 🙂
        cu titlul de „patroana” pot fi dar in realitate nu-i simplu sa mentii o afacere pe picioare 😉

      • Lusio 20/08/2011 la 15:59

        Nu-i simplu, dar decat sclav all your life la patron…mna.

        Like this sa fii ? :mrgreen:

      • Lilly 20/08/2011 la 17:14

        nimic nu-i simplu dar sunt mai multi negrisori decat sefi, sau nu?
        da da, exact asa 🙂

  8. DianaEmma 17/08/2011 la 22:08 Reply

    Ideal e să facă un lucru ce îl pasionează cu adevărat.
    Nu știu… mie mi se pare mai normal ca o femeie să facă puțin din toate, să fie „ușuratică” în hobby-uri, pasiuni, meserii… mai ales în tinerețe.

    La un bărbat mi se pare ideal să aibă o pasiune de mic, gen să meargă la cursuri speciale, cercuri… să își canalizeze energia înspre asta…

    • settve 17/08/2011 la 22:59 Reply

      Adica e normal ca femeile sa fie nestatornice pana si in hobby’uri. De ce ar fi altfel ? 🙂

      • DianaEmma 17/08/2011 la 23:26

        Am spus „în hobby-uri”, nu „și în hobby-uri”.
        Și de ce crezi că la ei am spus „să își canalizeze energia”? Cu puțină atenție îți dădeai seama că substratul era tocmai invers.

        La o femeie mi se pare mai normal să aibă tangențe cu mai multe domenii. Să încerce un master într-un domeniul diferit de facultate. Să și predea la un moment dat, să facă training-uri la locul de muncă (adiă să îi pregătească ea pe alții), dacă e pe un domeniul mai tehnic să facă și puțin din ceva umanist mai ales pe partea socială, să facă anumite lucruri și pe partea de dezvoltare personală, etc. Să fie… implicată în multe. Ceea ce e un lucru mai mult decât pozitiv.

  9. settve 17/08/2011 la 23:38 Reply

    Care e ideea din spatele rationamentului tau ? De ce femeia ar trebui sa fie implicata in multe activitati iar barbatul nu ? Ti se pare tie ca barbatul nu dedica suficienta energie femeii ? Tot ce face un barbat e doar pentru femeie. Pana si in spatele celor mai absurde actiuni ale noastre stau ratiuni generate de femeie.

    P.S. Poti fi cat de subtila. Iti garantez ca nu e nevoie sa ridic din spranceana pentru a intelege.

    • DianaEmma 18/08/2011 la 0:01 Reply

      Nu e un raționament neapărat… e o chestiune de gusturi. De asta m-am exprimat cu „mie”, „mi”.

      Mie mi se par ideale femeile care fac câte puțin din toate și ideali bărbații care sunt foarte pasionați de ceva anume, până la obsesie.
      Nu e vorba de ce poate face fiecare sau că vreunul din cele două aspecte are ceva negativ.
      E ca și cum aș spune… aș prefera să am aproape o femeie care face puțin din toate, decât una canalizată spre un singur domeniu; și aș prefera să am aproape un bărbat canalizat strict pe o pasiune, decât unul care face puțin din toate.
      Pur și simplu îmi place, poate că am observat eu ceva în persoanele care le-am cunoscut până acum ca să îmi fac gustul ăsta… astea sunt motivații interne.

      • settve 18/08/2011 la 0:18

        Ojk, sa spunem ca am inteles desi as putea argumenta si intr-un final demonstra ca te cam invarti in jurul cozii 🙂 . Practic tu ai trecut de la eu sustin la mie imi place. In fine, nu e locul potrivit si nici timpul caci a inceput meciul .

        Noapte buna !

      • DianaEmma 18/08/2011 la 0:26

        Eu susțin ideea asta, pentru că mie îmi place. Mie mi se pare normal, pentru că mie îmi place.

        Repet, aici e vorba de păreri personale, ce țin de gusturi, nu de a spune ce e valabil pentru oricine și în orice situație. Cel puțin eu așa abordez genul ăsta de întrebări pe bloguri. Mă rog… cei care îmi știu comentariile de mai multă vreme știu mai bine cum tratez lucrurile și cum mă exprim…

  10. settve 18/08/2011 la 1:05 Reply

    Totusi, nu consideri pueril sa sustii o idee doar pentru ca iti place ? Normalitatea iarasi nu are nimic in comun cu gustul. Normalitatea este starea care predomina insa nu neaparat si care place. Ideile care guverneaza viata unui individ trebuiesc sustinute de argumente logice si obiective si nicidecum de subiectivism. Mie imi place e expresia subiectivismului absolut.

    Oare mai e necesar sa punctez ca opinia exprimata este a mea ? Evident ca exprim propria parere si nu a vecinei de la sase. Mie imi place sa cred ca se subintelege asta.

