Leapsa de la Pato!

Imi cer scuze celor care mi-au mai pasat lepse vara asta si nu le-am onorat, din lipsa de timp in principal, sper sa ma revansez pe parcurs.

Azi am primit o leapsa faina de la Pato care vrea sa ma vada mica si inoenta. Din pacate aici la Cluj nu am poze cu mine bebe, desi acasa acasa am sute de poze, alb-negru, ca atunci asa se faceau dar care rezista foarte bine in timp.

Singura poza care am gasit-o e de la gradinita, de pe la 5 ani cred, facuta de un profesor de sport care era pasionat de fotografie, iar eu eram unul din modelele lui. Imi amintesc foarte bine cum imi aranja parul, uniforma de gradinita si imi facea multe poze. Una dintre ele:

Leapsa merge la cine vrea sa o preia.

Tag-uri:, , , , , ,

16 gânduri despre „Leapsa de la Pato!

  1. Pato Basil 07/09/2011 la 21:40 Reply

    Ce scumpica erai! parul de pe atunci il aveai … de invidiat!

  2. Lilly 07/09/2011 la 21:44 Reply

    merci Pato! cam de pe al 6 ani am inceput sa-l cresc si sa-mi faca mama codite, Unori ma gandesc sa-l tund asa de scurt dar imi pare rau dupa el :)))) desi ar creste iarasi 😉
    offfff cate amintiri 🙂

  3. DianaEmma 07/09/2011 la 22:16 Reply

    Trebuia să aștepți să o faci când ajungeai pe acasă. 😛

  4. Lilly 07/09/2011 la 22:19 Reply

    sa mai aduc poze?
    cred ca toti copiii au multe poze cand sunt mici 🙂

  5. Nice 08/09/2011 la 0:12 Reply

    O, da, vrem mai multe poze, da o fuga pana acasa, te rugam. 🙂

    • Pato Basil 08/09/2011 la 14:25 Reply

      Nice dar tu cand ne arati:)?

    • Lilly 08/09/2011 la 17:22 Reply

      mi-am notat 🙂 cand ajung pe acasa caut poze cu mine bebelus 🙂

  6. Lilly 08/09/2011 la 17:33 Reply

    asteptam sa vedem poze si cu bebelusa Nice 🙂

    • Pato Basil 08/09/2011 la 21:01 Reply

      mmm bebelusa Nice zici? adica de cand era in facultate…ca bebelusele de la carcotasi sunt studente :))

    • Nice 08/09/2011 la 21:19 Reply

      Avem poze, asteptati sa le descarc, ce sunteti asa nerabdatori? 😛 :mrgreen: 😯

  7. Lilly 08/09/2011 la 21:34 Reply

    cred ca ne plac copiii deasta 🙂 si bebelusii 😉

  8. Lilly 08/09/2011 la 21:57 Reply

    :))) mai ales bebelusele :))) poate noua ne plac bebeloii :)))

  9. […] Am ales cu grijă cupa crema cu ness, ceaiul, cappucino, băuturile, prăjiturile, salata de fructe și tortul, care îmi place la nebunie. […]

  10. colorbliss 12/09/2011 la 17:12 Reply

    Hihi, o tunsoare asemanatoare aveam si eu pe la varsta aia. Cred ca era la moda :)) 😀 Erai dragutica, sa mai completezi cu poze 😀

    • Lilly 12/09/2011 la 18:26 Reply

      probabil era in trend tunsoarea 😉
      o sa mai completez zilele urmatoare, sa vedeti ce figura sunt :)))))

Lasă un răspuns

