V-ati simtit vreodata straini in propriile voastre case?

Tag-uri:, , , , , , , , ,

28 de gânduri despre „V-ati simtit vreodata straini in propriile voastre case?

  1. DianaEmma 28/08/2011 la 22:58 Reply

    Da… la început, când m-am mutat.
    Știi… senzația aia, că parcă patul nu e al tău și nu poți dormi comod în el, că parcă nici scaunul nici cada nu ți se potrivesc.
    Acum a trecut… trăiesc perioada în care mă simt străină în casa în care am crescut. Pentru că a mea a devenit ACASĂ.

  2. Lilly 28/08/2011 la 23:05 Reply

    daaa….parca nimic nu-ti zambeste, parca totul e strain, parca esti la hotel nu acasa
    casa in care m-am nascut si am crescut e acasa acasa, acolo ma simt intotdeauna in siguranta, asta poate pentru ca merg mai des decat tine

    • DianaEmma 29/08/2011 la 23:45 Reply

      Nu cred că e vorba de cât de des merg.
      Dar altfel simți când stai efectiv acolo, dormi în majoritatea nopților, sunt acolo toate lucrurile tale, mobilezi, așezi, construiești, pui suflet, muncă… chiar dacă aș merge săptămânal acolo, tot musafir ești când nu ai totul acolo. Așa mi se pare mie.

  3. pisicaru 28/08/2011 la 23:43 Reply

    Da in momentul in care mi sa spus sa plec de catre fosta sotie. Bineinteles ca am plecat, dragoste cu sila nu e posibila, i-am redat libertatea ca sa gaseasca iubirea perfecta pentru sufletul iei.

    • Lilly 29/08/2011 la 19:20 Reply

      neplacut sentiment 😦 insa viata merge inainte, lucrurile frumoase apar treptat treptat 🙂 trebuie doar sa zambesti 🙂

  4. Nice 28/08/2011 la 23:46 Reply

    Nu, de cand ma stiu locuiesc in aceeasi casa, desi am avut multe probleme de-a lungul timpului din cauza faptului ca locuiam la un etaj superior, niciodata nu s-a pus problema sa-mi schimb domiciliul. Uneori, cand ma intorc din calatorii mai lungi ma simt putin straina in propria casa, se pierde din caldura caminului, dar imi revin rapid. 🙂

    • Lilly 29/08/2011 la 19:23 Reply

      asta pentru ca esti cu gandul la vacanta, la locurile frumoase, cu regretul ca ai parasit acele locuri, cu sentimentul ca-ti lipseste ceva

      nu ai vrea sa-ti schimbi domiciliul?nu ti-ar placea? cu bora-bora sigur ti-ar placea, dar eu ma gandesc daca ti-ar placea sa stai singura intru-un apartament in Bucuresti?

      • Nice 29/08/2011 la 23:05

        Dar stau singura in cea mai mare parte din an. 🙂

      • Lilly 29/08/2011 la 23:09

        cred totusi ca ar fi altceva dc te-ai muta in alta parte, s-ar naste alte sentimente 🙂
        tocmai ce am venit de la tine :)))

      • Nice 30/08/2011 la 1:28

        Da, stiu, cand m-am intors la mine am descoperit acolo commentul tau. :))
        Cred ca mi-ar fi teama sa fac un pas atat de important. Mi-ar placea sa raman aici, pentru totdeauna. Asta, evident, daca nu se iveste ocazia sa ajung prin Bruges sau Girona. 😛

  5. Roscata 29/08/2011 la 10:32 Reply

    Uneori, cand sunt plecata mult timp de acasa dar dorinta de a ma reintoarce acasa, la casuta mea, parca ii mai taie din raceala 😉

    • Lilly 29/08/2011 la 22:46 Reply

      deobicei acasa ne simtim in siguranta, avem tot confortul iar cand plecam undeva ne simtim straini, dar parca si atunci cand esti plecat mult timp si te intorci acasa ai acel sentiment de strain 😀 ciudat!

  6. Marmotica 29/08/2011 la 16:14 Reply

    Fa o schimbare , fa o mutare 😀 Eu asa fac de fiecare data cand ma simt straina, sau cand nu mai simt ca ma primeste casuta mea 🙂

    • Lilly 29/08/2011 la 22:49 Reply

      eu atunci cand fac schimbari, mutari ma simt straina…in rest nu 🙂
      mie nu-mi plac asa de mult schimbarile dar sunt bune diun cand in cand 🙂

  7. Settve 29/08/2011 la 19:53 Reply

    Home is where the heart is 🙂 .
    Si ca sa raspund – am pierdut notiunea de acasa acum vreo 3 ani cand s-a dat verdictul procesului. Am trait acolo 26 de ani. De casa aia se leaga absolut toate amintirile mele. Ma doare sufletul cand o vad cum se deterioreaza tot mai tare. Parca mi-e greu si acum sa inteleg motivul pentru care s-a dorit plecarea noastra din moment ce proprietatea nu e valorificata in niciun fel.

