Don’t you remember?

Iti mai amintesti motivul pentru care il iubesti/o iubesti, motivul pentru care l-ai iubit/ai iubit-o?

Tag-uri:, , , , , , , ,

12 gânduri despre „Don’t you remember?

  1. otilia 17/10/2011 la 19:54 Reply

    Barbatii din viata mea i-am apreciat pentru curajul si claritatea mintii. 🙂 :”>
    Motivul pentru care iubim… Niciodata nu poate fi numai unul. E intotdeauna un cumul de factori.

    • Lilly 17/10/2011 la 21:25 Reply

      da e adevarat ca e greu sa ne rezumam la un singur motiv atunci cand iubim dar cred ca atunci cand intalensti o persoana remarci ceva: uneori ochii, alteori zambetul, rasul, mainile frumoase, etc, si asta e primul motiv pentru care te indragostesti, ca are ceva special 🙂 ceva ce te cucereste

      • otilia 17/10/2011 la 21:40

        pentru 3 zile =))

      • Lilly 17/10/2011 la 21:41

        ca orice minune? e destul sa nu ne plictisim :))))

  2. Nice 17/10/2011 la 20:16 Reply

    For the wrong reason…
    Pentru ca imi doream sa iubesc, eram singura, pregatita pentru o noua aventura… Mereu am descoperit la final ca de fapt ii detestam, tot ce inainte iubeam la ei, acum imi parea de nesuportat. Nu exista barbati pe care acum sa-i regret sau pe care sa-i amintesc cu respect si pretuire.

  3. Lilly 17/10/2011 la 21:34 Reply

    imi pare rau sa aud asta 😦
    sa fie asta din cauza ranilor provocate?
    sper sa intalnesti oameni mult mai buni care sa merite pretuirea si respectul tau 🙂

  4. Roscata 18/10/2011 la 11:31 Reply

    Evident, zilnic imi arata motivele pentru care il iubesc si m’am indragostit de el. Dupa 1 an si ceva, impreuna, suntem la fel de indragostiti sau chiar mai mult.
    Sunt o persoana dificila si am toane iar el ma accepta si ma iubeste asa cum sunt, indiferent de am o zi proasta sau buna, de’i vorbesc frumos sau il ignor(cand am toane). Are grija de mine, ma suprinde placut de fiecare data cand vede ca am nevoie, se chinuie sa fie romantic pentru mine desi nu are nimic de a face cu romantismul. A renuntat la viata lui pentru mine iar eu fac mii de sacrificii pentru el. Ne iubim asa cum suntem, ne respectam si ne sustinem reciproc.

  5. Lilly 18/10/2011 la 17:33 Reply

    foarte frumos 🙂 asta e iubire adevarata, te iubeste asa cum esti, il iubesti asa cum e 🙂
    astfel de oameni merita totul, nu renunta la tine atunci cand esti intr-un impas, ai o zi proasa sau niste toane care oricum iti trec
    sa ramaneti mereu la fel de frumosi si sa gasiti in fiecare zi motive pentru care sa va iubiti tot mai mult!

    • Roscata 19/10/2011 la 0:15 Reply

      Multumim, asa sper si eu 😀

  6. colorbliss 19/10/2011 la 13:05 Reply

    Imi place Adele foarte mult… e superba melodia…
    Stiu ce iubesc si admir la el, dar deja ,,motivul” pentru care il iubesc s-a estompat, a devenit implicit. Il iubesc pentru ca e EL, si nu altul, pentru ca este, pentru ca exista.

  7. crip71 01/02/2012 la 15:05 Reply

    pentru aspectul fizic , primele trei luni .
    pentru calitatile sufletesti , o viata intreaga .
    Sper .

  8. Lilly 01/02/2012 la 18:43 Reply

    🙂 cu siguranta asa o sa fie!

Lasă un răspuns

