Rele da bune!

Exista ”RELE” care fac o gramada de bine…:-? thinking

“Orice lucru bun in viata e imoral, ilegal, ori ingrasa!” asa se spunea pana acum.
Oamenii de stiinta vin si adauga: “Tot raul spre bine” si, in privinta asta, argumenteaza:
Daca mananci ciocolata, iei cateva kilograme, insa poti evita aparitia cancerului.
Daca bei vin si iei marijuana, ai sanse sa scapi de Alzheimer.
In acest sens, s-a realizat un top al “relelor” care fac bine!
 
 
  …..Pe primul loc – SEXUL
In afara de rolul pe care il are in perpetuarea speciei, sexul reduce stresul, scade colesterolul si imbunatateste circulatia sangelui.
Credeti ca mai gasiti alte scuze?
 
 
  .….Pe locul 2 – CIOCOLATA
Studiiile recente arata beneficiile ei: contine antioxidanti care previn anumite tipuri de cancer.
Anumite substante pot chiar sa previna dementa. Consumati ciocolata cu cel mai mare continut de cacao. Cea care are prea mult zahar face mai mult rau decat bine.
 
 
   …..Pe locul 3 – VINUL ROSU
Este un ingredient esential pentru a ne mentine in forma.
Ajuta la prevenirea cancerului si la protejarea arterelor.Unele studii arata insa ca exista un antioxidant care se gaseste in strugurii rosii din care se face vinul, numit resveratrol. Acesta imbunatateste anduranta muschilor, reduce afectiunile gingiilor
si aparitia bolii Alzheimer.
 
 
   …..Pe locul 4 – MARIJUANA
Este acum, considerata o forma de a stopa pierderile de memorie – mai precis, anumite tipuri de memorie si numai pe termen lung, in general considerandu-se ca pe termen scurt afecteaza in mod negativ memoria.
Studiile recente facute pe cobai arata ca substantele care se gasesc in acest drog impiedica acumularea proteinelor in creier, una dintre principalele cauze ale acestei afectiuni. Aveti de gand sa incepeti tratamentul? Totusi, ar fi bine sa asteptati pana se experimenteaza si pe oameni.
 
 
  …..Pe locul 5 – VIERMII
Desi sunt scarbosi, va pot salva viata.
Aceste larve sunt cea mai noua minune curativa. Pusi pe ranile grave, viermii mananca bacteriile si tesutul mort, prevenind infectia si ajutand la vindecarea ranii.
(Daca ai ajuns deja in sicriu, nu prea mai ajuta !)
 
 
  …..Pe locul 6 – LUMINA SOARELUI
Ultravioletele sunt benefice, iar lumina soarelui, chiar si indirect, ridica moralul. Un pic de soare ii poate ajuta pe cei care lucreaza in birouri sa se mai dezmorteasca.
 
 
  …..Pe locul 7 – LSD-UL(substanta halucinogena)
Cercetatorii au descoperit ca, in cazul alcoolicilor, mici doze de LSD ii ajuta sa renunte la pahar definitiv…(şi să te apuci de droguri…).
 
 
  …..Pe locul 8 – CAFEAUA
Multe studii sustin ca este o sursa de antioxidanti si scade riscul de diabet. Ceva din boabele ei scade incidenta cirozei si bolilor pancreasului.
 
 
  …..Pe locul 9 – FURIA
Izbucnirile sunt bune pentru sanatate.
Daca te abtii risti sa devii speriat, nervos si scarbit.
Totusi, mania este buna doar in cantitate moderata. Daca dureaza prea mult, risti sa iti creasca tensiunea, sa ai insomnii si sa ai probleme cu plamanii.
 
 
  …..Pe locul 10 – BEREA
S-a descoperit de curand ca un consum moderat de bere poate imbunatati functiile sistemului cardiovascular, in timp ce hameiul are un puternic efect antioxidant.
 

Ce rau bun ati alege?

– via email-

Tag-uri:, , , , , , , , , , ,

25 de gânduri despre „Rele da bune!

