Lejer de dimineata!

Va invit pe toti la micul dejun: Addicted, Artificiality, Castiel, DianaEmma, Marmotica, Napocel, Nice, Pato, Roscata, Rhenus, Clopotel, Turistclujan, Vacitim, Otilia, Lusio si multi altii.

– putin unt, paine, dulceata de capsuni, biscuiti simpli si un ceai de plante

Cum petreceti acest weekend?

Tag-uri:, , , , , ,

45 de gânduri despre „Lejer de dimineata!

  1. vacitim 08/10/2011 la 10:48 Reply

    Neata! se pare ca la fotbal si la mancare sunt primul 😛 Ma asteptam :))))

    Hmm….fug la padure sa ma uit pe cer…sper sa fuga norii ca vreau sa ma bucur de priveliste 🙂

  2. Lilly 08/10/2011 la 10:57 Reply

    Neatza!
    asa-i. cine se trezeste de dimineata e primul al toate 😉
    la Cluj avem nori negrii si frig, prima zi de toamna. e asa de liniste si in cartier, nimeni pe strada, doar crengile copacilor se inclina si norii se uita urat la noi 😀
    o zi minunata!

  3. Napocel 08/10/2011 la 11:15 Reply

    ‘Mbietor cadru. Io-n urmă cu vreo oră am ascuns la-ntuneric o ratotă în untură cu feliuțe de kaizer completată de o roșie mare eco, un clonț mic de palincă și un cănoi de ceai de mentă

  4. Lilly 08/10/2011 la 11:41 Reply

    un adevarat festin pentru stomacelul tau Napocel! 🙂 da pentru ce ti-ai facut curaj de ai baut palinca?

  5. Nice 08/10/2011 la 13:05 Reply

    Neata, Lilly, multumim de invitatie, o acceptam cu mare drag. 🙂
    La mine nu a ajuns link-ul, am intrat intamplator pe blogul tau…cat despre petrecerea „weekendului” doresc sa scriu un articol cand voi avea timp. 😀
    Pofta buna tuturor!

    • Lilly 08/10/2011 la 15:15 Reply

      Hello! stiu ca tu ai fi vrut o cafea dar eu cum nu beau imi expira pachetele prin dulap si ajung sa le arunc 😀
      nu intotdeauna ajung linkurile, nu stiu de ce ;(
      astept articolul tau cu drag 🙂

      • Nice 08/10/2011 la 15:55

        Trebuie sa-l stergi si sa-l mai pui o data. 🙂 Asa am facut cu Marin si a mers. 😀

      • Lilly 08/10/2011 la 16:05

        o sa mai incerc 🙂

  6. DianaEmma 08/10/2011 la 13:19 Reply

    Pot să refuz?
    Eu nu prea consum pâine și gem.
    Iar dimineața e rezervată cafelei… și a rămas puțin tort cu fructe de pădure numai bun de acrișor de la ziua fratelui meu, că dacă era dulce rămânea nemâncat. 😆

    Week-end = relaxare totală, că săptămânile și cu master și cu serviciu sunt tare grele.
    Mai scriu articole pentru blog pentru săptămâna viitoare, mai prin casă ceva curățenie, o mâncare, o șuetă cu prietena, timp cu persoane dragi, stat la căldură… citit… din astea.

    • Lilly 08/10/2011 la 15:24 Reply

      normal ca preferi un tort acrisor decat o dulceata dulce 🙂
      data viitoare o sa fac si cafea pentru doritori, eu nu prea am notiunea asta daca nu consum.
      e si vremea favorabila relaxarii, statului la caldura, savurarii unor momente care sa-ti incarce bateriile

      • DianaEmma 08/10/2011 la 18:10

        Deocamdată, cu un cardigan, vremea e numai bună pentru plimbări destul de lungi, terminate într-o cafenea/ceainărie. 😛

      • Lilly 08/10/2011 la 18:16

        la Cluj e asa posomorata vremea, la munte ninge, eu as sta numai sub patura tot timpul 🙂
        un ceai intr-un cadru frumos n-as refuza nici eu 🙂

  7. Lusio 08/10/2011 la 13:53 Reply

    Mersi 😀

    iesti di treaba :mrgreen:

    Ce servesti tu merge c-un film bun 🙂

  8. ovi 08/10/2011 la 14:20 Reply

    pofta buna va doresc…
    si…
    weeekend minunat…

    • Lilly 08/10/2011 la 15:26 Reply

      multumim Ovi, pofteste si tu!
      un weekend minunat la toata lumea. tu cum il petreci?

      • ovi 08/10/2011 la 22:47

        este o vreme absolut minunata de toamna… de care vreau sa ma bucur.. deci… vreau sa merg afara… nu stiu exact unde… dar spre padure,,, munte…

      • Lilly 09/10/2011 la 13:32

        la noi e o vreme posomorata de toamna 🙂 de numarat banii 😉

  9. Roscata 08/10/2011 la 14:53 Reply

    Uff, cat de bine arata iar eu, si acum, astept sa se faca mancarea 🙂
    Mi’am luat si eu azi gem de capsuni si crema de ciocolata, se lasa cu mic dejun copios maine :D.
    Weekend cat mai linistit si placut. Sper ca ti’a trecut raceala ;).

    • Lilly 08/10/2011 la 15:30 Reply

      e un mic dejun asa mai de regim 🙂 nu foarte copios,
      urmeaza si la tine rasfatul culinar cu bunaciuni 🙂 gemul meu e facut de mine si e foarte bun 😉
      ma simt mai bine multumesc. o sa-mi revin treptat treptat 🙂

      • Roscata 08/10/2011 la 15:49

        Primesc si eu, prin decembrie, pachetul meu cu gemuri, dulceturi si tot tacamul, de la mama, abia astept!

