Grandios!

Seara de 8 octombie 2011 pentru mine a fost una memorabila, la marele spectacol organizat pentru  deschiderea Cluj Arena. 

Primul cuvant cand am intrat pe Cluj Arena  a fost waw. Sa vezi 40.000 de oameni adunati intr-un loc, ce pot spun? GRANDIOS! Doar la tv am vazut pe marele scene din Anglia, Germania, Ungaria atata lume, atatia oamenii adunati sub un singur nume.

Incalzirea am facut-o invatand germana, si dansand alaturi de bebeluse. Apoi am facut un pas inainte si doi inapoi ca sa ajung sa mi se puna pata pe tine ca asta-i viata  si… m-am simtit ca la 20 de ani cand 40.000 de luminite au luminat Cluj Arena. Superb. O atmosfera de vis cand toata lumea fredona melodiile alaturi de Voltaj.

Apoi am luat o pauza pana la refacerea scenei si la 21.15 au aparut Scorpionshii. Cluj Arena a vuit in apaluze si strigate de bucurie. Extaz era cuvantul de ordine.

Ne-au delectat cu sunetul chitarelor si bataile tobelor. Au facut un adevarat show. Clujul a rasunat in ritm de chitara iar basii au fost la mare inaltime.

Big city nights a ridicat toata lumea de pe scaune, a pus in miscare toate telefoanele pentru a face atmosfera. Am cantat toti no one like you, apoi ne-am amintit cum e sa iubesti dimineata  –loving you sunday morning ca sa asteptam vremuri mai bune  si sa ramanem fara voce fredonand- the best is yet to come  pana la venirea unui inger – send me an angel in vacanta – holiday.

Revenirea lor pe scena la bis ne-a facut sa simtim schimbarea – wind of change si sa iubim inca – still loving you, sa ne unduim pe ritmuri de rock. Felicitari Scorpions!

O seara memorabila! Un oras la inaltime! O Arena demna de clujenii mei! Un must do in viata!

Muzica se poate asculta cata vrei pe youtube dar atmosfera care se creaza la un concert e doar acolo, asta mi se pare grandios, cand toata lumea respira la fel, cand toti fredoneaza un vers, cand toti apaluda, cand toti sunt pentru unul.

Ma bucur ca  a ajuns si Clujul sa fie la inaltimea capitalelor europene, ca ne putem bucura si noi de astfel de evenimente, ca putem sa tarim ceea ce am visat doar.

Felicitari si clujenilor si musafirilor care au fost la inaltime, care s-au stiut distra, care au savurat fiecare moment cu tot sufletul.

Tag-uri:, , , , , , , , , , , , , , , ,

9 gânduri despre „Grandios!

  1. Pato Basil 09/10/2011 la 15:46 Reply

    te-ai distrat… te-ai simtit bine 😀

  2. Lilly 09/10/2011 la 15:48 Reply

    a fost ok 🙂 am fost impresionata de atmosfera ;

  3. Nice 09/10/2011 la 22:11 Reply

    Ce frumos, ai facut si poze de la marele eveniment? Te invidiez ca ai fost pe o asemenea arena, arata tare fain, imi doresc mult de tot sa vad si eu live un meci pe National Arena…de preferinta cu Steaua castigand. :)) 😛 😀

  4. Lilly 09/10/2011 la 22:23 Reply

    merci 🙂
    am facut niste poze cu telefonul doar, ca nu stiam dc ma lasa cu aparatul foto, doar ca nu le pot descarca decat in anumite conditii, daca o sa reusesc o sa revin cu un post nou, oricum poze sunt destule pe net, facute de profesionisti, eu am incercat sa redau putin din starea si emotia care am trait-o
    iti tin pumnii sa ajungi sa o vezi pe Steaua castigand un mare meci pe National Arena.

  5. Marmotica 10/10/2011 la 15:23 Reply

    Frumos,frumos ! Trebuie sa ajung si eu sa vad minunatia de arena :p

    • Lilly 10/10/2011 la 20:49 Reply

      daaaa. pai sa mergi 🙂

  6. colorbliss 10/10/2011 la 20:38 Reply

    Lilly draga, ma bucur ca te-ai simtit bine! 😀 Cred ca e un sentiment coplesitor sa faci parte dintr-o multime de oameni atat de mare, toti aflati acolo cu acelasi scop.
    Daa, muzica live, un concert au un impact mult mai semnificativ decat o simpla audiere de acasa. Concertele au fost mereu o sursa de energie pozitiva pentru mine 🙂 Imi pare tare rau ca nu am fost acolo, insa ma bucur pentru tine si pentru cei care au luat parte la concert 🙂

  7. Lilly 10/10/2011 la 20:51 Reply

    chiar m-am simtit bine si m-am bucurat ca am mers 🙂
    data viitoare sa mergi si tu, bilete se vindeau si in seara concertului, evident pe gazon, dar atmosfera era peste tot, pacat cu frigul de afara
    eu am fost foarte impresionata si imi doresc sa mai particip la astfel de evenimente 🙂

  8. Lusio 11/10/2011 la 15:48 Reply

    Azi e si meciul..

    Dar ce-ai cautat bre pe Cluj Arena ? :mrgreen: Tu parca erai cu CFR 😆

Lasă un răspuns