  1. colorbliss 13/10/2011 la 21:36 Reply

    Dar sexul de ce e rau ? 😛
    Imi place ciocolata si zic… traiasca vinul! :)) (rosu)
    In rest, dintre relele mai disputate, as fi curioasa ce efect (de moment) ar avea marijuana asupra mea – caci cu alcoolul ma descurc binisor in a-i tine sub control efectele, nu imi este afectat modul de gandire, nici ratiunea – doar viteza de procesare :)) Evident, e o curiozitate pasiva, undeva in capatul listei cu curiozitati 😛

  2. Lilly 13/10/2011 la 21:42 Reply

    poate pentru ca sexul a fost atatia ani subiect tabu 😀
    chiar ma gandeam si eu aseara sa deschid o butelie de vin dar…..am amanat acest gand pentru alta data 😀
    ciocolata e una din preferatele mele 🙂
    despre marijuana…..sunt reticenta la astfel de curiozitati, ocolesc chestiile pe care nu sunt sigura ca le pot controla 🙂

    • colorbliss 13/10/2011 la 22:02 Reply

      Da.. probabil aceasta o fi explicatia…
      Hihi, ipotetic vorbind, deci DACA m-as decide sa experimentez stari alterate ale constiintei, as face-o acasa, intre 4 pereti, cu o persoana de incredere alaturi :)) Pentru orice eventualitate :)) Oricum nu e o curiozitate suficient de intensa pentru a face asta vreodata, asa cred acum.

      • Lilly 13/10/2011 la 22:06

        am inteles 🙂 e normal sa ia anumite curiozitati si pe unele chiar sa le satisfaci 🙂 io-s mai fricoasa!

  3. pisicaru 13/10/2011 la 21:59 Reply

    Vinul rosu este bun pentru femei daca este baut de barbati.

  4. Lilly 13/10/2011 la 22:07 Reply

    :))))))) si pentru barbati ce e bun?

  5. Lusio 14/10/2011 la 0:53 Reply

    Aleg:

    Sex, vin rosu (+ ca vine iarna iar un vin cald si dulce e numa bun), bere si furie :mrgreen:

    • Lilly 14/10/2011 la 21:39 Reply

      iti place vinul fiert? n-am baut demult vin, defapt nimic alcool 😀 daca faci vreau si eu o cana de vin 🙂

  6. ovi 14/10/2011 la 3:13 Reply

    bune… dar… rele… cu exceptia sexului… si… lumina soarelui…

    • Lilly 14/10/2011 la 21:40 Reply

      sexul si lumina soarelui n-au nimic rau? sau n-am inteles nimic 😀

      • ovi 15/10/2011 la 2:48

        au prea multe bune… ca sa mai vrei sa vezi raul…sau sa poti trai fara…

  7. Nice 14/10/2011 la 8:55 Reply

    Cafeaua, evident. E cel mai bun rau din viata mea. 😀 Nu as incerca niciodata drogurile, vinul nu il suport, de fapt alcoolul in general, sexul poate fi rau intr-un anumit context(cand sotul alege sa-l practice cu amanta), viermi nici sa nu aud. Si mai e si furia…pe care, erau momente in trecut, nu mi-o puteam stapani. Nu e bine sa tii in tine supararea, dar nici sa te dai in spectacol nu e o solutie…
    Nu ma omor dupa ciocolata, dupa dulciuuri in general.

    • Lilly 14/10/2011 la 21:42 Reply

      ce cuminte esti din 10 rele bune putine ia laege 🙂
      oare cum ar fi mie sa nu-mi placa dulciurile? ma tot gandesc ….

  8. Roscata 14/10/2011 la 10:10 Reply

    Imi place vinul rosu, berea si ciocolata, nu consum foarte des ci doar cand mi se face o pofta nebuna de ele.
    Eu sunt, de genul meu, o persoana nervoasa, asa ca bifam si nervii.
    Soarele, ador razele de soare de dimineata iar sexul… sunt un pic addicted :D.

