Vise!

Care-s cele mai frumoase vise? cele cu ochii inchisi sau cele cu ochii deschisi?

Tag-uri:, , , , , , , , ,

41 de gânduri despre „Vise!

  1. Lusio 20/10/2011 la 18:23 Reply

    Super extra logic: Cele cu ochii deschisi

    Asta daca s-ar merge pe: Vis implinit / devenit realitate

    Daca nu se merge.. cred ca cele cu ochii inchisi. Ca acolo te poti visa si Abramovich pe un iaht 😆 si sa faci si chestii.

    • Lilly 20/10/2011 la 19:29 Reply

      dar nu ti s-a intamplat sa ai noaptea un vis frumos si sa te trezesti dimineata cu zambetul pe buze, cu o stare de fericire care nu stii de unde vine?
      sau ….mai e varianta in care visele de noaptea sa fie premonitii, sa te ajute sa te feresti de ceva sau sa stii ceva inainte de a se intampla?

      • Nice 20/10/2011 la 19:54

        Ba da! Am avut eu azi noapte unul superb si ziua a fost si ea pe masura. Am observat ca atunci cand noaptea ai un vis frumos, ai si o zi reusita, cand ai un cosmar, ziua e tare teribila.

      • Lusio 20/10/2011 la 19:54

        Daca am avut un vis frumos, de obicei nu ma trezesc cu zambetul pe buze ci cu tristete ca nu-i si-n realitate 😆

        La premonitii din vise nu m-am gandit.

      • Nice 20/10/2011 la 19:55

        Fara tare ala, entuziasmul e de vina. :))

      • Nice 20/10/2011 la 19:57

        Lusio, mie visul mi-a schimbat parerea despre anumite persoane, m-am trezit mai ingaduitoare, mai dispusa sa iert anumite lucruri. Mi-a schimbat total perspectiva intr-o anumita situatie, acum nu stiu cat va dura, cert e ca simt diferit. 😀

      • Nice 20/10/2011 la 19:59

        Lusio…dar poate deveni realitate, nu azi, nu maine, dar in viitor! Depide numai de noi sa le transpunem in fapte.

      • Lilly 20/10/2011 la 20:08

        Nice si eu sunt deacord ca visele frumoase iti fac ziua mai frumoasa 🙂 parca iti dau energie, esti happy si binedispus si imi place starea asta de euforie
        Lusio- da stiu cum e cand visezi ceva frumos si suna ceasul si…..degeaba mai vrei sa visezi ca e gata si apare dezamagirea dar te agndesti ca poate in noaptea urmatoare va continua 🙂
        eu am premonitii in vise si chiar se adeveresc

      • Lusio 20/10/2011 la 20:30

        „eu am premonitii in vise si chiar se adeveresc”

        Matrix 😆

        @ Nice: Ce sa mai zici de aia care dimineata zic ca nu-si amintesc ce-au visat 🙂

      • Lilly 20/10/2011 la 20:55

        o sa-ti povestesc un asemenea vis” era inainte de Paste si la job am pregatit niste „atentii” si le-am pus intr-un loc, sub cheie, de unde a doua zi urma sa le distribui. si noaptea visez ca dintr-un pachet a disparut sticla de whisky. ma duc la job si povestesc in birou ca eu am visat ca a disparut sticla. toata lumea a ras de mine evident. cum eram prinsa cu munca si incercam sa termin anumite chestii in timp, pentru ca trebuia sa plec, nu verific in acel moment pachetele. vine momentul sa plec si ma duc sa iau pachetele si atunci le verific si surpriza sticla de whisky nicaieri. disparu-se. si nu a fost o farsa de la colegi”
        si nu-i singurul vis de acest fel 😀
        nu toate visele merita sa ni le amintim deasta le uitam 🙂

  2. otilia 20/10/2011 la 19:06 Reply

    Pai, a raspuns Lusio pentru toti… :))

    • Nice 20/10/2011 la 19:54 Reply

      :)) Subscriu.

      • Lilly 20/10/2011 la 20:12

        daca un vis ti-a schimbat parerea despre cineva eu zic ca a fost un vis prevestitor, si cu siguranta ca o sa dureze starea respectiva 🙂

  3. Lilly 20/10/2011 la 19:31 Reply

    iti place sa visezi cu ochii deschisi? nu exista nici o bariera la visele cu ochii deschisi 🙂
    te consideri o visatoare?

  4. tink3rbe11 20/10/2011 la 19:45 Reply

    Visele de orice fel in genere sunt frumoase!!

  5. Lilly 20/10/2011 la 20:04 Reply

    mai putin cosmarele, alea sigur nu-s frumoase 😀

  6. Pato Basil 20/10/2011 la 21:14 Reply

    eu am numai probleme cu visele! nu prea visez nici intr-un fel…
    bine in ultimul timp visez noaptea, dar le uit fiindca nu ma concentrez la ele de cum ma trezesc… iar de visat cu ochii deschisi… nu ma caracterizeaza… daca fac asta ma tepuiesc singur!

    • Lilly 20/10/2011 la 21:26 Reply

      nu esti singurul care nu-si aminteste ce viseaza, foarte multa lume uita dimineata ce au visat sau nu viseaza
      eu am vista dintotdeauna si cu ochii inchisi si cu ochii deschisi 🙂
      si masina aia…stii tu nu e ceva la care visezi? nu-i vis cu ochii deschisi?

