Scufita cu buline rosii!

„Dupa cum se stie din batrani (batranii din Franta) a fost odata o fetita care avea o rochita rosie cu buline albe si se numea Lili-cu-rochita-rosie-cu-buline-albe. Intr-o zi s-a dus la dtl si pe drum s-a intalnit cu Lupul-cel-rau-cu-pantaloni-maro care i-a zis: ce ai in cosulet Lili-cu-rochita-rosie-cu-buline-albe? ai cumva un scutec de la bella pentru seniori, ca eu am acum pantalonii maro…

Cuminte, Lili-cu-rochita-rosie-cu-buline-albe, se uita in cosulet si zice: din pacate nu am ca le-am lasat la bunica, ca ea este mai senioara decat tine dar sun imediat furnizorul si se rezolva. De care tip ai nevoie, la cate kg sa fie?

Lupul-cel-rau-cu-pantaloni-maro nu sta pe ganduri si spune: la cum imi merge burta sa fie de 10 kg (maxi) ca nu mai dovedesc cu tufisurile din padure (le-am uscat pe toate). D-zeu stie ce nu mi-a cazut bine, ca ultima data am mancat-o pe bunicuta-scufitei-rosii si pe scufita-rosie si cred una din ele era cam expirata…

Si am incalecat pe-o sa si v-am spus povestea asa…”

 

Povestioara dedicata de colega mea Vali,  in vara lui 2008, cand eram imbracata cu o fustita rosie cu buline albe:

 



Tag-uri:, , , , , , , , ,

14 gânduri despre „Scufita cu buline rosii!

  1. Nice 15/09/2011 la 22:44 Reply

    :)) Deci asa suna povestile moderne! Observ ca ti-ai asortat fustita rosie cu buline albe cu husa in romburi albastre si verzi a fotoliului. 😛

    • Pato Basil 16/09/2011 la 17:21 Reply

      rosu cu verde sunt culori complementare… din cate stiu eu se taie urat…. cel putin asa am invatat la orele de desen in generala!

      • Lilly 16/09/2011 la 19:45

        in poza mea e asa un contrast 😀
        nici eu nu combin niciodata rosu cu verde dar sunt pers care le prefera 😀

  2. Lilly 15/09/2011 la 22:47 Reply

    :)))))))) da da sunt foarte asortata, ca un pom de craciun
    e o poza veche facuta in campusul universitar 😀

  3. Napocel 15/09/2011 la 22:47 Reply

    Ce postare dragutaaa! Iar tu Lilly esti o scpumpica! *

  4. Lilly 15/09/2011 la 22:48 Reply

    merci 🙂 dc rosesc e de la fustita, da!?!

    • Napocel 15/09/2011 la 22:49 Reply

      Da, da! 🙂

  5. Lilly 15/09/2011 la 22:51 Reply

    cand port fusta asta fetele imi zic „dots”

    • Napocel 15/09/2011 la 22:53 Reply

      Iara io-ti spun floare! 🙂

  6. Lilly 15/09/2011 la 22:54 Reply

    Lilly flower se stie 🙂

    • Napocel 15/09/2011 la 22:56 Reply

      Asa si vei ramane pentru mine! *

  7. Lilly 15/09/2011 la 23:02 Reply

    emoticondeladedasagalnicdinochi 😉
    emoticondeladeoseste si emoticondelademultumeste
    :):):)

    • Pato Basil 16/09/2011 la 17:22 Reply

      Mai, mai cate complimente intr-o singura zi! Sa incepem o noua zi, iti sta tare bine Lilly in rochita aia!

  8. Lilly 16/09/2011 la 19:48 Reply

    :))) deci tot intr-un compliment o tinem :)))))
    e fustuca Pato nu rochiutza 🙂

Lasă un răspuns

