Ciocolata si bere!

Nu sunt eu mare fun emisiuni tv dar saptamana asta fiind virusata am stat mai mult in pat si am butonat cate putin si tv-ul. Am vazut emisiuni in premiera, m-am pus la punct cu scandalurile mondenului si am urmarit multe reclame.

Reclamele imi plac, recunosc asta, foarte putine care imi displac, si mai ales daca le vad rar sigur n-am nici o treaba in a schimba canalul pe motiv de reclama.

Se face reclama si la ceva solutie impotriva paduchilor. Mai sunt asa ceva in acest secol? Nici nu vreau sa ma gandesc.

Dar nu despre lucruri urate vroiam eu sa vorbesc/scriu azi ci despre doua reclame faine :

– prima la ciocolata, la kinder bueno. Stiti melodia?

–  a doua la bere heineken. Tare fain tipul si melodia:)


Va plac reclamele? sau mesajul care il transmit unele? melodiile care sunt alese?

 

Tag-uri:, , , , , , , , ,

14 gânduri despre „Ciocolata si bere!

  1. Nice 07/10/2011 la 16:07 Reply

    Oh, din pacate nu imi plac reclamele, ele sunt motivul pentru care am renuntat de ceva timp, definitiv, la a ma mai uita la televizor. Practic suntem intoxicati cu ele, sunt stresante, obositoare, se repeta la infinit. Eu nu le mai gasesc demult farmecul. E adevarat ca imediat dupa revolutie a fost o perioada cand ma uitam cu drag la ele.
    Multa sanatate, Lilly. 🙂

  2. Lilly 07/10/2011 la 16:13 Reply

    multumesc Nice! sa fie!
    mie imi plac unele pentru ca sunt facute foarte bine, se vede ca lucreaza niste profesionisti, cadrele alese sunt sugestive, melodiile la fel 🙂 poate dc ma gandesc mai bine melodiile ma atrag cel mai tare
    mai este una la cafea care-mi place 🙂 trebuie sa caut melodia 😉
    e adevarat ca ne intoxica cu reclame la solutii de paduchi si alte nebuneli dar asa din cand in cand sa vezi cate una zic ca merita 🙂

    • Nice 07/10/2011 la 17:31 Reply

      Evident sunt si exceptii, mi-au placut unele reclame la parfumuri de-a lungul timpului. Cum ar fi aceasta de exemplu:

  3. Lilly 07/10/2011 la 19:04 Reply

    imi place parfumul asta foarte mult 🙂
    despre reclama……ma cam imbolnavesc cand il vad pe tipul ala…hmmmmmm

    • Nice 07/10/2011 la 19:50 Reply

      Da, si eu il ador, mai ales ca e asa fresh, de vara. 🙂

  4. Lilly 07/10/2011 la 19:55 Reply

    da si il poti purta oricand cu placere 🙂 cel putin eu foarte bine m-am simtit si impacat cu acest miros
    sunt parfumuri care le am si le port doar la anumite ocazii si cand ma simt eu in stare pentru ca de foarte multe ori mi se face rau de la mirosurile puternice 😀 dar un miros fresh, discret e mereu binevenit

  5. turistclujan 07/10/2011 la 21:14 Reply

    piesa de la berea rece e ok.

  6. Lilly 07/10/2011 la 21:35 Reply

    asta pentru ca preferi berea? e faina si melodia cealalta 😉

  7. DianaEmma 07/10/2011 la 23:57 Reply

    Însănătoșire grabnică și asta să fie ultima problemă de sănătate din iarna asta!

    • Lilly 08/10/2011 la 9:51 Reply

      multumesc mult! bine ar fi 🙂

  8. Roscata 08/10/2011 la 1:41 Reply

    La un moment dat invatasem toate reclamele, pe de rost, acum nici macar nu ma mai uit la televizor, cam de vreo 4 luni 😀

  9. Lilly 08/10/2011 la 9:52 Reply

    si eu am perioade cand ma uit foarte putin la tv dar totusi adorm si ma trezesc cu el, cineva trebuie sa ma legene si pe mine 🙂

  10. colorbliss 08/10/2011 la 15:37 Reply

    Insanatosire grabnica, Lilly!
    Nu imi plac reclamele, cel putin nu cele difuzate pe posturile tv de la noi, nu stiu in alte tari cum sunt. In schimb, gaseam intr-o vreme pe youtube multe reclame foarte ingenioase (multe interzise, hahah) 😀 A, cred ca Sprite aveau reclame bune intr-o perioada.

    Un merit pe care recunosc ca il au reclamele este insa muzica buna! Chiar am o pasiune pentru muzica din reclame, si nu o data mi s-a intamplat sa incerc sa aflu (asa, ca o obsedata) cine canta vreo melodie folosita in diverse reclame :)) 😀

  11. Lillyy 08/10/2011 la 15:43 Reply

    pe youtube sunt multe reclame faine, si eu ma mai uit din cand in cand 🙂
    unele reclame mi se par ingenioase altele nu, dar muzica in general e foarte bine aleasa si la fel ca si tine si eu google-esc in cautarea lor 🙂
    daca reclama are o melodie buna, o cale interesanta de a-ti transmite mesajul zic ca-i reusita 🙂 oricum daca le vezi de mai multe ori te saturi de ele 😀
    multumesc pentru gandurile bune 🙂

Lasă un răspuns