    • Lilly 14/10/2011 la 21:45 Reply

      vinul rosu dulce imi place si mie dar beau asa de rar ca si uit cum e 😀 daca deschid o butelie sigur beau o gura si apoi ajung sa-l arunc ca nu-mi mai trebuie :)))) pofta e mai mare intotdeauna!
      cred ca toate consumete in limite normale sunt bune 🙂

      • Roscata 15/10/2011 la 0:12

        Asa fac si eu cu vinul, :)) Imi iau cate o sticla si daca beau un pahar e mult.

  9. Marmotica 14/10/2011 la 10:12 Reply

    In afara de 4,5 si 7 , pe toate le aleg 😀 Fara 1 nu se poate, fara cafea nu rezist , ciocolata e minunaaataa ( sunt marmota , ar fi culmea sa nu mai mananc ciocolata ) , un vin bun merge din cand in cand, berea e perfecta intr-o zi torida de vara si soarele e prietenul meu 😛 si referitor la furie, recunosc am avut momente de rabufnire, dar asa de bine mi-a fost dupa. Tin deseori in mine si nu e ok. Nu zic acum ca trebuie sa fac show de fiecare data cand simt nevoia sa elimin tot ce e negativ in mine, dar ma pot duce in baie si tip cat pot de tare :))))

    • Lilly 14/10/2011 la 21:48 Reply

      si nu se sperie vecinii daca te aud exteriorizandu-te?
      eu nu prea am probleme cu furia, rar ma enervez si am descarc plangand nu urland 😀

  10. ganguritu 14/10/2011 la 12:22 Reply

    Pentru sex – dimineata este mult mai ..frumoasa si calda 😀
    Ciocolata – stimuleaza centrii nervosi, tonifiaza, si te repune pe picioare din nou pentru…sex :p
    Vinul rosu – daca m-as exprima, ati putea spune ca as fi obsedat sexual, dar..nu poti combate inteleciunea mostenita din batrani, asa ca da, face bine primului punct 😀
    marijuana – habar nu am ..cu toate ca am citit ca se recomanda pe reteta bolnavilor de cancer, si ca consumul moderat, privine aparitia lui…si nu ma leg de primul punct 😀
    Viermii- in afara de ce ai scris tu, nu am mai auzit nimic in plus, si e vprba de o anumita specie de vermi..
    Lumina soarelui- se pare ca are ceva influente asupra psihicului, de toata lumea vara renaste spiritual si nu numai 😀
    Pentru cafea si bere subscriu 😀 , prima fiind nelipsita din alimentarea motorului meu cam ruginit 😀

  11. Lilly 14/10/2011 la 21:51 Reply

    sa inteleg ca sexul rezolva defapt cele mai multe nevoi, asa ca nu prea are sens sa punctam viermi, marijuana si alte nebuneli:)
    o mica observatie – daca faci sex dimineata mai ai nevoie de cafea pt motorasul tau ruginit ?
    mi-au placut raspunsurile tale 🙂

  12. Pato Basil 16/10/2011 la 14:25 Reply

    viermii te scapa de toate bolile chiar si dupa moarte :))

  13. Lilly 16/10/2011 la 14:27 Reply

    cam sadic esti Pato!

  14. artificiality 18/10/2011 la 20:57 Reply

    Wow, într-un top feminin, ciocolata nu e pe primul loc! şoc maxim 😀

    Da, cred că sexul îşi ocupă binemeritatul pole position :p

  15. Lilly 18/10/2011 la 21:41 Reply

    ei. ma bucur ca te-am surprins placut 🙂
    am vazut ac ai tras o concluzie dar totusi spune-ne si tu ce rau bun ai alege?

  16. despre 2012 13/11/2011 la 1:49 Reply

    […] Dacă în timp ce faceți dușul vă simțiți amețit și aveți senzații de greață, opriți-vă! Pășiți afară din duș, înveliți-vă într-o pătură, odihniți-vă și încălziți-vă. In plus poti citi: http://moshutzu.wordpress.com/2008/01/08/cum-sa-facem-fata-frigului-de-afara/ In plus poti arunca o privire pe acest post: http://infos10.wordpress.com/2011/04/27/mircea-cartarescu/ Mai mult poti vedea in acest post: https://kidlilly.wordpress.com/2011/10/13/rele-da-bune/ […]

Lasă un răspuns