    Daca nu as fi vazut „substratul” cu care te laudai cu siguranta ca nu aduceam discutia in aceasta zona. Tu insa ai da o mica palma barbatilor – eu doar am spus „ouch” .

    A inceput repriza a 2 a. Zi „Hai Real ” si nu te mai contrazic niciodata !

    • DianaEmma 18/08/2011 la 1:37 Reply

      Normalitatea mea are legătură cu gusturile mele. Felul cum privesc viața are legătură cu gusturile mele.
      Cum fiecare după gusturile proprii își construiește propria normalitate.

      Nu cred în „normalitate” ca stare ce predomină. Mi se pare că duce prea mult spre spirit de turmă, a conformism. Cred că fiecare își construiește normalitatea după personalitatea și nevoile sale.

      Gustul și părerea mea pot avea și argumente obiective. Sunt obligată să le enumăr? Nu.

      Nu m-am lăudat cu nici un substrat. Doar atrăgeam atenția că am spus anumite lucruri cu alt sens decât cel pe care am văzut tu că l-ai asociat cuvintelor mele. Știind că de regulă mă fac mai greu înțeleasă.

      Dacă privești din perspectiva „normalității” lumii am dat o palmă. În normalitatea mea, nu. Cum văd că preferi prima variantă…

      • settve 18/08/2011 la 2:02

        i spus „Hai Real” . Refuz sa fiu de acord cu tine chiar daca acum trebuia doar sa te inteleg 🙂

  11. Lilly 18/08/2011 la 8:23 Reply

    Buna dimineata!
    ziarele spun ca Barca a castigat meciul de aseara….dar ce meci a fost aici! mai ceva ca Real cu Barca
    @ DianaEmma – cred ca si femeile pot avea o pasiune in care sa investeasca toata energia si sa lupte pana in panzele albe pentru ea dar la partea cu „o femeie să facă puțin din toate” iti dau dreptate, pentru ca am observat si eu ca trebuie sa stii cate putin din toate pentru a fi competitiv (in special ca se stie ca noi trebuie sa dovedim mult mai mult pentru a castiga recunostere)
    atunci cand ai doar o pasiune ai mai mult de castigat pentru ca iti canalizezi toata energia spre acea pasiune si cu siguranta ai mult de castigat
    ca o concluzie – jobul ideal pentru un barbat e sa faca ceea ce-i place cel mai mult 🙂
    @ Settve – razboiul intre femeie si barbat exista chiar daca acesta arde ca un foc mocnit. Toti avem aceleasi drepturi dar nu suntem facuti din acelasi aluat, si este bine stiut faptul ca o femeie pentru a primi recunostiinta intr-o firma, sau pentru a fi cea mai buna intr-un anumit domeniu trebuie sa lupte mult mai mult, sa demonstreze mult mai mult in comparatie cu un barbat
    pe de alta parte are cateva atuuri de care se poate folosi, a fost inzestrata cu anumite calitati dar atunci cand vorbim de functii de conducere, de competitivitate nu-i deajuns 😀
    chiar daca uneori sunt superficiale, nestatornice avem energie mult si putem dovedi multe
    ….
    barbatul dedica destula energie femeii atunci cand vrea sa o cucereasca sau cand o iubeste si nu stiu daca tot ce face, face pentru binele femeii? sau face pentru ea ca sa-i fie bine lui? discutabil as zice….oricum nu femeia e jobul ideal pentru un barbat 😀

    • Pato Basil 18/08/2011 la 12:24 Reply

      Cand imi dai banii? :))

      • settve 18/08/2011 la 21:17

        @Pato Felicitari ! Hai ca ati tremurat ceva. De la 5-0 ati ajuns la un 3-2 smuls pe ultima suta. Si asta pe fondul unui joc echilibrat si nu pe fotbalul de sala cu care ne-ati plictisit doi ani lungi. 🙂 Ca sa nu mai vorbim de cei 10% pe care Barca ii primeste indiferent de locatia in care joaca.

        Usor, usor confectioneaza tatutu Mourinho ac de cojocul vostru.

    • settve 18/08/2011 la 21:14 Reply

      Meciul jucat a fost Barcelona-Real si nu Real-Barcelona. Pagano ! :))

      • Lilly 18/08/2011 la 21:28

        eu am dormit oricum :)))

  12. Lilly 18/08/2011 la 13:38 Reply

    cand ii adun? :))
    poti duce un sac?

  13. pisicaru 18/08/2011 la 15:57 Reply

    Jobul ideal pentru un barbat? Cred ca multumirea consoartei din toate punctele de vedere ,adica :sufleteste,financiar si cu multa iubire , ar fii cel mai indicat .