      • Pato Basil 23/10/2011 la 11:54

        Camaro? hmm nu e un vis… e o tinta! fiindca o s-o am, in viata asta

  7. efemeride 20/10/2011 la 21:16 Reply

    cele cu cohii inchisi dar ziua

  8. Lilly 20/10/2011 la 21:28 Reply

    Bine ai venit Efemeride!
    iti place sa dormi ziua? nu stiam ca atunci sunt visele mai frumoase 😉

  9. DianaEmma 20/10/2011 la 23:44 Reply

    Alea pe care le trăiești? 😛

    Cred că totul depinde de vis.
    Am și visat chestii care m-au făcut să trăiesc în inconștiența somnului clipe foarte frumoase, mai frumoase decât mi-aș fi imaginat trează. 😛

    Depinde de om,. de multe aspecte.
    Plus că alea cu ochii închiși multe nu le ținem minte… și cam greu să ne exprimăm în legătură cu ele.

    • Lilly 23/10/2011 la 16:00 Reply

      visele care se implinesc sunt cele mai frumoase, ai tu dreptate 🙂
      ne-am incarca prea mult memoria daca am tine minte toate visele, le tinem doar pe cele care isi lasa amprenta asupra noastra 😉

  10. pisicaru 21/10/2011 la 8:29 Reply

    Toate visele sunt frumoase, cele mai frumoase sunt cele implinite, deci cele cu ochii deschisi. O zi faina.

    • Lilly 23/10/2011 la 16:00 Reply

      sper sa se implineasca toate visele frumoase 🙂
      o zi faina si tie 🙂

  11. Marmotica 21/10/2011 la 16:54 Reply

    Toaaateeee! Cele cu ochii deschisi imi creeaza o stare de bine si nu ma las dusa de val.. si cele cu ochii inchisi sunt amuzante ( mai ales ale mele- am visat o data ca ma alergau politistii , cred ca e de vina tata pentru asta, el fiind nenea politistul :p ).

    • Lilly 23/10/2011 la 16:02 Reply

      poate iti era dor de tati cand ai visat asta 🙂
      cu ochii deschisi ne putem imagina orice vrem 🙂

  12. […] Mariana  madlenush  Lupul Sur  Luna Pătrată  Alexandru Ludmi  Liviu Alexa Limba Cailor  Lilly  Liliana Lilia Lili  leraprimavera  Laura  Lady Minister  Kafkutza  Denis  Ion  […]

  13. Castiel 21/10/2011 la 22:25 Reply

    toate visele frumoase is frumoase 😀

    • Lilly 23/10/2011 la 16:03 Reply

      cum le stii tu 🙂

  14. colorbliss 22/10/2011 la 14:59 Reply

    Imi plac cele cu ochii deschisi, fie ca sunt dorinte (si daca se si implinesc, e grozav), fie ca doar imi imaginez eu scenarii si ma relaxez astfel.

    Visele din timpul somnului, cand mi le amintesc sau le constientizez, ma obosesc. Stiu ca sunt absolut necesare, si exista fie ca vreau eu, fie ca nu, fie ca mi le amintesc, fie ca nu, dar prefer sa nu stiu ce am visat.. Am tot spus ca voi scrie despre vise, intr-o abordare cu date mai stiintifice, dar inca nu mi-am facut timp 😛 E un subiect care ne preocupa pe toti. Intr-o perioada mi-era groaza sa dorm, din cauza viselor urate. Saptamana trecuta am preferat sa dorm doua ore intr-o noapte, din cauza unui vis, decat sa ma pun iar la somn si sa il reiau… Au un impact covarsitor asupra noastra, uneori.

    • Lilly 23/10/2011 la 16:04 Reply

      astept postul tau 🙂
      mi se intampla si mie sa visez urat dar nu frecvent, din cand in cand

  15. artificiality 27/10/2011 la 16:15 Reply

    … cele care se împlinesc.

  16. […] Sur  Luna Pătrată  Alexandru Ludmi  Liviu Alexa Limba Cailor  Lilly  Liliana Lilia Lili leraprimavera  Laura  Lady […]

  17. Havrince Daniel 31/10/2011 la 20:26 Reply

    Cele cu ochi inchisi nu prea mi le amintesc 😀

    • Lilly 31/10/2011 la 23:16 Reply

      poate e mai bine sa nu-ti amiteste, asta te fereste de supozitii si superstitii

  18. […] Sur  Luna Pătrată  Alexandru Ludmi  Liviu Alexa Limba Cailor  Lilly  Liliana Lilia Lili leraprimavera  Laura  Lady […]

  19. […] Sur  Luna Pătrată  Alexandru Ludmi  Liviu Alexa Limba Cailor  Lilly  Liliana Lilia Lili leraprimavera  Laura  Lady […]

  20. Moșu’ « NAPOBLOGHIA 04/12/2011 la 23:41 Reply

    […] Sur  Luna Pătrată  Alexandru Ludmi  Liviu Alexa Limba Cailor  Lilly  Liliana Lilia Lili leraprimavera  Laura  Lady […]

  21. Salutări « NAPOBLOGHIA 16/12/2011 la 23:15 Reply

    […] Sur  Luna Pătrată  Alexandru Ludmi  Liviu Alexa Limba Cailor  Lilly  Liliana Lilia Lili leraprimavera  Laura  Lady […]

  22. […] Sur  Luna Pătrată  Alexandru Ludmi  Liviu Alexa Limba Cailor  Lilly  Liliana Lilia Lili leraprimavera  Laura  Lady […]

Lasă un răspuns