      • Lilly 08/10/2011 la 16:07

        un camion de borcane sa-ti faci o camara frumoasa 🙂 de la mama sunt cele mai bune 😉

  10. Roscata 08/10/2011 la 14:55 Reply

    Weekendul asta sper sa am timp sa revad multa lume pe care nu i’am mai vazut de 1 an de zile. Timpul trece mult prea repede…

  11. Lilly 08/10/2011 la 15:30 Reply

    o sa ai un weekend incantator, ma bucur 🙂

  12. colorbliss 08/10/2011 la 15:43 Reply

    Heei, si eu am o astfel de cana 😀 Tot pentru ceai o folosesc!
    Acest weekend e dedicat odihnei si studiului. Asa imi propun, dar cine stie ce se mai intampla… 🙂

  13. Lilly 08/10/2011 la 16:04 Reply

    eu am doua cani destea la fel 🙂 ma rog am multe cani destea de reclama, dar pe asta imi place mult sa o folosesc
    trebuie si odihna ca in timpul saptamanii daca ai activitate nu prea reusesti sa te odihnesti 🙂

  14. Pato Basil 08/10/2011 la 16:53 Reply

    azi am dormit pana la 12 apoi de la 2 jumate pana acum preconizez ca diseara o sa adorm devreme si totul ca sa lupt cu nite dusmani „invizibili”:

  15. Lilly 08/10/2011 la 17:19 Reply

    naspa ca te-au atacat si pe tine dusmanii astia, sa-i dai cu flit sa nu puna stapanire pe tine. sanatate multa!

  16. otilia 08/10/2011 la 18:10 Reply

    Cam tarziu pentru a mai da curs invitatiei tale. mic-dejunul a trecut demult.dar multumesc mult pentru invitatie!:)
    O sa iau exemplul Iuliei si ma voi pune si eu pe studiat, dar de maine.. ca pentru azi mi-a ajuns atata scoala. Pentru restul serii intentionez sa vizionez doua filme romantice. Incep cu „Mandrie si prejudecata”(,pentru ca il ador pe Mr Darcy!). La celalalt nu m-am hotarat inca.

    • Nice 08/10/2011 la 19:05 Reply

      Otilia, si eu il ador pe domnul respectiv. 😀
      Lilly, a ajuns link-ul, ce minune ai savarsit? 😛

      • Lilly 09/10/2011 la 13:11

        am pus linkul inca odata exact cum mi-ai spus tu, se pare ca a doua oara am reusit 🙂

  17. Lilly 08/10/2011 la 18:31 Reply

    cu mare placere 🙂
    stiu si eu filmul ” Mandrie si prejudecata ” e fain.
    demult nu mi-am ami scos si eu un film sa ma uit, am mai vazut asa ocazional la tv, nici la cinema n-am mai ajuns
    o seara frumoasa!

  18. Rhenus 08/10/2011 la 20:36 Reply

    Cam putina mancare pentru o noua zi 🙂 Asta ar trebui sa fie desertul

    • Lilly 09/10/2011 la 13:13 Reply

      asa de regim pentru bolnavi e acest mic dejun 😀 oamenii sanatosi pot mai mult 😉

  19. addicted 08/10/2011 la 20:57 Reply

    Hei!!! Multumesc. 😀
    Eu imi petrec w/e in sanul familiei si deja sunt mai fericita, mai linistita, mai BINE! 🙂 W/e placut !!

  20. Lilly 09/10/2011 la 13:18 Reply

    cu mare placere 🙂 ma bucur ca ai avut un weekend minunat 🙂

  21. Marmotica 09/10/2011 la 14:09 Reply

    Hmmm, bun mic dejun, pacat ca l-am ratat ieri dimineata, dar de obicei dorm pana la 11 in uichend. Langa ceai o cafeluta e buna, sunt innebunita dupa cafea, am un intreg ritual. Ieri am avut treburi administrative ( asa cum imi place mie sa le numesc 😛 ) si astazi relaxare si probabil vom iesi la o plimbarica sa luam aer. Mai pe seara ne cuibarim in pat si vedem un film .
    p.s. a plouat la Cluj?

  22. Lilly 09/10/2011 la 15:06 Reply

    multa lume prefera cafeaua, din pacate eu nu o tolerez si deasta nu-i in meniul meu 🙂
    si eu sambata mi-o dedic tot treburilor administrative in general 🙂
    nu a plouat la Cluj, nu se putea pentru ca e mare sarbatoare in oras, aseara au concertat Scorpionshii si……ne-a ajuns frigul. e o vreme posomorata, eu vrea soare si caldura ca ma adaptez tare greu la frig ;D

  23. tink3rbe11 09/10/2011 la 18:36 Reply

    Buna seara!! Imi pare nespus de rau ca nu am fost prezenta la invitatia ta! Iti multumesc pentru invitatie dar eu …am fost putin la tara si am admirat culorile toamnei , am mirosit fructele si legumele coapte si am ascultat astazi cantecul ploii.
    Sarumana si o seara minunata!

  24. Lilly 09/10/2011 la 20:51 Reply

    o sa mai fie ocazii cu siguranta 🙂
    ce weekend frumos ai avut 🙂 ma bucur, si eu eram azi tentata sa merg in parc sa adun frunze si castane
    multumesc la fel!

  25. pisicaru 09/10/2011 la 22:33 Reply

    Merge ceai de slabit? Cred ca pentru mine merge fara piine si fara unt.

  26. Lilly 10/10/2011 la 21:23 Reply

    merge si ceaiul de slabit sau pentru silueta usoara 🙂
    tie ce-ti place la micul dejun?

    • pisicaru 11/10/2011 la 18:17 Reply

      Omleta cu brinza, cafea,piine prajita si iaurt cu fructe.

Lasă un răspuns