  14. Lilly 18/08/2011 la 20:37 Reply

    Bine ai venit Pisicaru!
    cred ca doar un barbat ideal ar putea avea asa un job ideal 🙂

    • pisicaru 18/08/2011 la 23:58 Reply

      Bine v-am gasit ,cred ca mai sun pe lume barbati ideali, depinde doar de doamne daca stiu sa-l invete sa fie ideal.

      • Lilly 19/08/2011 la 8:00

        asa deci, barbati ideali exista dar nu prea exista femei ideale, offfff offffff, tot noi suntem de vina 😉

      • pisicaru 21/08/2011 la 10:19

        Femeile nu sunt de vina, doar trebuie sa aiba grije sa sprijine sa spuna dorintele sa fie alaturi de barbat ca sa fie ideal

      • Lilly 21/08/2011 la 18:31

        in spatele unui barbat ideal sta o femeie 🙂

  15. Napocel 18/08/2011 la 21:06 Reply

    Bucatar! 😀

    • settve 18/08/2011 la 21:24 Reply

      Nu e suficient. Daca tot faci mancare – pune si masa :))

  16. Lilly 18/08/2011 la 21:26 Reply

    stiu ca tu esti pasionat de bucatarit 🙂 o ciorba de burta, un ciolan cu fasole, o varza a la cluj, adevarate bombe calorice stinse cu o tuica buna si niste berule 🙂
    pentru mine ce ai gati?

  17. Lilly 18/08/2011 la 21:27 Reply

    sa ne invite Napocel pe toti bloggeri la masa 🙂 Napocel ne auzi?

  18. DianaEmma 18/08/2011 la 21:31 Reply

    Lilly, m-au făcut de toată bafta, credeam că măcar tu înțelegi. 😆
    Ideea nu e că nu cred că se poate, ci că îmi plac, consider ideali, femeile care fac puțin din toate și bărbații concentrați pe o singură chestie.
    Că se poate, că sunt nu știu cum, la general nu mă interesează. Ideali pentru mine sunt ăștia.

    • settve 18/08/2011 la 22:30 Reply

      @Diana Hey, daca te-am suparat cu ceva imi cer scuze. Departe de mine acest gand. La fel ca Lilly, si eu sunt adeptul ideii ca o discutie, fie ea si in contradictoriu, poate fi constructiva.

      Voi fi mult mai atent pe vitor.

  19. Lilly 18/08/2011 la 21:55 Reply

    Diana eu am inteles 🙂 si sincer te-ai descurcat foarte bine, n-a fost cazul sa intervin (oricum eu dormeam cand dezbaterea era in toi :D) intotdeauna ai comentarii fondate si argumentate si asta admir la tine 🙂
    aici toata lumea are libertate sa-si exprime parerile si sa-si sustina punctele de vedere iar genul acesta de intrebari face lumea sa comenteze, sa dezbata problemele, sa le intoarca pe toate partile,. eu zic ca-s constructive pentru ca se invata multe, cei ce vor evident 🙂

    • DianaEmma 18/08/2011 la 23:18 Reply

      Oricum la tine sunt și amuzante, nu doar constructive. 😀
      Dincolo de toate, cu un râs ceva pe lângă, poate nu se mai atacă lumea așa ușor. 😆

      Că ironic vorbind, ideal ar fi să nu avem nevoie de meserii.

  20. Lilly 19/08/2011 la 7:58 Reply

    mai bine radem decat sa plangem 😉

    daca lumea asta ar fi ideala am face fiecare ce ne place, n-am depinde de nimeni si de nimic, incerc sa-mi imaginez 🙂 hmmmmmmm

  21. Nice 19/08/2011 la 11:48 Reply

    Off-topic
    Lilly, te felicit pentru orasul de vis! Steaua s-a simtit ca acasa la Cluj, iar asta mi-a umplut inima de bucurie. Nici pe Ghencea cred ca nu beneficia de o atmosfera mai calda, mai primitoare, mai frumoasa ca la voi. Clujenii ADORA Steaua, tot respectul pentru ei!

  22. Lilly 19/08/2011 la 15:50 Reply

    multumim pentru aprecieri draga Nice 🙂 te astept si pe tine la Cluj, merita sa vezi orasul asta 🙂 si sa te bucuri de clujeni 😉

  23. tink3rbe11 19/08/2011 la 17:19 Reply

    Job-ul potrivit unui barbat?/ Hmmm greu. Cred eu..unul sa tina numai 4 ore ca apoi obligatoriu sa urmeze o vizita la o bere si restul …dupa gustul fiecaruia …oun meci , o femeie ..etc!

  24. Lilly 19/08/2011 la 20:53 Reply

    ceea ce spui tu este jobul potrivit dar ideal ar fi sa nu aiba job 😀

  25. Lilly 20/08/2011 la 15:56 Reply

    eu sunt mai rea de felul meu 🙂 rea da buna :)))

Lasă un răspuns