    Altfel, nu m-am simtit niciodata acasa cand am stat cu chirie. Probabil ca am greutati in a ma adapta la situatie. Nu e nimic iesit din comun in a sta cu chirie, foarte multi sunt in aceasta situatie. E insa greu sa pierzi casa in care ai trait o viata – ti-e greu sa te mai atasezi de o alta.

    • Lilly 29/08/2011 la 22:59 Reply

      imi pare rau ca ai trait o asemenea experienta 😦
      si eu ma adaptez greu la schimbari, am mai povestit si cu alte ocazii, e ok orice locatie pana trebuie sa dorm, ca acolo s-a dus toata fericirea :))), inca de cand eram mica mica, cand se facea seara eu ii spuneam mamei” eu nu dorm aici, vreau acasa la noi, in patul meu” si asa adormeam plangand :))) nici macar la bunica care statea la 3 case de noi nu-mi placea sa dorm, cea mai mare pedeapsa era atunci cand zugraveam si tb sa dorm la bunica, toata noaptea o intrebam dc nu-i dimineata sa merg acasa si evident adormeam la cantatul cocosilor si cand am trezeam imi luam hainele in brate si plecam acasa.
      nici nu vreau sa ma gandesc cum ar fi sa nu mai am casa de acasa acasa:D
      la expresia asta ” Home is where the heart is 🙂 .” pot sa spun ca acasa e acasa acasa si aici la Cluj, in rest e strainatate pt mine 😀

  8. Marmotica 30/08/2011 la 9:57 Reply

    Eu de obicei nu am probleme in a dormi prin alte parti, ma adaptez destul de usor, insa recunosc : de multa vreme nu mai stiu unde e „acasa” . Am stat in chirie cativa ani, acum stau acasa la iubitul meu si oricat de mult ar incerca el sa imi explice ca e casa noastra- nu merge. Nu simt ca e casa mea.

    • Lilly 31/08/2011 la 17:30 Reply

      probabil ca o sa simti atunci cand o sa renovezi sau o sa ai casa ta, pentru ca atunci iti faci toate lucrurile dupa gustul tau, te implici, si alta-i satisfactia 🙂

  9. Pato Basil 30/08/2011 la 18:07 Reply

    nu… dar m-am simtit ca acasa in unele case „straine”!

  10. Lilly 31/08/2011 la 17:30 Reply

    foarte interesant Pato sa te simti acasa la altii ca la tine 🙂 chiar superrrr 😉

  11. Lilly 01/09/2011 la 19:23 Reply

    ma gandesc ca sunt si exceptii!

    • aida 03/09/2011 la 20:53 Reply

      nu as putea zice ca m-am simtit straina in casa mea dar am avut sentimentul de multe ori ca parca nu mai incap in ea si nu as fi vrut sa fiu acolo .imi iubesc mult casa ,asta mi se intimpla doar cind sint nefericita 😦

      • Lilly 03/09/2011 la 21:10

        Bine ai venit Aida!
        nefericirea se manifesta in multe feluri 😦
        ma bucur ca iti iubesti casa si sunt sigura ca acasa toate iti zambesc 🙂

  12. Lala 03/09/2011 la 20:54 Reply

    Nu chiar…adica mereu m-am simtit bine la mine acasa 🙂

  13. Lilly 03/09/2011 la 21:15 Reply

    Bine ai venit Lala!
    deasat se numeste „acasa” pentru ca e cel mai frumos si confortabil loc 😉

  14. Ralu 05/09/2011 la 17:46 Reply

    Mda…buna intrebare, Lili! Cum sa te mai si atasezi de casa cand trebuie sa le schimbi de 3 ori pe an? Nici acasa-acasa cum zici tu nu mai e cum a fost 😀 In ultimii ani eu nu am avut ocazia nici sa ma atasez de casa si nici sa ma plictisesc de ea (luate pe rand) 😀 Calatorului ii sta bine cu drumul si cu casa-n spate 😀 Te pup

  15. Lilly 05/09/2011 la 20:29 Reply

    te stiu dear 🙂 mereu cu casa in spinare, dar tu ai noroc ca te adaptezi usor oriunde, nu esti ca mine 😦
    pana la urma o sa va stabiliti undeva 🙂 adica asta sper eu 😉

Lasă un răspuns

