I got ring!

Ieri dimineata am deschis aplicatia de pe facebook –life box- si mesajul era “ring from someone special”. Am zambit, cand am vazut mesaul extras din cutiuta si am inceput sa ma pregatesc pentru party- nunta unui var.

Acolo ne astepta o sala elegant aranjata in alb si visiniu, cu aranjamente florale frumoase, cu multe fructe si mancare apetisanta. Lume multa, neamuri, prieteni, cunoscuti, necunoscuti si doi miri tineri si frumosi.

Intr-un colt al salii un baiat dragut, cu par satent, tenul usor bronzat, cu o freza draguta, cum se poarta in zilele noastre, cu ochi mici si clari, cu buze subtiri dar un zambet perfect imbracat intr-un costum negru elegant.  Impartea zambete strengaresti in stanga si-n dreapta. I-am zambit si eu iar el si si-a rotit privirea in jurul meu. Nu puteai sa nu-i zambesti cand ii vedeai ochii sclipitori, dezinvoltura si sinceritatea gesturilor.

S-au aruncat priviri toata dupa-masa pana si-a luat inima in dinti si a actionat. A venit si a luat-o pe ea de mana, si a dansat-o si invartit-o pana n-a mai putut.

Ea era imbracata intr-o rochie alba, cu dantela, cu paiete prinse din loc in loc.  Pielea ei fina si alba stralucea in tenul lui masliniu.

Dupa cateva melodii dansate impreuna a aparut pe degetul ei un inel semn la recunostiintei si prieteniei.

Au dansat impreuna toata dupa-masa, apoi s-au plimbat prin imprejurimi, i-a aratat locuri nestiute si necunoscute. Au alergat impreuna, s-au dat in leagan, s-au plimbat mana in mana.

S-au distrat foarte bine sub privirile atente ale familiei, pana la lasarea intunericului. Pentru a o proteja de o indragosteala iremediabila familia s-a gandit sa-i taie putin din avant si sa o acapareze intr-o discutie, dar el n-a suportat lipsa ei de langa el si pentru a i se permite si alte dansuri i-a daruit un inel si matusicii ei.

Si-au luat ramas bun la final , ea sarutandu-l strengareste pe obraz, el zambindu-i frumos.

Probabil o sa-si aminteasca o vreme de el, iar la un moment dat s-ar putea reintalni.

Tag-uri:, , , , , , , , , , , , , , , , , ,

6 gânduri despre „I got ring!

  1. Pato Basil 05/09/2011 la 20:12 Reply

    :D… Lilli cand m-am gandit la un partener, nu ma gandeam la corupere de minori 😀 (glumesc)
    Si uite asa s-a nascut o idila intre cei doi, care se pare ca va fi sortita esecului… de, soarta ii va purta prin locuri diferite… cine stie daca se vor mai vedea vreodata.
    Dar tu Lili? N-ai ochit vreun viitor ginerica :D? viitor asa in urmatorii maxim 3 ani :DD nu ca ala mic 15-20 de ani:D

  2. Lilly 05/09/2011 la 20:17 Reply

    asa simpatici au fost 🙂 cum se tineau de mana si se plimbau si cum o invartea 🙂
    dar ei erau foarte seriosi, numai noi zambeam pe sub mustati 🙂 el are 7 ani ea 8 🙂
    si ca sa-ti raspund nu, n-am gasit un ginerica, poate data viitoare, dar am primit inel de la asta mic 😉
    o sa pastrez poza sa se vada cand o sa creasca 🙂

  3. Nice 05/09/2011 la 20:33 Reply

    Ai reusit sa ma pacalesti cu titul articolului, abia spre sfarsit mi-am dat seama despre ce e vorba. :))
    Esti pusa pe sotii azi. 😛

  4. Lilly 05/09/2011 la 20:42 Reply

    :)))) n-am mintit ca am pus poza cu inelul, n-are diamant dar am primit, numai ca semnificatia era ca sa o las pe cea mica la dans si joaca
    poate data viitoare o sa fie mai bine 🙂

  5. Roscata 06/09/2011 la 10:40 Reply

    Pana si cei mici sunt romantici 😀

  6. Lilly 06/09/2011 la 11:25 Reply

    da. sunt foarte draguti asa romantici 🙂 sufletele lor simt si traiesc altfel 😉

Lasă un răspuns

